Deze score is berekend op basis van 14860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 07-01-2019

Heb al jaren goede ervaring met deze winkelketen, nu dus voor het eerst ook via internet besteld www.bcc.nl bij dit bedrijf........de service via de internetwebshop is net als in de winkel...TOP!!!! Goede hulp expertise ( kennis van zaken ).......zeer beleefd.......meedenkend.....enz enz.
Kortom ik ben zeeeeeer te spreken over BCC.
Raad het eenieder aan.

E Dekkers 07-01-2019

uitstekend geholpen. vriendelijk personeel. En een nette vriendelijke bezorger!
prijs/kwaliteit top! Wij gaan zeker voortaan alles bij BCC kopen!!!

Ton 07-01-2019

Na op het internet gezocht te hebben ben ik mij gaan orienteren bij 2 winkels en mijn keuze kwam uit bij BCC in Apeldoorn, ik werd hier uitstekend te woord gestaan en de verkoper schetste een duidelijk beeld van de verschillen in de door mij uitgekozen type TV. Deze was echter niet meer op voorraad in Apeldoorn en bij navraag bleek deze nog op voorraad in Deventer, ook daar werd ik uitstekend geholpen en na mijn argeloze opmerking dat de tv op internet goedkoper was, reageerde de verkoopster dat zij dit voor mij ging nakijken en ik kreeg daarna mijn tv voor die prijs mee, wat ik niet wist was dat BCC de goedkoopste prijs garandeert.
PRIMA service dus

Aldo 07-01-2019

Vriendelijk geholpen door kundig personeel. Op al mijn vragen kreeg ik antwoord.

Stephen 07-01-2019

Ik heb goed gezocht op prijs voor de aanschaf van een Sonos Playbar en BCC had voor mij de beste combinatie prijs en betrouwbaarheid. Er waren 2 aanbiedingen die marginaal goedkoper waren maar bij BCC kon ik er op vertrouwen dat de bezorging direct de dag erna zou plaatsvinden aangezien dit bij eerdere bestelling ook altijd goed is gegaan en ik heb het vertrouwen dat als er iets mis mocht gaan het goed wordt opgelost. De bezorging was inderdaad zeer snel en ik kon binnen 24 uur genieten van de Sonos Playbar.

anoniem 07-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, lage prijs en klantvriendelijk personeel in de winkel met goed advies

Sylvana 07-01-2019

Navigatie op de website was eenvoudig. Bovendien was het de goedkoopste, vergeleken met Mediamarkt en Bol.com

Mandy 07-01-2019

Duidelijke informatie, je kan de verschillende apparaten makkelijk vergelijken. Veel keus.

Wim de la Rie 07-01-2019

Goed geholpen in de winkel en de aflevering en plaatsing was supersnel en netjes gedaan

Kees 07-01-2019

Goede producten en prima service.
Tot ziens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Eric van Beersum 07-01-2019

Winkelpersoneel vakkundig en klantvriendelijk. Komen afspraken na en nemen de tijd voor al je vragen.

Renée 07-01-2019

Wat ik als zeer positief heb ervaren is dat zodra je de winkel betreedt je, in het voorbijgaan, gegroet wordt door twee werknemers. Ik werd vrijwel meteen geholpen. De werknemer begon enthousiast en energiek. Al vrij snel (5 min.) kreeg ik de indruk dat het meer een act was dan oprecht. Toen ik naar de kassa werd gebracht met mijn aankoop, vroeg hij mij om een positieve beoordeling in te vullen. Hij voegde daar nog aan toe, dat voor het Amerikaanse moederbedrijf een 8 niet als geweldig werd gezien.. Als organisatie zou ik werknemers afraden op deze manier de klant te benaderen.
Verder zeer schone en overzichtelijke winkel

leon 07-01-2019

alles was in orde goede service en uitleg, heb er geen klachten over
nette winkels deskundig personeel

Levien Bijl 07-01-2019

Mooi assortiment, goed bereikbaar, parkeren voor de deur, serieus personeel dat kennis van zaken heeft, eerlijk advies en goede communicatie per mail mbt mijn na-bestelde product.

Sadi 07-01-2019

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Ik twijfelde over de grootte van de tv die ik zou kopen en de medewerker heeft goed meegedacht hierover en erg goed geadviseerd. Ik ben heel tevreden over de de manier waarop ik ben geholpen en de aanschaf van de tv.

Review BCC Heerlen 07-01-2019

Vriendelijke en behulpzame bediening, ook deskundige advisering, wij vinden BCC Heerlen een prettige winkel

JJR 07-01-2019

Goede hulp gekregen van verkoopster. Heeft gekeken naar afmetingen en aanbiedingen gecheckt.

Ien 07-01-2019

Heel klant vriendelijk. Kennis van artikelen. Vriendelijke klant benadering en moeiteloze uitleg. TOP

B.de Wijs 07-01-2019

Zeer veel verstand van zaken en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

wOOdster 07-01-2019

Super goede uitleg over de gekochte appartuur door de verkoopster. Ook duidelijk de verschillen aangegeven tussen de verschillende alternatieven👍🏻Kortom top geholpen, mooie producten tegen de juiste prijs.

M. van den Akker-Gerritsen 07-01-2019

BCC heeft een uitgebreid assortiment. Ik ben er vaste klant. Van smart t.v. tot wasmachine en droger, stofzuiger, koffiezetter en nu de Mac Air notebook. In het verleden ging ik naar de Harense smid, waar ik ook goede ervaringen mee had. Toen deze werd opgeheven ben ik klant geworden bij BCC en dat bevalt me goed. Als de prijs elders goedkoper is, krijg je het teveel betaalde terug.

Clara18 06-01-2019

Ik had een nieuwe wasmachine nodig, en ik vond de AEG L7FB60Y DE machine voor mij. Alleen, ik kon het niet meteen bestellen, en ik was blij dat ik die alvast kon reserveren bij BCC, ik wist niet dat dit mogelijk was.

Roy vd velden 06-01-2019

Zeer goede vakkundige verkopers.topservice! Geen vraag is teveel en je gaat altijd tevreden de deur uit.

Sander 06-01-2019

Ruim aanbod en redelijke prijzen. Helaas zeer matig geholpen bij onze aankoop, het ontbrak de verkoper aan voldoende vakkennis en aan motivatie.

Ronald 06-01-2019

Goedkoop snelle levering. Zelfs als je op zondag besteld. Fijn dat je hier ook freebees kan inlever en

Miryam 06-01-2019

We zochten een koel/vriescombinatie met een gunstige prijs-kwaliteitsverhouding en kwamen uit bij BCC. De site bleek zeer overzichtelijk waardoor de keuze gemakkelijk was en de bestelling snel geplaatst kon worden.
Over de afhandeling zijn we erg te spreken: in de bevestigingsmail werd aangekondigd dat we op de dag van levering 's morgens vroeg een sms zouden ontvangen met daarin het exacte tijdsblok van bezorgen, hetgeen keurig geschiedde. De bezorgers arriveerden al een half uur na het begin van het tijdsblok, waren vriendelijk en professioneel, verwijderden onze oude koelkast efficiënt en zetten de nieuwe koel/vriescombinatie op zijn plaats. Niets dan lof!

Gracija 06-01-2019

Super fijne elektronica winkel in Apeldoorn. Je kunt er in alle rust, zonder gehaast je aankoop doen. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en nemen veel tijd voor je om je vragen over een aan te kopen product te beantwoorden. Voor ons was ook opvallend dat de medewerkers veel goede kennis over hun producten beschikken. Top winkel!

I.M.Rhemrev 06-01-2019

Om een droger aan te schaffen, heb ik eerst gechat met een medewerker uit Eindhoven. Nadat ik kenbaar maakte dat ik niet uit Eindhoven kwam, werd de chat abrupt beëindigd. Om die reden ben ik maar zelf naar de winkel gegaan. Na lang wachten, er was niemand op die afdeling, werd ik dan eindelijk geholpen. Dat gebeurde correct en ik heb de droger gekocht. Helaas was de bezorging slecht. De bezorgers waren op tijd, maar door het ruw en hardhandig uitpakken, ontstond er schade. Contact daarover was nu correct en er werd niet moeilijk gedaan. Ik kon korting krijgen of een andere droger. Ik koos voor een nieuwe onbeschadigde. Nu was de bezorging wel correct en werd ik zelfs gebeld dat ze er met een kwartiertje waren. Dat was bij de eerste keer niet het geval. Mijn beoordeling 2 keer min en 2 keer plus. Dat levert de cijfer 6 op.

Jamie 06-01-2019

Super blij met onze mooie Samsung Qled TV met fantastisch scherp beeld! & de daarbij geweldige JBL Soundbar waar wij zeker een goed feestje mee kunnen bouwen , wat een geluid!
& niet te vergeten onze mooie koelkast waar wij alle hapjes en drankjes in koud kunnen zetten.
Kortom dit maakt ons nieuwe huisje af!

Goed geholpen & geinformeerd door het aardige personeel !
BCC BEDANKT!

Thijs Berkx 06-01-2019

Zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam bij het uitzoeken van een klacht over een product, dat NIET bij hun was aangeschaft.
Volgende keer eerst naar BCC Middelburg

Priscilla 06-01-2019

Als ik de winkel binnen kom heb ik altijd het gevoel van thuis komen.
De uitstraling van goed verzorgd personeel die betrokken zijn bij hun vak.
Zeer vriendelijk personeel.
de klanten service is echt een service!!
Mijn advies koop bij bcc want dan ben je echt tevree..

Jeanne v.d. Putte 06-01-2019

Hele fijn winkel, ben ook goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerker

Bdog 06-01-2019

Scherpe prijs en snelle levering, via de mail op de hoogte gehouden wanneer het pakket bezorgd zou gaan worden.

Marjolein 06-01-2019

Vandaag in BCC Eindhoven een nieuwe televisie gekocht. Service was uitmuntend! Verkoper keek netjes samen mee naar de laatste prijs bij alle concurrenten en hierdoor mooi 60 euro van de prijs kunnen halen. Hiernaast werd de TV netjes door een personeelslid naar de auto gebracht op het parkeerterrein. Zoals de reclame belooft: HIGH SERVICE.. LOW PRICES

Esther 06-01-2019

Goede uitleg over de printer en een goed vergelijk gegeven tussen de verschillende printers. De service bij de kassa was ook super! Nadat de transactie was voltooid toch nog alle moeite genomen om mij toch nog een deel met de freebees te laten betalen, heel klantvriendelijk!!

Anne Romkema 06-01-2019

Ik heb een beschermingscover en een Apple iPad bij Bcc gekocht. De beschermingscover beantwoordt niet aan de verwachtingen. De cover laat zo nu en dan plotseling los waardoor de IPad valt.
Ben terug gegaan naar de vestiging in Leeuwarden waar ik beide producten heb gekocht.
De aanwezige verkoper constateerde ook dat de cover wel erg los zat en ging er mee naar de leidinggevende verkoper.
Deze liet weten dat er niets aan de hand was met de cover en was absoluut niet van plan een goed werkende of geld terug te geven.
Ik heb laten weten dat op.grond van conformiteit ik recht heb op goed werkende cover of terug gave van het bedrag van € 37,99, maar daar werd niet op ingegaan.
Ondanks het veringen bedrag ben ik van plan om via een gerechtelijke procedure Bcc te dwingen tot teruggave van het bedrag van de niet goed werkende cover, plus de kosten die dit mee brengt.
Dit was 1 keer Bcc, maar nu nooit meer.

Jaap 06-01-2019

Top service binnen 3 weken 2 keer geweest en daardoor leuke korting gehad. Verder hielpen ze me goed met een oplossing te vinden

Ackenic 06-01-2019

Medewerker was adequaat, kundig en geïnteresseerd. Hij stelde de juiste vragen om mij zodoende het juiste produkt te verkopen. Tevens luisterde hij goed.

Florian 06-01-2019

Prima service, terzake kundig personeel dat niet opdringerig is zoals bij andere zaken wel eens ervaren wordt. Deskundig advies gekregen en ik ben tevreden met de gedane aankoop.

Yvonne Karreman 06-01-2019

De winkel waar wij zijn geweest van BCC in Middelburg mag omschreven worden als een top winkel. We hebben hier een koffieautomaat gekocht en werden zeer vriendelijk en goed geholpen, konden ons de juiste informatie geven. Bij thuiskomst bleek er iets kapot te zijn aan het automaat, we zijn terug gegaan en het werd zeer goed verholpen door ons dit deel wat kapot was te geven.

E.j. Van dongen 06-01-2019

Zeer vriendelijk personeel erg goed geholpen. Ook bij wat kleine problemen heeft de medewerker dat zeer professioneel opgelost .

Ronaldus Rotterdammus 06-01-2019

Ruim assortiment, maar bovenal personeel met verstand van zaken. Waar dit laatste eventueel mist, doet het personeel zijn/haar best om de juiste informatie op te zoeken. Wat betreft prijzen ook scherp genoeg! Inmiddels een bluetooth box (JBL X-treme) een laptop en koptelefoons aangeschaft bij BCC en telkens vergelijkbaar prettige ervaring.

Fons v Tilburg 06-01-2019

BCC is een keurige nette overzichtelijke winkel. Vooral het personeel wordt je keurig en netjes behandeld. Als je bij BCC iets koopt en er iets mee aan de hand of je komt er niet uit bv TV of wasmachine en je neemt contact op met BCC , komt er netjes een monteur langs om het te herstellen , en netjes uitleggen hoe alles in zijn werk gaat .Tevens zal de monteur alles keurig instellen als het voor de klant te moeilijk is. En alles zonder voor rij kosten. Dit is nog eens service. Een pluim voor BCC dit meen ik echt.

JP 06-01-2019

BCC Sliedrecht heeft ons een hele goede uitleg gegeven over de aanschaf van onze nieuwe Samsung QLED TV.
Super TV, wel wat groot, maar daar wennen we wel aan.

Ricardo 06-01-2019

Vriendelijke, bekwame en behulpzame mensen. Verkoper kwam gedegen en goed geïnformeerd over.

Marco 06-01-2019

Goede service en duidelijke uitleg! Niet te opdringerig en nemen alle tijd voor je!

Maaike 06-01-2019

Fijne service, goed geholpen, goede prijs, prachtige apparaten! Volgende x kom ik zeker terug!

Aat Westerhoff 06-01-2019

Op 14 december 2018 hebben wij bij BCC Delft een Samsung 55Q8FQLEDTV2018 gekocht en zijn geholpen door de zeer vriendelijke en niet op opdringende medewerker ......wij zijn nog steeds zeer tevreden met deze aankoop

Bas Koijck 06-01-2019

Goed assortiment en gemotiveerde verkopers/sters.
We worden prettig geholpen en goed geinformeerd.

J.A. van Dijk 06-01-2019

Fantastisch geholpen en overal goed de tijd voor genomen en goed geholpen. door de verkoper ik heb het als koper er een goede ervaring aan over gehouden en kom hier zeker als ik nog iets nodig hebt zeker terug.
Groet.