Tevreden klant 08-01-2019

We zijn heel goed geholpen in de winkel. Een aantal jaren geleden was dat voor ons ander toen hadden we een heel negatief beeld van BBC den bosch wel is waar. omdat we daar een hele slechte ervaring hadden. Nu kan ik iedereen adviseren om naar Beneden Leeuwen te gaan. Het personeel is super vriendelijk en weten echt waar ze over praten. Geweldig geholpen. We zijn dus erg tevreden. Volgende keer weer!!

De Bruijn 08-01-2019

We zijn netjes te woord gestaan, de verkopen begreep onze wensen mbt wasmachine en wasdroger. Het informeren per mail en sms wanneer er geleverd zou worden netjes volgens afspraak. We werden op tijd geïnformeerd dat er vertraging in de levering zat. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Wasdroger bleek niet de juiste. Dezelfde avond contact opgenomen met servicedeskmedewerker. Wederom vriendelijk en de melding werd direct in gang gezet. Wasdroger wordt omgeruild. Prima service!

Ben 08-01-2019

Omdat het product niet leverbaar was in de winkel ben ik op site van BCC gaan kijken.
Hier stond hij wel leverbaar, dus gaan bestellen.
De telefonische verkoper wist waar hij over sprak en was duidelijk in overleg,
wat resulteerde in een snelle vlotte afwerking van de koop, ook de levering is vlot en goed verlopen .
Dus al bij al een adres waar ik de volgende keer zeker weer heen ga.
Een meer dan tevreden klant.

Ton Houben 08-01-2019

Op een attente en adequate manier werd ingegaan op mijn vragen en uitgebreid uitleg gegeven. Voelde rustig en geïnteresseerd. Maakte mij ook nog attent op verschillende mogelijkheden.
Met voldaan gevoel mijn inkopen gedaan.

Dorethe van Beuningen 08-01-2019

Ik vond het super hoe de medewerker zijn best deed om ons van dienst te zijn. En ondanks het fijt dat hij ons niet met alles kon helpen, ging hij zijn best doen om dit toch nog te kunnen realiseren.

Jeroen 08-01-2019

Via de site lukte het bestellen niet helemaal en de telefonische helpdesk had een lange wachttijd, toen een chat gestart met BCC Beneden Leeuwen en daarin prima geholpen.
Jullie hebben er een tevreden klant bij!

Bianca 08-01-2019

Online bestelling geplaatst die ik later in de winkel af kon halen. Bij afhalen was ik er niet akkoord mee dat beide zegels van de verpakking doorbroken waren. Helaas was hetzelfde product in de kleur zwart niet meer op voorraad, maar kreeg ik het zelfde product (die duurder was) in de grijze kleur mee. Kortom, super klantenservice.

Leo 08-01-2019

Ik was op zoek naar een laptop en had me voor het bezoek aan BCC ook al georienteerd bij een concurrent. Daardoor viel het des te sterker op hoe ik te woord werd gestaan. Deze zeer deskundige medewerker nam alle tijd voor mij, wist mij als relatief onkundige klant duidelijk te maken waarom een bepaald type meer of minder bij mij paste en wat de diverse aanduidingen betekenden. Ik ging weg met een nieuwe laptop, met het prettige idee dat ik precies de goede had gekocht en wetend waarom dat zo was. En daarnaast met de laagste prijs garantie ! Dit maakte het bezoek aan deze winkel meer dan de moeite waard en is voor mensen zoals ik ook een duidelijke meerwaarde boven een aankoop online.

Soraya 08-01-2019

Ik ben erg goed geholpen en geinformeerd om een goede laptop te kopen en de service is ook perfect ik zal mensen aanraden om producten te kopen bij de bcc

Hans 08-01-2019

De dame die mij hielp gaf mij een print van de rekening, dat wilde ik niet want normaal krijg je dat als bijlage in een mail wat ik gebruik in drive voor mijn garantie. Ik wilde dat ook en toen begon ze dat ze het al geprint had, ik wilde toch de mail, onder veel zuchten een een chagrijnig hoofd. Er kon geen groet van af toen ik naar buiten ging. De BBC Bilderdijk heeft nogal wat personeel wat ondeskundig is en niet echt vriendelijk

Jaapks 08-01-2019

Het is een genoegen om te zien dat medewerkers hun werk leuk vinden. Daarbij ook verstand van zaken. xxxx heeft mij super geholpen.Het voelde bijzonder prettig in de winkel van Zutphen
Heb meer gekocht dan ik wilde maar op xxxx aanraden heb ik zeker een goede keus gemaakt.

Fou 08-01-2019

De winkel is in de buurt en er is genoeg parkeergelegenheid.
Verder heeft verkoper alle tijd voor ons genomen om tot een besluit te komen welke tv het meest bij ons past.

Netjes geleverd gekregen met wat tips van de bezorger, dus helemaal top

Bianca 08-01-2019

Snelle levering. Overzichtelijke site met duidelijke informatie. Doet wat BCC beloofd.

Trudy Manders 08-01-2019

Je wordt er deskundig geholpen. En de levering is heel nauwkeurig. Het plaatsen en installeren wordt heel netjes gedaan.

Rob 08-01-2019

Vriendelijk geholpen en een goede uitleg over het aan te schaffen product gehad.
Kortom zoals het hoort ( maar dat ontbreekt er tegenwoordig in diverse winkels wel eens aan). En daarom valt het juist op. Prima!

N.Smal 08-01-2019

Rustig geholpen en vriendelijk personeel. En ga ook ergens anders even kijken of het daar goedkoper is.

Chris10 08-01-2019

Van bestelprocedure tot aflevering: alles perfect en vandaar een dikke tien voor BCC.

SH 08-01-2019

Mijn voorkeur gaat altijd uit naar BCC, want ze zijn betrouwbaar en leveren altijd optijd. Als er iets mis is leveren zijn een uitstekende service om tot een gepaste oplossing te komen.

PB 08-01-2019

De webshop van BCC is een fijne webshop met snelle levering en concurrerende prijzen. De keuzemogelijkheden zijn overzichtelijk en de informatie is duidelijk.

Kobus 08-01-2019

super goede winkel met vriendelijke bediening en een goede prijs, dichtbij huis en een goede selectie artikelen

Dennis 08-01-2019

Zeer duidelijke informatie op de site m.b.t. product- en leverinformatie. Daarbij gemakkelijk producten kunnen vergelijken in dezelfde categorie. Daarnaast ook goed op de hoogte gehouden door zowel BCC als DHL met betrekking tot de levering van het product.

Zeer tevreden over BCC

Johan 08-01-2019

Duidelijke website, apparatuur goed te vergelijken etc.
Eigenlijk niet nodig om de winkel fysiek te bezoeken. Duidelijke instructies v.w.b. aflevering d.m.v. mail, sms en telefoon

J poortier 08-01-2019

De service was top goed geholpen de medewerker lag Ons alles goed Uit en wij konden onze televisie direkt meenemen en hielp ook nog naar de auto brengen en in laden
Alles bij elkaar top

Hans 08-01-2019

Goedkoopste met het artikel, snelle levering, keurig verpakt. de informatie op de site komt overeen met het product.

tjitske 08-01-2019

Het is een ruime, overzichtelijke winkel en het personeel is erg vriendelijk en deskundig. Ik vind de winkel wel wat afgelegen liggen, dat is het enige minpunt. Verder alleen maar positief.

Ruud 08-01-2019

Winkel overzichtelijk ingedeeld en meteen bij binnenkomst door medewerker gevraagd of hij me kon helpen. En dat heeft ie goed gedaan.

T. van Dijk 08-01-2019

Altijd goede service. Zeer makkelijke site. In een mum van tijd geschikte artikelen te vinden.

Michael 08-01-2019

Een winkel om terug te komen.
Elke keer weer een top service
Hier hebben ze een veel aandacht voor ieder die binnen komt.
Ze hebben altijd tijd om te helpen je gekocht artikel mee de auto in te helpen.

Tot de volgende keer maar weer

Marianne Antheunis 08-01-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik al meerdere artikelen heb gekocht bij BCC en daar heel tevreden over ben. In de winkel vriendelijk en deskundig personeel en online bestellen gaat ook perfect. Alles is eenvoudig te regelen en de bezorging van het gekochte artikel is perfect.

Ingrid 08-01-2019

Super fijne winkel, goed , vakkundig en snel geholpen.
Bezorging ook keurig op tijd!

ehoeks 08-01-2019

moderne WebShop met ruim assortiment en goede prijzen.
Het feit dat ze m'n VVV-bonnen wilde verzilveren hielp ook.

Als je goede prijzen wil, kijk dan altijd even bij BCC wat hun prijs is. Vaak zijn ze een van de best geprijsde webshops.

M.Kuijper 08-01-2019

Top...gisteren besteld en vandaag in huis.
Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de voortgang met de track&trace code.
Ze maken waar wat ze beloven.

Johan 08-01-2019

Na een tevreden eerdere aankoop bij BCC wederom naar de zaak gegaan. Goed en vakkundig advies gehad en hierop een laptop gekocht. Aan alles werd gedacht. Ik ben uitermate tevreden. Een aanrader.

R. Brokmann 08-01-2019

Je krijgt er goed advies, nemen de tijd voor je, vriendelijk en kennis van zaken. Wij komen al zo'n 20 jaar bij BCC Zaandam. Hebben zowel voor ons zelf als voor onze kinderen bij hun gekocht.

Margaret 08-01-2019

Ik ben enthousiast over mijn bij BCC bestelde artikel. De bestelling verliep makkelijk en goed en ik ontving meteen een bevestigingsmail.
De dag erna ontving ik bericht over de levering en een track and trace om mijn pakket te volgen. Mijn bestelling werd meteen de dag na mijn bestelling keurig geleverd.
Het artikel was stevig verpakt. De inhoud was voor anderen niet herkenbaar. Ook was het pakket zo dichtgeplakt, dan ik meteen kon zien dat niemand het had geopend.
Ook bij de verpakking van mijn artikel was dat het geval.
De bezorger was vriendelijk en attent en kwam keurig binnen de aangegeven tijden.
Ik ben helemaal tevreden over BCC en beveel dit bedrijf graag aan anderen aan.

Fayez Huson 08-01-2019

We werden vriendelijk geholpen. Top. Ook fijn dat er bepaalde gegevens gewijzigd kunnen worden. Daarnaast ook top service en de oude koelkast is mee terug!

Munt 08-01-2019

Goede service -kennis en aanbod!!!
Goed geholpen door medewerker.
Plaatsing inbouw koelkast top!!

Anita 08-01-2019

Heel deskundig en vriendelijk personeel wat ons op een keurige manier uitleg geeft gegeven over onze aan te schaffen aankoop.

Dick 08-01-2019

Vriendelijk geholpen. Kennis van zaken.
Nemen de tijd voor.Ruime keus
Prettig om te winkelen

Elly 08-01-2019

Ik heb BCC gekozen omdat ze goede reviews hebben en ik weet dat de service goed is. Ik ben uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe TV. Goed advies ook qua grootte beeld van de tv.

Yvonne Twisk 08-01-2019

Is service nog iets waard? Een optimale bediening in een shop bij het kiezen van het juiste apparaat, in mijn geval een nieuwe laptop, is vaak ver te zoeken. Een snel verkooppraatje had ik verwacht, maar bij het noemen van mijn budget kwam er een gedegen top 3 uit en werden alle voors en nadelen genoemd. Ik vond het geweldig, en ben blij met deze aankoop! zo'n service is onbetaalbaar.

Mieke 08-01-2019

Voor de tweede maak een bestelling gedaaneerste keer via winkel hellevoetsluis daarna via internet goederen levering duidelijke afspraken netjes op tijd geleverd goede service. goede prijs kwaliteit verhouding. Volgende keer weer bcc.

Harry 08-01-2019

2 producten online besteld met VVV bonnen op 24-12. 1 van de 2 producten was niet gelijk leverbaar, dus aangegeven af te halen in de winkel. Wegens feestdagen duurde het best lang voordat beide producten in de winkel waren. Zo lang zelfs dat ik op een gegeven moment ze niet meer op kon halen wegens werk. Dit gemaild en de producten werden keurig de volgende dag al thuis bezorgd! Al met al goede service en goede producten

Peter van Daele 08-01-2019

Zeer goede productkennis !! Die op een zeer prettige manier richting de aankoop van een produkt leid. Een echte vakvrouw op de vloer, die me een nespressoapparaat, een waterkoker en een scheerapparaat verkocht

Daantjhhhuuuu 08-01-2019

Zondag besteld met de mededeling dat het 2 weken zou kunnen duren. Dinsdag in huis dus geweldig gewoon!

Poppetje 08-01-2019

Bcc prima winkel met een uitmuntende service.
Vriendelijk en behulpzaam en werken in jouw budget. BCC Den Helder top zaak

Finy 08-01-2019

Zeer vriendelijke verkoper. En ons werkelijk goed advies gegeven wat we beste konden kopen.
En ons niet zomaar het duurste willen aansmeren.

Petra 08-01-2019

Ik zocht een draadloze koptelefoon en vond 'm snel via BCC. Snelle levering (zaterdag besteld en maandag in huis) en product was goed verpakt.

Ingrid 08-01-2019

Veel info gekregen in de winkel. Meerder wasdrogers kunnen vergelijken en tot een goede keus kunnen komen. Vriendelijke verkoper.

Hago 08-01-2019

Fantastische service. Snelle levering en goede advies.
Een zakelijke klant
Bedankt