Pl 07-01-2019

Bcc krijgt nog een 3 omdat ze duidelijke mail sturen en sms wanneer en in welk tijdvak ze het product komen leveren! En als ze vertraagd zijn dat ze je bellen van te voren.Maar uiteindelijk komen ze 3 uur later buiten het tijdvak. Geen telefoontje of berichtje! Erg jammer dat het dan toch slecht geregeld is!

Denis 07-01-2019

Very good shop! A lot of items of various categories could be found there. Staff is friendly and will answer your questions if needed. Prices are competitive.

wout 07-01-2019

keurig geholpen in winkel Purmerend alle tijd genomen en alles goed uitgelegd en tijd voor je genomen.
De afspraak omtrent de levering perfect s.morgens om 0700 uur al een sms bericht hoe laat ze langs zouden komen, ook nog gebeld om de precieze tijd.
keurig op zolder gebracht en geïnstalleerd en de oude meegenomen koste 0.
dit zouden meer leveranciers moeten doen.....

otter 07-01-2019

Klantvriendelijk personeel die goed naar onze wensen tbv het aankopen van een laptop hebben geluisterd.Ze hebben geluisterd naar onze behoefte ipv te denken aan het zo duur mogelijk verkopen van een laptop

Mark 07-01-2019

De website werkt prima, goede prijzen met beste-prijs-garantie en prettige zoekfunctie.

Herman 07-01-2019

Opvallend vriendelijke en professionele bediening, die waarmaken wat ze beloven. Een goed product tegen een concurrerende prijs maken het plaatje compleet. Ga zo door.

Rachel, Amsterdam 07-01-2019

Vriendelijk, hulpvaardig personeel. Doet moeite voor de klant. Zoekt op internet om samen met de klant verder te zoeken. Gratis verzendingen. Ik kom koop graag mijn producten bij de BCC-Amsterdam Noord

Bas 07-01-2019

Ik werd snel geholpen en goede antwoorden op mijn vragen het advies wat ik kreeg was super en tot op heden zeer blij met de aankoop

Laura 07-01-2019

De vaatwasser van onze keuze was even niet leverbaar. Wij vonden het fijn dat BCC aangaf wanneer deze vaatwasser weer wel leverbaar zou zijn. Een week voor hij geleverd kregen we een e-mail met een link waarmee we een levermoment konden afspreken. De ochtend voor levering hoorde we hoe laat hij ongeveer zou worden geleverd. De bezorgers waren zelfs wat eerder en hebben even gebeld. Zij hebben onze vaatwasser vakkundig en in 1x goed geïnstalleerd. Wij zijn heel blij met onze Miele vaatwasser en de levering en installatie van BCC

Jo 07-01-2019

Duidelijke en uitgebreide website. Zeer goede prijs/kwaliteit.
Afhandeling en levering puik en zeer vriendelijk !

Marvin 07-01-2019

Geweldige uitleg gehad over de soundbar die wij wilden kopen. Wat ik fijn vond is dat de verkoper niet aandrong of een ander ( duurder ) exemplaar wilde laten zien. Ik had vooraf al precies in gedachten wat ik zou willen kopen en wat je vaak ziet in andere winkels is dat ze je er vanaf willen praten om meer te kunnen verdienen maar dat was bij deze vestiging van BCC in Tilburg absoluut niet het geval. Voor mij een 10 met griffel voor de verkoper.

mies 07-01-2019

zeer vriendelijk personeel en goede service en men heeft verstand van zaken , ik ben er zeker 15 x geweest en ga altijd met goed gevoel weg chapoo

L. Koenraads 07-01-2019

correcte en deskundig advies en een keurige aflevering en installatie. verder een prettige en duidelijke uitleg over de aangekochte spullen

Hans Loeffen 07-01-2019

Goed en deskundig advies, vriendelijk personeel, nemen voldoende tijd voor je

Bas 07-01-2019

We hebben eerst rustig op ons gemak zelf even gekeken. De verkoopster stond niet gelijk als een hyena achterin je nek te hijgen in tegendeel zelfs. We werden uitgebreid gehoord in wat we nodig te hebben en welk budget we hadden te besteden. Verkoopster gaf duidelijke uitleg en heeft alle toestellen aangezet en met ons doorlopen. Tot twee keer toe wat te drinken aangeboden gekregen erg attent. Nachtje erover geslapen en toen de aankoop gedaan. Wasmachine is net geplaatst, verliep soepel en waren ook zo weer weg.
Over de machine kan ik nog weinig melden aangezien deze net aanstaat.

Manon 07-01-2019

Goed geholpen met een nieuwe telefoon.
Ik wilde hier een bescherm hoesje bij, deze waren nog niet binnen voor dit merk (Xiaomi) echter toen ik thuis het toestel uitpakte zat er een hoesje in de doos. Het was beter geweest als de medewerkers hiervan op de hoogte zijn.
Maar verder super service!

Nienke 07-01-2019

De glasplaat in onze combimagnetron was gebroken en omdat we het apparaat nog geen half jaar hebben, mochten we gewoon een hele nieuwe op gaan halen bij BCC. Dit was zo gepiept en uiteraard geheel kosteloos.

Bokkelkamp 07-01-2019

Overzichtelijke winkel met zeer behulpzaam personeel, uittesten van oude geluidsboxjes.

Marlene 07-01-2019

Vandaag mijn nieuwe koelkast afgeleverd gekregen, de oude na 12 jaar opgegeven. Goede ervaring met deze zaak. Klantvriendelijk, staan meteen kaar om te helpen maar geven ook de ruimte zodat je op eigen houtje kan rondkijken. Kennis van zaken, informatief. Geduldig, Niet dwingend, . Aflevering stipt op tijd en exact zoals in de shop werd aangegeven: bericht in welk tijdbestek afgeleverd gaat worden, SMS zodra het vaststaat welke tijd. Telefoontje zodra ze in de buurt zijn. Netjes afgeleverd en de oude meegenomen. BCC is top!!

Paul 07-01-2019

Heb al jaren goede ervaring met deze winkelketen, nu dus voor het eerst ook via internet besteld www.bcc.nl bij dit bedrijf........de service via de internetwebshop is net als in de winkel...TOP!!!! Goede hulp expertise ( kennis van zaken ).......zeer beleefd.......meedenkend.....enz enz.
Kortom ik ben zeeeeeer te spreken over BCC.
Raad het eenieder aan.

E Dekkers 07-01-2019

uitstekend geholpen. vriendelijk personeel. En een nette vriendelijke bezorger!
prijs/kwaliteit top! Wij gaan zeker voortaan alles bij BCC kopen!!!

Ton 07-01-2019

Na op het internet gezocht te hebben ben ik mij gaan orienteren bij 2 winkels en mijn keuze kwam uit bij BCC in Apeldoorn, ik werd hier uitstekend te woord gestaan en de verkoper schetste een duidelijk beeld van de verschillen in de door mij uitgekozen type TV. Deze was echter niet meer op voorraad in Apeldoorn en bij navraag bleek deze nog op voorraad in Deventer, ook daar werd ik uitstekend geholpen en na mijn argeloze opmerking dat de tv op internet goedkoper was, reageerde de verkoopster dat zij dit voor mij ging nakijken en ik kreeg daarna mijn tv voor die prijs mee, wat ik niet wist was dat BCC de goedkoopste prijs garandeert.
PRIMA service dus

Aldo 07-01-2019

Vriendelijk geholpen door kundig personeel. Op al mijn vragen kreeg ik antwoord.

Stephen 07-01-2019

Ik heb goed gezocht op prijs voor de aanschaf van een Sonos Playbar en BCC had voor mij de beste combinatie prijs en betrouwbaarheid. Er waren 2 aanbiedingen die marginaal goedkoper waren maar bij BCC kon ik er op vertrouwen dat de bezorging direct de dag erna zou plaatsvinden aangezien dit bij eerdere bestelling ook altijd goed is gegaan en ik heb het vertrouwen dat als er iets mis mocht gaan het goed wordt opgelost. De bezorging was inderdaad zeer snel en ik kon binnen 24 uur genieten van de Sonos Playbar.

anoniem 07-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, lage prijs en klantvriendelijk personeel in de winkel met goed advies

Sylvana 07-01-2019

Navigatie op de website was eenvoudig. Bovendien was het de goedkoopste, vergeleken met Mediamarkt en Bol.com

Mandy 07-01-2019

Duidelijke informatie, je kan de verschillende apparaten makkelijk vergelijken. Veel keus.

Wim de la Rie 07-01-2019

Goed geholpen in de winkel en de aflevering en plaatsing was supersnel en netjes gedaan

Kees 07-01-2019

Goede producten en prima service.
Tot ziens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Eric van Beersum 07-01-2019

Winkelpersoneel vakkundig en klantvriendelijk. Komen afspraken na en nemen de tijd voor al je vragen.

Renée 07-01-2019

Wat ik als zeer positief heb ervaren is dat zodra je de winkel betreedt je, in het voorbijgaan, gegroet wordt door twee werknemers. Ik werd vrijwel meteen geholpen. De werknemer begon enthousiast en energiek. Al vrij snel (5 min.) kreeg ik de indruk dat het meer een act was dan oprecht. Toen ik naar de kassa werd gebracht met mijn aankoop, vroeg hij mij om een positieve beoordeling in te vullen. Hij voegde daar nog aan toe, dat voor het Amerikaanse moederbedrijf een 8 niet als geweldig werd gezien.. Als organisatie zou ik werknemers afraden op deze manier de klant te benaderen.
Verder zeer schone en overzichtelijke winkel

leon 07-01-2019

alles was in orde goede service en uitleg, heb er geen klachten over
nette winkels deskundig personeel

Levien Bijl 07-01-2019

Mooi assortiment, goed bereikbaar, parkeren voor de deur, serieus personeel dat kennis van zaken heeft, eerlijk advies en goede communicatie per mail mbt mijn na-bestelde product.

Sadi 07-01-2019

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Ik twijfelde over de grootte van de tv die ik zou kopen en de medewerker heeft goed meegedacht hierover en erg goed geadviseerd. Ik ben heel tevreden over de de manier waarop ik ben geholpen en de aanschaf van de tv.

Review BCC Heerlen 07-01-2019

Vriendelijke en behulpzame bediening, ook deskundige advisering, wij vinden BCC Heerlen een prettige winkel

JJR 07-01-2019

Goede hulp gekregen van verkoopster. Heeft gekeken naar afmetingen en aanbiedingen gecheckt.

Ien 07-01-2019

Heel klant vriendelijk. Kennis van artikelen. Vriendelijke klant benadering en moeiteloze uitleg. TOP

B.de Wijs 07-01-2019

Zeer veel verstand van zaken en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

wOOdster 07-01-2019

Super goede uitleg over de gekochte appartuur door de verkoopster. Ook duidelijk de verschillen aangegeven tussen de verschillende alternatieven👍🏻Kortom top geholpen, mooie producten tegen de juiste prijs.

M. van den Akker-Gerritsen 07-01-2019

BCC heeft een uitgebreid assortiment. Ik ben er vaste klant. Van smart t.v. tot wasmachine en droger, stofzuiger, koffiezetter en nu de Mac Air notebook. In het verleden ging ik naar de Harense smid, waar ik ook goede ervaringen mee had. Toen deze werd opgeheven ben ik klant geworden bij BCC en dat bevalt me goed. Als de prijs elders goedkoper is, krijg je het teveel betaalde terug.

Clara18 06-01-2019

Ik had een nieuwe wasmachine nodig, en ik vond de AEG L7FB60Y DE machine voor mij. Alleen, ik kon het niet meteen bestellen, en ik was blij dat ik die alvast kon reserveren bij BCC, ik wist niet dat dit mogelijk was.

Roy vd velden 06-01-2019

Zeer goede vakkundige verkopers.topservice! Geen vraag is teveel en je gaat altijd tevreden de deur uit.

Sander 06-01-2019

Ruim aanbod en redelijke prijzen. Helaas zeer matig geholpen bij onze aankoop, het ontbrak de verkoper aan voldoende vakkennis en aan motivatie.

Ronald 06-01-2019

Goedkoop snelle levering. Zelfs als je op zondag besteld. Fijn dat je hier ook freebees kan inlever en

Miryam 06-01-2019

We zochten een koel/vriescombinatie met een gunstige prijs-kwaliteitsverhouding en kwamen uit bij BCC. De site bleek zeer overzichtelijk waardoor de keuze gemakkelijk was en de bestelling snel geplaatst kon worden.
Over de afhandeling zijn we erg te spreken: in de bevestigingsmail werd aangekondigd dat we op de dag van levering 's morgens vroeg een sms zouden ontvangen met daarin het exacte tijdsblok van bezorgen, hetgeen keurig geschiedde. De bezorgers arriveerden al een half uur na het begin van het tijdsblok, waren vriendelijk en professioneel, verwijderden onze oude koelkast efficiënt en zetten de nieuwe koel/vriescombinatie op zijn plaats. Niets dan lof!

Gracija 06-01-2019

Super fijne elektronica winkel in Apeldoorn. Je kunt er in alle rust, zonder gehaast je aankoop doen. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en nemen veel tijd voor je om je vragen over een aan te kopen product te beantwoorden. Voor ons was ook opvallend dat de medewerkers veel goede kennis over hun producten beschikken. Top winkel!

I.M.Rhemrev 06-01-2019

Om een droger aan te schaffen, heb ik eerst gechat met een medewerker uit Eindhoven. Nadat ik kenbaar maakte dat ik niet uit Eindhoven kwam, werd de chat abrupt beëindigd. Om die reden ben ik maar zelf naar de winkel gegaan. Na lang wachten, er was niemand op die afdeling, werd ik dan eindelijk geholpen. Dat gebeurde correct en ik heb de droger gekocht. Helaas was de bezorging slecht. De bezorgers waren op tijd, maar door het ruw en hardhandig uitpakken, ontstond er schade. Contact daarover was nu correct en er werd niet moeilijk gedaan. Ik kon korting krijgen of een andere droger. Ik koos voor een nieuwe onbeschadigde. Nu was de bezorging wel correct en werd ik zelfs gebeld dat ze er met een kwartiertje waren. Dat was bij de eerste keer niet het geval. Mijn beoordeling 2 keer min en 2 keer plus. Dat levert de cijfer 6 op.

Jamie 06-01-2019

Super blij met onze mooie Samsung Qled TV met fantastisch scherp beeld! & de daarbij geweldige JBL Soundbar waar wij zeker een goed feestje mee kunnen bouwen , wat een geluid!
& niet te vergeten onze mooie koelkast waar wij alle hapjes en drankjes in koud kunnen zetten.
Kortom dit maakt ons nieuwe huisje af!

Goed geholpen & geinformeerd door het aardige personeel !
BCC BEDANKT!

Thijs Berkx 06-01-2019

Zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam bij het uitzoeken van een klacht over een product, dat NIET bij hun was aangeschaft.
Volgende keer eerst naar BCC Middelburg

Priscilla 06-01-2019

Als ik de winkel binnen kom heb ik altijd het gevoel van thuis komen.
De uitstraling van goed verzorgd personeel die betrokken zijn bij hun vak.
Zeer vriendelijk personeel.
de klanten service is echt een service!!
Mijn advies koop bij bcc want dan ben je echt tevree..