Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

KJG 02-12-2020

Moest even op zoek naar een verkoper. Eenmaal gevonden werd ik prima geholpen. Helaas doet BCC niet meer aan “laagste prijs garantie” kom al jaren bij deze zaak waar je altijd prima geholpen wordt.

Beste KJG,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

rob 01-12-2020

Mooie Lenovo laptop gekocht. Op de website een uitgebreide specificatie, waardoor vergelijking met alternatieven goed mogelijk was.

Beste rob,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ries 01-12-2020

Altijd de laagste prijs en dat maken ze waar, product ergens anders goedkoper gevonden een belletje of mailtje en ze vergoeden het verschil.

Vaatwasser besteld op maandagmiddag, dinsdagochtend 0830 geleverd. Dat is zeker binnen 24h.

Oude vaatwasser keurig meegenomen door de bezorgers.
Installeren doennwe zelf maar die service bieden ze ook nog aan.

Prima tevreden voor de aankoop.

Beste Ries,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en bezorgservice.

JP 01-12-2020

Bijzonder aardige verkoper. Heel klantvriendelijk. Super service. Ik kan de winkel Bergen op Zoom iedereen aanraden. Top!

Beste JP,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Peter 01-12-2020

Prima op tijd geleverd en geplaatst.
Enige minpuntje was het ontbreken van een sms’je 10 minuten voor levering, maar de bezorgers waren behulpzaam en aardig

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Pat 01-12-2020

Supersnelle levering van een wasmachine, vriendelijke bezorging en razendsnel geinstalleerd.
Helemaal tevreden.

Beste Pat,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze vriendelijke bezorgers.

FemkeJ 01-12-2020

Van de 5 elektronica zaken waar ik ben geweest was de BCC degene die mij het beste advies heeft kunnen geven. Door de transparante uitleg van een jongeman die er duidelijk verstand van had onderscheidt de BCC zich wat mij betreft van de rest. De reden om een 9 te geven in plaats van een 10 is, omdat ik voor dat ik het eigenlijk doorhad buiten de winkel stond en een laptop had gekocht. De verkoper was voor mij te snel, daarom 1 punt minder. Achteraf geen spijt van mijn aankoop, maar over grote uitgaves denk ik toch liever nog een nachtje over na.

Beste FemkeJ,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Kers 01-12-2020

Perfect! Aan de late kant voor Sint... en juist in deze gekke tijd qua levertijd andere sites. Besteld en volgende dag in huis. Helemaal blij!

Beste Kers,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Ellen van den Berg 01-12-2020

De stofzuiger die ik kocht bij BCC , was voordeliger geprijsd dan elders.
De site is vrij toegankelijk en duidelijk . Levering volgens de afspraak.

Beste Ellen van den Berg,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Diederik 01-12-2020

Online via BCC een tv gekocht, duidelijke informatie op de site. Duidelijke informatie over bezorging. Bezorger belde netjes 5 minuten voor hij kwam. En de 70 inc tv van philips is ook echt een topper qua beeld en geluid.

Beste Diederik,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorger.

Dekker 01-12-2020

BCC doet wat ze beloven. Ook als het wel eens anders loopt, lossen ze dit op. Dat het altijd opgelost wordt is een grote plus om bij BCC producten te blijven kopen. Dank voor uw service.

Beste Dekker,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

cor 01-12-2020

snel, vriendelijk en efficiënt
maar dat zijn we bij BCC wel gewend,
de prijs viel ons beiden mee
dus gingen we toen opnieuw in zee.

Beste cor,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Michel 01-12-2020

Afgelopen zaterdag een televisie gekocht in de vestiging van Doe-mere (Almere.) De hulp en uitleg is duidelijk. Geen moeilijke gezichten of gezucht bij misschien gekke vragen. Op hun voorraad kijken of er misschien het door jou gekozen artikel ergens anders ligt dan op deze vestiging is ook geen probleem.
Voor ons is de vestiging Doe-mere zeer prettig om te shoppen.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze vestiging in Almere.

Connie Lina 01-12-2020

Wij kopen alle apparaten bij bcc. Dus vanmiddag is de wasdroger geleverd en netjes geplaatst.
Nooit problemen en altijd goede service

Beste Connie Lina,

Kelly 01-12-2020

Goede voorraad! Duidelijke website. Snelle levering. Gisteren besteld en vandaag in huis.

Beste Kelly,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Michael 01-12-2020

Goede service en direct geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Ook de prijs van het artikel was goed in vergelijking met soortgelijke aanbieders. Kortom een aanrader.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerker.

G.C. Van Jarwaarde 01-12-2020

Duidelijke website. Snelle en keurige levering.Het was heel eenvoudig om de juiste keuze te maken.

Beste G.C. Van Jarwaarde,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Marc 01-12-2020

Snelle en goede service. Genoeg expertise in huis om te helpen bij het maken van keuzes. Bovendien altijd gunstige garantieregelingen.

Beste Marc,

Remco 01-12-2020

Ondanks drukte in de winkel ben ik goed en snel geholpen door een medewerker. Wel had ik vervolgens een probleem met een factuur. Snel is het probleem weer keurig netjes opgelost en de service was enorm snel. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Beste Remco,

Koster 01-12-2020

Ik ben erg tevreden hier duurt niet lang voor je geholpen word. de mensen zijn klantvriendelijk en hebben mij goed geïnformeerd over het product ik ga altijd naar Bcc omdat ze er voor je staan en je niet lang laten wachten.

Beste Koster,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

cees 01-12-2020

een dyson stofzuiger aangeschaft via de site van bcc, super makkelijk en voortreffelijk verzorgd door BCC wat betreft de snelheid en verzending van het product. Dit verdient een ster.

Beste cees,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle verzending.

Johan 01-12-2020

Vriendelijk en deskundig advies bij aankoop wasmachine en droger, geduld bij vragen.
Levering op tijd en snelle installatie + uitleg, oude machines meegenomen

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

Sylvia Lang 01-12-2020

Altijd al BCC betrouwbaar gevonden. Nu in corona tijd besteld online binnen 2 dagen keurig en netjes ontvangen weer een fijn apparaat. Zou BCC altijd aanraden

Beste Sylvia Lang,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aanschaf!

Talita 01-12-2020

We zijn heel tevreden over BCC. Het is alleen jammer dat ze met DHL bezorgen. DHL is vrij minimaal in laten weten wanneer een pakketje komt namelijk.

Beste Talita,

Bedankt voor jouw review en feedback.

M. Wolbers 01-12-2020

Duidelijke shop. Makkelijk alles te vinden en makkelijk af te rekenen. Tevens volgende dag al in huis. Top.

Beste M. Wolbers,

E.M. van Oost 01-12-2020

Ben tevreden met BCC. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Over een paar maanden ben ik van plan bij jullie een nieuw elektrisch fornuis aan te schaffen.

Beste E.M. van Oost,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige service.

SUUS 01-12-2020

Online product besteld en makkelijk af te halen jn de winkel. Simpel en snel op een makkelijke website.
Vriendelijk personeel in overzichtelijke winkel.

Beste SUUS,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en overzichtelijke winkel.

Martien 01-12-2020

Gisteren besteld en vandaag opgehaald. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten met de door mij bestelde printer. En nog goedkoper dan andere electronica-winkels.

Beste Martien,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Janjo 01-12-2020

Helemaal geweldig, hier ben je nog echt 'n klant.
Ze hebben nog alle tijd voor je, niets is teveel met altijd een net antwoord op je vragen.
Ook bij het installeren door de jongens van BCC, ze nemen alle nodige tijd, en zijn heel duidelijk in hun uitleg. Nogmaals geweldig.

Beste Janjo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers en bezorgers.

Karin oud 01-12-2020

Geweldig geholpen. Alles kwam op tijd en werd netjes aan gesloten. Ik zeg top winkel.
De monteurs kondigden zichzelf ook telefonisch op tijd aan heel netjes.
Ik ben zeer tevreden.

Beste Karin oud,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Roos van Pernis - Loesberg 01-12-2020

We zijn in onze woonplaats naar de winkel gegaan. Was dichtbij en dus lekker makkelijk.
Wat we alleen erg vervelend vinden is dat rechtstreeks met de winkel contact opnemen niet kan. Niet per telefoon althans.

Beste Roos van Pernis - Loesberg,

Bedankt voor jouw review.

Carola 01-12-2020

Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Heel handig dat je een paar producten 'naast elkaar' kunt vergelijken.
Het product - in dit geval een wasdroger - was scherp geprijsd. De levering was zeer correct en op afgesproken dag. De twee mannen die kwamen leveren waren zeer vriendelijke en behulpzaam. het omwisselen van het oude met het nieuwe apparaat was binnen 10 minuten klaar. Super service!

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en onze vriendelijke bezorgers.

M.B 01-12-2020

Super tevreden over mijn aankoop. De bestelling was snel geplaatst, en ik had mijn macbook na 1 dag binnen. Alles was zeer zorgvuldig verpakt. Ik zou daar zeer zeker weer eens bestellen.

Beste M.B,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jack 01-12-2020

Zeer fijne side, alles wijst zichzelf, goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden, pakket goed verpakt en ook het vermelden waard....zeer snelle levering

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Gerad 01-12-2020

Normaal koop ik alle elektronica in de winkel, moor door de drukte i.v.m Black Friday heb ik het maar eens via de webshop besteld. Ging eenvoudig, keurig verzonden op de zelgfe dag en goede communicatie. Vandaar een 9 als beoordeling

Beste Gerad,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Gerry Prince 01-12-2020

Geachte lezer ,

Ik heb een tv besteld bij bcc deze werd bezorg door een ...... en wat ...... medewerker.
Waren netjes op tijd , belde netjes van tevoren of ze langs konden komen.
Super vriendelijk, kende hun vak , waren snel klaar,
En niet te vergeten hebben netjes opgeruimd

Ik ken hun namen helaas niet. Maar als er twee medewerkers zijn die een kerst bonus verdienen dan zijn het deze twee gasten wel

Echt mijn oprechte complimenten!!!!

Beste Gerry Prince,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

José 01-12-2020

Groot assortiment ,beste service ,duidelijke website en snelle levering Dus super

Beste José,

Herman 01-12-2020

Ruime winkel met vriendelijk kundig personeel, niet opdringerig maar je wordt niet aan je lot overgelaten.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Robin.Hollebeek 01-12-2020

Alles prima geregeld en snelle levering volgens afspraak.Makkelijk om on site te bestellen.

Beste Robin.Hollebeek,

Marijke 01-12-2020

Zeer nette mensen.
Heel goede tijdsaanduiding levering, per mail en sms en een telefoontje 10 minuten voor levering.
Alles volgens afspraak.

Beste Marijke,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Henk 01-12-2020

een printer gekocht, deze bleek echter niet nieuw. cardridge's waren al gemonteerd, meerdere A4'tje van netwerkverbindingen in de doos. printer is wel technisch in orde.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Pieter Keuning 01-12-2020

Goede service en uitleg over het product in de winkel. Keek zelfs of BCC de goedkoopste was. Dat is nog eens meedenken. Complimenten!

Beste Pieter Keuning,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Ingrid Bakker 01-12-2020

Duidelijke website, snelle levering en achteraf betalen mogelijk. Eindelijk een webwinkel die wel weet hoe het werkt, qua levering, service en betaling. Voor herhaling vatbaar.

Beste Ingrid Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en services.

Leon 01-12-2020

Snel efficiënt en gratis verzending! Regelmatig de goedkoopste van NL, ik vind het geweldig!

Beste Leon,

Bedankt voor jouw review.

Danny van Leeuwen 01-12-2020

Fijne winkel, snelle levering. Maar vooral goede service. Top! Had via de website een Smartwatch gekocht, ophalen binnen een uur bij de vestiging Breda. Lag mooi KLAAR!

Beste Danny van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Cees 01-12-2020

Zeer overzichtelijke webshop waarbij het eenvoudig om te vergelijken en je bestelling te doen
Als je het artikel in de winkel wilt ophalen dan heb je al snel bericht dat het klaar ligt om op te halen; in mijn geval 15 minuten

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle afhaalmogelijkheid.

Mat Matheij 01-12-2020

In het verleden wel eens mindere ervaringen gehad maar de service van BCC is enorm verbeterd. Goede aanbiedingen, achteraf betalen en een prima aftersales. Ook de bezorging op de volgende dag wordt gerealiseerd zelfs met de feestdagen in aantocht.

Beste Mat Matheij,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

A.rovers 01-12-2020

Zeer vriendelijk en deskundig advies.duidelijk uitleg en behulpzaam met het meenemen van de bestelling.

Beste A.rovers,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige in onze winkel.

Lies 01-12-2020

De website is heel duidelijk. Het 'winkelwagentje' werkt uitstekend. De wijze van betaling verloopt soepel; ook voor freebees. De levering is prima op tijd.

Beste Lies,

Bedankt voor jouw review oer het gebruiksgemak van onze webshop.

C.Evvertman 01-12-2020

Nadat ik me eerst geinformeerd had via internet en mijn keuze had gemaakt,heb ik contact opgenomen met de klantenservice.Die hebben mij zo goed geholpen,dat indien ik weer iets nodig heb uit hun assortiment ik als eerste bij bcc ga kijken.De bestelling van de wasmachine die over een stijle trap naar boven moest 1é etage was ook keurig geregeld .Lof voor de bezorgers.

Beste C.Evvertman,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en onze bezorgdienst.