Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Petra 08-01-2019

Ik zocht een draadloze koptelefoon en vond 'm snel via BCC. Snelle levering (zaterdag besteld en maandag in huis) en product was goed verpakt.

Ingrid 08-01-2019

Veel info gekregen in de winkel. Meerder wasdrogers kunnen vergelijken en tot een goede keus kunnen komen. Vriendelijke verkoper.

Hago 08-01-2019

Fantastische service. Snelle levering en goede advies.
Een zakelijke klant
Bedankt

Roy en Joyce 08-01-2019

Wij zijn al jaren naar allen tevredenheid klant bij de BCC, sterker nog dit komt zelfs door de positieve ervaringen die mijn ouders al door de jaren heen ervoor hebben opgebouwd met deze keten.

De klant staat altijd voorop, de verkopers zijn alles behalve opdringerig wat wij als zeer positief ervaren, je krijgt een deskundig oordeel en men zal zelfs een beter of ander product aanraden als dit nodig is, ook al betekend dat als een ander product wat beter is goedkoper is. En des al niet te min komen ze altijd hun afspraak na, bv. indien een product elders goedkoper is en het strookt met de eisen om dit product uit eigen winkel aan te passen !

Wij hebben persoonlijk nog geen negatieve ervaringen met deze keten gehad in tegenstelling tot andere media ketens. Wij wachten zelfs met de aankoop van een product tot we deze bij de BCC kunnen aanschaffen.

Mocht iemand ons vragen waar je elektronica raden wij zeker altijd aan om even de showroom van BCC niet over te slaan !

Marij 08-01-2019

Ik werd snel geholpen en met heel kundig advies. Het gekozen product werkt precies hoe hij het heeft uitgelegd, helemaal blij!

Tonny Korteland 08-01-2019

Goede service, vriendelijk personeel. Vandaag werd ik gebeld dat een levering later in de week zou plaats vinden. Helemaal prima.

Karin Boel 08-01-2019

Heel prettig geholpen. Medewerker stond ons vriendelijk te woord en wist veel en duidelijk de verschillen te melden van de verschillende laptops. Ook over de extra's kregen we duidelijke uitleg.

Menno Mulder 08-01-2019

Hele fijne verkoper/adviseur. Hij praatte mij geen merk aan, gaf kundig advies en gaf ook een alternatieve keuze welke ook verstandig was. Wij hadden onze keuze eigenlijk al gemaakt maar door het advies van de verkoper toch voor een ander type Bosch wasmachine en droger gekozen.
Bezorging ging ook goed en blij met nieuwe wasmachine en droger!

Geertje 08-01-2019

Levering en aankoop van wasmachine en droger prima gedaan door verkoper.
Plaatsing niet goed gedaan en door onbehoorlijk gedrag van brengers teruggegaan naar winkel en klacht neergelegd.
Wederom goed geholpen door dezelfde verkoper en weer twee man gestuurd voor oplossing probleem.
Deze waren echter nog luier en onbeschofter en hebben niets gedaan wat wel hun opdracht was en ze de deur gewezen.
Nu weer contact met verkoper en nu wederom heel netjes behandeld door verkoper.
Inmiddels weer twee man gestuurd en deze keurige mensen hebben zonder problemen het probleem opgelost tot volle tevredenheid.

sandra 08-01-2019

snelle bezorging van een eigen bezorg dienst per telefoon goed te bereiken en kundige mensen aan de telefoon die weten waar ze over praten

Loes 08-01-2019

In deze vestiging van BCC wordt je altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen. Nog nooit een probleem met de service gehad en nog heel weinig problemen met de artikelen die we gekocht hebben.

Adri Boek 08-01-2019

Wij zijn heel plezierig geholpen. Een goede uitleg gekregen deskundig en heel vriendelijk te woord gestaan.

Ton 08-01-2019

Prima geholpen bij de vestiging van BCC in Zoeterwoude, zowel met de aankoop van een inductie kookplaat als met de aanschaf van een inkt printer. We hadden ons goed voorbereid op de aanschaf van de inductieplaat. De aanschaf van de printer met keuze van het merk werd gedaan op basis van eerdere ervaring met het merk (Epson) en advies van de verkoper om te kiezen voor een model dat ook goed foto's kan printen.

Sabine 08-01-2019

Duidelijke website en de goedkoopste voor het product dat ik wilde hebben. Duidelijke levering en afspraken nagekomen.

ludy 08-01-2019

In de winkel is het heel overzichtelijk, je ziet waar het product wat jij zoekt zich bevind,

Daarbij is er voor elk soort product deskundig advies door het personeel beschikbaar.

En ook belangrijk, niet goed geld terug.

sjef 08-01-2019

prima winkel, ruim assortiment en deskundig personeel. een aanrader tov andere media winkels.

Simone Schouten 08-01-2019

De zeer deskundige adviezen die je krijgt, bij wat voor een product/apparaat je ook op zoek bent geeft zeer veel vertrouwen in het personeel.

Dustin 08-01-2019

Zeer goed geholpen door het personeel in de winkel ( Rein ) goed advies gekregen over de nieuwe vaatwasser ook de maten doorgekregen zodat zeker was dat alles paste. Verder uitvoerig mail contact over het bestellen en de levering. De levering en de installatie door 2 medewerkers van BCC was ook goed!

Corine 08-01-2019

Goede uitleg site, betaling en levering perfect geregeld, aardige bezorger.

Rob 08-01-2019

Persoonlijk advies wat je via internet niet krijgt.
Vriendelijke verkopers en vakkundig .

Maurice 08-01-2019

Vandaag nieuwe Samsung Galaxy S9 gekocht bij BCC Purmerend vanwege de cashback actie. De basisprijs bij BCC was €649,- terwijl mediamarkt en coolblue basisprijs van €599,- hanteren. De verkoper controleerde deze prijzen even en was direct bereidt mee te gaan met de basisprijs van €599,-. Vervolgens nog mijn VVV-bon kunnen verzilveren, wat toch heel erg fijn is bij BCC. Al met al goede service en voor een schappelijke prijs een nieuwe telefoon. Ik ben zeer tevreden.

Roos 08-01-2019

Top product (Chromecast) voor een goede prijs. Het product was makkelijk te vinden op de mobiele site, het deels betalen met een VVV-bon verliep goed. Daarnaast was de levering ook nog eens snel en door een vriendelijke bezorger afgeleverd. Helemaal top dus!

Biedjai 07-01-2019

Kom er al jaren door de persoonlijke aandacht en hulp.
Medewerkers hebben ook genoeg kennis van de producten.

Quaedackers 07-01-2019

Duidelijke informatie over het product. Nemen de tijd voor uitleg en laten bij diverse wasdrogers de mogelijkheden zien en bespreken dan meteen de voor en nadelen van elk apparaat. Eerlijk advies. Niet opdringerig. Komen de afspraken na.

Plonie 07-01-2019

De omschrijving van het product was accuraat. De levering supersnel en dat zonder verzendkosten. Ik ben heel tevreden.

Cindy 07-01-2019

De winkel in Veenendaal is erg prettig, ruim en overzichtelijk. Vooral belangrijk dat er vriendelijk personeel aanwezig is die vakbekwaam zijn.

Ik was extra blij want ga 1 dag voor de kerst maar eens op zoek naar een bakplaat voor de gourmet, zo blij dat er precies nog 1 was :-)

Mirian 07-01-2019

Fijne grote winkel
Is goed overzichtelijk
Bediening is super evenzo de service

van Arkel 07-01-2019

Nieuwe koelkast gekocht bij deze winkel. Afspraken waren helder en er is op tijd bezorgd.
Installatiewerk was wel wat minder. Kast werd gewoon op zijn plek gezet met de mededeling dat het 'wankele' wel over zou gaan als de kast gevuld was. Zelf bezig geweest met het boekje in de hand om een 'vergeten' afstandssteun aan te brengen en de kast waterpas te stellen. Heb dit 6 mdn gelden gelden met Cool blue wel anders ervaren.

wouter 07-01-2019

Goede persoonlijke aandacht met geduld en tijd voor de klanten. Ook al ben je niet bekend met een product dan nemen ze de tijd om het uit te leggen en je te adviseren.

Remon Schaper 07-01-2019

Ik was opzoek naar een nieuwe koffie machine. Hierbij werd ik goed geholpen door een medewerker en kreeg er zelfs nog een paar extra doosjes cofee capsules bij. De medewerker wist alles over de producten en heeft me goed geïnformeerd.

Dave Smeitz 07-01-2019

Gewoon lekker snel. Voor 2300 besteld en volgende dag binnen. Waren niet thuis dus pakketje bij de buren opgehaald. Ben tevreden!

Paul Vermeij 07-01-2019

Prettige bediening en vlotte service! We hebben onze kleine fridge meteen mee kunnen nemen!

john 07-01-2019

omdat film en muziek mijn hobby is , koop ik vaak ongeveer om de 2 jaar een nieuwe tv , via de webwinkels ging er vaak wel iets verkeerd , bij bcc was de service goed en de levering was ook via bcc zelf , de tv met doos kwam heel aan en alles vantevoren op de hoogte gehouden met mailtjes van de status , grootste webwinkels in nederland kennen hier een voorbeeld aan nemen , de service was zo goed van bcc had er een 2e tv bijgepakt een week later voor de slaapkamer .

T. Uit den Boogaard 07-01-2019

De aanbeveling zit hem in de betrokkenheid en behulpzaamheid van het personeel van de vestiging winkelcentrum woensel in Eindhoven. Een dergelijk fijn team met zeer bekwame mensen vind je bijna nergens.

Jacqueline 07-01-2019

Bcc een klantvriendelijke winkel, goede service en snelle levering. Vaak me grote aankopen gedaan bij bcc. Donderdag nog me nieuwe wasmachine gekocht. Vandaag geleverd gekregen en prima hulp en installatie

Remco 07-01-2019

Goede service, denken met je mee en als er na koop van het product problemen zijn helpen ze je goed

Molema 07-01-2019

Bij bcc een nieuwe inbouwvaatwasser gekocht. Wij zijn echt zeer deskundig en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als thuis .wij zijn goed headviseerd bij de aankoop en ook het verwijderen van de oude vaatwasser en het plaatsen van de nieuwe is zeer professioneel gebeurd. Alles is netjes geplaatst overal is goed opgelet bij het plaatsen. Echt zeer tevreden en zeer vriendelijk personeel.een dikke pluim voor bcc bij deze winkel al meerdere aankopen gedaan en altijd naar tevredenheid.

StP 07-01-2019

Ondanks de grote drukte en het wat ongelukkige tijdstip (zaterdagmiddag) werd ik vrij snel van de Chromecast 3 voorzien. Ook kreeg ik een paar tips mee waardoor de installatie en het eerste gebruik probleemloos verliep.

Bram 07-01-2019

Prima service, met vanuit de verkoper echt oog voor wat wij wilden. Lang leve John! Ons product was niet direct leverbaar, maar binnen no time hadden wij een mail: we konden het apparaat ophalen. Dit hebben we vandaag in de winkel gedaan. Ook hierbij weer prima hulp door personeel.

Al met al zeker een aanrader.
Tot snel

de Jong 07-01-2019

BCC is heel klantvriendelijk, geven goede uitleg en service. Het is rustig, goede winkelinrichting.Wij doen er al onze aankopen.

Yjkeizer 07-01-2019

Top service vanuit BCC. Alleen de bezorger had wat humor mogen hebben, maar ja twas maandag.

Josjef 07-01-2019

Fijne ruime winkel met proffesionele mensen. Ruim assortiment. Ruim parkeren onder de winkel.

Rekveld 07-01-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product hier de beste prijs had. Daarnaast vind ik prettig om naar de winkel toe te kunnen gaan, daar hadden we dan ook onze online bestelling geplaatst. Het was wel jammer dat er helemaal geen gameconsoles aanwezig zijn in de winkel, anders hadden we ons product gelijk mee kunnen nemen.

Duidelijke verzendinformatie en bevestiging.

Hepma 07-01-2019

Netjes en heel vlot te woord gestaan. Goede indruk. Duidelijke en vriendelijke uitleg

Oksana Ruijzendaal 07-01-2019

waarom heb ik gekozen voor BCC? Ze hebben eerlijke prijzen en behulpzaam personeel. Binnen 10 minuten heb ik een uitleg gekregen over de modellen van telephone, voordelen en nadelen... duidelijke persoonlijke advies... nog sneller met het betaling... snelheid, duidelijkheid en quality service. Bedank BCC Hilversum!

Jeroen Ravensbergen 07-01-2019

Zeer ervaren personeel, dus goede uitleg en lopen mee tot aan de auto. Mooi opgezette winkel en alles duidelijk aangegeven.

Johanna Lubach 07-01-2019

Een fijne overzichtelijke winkel met aardig en kundig personeel , je hoeft geen uren te dwalen en meer nog er is een fijne sfeer!

Herman 07-01-2019

Op 7 januari bezocht ik de BCC-winkel in Veghel i.v.m. vervanging van de accu van mijn laptop. Ik hoefde niet te wachten. Een vriendelijke medewerker nam de tijd voor mijn vragen en ik ben vakkundig geïnformeerd over de mogelijkheden.
Verder heb ik advies gevraagd over een nieuw aan te schaffen printer. Ook hierbij ben ik goed geholpen en heb ik meteen een prima printer gekocht. De medewerker attendeerde mij tevens op de actie van Essent i.s.m. BCC. Dat kwam goed uit!
Al met al ben ik zeer tevreden over deze winkel.

Roel Lanting 07-01-2019

Ik ben zeer tevreden over handelswijze in de winkel. In vele winkels (concurrenten) ben ik informatie gaan inwinnen, maar dit was de eerste winkel waar ik van een medewerker een eerlijk antwoord heb gekregen. In de meeste winkels kon men geen goed antwoord geven (meestal verzinnen ze gewoon iets)) over het product dat ik wilde aanschaffen. Ook deze medewerker van BCC kon geen goed antwoord geven maar heeft de moeite genomen om naar de desbetreffende fabriek te bellen en mij zodoende een perfecte uitleg kon geven. Alle lof voor de verkoper van BCC Barendrecht. Ook de aflevering en aansluiting van het door mij gekochte product was even perfect; twee jonge mannen van BCC met goede kennis van zaken en waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit eerder zo goed geholpen. Het was bijna ouderwets, dus JONG en OUD ga hier gerust kopen want hier word je op je gemak gesteld en geholpen zoals het hoort. Nogmaals alle lof voor BCC Barendrecht.

Herman van Gestel 07-01-2019

Werd snel en vakkundig door medewerker geholpen (online), medewerker kwam zelf met aanvullende adviezen en suggesties. Prima service en heel klantvriendelijk!