Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RH 09-01-2019

BCC Oude Haagweg is al tientallen jaren een begrip in Den Haag. In de jaren ‘80 kwam ik er al met mijn ouders. Nu kom ik er nog steeds en met evenveel plezier. Een hele prettige winkel, fijne sfeer, eerlijk advies, scherpe prijzen en goede service! Houden zo BCC!

Ahmet 09-01-2019

Shop is goed bereikbaar. Het personeel is behulpzaam en had verstand van zaken. Wat ik belangrijk vond is dat er niets werd opgedrongen, goed geluisterd werd. Levering was ook zoals gepland. Aardige gasten die mijn bestelling gebracht hebben.

Wijnand 09-01-2019

Alles volgens planning gegaan eerst mailtje gehad voor wanneer het zou komen .en daarna nog sms van hoelaat ze komen ongeveer .en daarna een belletje dat ze komen na een kwartiertje . Heel netjes en snel en vriendelijk persoon.

Marianne Antheunis 09-01-2019

Ik heb al meerdere spullen bij BCC gekocht, zowel in de winkel als online. Ik ben er zeer tevreden over. In de winkel vriendelijk en behulpzaam personeel. Online keurig netjes verzorgd en bezorgd op de dag van afspraak.

Jennifer 09-01-2019

Superservice! Ik kan niet anders zeggen. Aankoop is een elektrische deken van Inventum. Zag deze elders goedkoper, dus contact opgenomen met de klantenservice, waarna ze mij gelijk een factuur per mail toestuurden met daarin de lagere prijs. Konden hem ook gelijk voor me bestellen en binnen een dag in huis. Erg fijn geholpen aan de telefoon, erg vriendelijk en behulpzaam.

Irma 09-01-2019

Hele duidelijke uitleg zonder aansmeren. Top. Vanmorgen droogtrommel geleverd top jongens snel en keurig geplaatst. Heel tevreden.

Richard 09-01-2019

Mooi en overzichtelijke Website, duidelijk alles aangegeven .
Zeer eenvoudig bestelling te plaatsen . Snelle levering vandaag besteld morgen in huis , perfect.

L. Jellema 09-01-2019

Vandaag een TV gekocht bij BCC in Den Helder. Wederom vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij kopen al jaren onze apparatuur bij de BCC en zijn zeer tevreden. Voor ons geen andere winkel. Goed advies en geweldige service!!!!

Mario van der Made 09-01-2019

De website is niet alleen heel gebruiksvriendelijk, maar geeft ook hele goede en duidelijke informatie en tips die je helpen om die printer te zoeken die het beste bij jou past. De printer on line besteld om 23:45 en de volgende dag om 14 uur werd de printer al geleverd. De oude printer werd keurig meegenomen om gerecycled te worden. Het traject tot nu toe geeft mij alle vertrouwen dat een eventuele benodigde nazorg ook vlekkeloos zal verlopen. Ik kan BCC warm aanbevelen.

Patricia 09-01-2019

Een 10 vanwege de gebruiksvriendelijke site, de snelheid waarmee orders verwerkt worden en het feit dat je hier wel met de vvv cadeaukaart kunt betalen. Erg fijn! Bestelling was zoals beloofd de volgende dag binnen, keurig verpakt.

Richard 09-01-2019

Goed advies in de BCC winkel en daarna adequate opvolging middels mijnBCC en correctie aflevering en installatie. Zeer tevreden over de geboden service en snelheid.

I.C. 09-01-2019

Zeer snelle levering, goed verpakt, geen verzendkosten. Fijn dat gratis terugsturen geregeld is voor het geval dat het product niet bevalt.

Yvonne 09-01-2019

Super stofzuiger. Goede verhouding prijs/kwaliteit, zeker met de geld terug-actie.
Heel veel accessoires erbij. Mooi wendbaar, redelijk compact, makkelijk op te bergen.
We zijn er heel blij mee.

Cbrakenhoff 09-01-2019

BCC.nl is een makkelijke site. Mijn bestelling laat besteld, en toch de volgende dag in huis. Snelle levering.

J van harsselaar 09-01-2019

Goede medewerkers ter zake deskundig en vriendelijk..Zeer snelle levering van de bestelling die niet in de winkel aanwezig meer was

Marijke 09-01-2019

Goede service, alles duidelijk uitgelegd. Netjes op tijd geleverd en alles geïnstalleerd.

Anjo 09-01-2019

Snel en correct geleverd, prettig om precies te weten wanneer er geleverd wordt.

Fam. Heine 09-01-2019

Een 5, een voldoende voor de service hoe je op de hoogte wordt gebracht en hoe het met de bestelstatus is. Maar de bezorging is zwaar ondermaats. Bijna had mijn diepvries in iemand anders zijn of haar keuken gestaan!!!! Erg onzorgvuldig!!

Edwin 09-01-2019

Heel goed geholpen met de keuze van een nieuwe telefoon. Ik had een tablet gekocht voor mijn verjaardag. Maar helaas werd mijn telefoon een dag er voor gestolen en moest deze vervangen. Zonder problemen kon ik mijn Samsung S2 in ruilen voor een telefoon (Motorola G6 play prima toestel) prima service

K. Meuleman 09-01-2019

We werden vriendelijk te woord gestaan. We kwamen er om een nieuwe telefoon te kopen. De dame die ons hielp, wist niet overal het antwoord op, maar ze deed alle moeite om ons te kunnen adviseren en kon ons dus toch goed advies geven. We zijn met een nieuwe telefoon de winkel uit gegaan. We zijn tevreden.

Wendiess 09-01-2019

In de winkel heb ik twee producten op twee afdelingen gekocht. Op beide afdelingen kwamen ze direct naar mij toe en hielpen mij echt vriendelijk. Beide medewerkers konden mij veel vertellen over de producten, konden mijn vragen beantwoorden en gaven goed advies. Ook de sfeer in de winkel was goed en de medewerkers hielpen elkaar onderling.
In het verleden heb ik hier ook diverse producten gekocht, altijd zeer tevreden geholpen!!

Mel 09-01-2019

Een Samsung 55 inch tv laten installeren. Werknemers waren hartelijk, waren op tijd en gingen secuur te werk. Erg blij met onze aanschaf en service van BCC.

JP 09-01-2019

Goede service, zeer klantvriendelijk en goede uitleg.
Tevens hebben ze een uitgebreid assortiment.

Martijn 09-01-2019

veeel keuze, goede prijzen. Nette winkel in Emmen, goede verkopers die adviseren.

Mevr. C van Dijke 09-01-2019

Goed geholpen en advies. Zou deze winkel zeker aanraden. En voldoende merken om te vergelijken.

Mehic 09-01-2019

Onlangs in de BCC store in Spijkenisse geweest voor een aankoop van een televisie, hier zijn wij vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerkers waardoor wij vrij snel onze keuze hebben kunnen maken. Het fijne hierbij was dat het personeel goed luisterde naar onze wensen. Wat BCC betreft vonden wij het heel fijn dat er een prijs check met overige (gelijkwaardige) winkels gemaakt werd waardoor wij niet teveel voor onze nieuwe televisie hebben betaald. Al met al, heb je goed advies nodig en niet zomaar verkoop praat voordat je tot koop overgaat, ga vooral naar BCC in Spijkenisse.

Tevens hebben wij gekozen voor levering aan huis, dit was gratis (zonder montage) en de afspraken zijn hierbij ook netjes nagekomen.

hendriks 09-01-2019

ben zoals altijd goed en vakkundig geinformeerd bij de aankoop van het betreffende artikel

Paul 09-01-2019

Werd goed geholpen in de winkel (BCC Buitenveldert) en mijn bestelling zal dezelfde week worden geleverd (op voorraad bij distributiecentrum), maar het duurde uiteindelijk 2,5 week totdat ik mijn bestelling kreeg. Zij wisten de oorzaak niet en zeiden elke keer dat het goed zou komen, maar uiteindelijk moest ik de centrale klantenservice bellen om pas dan de volgende werkdag mijn bestelling te ontvangen. Bij binnenkomst reageert de verkoper heel droog met "kan gebeuren"en "je hebt deze keer pech gehad". Helemaal geen excuses voor de vertraging. De bedoeling was om mijn alarmsysteem tijdens de feestdagen geïnstalleerd te hebben, maar ik kreeg hem pas op 8 januari.

C@bletrotter 09-01-2019

Een winkel waar niet de massaliteit voorop staat, maar een winkel waar het personeel luistert naar de wensen van de klant en met een passende aanbieding komt. Ongedwongen sfeer.

Erwin 09-01-2019

Verkoper bij BCC Arnhem kwam kundig over en gaf mij de informatie waar ik behoefte aan had.

erwin 09-01-2019

Ik had er onlangs een nespresso machine gekocht (Krups Pixie). De machine maakte wat mij betreft te veel geluid vergeleken met mijn oude machine (magimix). Ik had de machine 3x gebruikt maar kon hem wel ruilen voor een ander model. Wel schoongemaakt uiteraard. Bij de Nespresso winkel hadden ze aangegeven dat zij na gebruik niet meer ruilen dus ik vind het top service dat BCC dat wel doet.

Rob Wagner 09-01-2019

Altijd vriendelijk en snel geholpen. Kopje koffie en een glimlach is altijd leuker dan alleen de Webshop. Bovendien heeft in Beverwijk meneer ****echt verstand van bijna alle apparatuur en zegt ook eerlijk iets even te gaan vragen als hij dat niet weet. Geen verzinsels of valse beloften dus. We zijn al langer klant en kunnen het echt waarderen dat de uitgaande groet gepaard gaat met onze achternaam.

Eric 09-01-2019

Duidelijke uitleg en heldere hulp bij het aansluiten. Toffe gasten waar je wat aan hebt als je niet zo technisch bent.

Oosterveld 09-01-2019

Nette, overzichtelijke winkel met heel vriendelijk personeel. Persoonlijk praatje,grapje en duidelijke uitleg over verloop van mijn bestelling. Enige reden om geen 9 te geven is dat datgene wat ik wilde hebben (klein en niet superduur artikel) niet op voorraad was.
Op zondag besteld en binnen 24 uur gratis thuisbezorgd; keurig verzorgd!

Stephanie 09-01-2019

Fijn product. De koptelefoon zit erg prettig en er zit een heel mooi geluid in. Dit allemaal dankzij de goede adviezen van de medewerker. Tevens is de afhandeling bij een klacht of defect ook altijd keurig! Zeer prettige winkel.

Jeanet 09-01-2019

Je wordt goed geholpen , vriendelijk personeel!
De winkel is netjes en overzichtelijk.

Fabian 09-01-2019

Laagste prijs garantie en vakkundig advies zijn doorslaggevend!
Ik zou iedereen deze BCC aanraden!

Sees 09-01-2019

Overzichtelijke winkel, en goede bediening. En niet te vergeten een ruim assortiment.

Marcel Willemse 08-01-2019

Koop een led tv op 30 dec, die ik op 31 december zou ontvangen, want hun motto is voor 22.30 uur besteld volgende dag geleverd. Nou mooi niet, ik vrij genomen, maar om 9 uur een sms de tv komt niet. Kan gebeuren toch? De volgende levering zou plaatsvinden op 2 januari., dus ik weer vrij genomen en om 9 uur een berichtje, wederom kunnen we weer niet leveren en je zult begrijpen het wordt 3 januari. Ik bellen met klantenservice en die zeggen alleen maar, dat het niet hun probleem is en daar moet je het mee doe. Ik weet niet waarom het klanten SERVICE heet, maar dat service kunnen ze rustig weglaten. Tv is gelukkig op 3 januari gekomen, bleek wel incompleet te zijn, maar ik ga ze niet bellen om het op te lossen, want mij gaan ze er nooit meer zien, zowel niet inde winkel en niet online. Mediamarkt here i come.

Vanja33 08-01-2019

Winkel in onze woonplaats zodat we bij klachten makkelijk vragen kunnen stellen. Na plaatsing is de wasmachine aangezet, na ruim 4 uur draaiede hij nog steeds en heb ik de serviceafdeling moeten bellen. Machine heeft zout voor zachter water, maar dit niet bij het apparaat. Ook de ICI Paris actie die er in de winkel was heb ik geen bon van gezien. Jammer dit.

Hans 08-01-2019

Goede service, goed advies en duidelijke uitleg over de printer. Niet opdringerig.

Ilona 08-01-2019

Super geholpen door de medewerkster van BCC in Hengelo. De tablet van mijn zoontje was kapot dus opzoek naar een nieuwe. Uitstekende keus voor een prima prijs!! Kunnen de buren van BCC iets van leren ;)

Marc 08-01-2019

Fijne winkel met genoeg keuzes.
Goed geholpen door een deskundig persoon welke de tijd nam voor uitleg en mij de tijd gunde omeen goede beslissing te kunnen maken.
Geen gepush .
Kom er graag.

Gerrit Stomphorst 08-01-2019

Fijne winkel met een ruime keuze aan de diverse artikelen en vriendelijk hulpvaardig personeel. Ook probleempjes worden snel opgelost.

Sandra 08-01-2019

Goede winkel. Je wordt gelijk gevraagd of je geholpen wil worden, maar het wordt niet opgedrongen gevraagd. Goede uitleg en goede service.

P.Lemmers 08-01-2019

Was in de winkel om een single huistelefoon te ruilen voor een duo telefoon hierbij werd ik vriendelijk en correct geholpen door een deskundig personeelslid van BCC.
Ben hier tevreden over.

Frans 08-01-2019

vriendelijk en correct personeel, duidelijke product informatie en overzichtelijke winkel

P. van Ipenburg 08-01-2019

Ik had een stofzuiger nodig en zag op internet bij BCC een aanbieding van een Philips stofzuiger die goed uit de stofzuiger-test van de Consumentenbond kwam. De site van BCC gaf echter aan dat de stofzuiger waar het om ging in de winkel (Eindhoven Ekkersrijt) niet leverbaar was. Ik besloot toch in de winkel gaan kijken en de stofzuiger was daar aanwezig zij het als demonstratiemodel. ik kon het demonstratiemodel meenemen voor de prijs van de aanbieding en kreeg ook nog korting op een service-plus polis voor 5 jaar. Prima geholpen door de medewerkster !

GJ Visch 08-01-2019

De aankoop betrof een snoerloze stofzuiger; we werden snel en vakkundig geholpen, ook toen we wat langer bleven twijfelen bleef het winkelpersoneel vriendelijk; en de gegeven adviezen waren eerlijk en to-the-point. Prima ervaring!

H.M. Dierkx 08-01-2019

Ik had een afvoersetje voor de warmtepompdroger en een tussenstuk om wasmachine en wasdroger op elkaar te stapelen en werd in de winkel te woord gestaan en goed geholpen door een uiterst vriendelijke en deskundige medewerker.