Levien en Beppie Louws 12-01-2019

De shop is overzichtelijk en personeel heel klantvriendelijk! En ...wat heel belangrijk is, goede kennis en duidelijke uitleg van de artikelen

Marjolein 12-01-2019

Uitstekende, keurige levering, ik kon zelf kiezen wanneer de bezorging zou plaatsvinden en het oude apparaat werd mee terug genomen :-0

René van de Groep 12-01-2019

Printer gekocht. Uitstekende voorlichting over verschillende mogelijkheden daardoor de passende printer kunnen kopen. Een uiterst vriendelijke en kundige verkoper. Voor mij is BCC de juiste winkel.

W v d Hurk 12-01-2019

Medewerkers zijn heel vriendelijk , je word goed geholpen. de uitleg over product dat je wil kopen is ook duidelijk zeer tevreden.ga zo door

Peter en Annemarie Harmsen. 12-01-2019

Goede ervaringen in de echte winkel zijn ook goede ervaringen bij het kopen online. Een vlotte verzending en een goed verpakte compacte steelstofzuiger is binnen een dag in ons bezit.
Geruststellende gedachte dat er extra verzekering mogelijk is naast de standaard termijn van twee jaar die normaal geldt.
Voortaan denken wij aan BCC bij het stofzuigen.

Nelemans 12-01-2019

Mijn Miele wasmachine van 20 jaar oud wilde ik vervangen en ik was BCC Nijmegen ingelopen voor verkenning. Verkoper X hielp mij en bleek een vakman te zijn die al jarenlang in het vak zit. De Miele WKR771WPS uitgezocht. De levering verliep wat minder: de bezorgjongens kwamen pas na 3,5 uur zonder even te bellen dat ze vertraging hadden. Het landelijke klantenservicenummer was overbelast dus niet bereikbaar. Toen de machine eindelijk kwam, bleek deze beschadigd te zijn. Ik heb contact gezocht met de vestiging en X heeft meteen een andere machine kunnen regelen en deze werd de volgende ochtend door hem zelf en zijn baas bezorgd en geïnstalleerd. Eind goed al goed dus dankzij goede service!

Hans 12-01-2019

Zeer goed en deskundig geholpen bij het probleem met mijn computer. Ik heb hun advies weloverwogen van hun over genomen. U ziet ik kan weer computeren en een review schrijven.

M.Cursio 12-01-2019

Al jaren kom ik bij de BCC,altijd hulpsam en vriendelijk mensen en als problemen zijn altijd klaar voor je.
Top winkel,👍

janneke 12-01-2019

vriendelijk personeel je word goed geholpen en de artikelen zijn goed,mooie ruime winkel alles overzichtelijk!

Felma van Oort 12-01-2019

Wij gaan vaker maar BCC en kopen het daar ook omdat je goed geïnformeerd word en ze nemen de tijd voor je.

T van der Lecq 12-01-2019

Vakkundig en vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn. Groot assortiment

J 12-01-2019

Tablet gekocht de verkoper was zeer geïrriteerd dat ik zei dat de tablet bij de mediamarkt €20 goedkoper was.
Dit ben ik niet gewend van BCC bij eerdere aankopen altijd vriendelijk geholpen.

John 11-01-2019

Gewoon makkelijk bestellen en snel geleverd. (volgende dag in huis)
Precies wat ze beloofden en wat je dus van een goede webwinkel mag verwachten.

yvonne 11-01-2019

keurige service, komen afspraken goed na en de prijs kwaliteitsverhouding is prima!

Fijne tablet, bij betrouwbare BCC. 11-01-2019

Snel en goed geleverd. Op sommige sites iets goedkoper en andere sites weer iets duurder.
Mijn keus viel op BCC omdat deze ook fysieke winkels heeft en betrouwbaar is, wat je niet van elke internet
winkel kan zeggen helaas.

Maudy 11-01-2019

Ik was op zoek naar een camera, deze vond ik bij BCC. Omdat ik in een andere winkel dezelfde camera goedkoper had gezien, liet ik de verkoper dit ook weten. Ik mocht mijn camera voor de prijs meenemen waarvoor ik hem had gezien. Wat een service. Ik kwam er al vaker omdat het dicht bij huis is maar ook omdat ze altijd vriendelijk zijn en alle tijd voor je nemen. Nu uiteraard helemaal een tevreden klant.

Eric Goedel 11-01-2019

Ik had een Denon Avx2500 receiver uitgezocht en besteld via internet. Bij het afhalen in de winkel in Den helder werd ik door audio specialist geholpen. Ongevraagd begon hij enthousiast zijn kennis te delen en in een prettig gesprek met een aantal waardevolle adviezen en tips waarmee ik meer plezier en profijt van mijn keuze heb.

Nicky Markus 11-01-2019

ik heb voor de bcc gekozen omdat ik uit ervaring weet dat de producte en servise gewoon heel goed zijn,
ook vind ik het suppper top dat ze me hebben geholpen met een energie bedrijf, en ik had geen vervoer voor mijn product. dus heeft een personeels lid hem persoonlijk afgegooid.
geen andere worden mogelijk dan helemaal perfect!!
dikke 10

J van Rijk 11-01-2019

De site is overzichtelijk en duidelijk. Tevens geeft het ook aan hoeveel er nog in voorraad is. De bezorging ging ook gladjes op de vooraf bespoken tijd. Je word tijdig via mail en sms op de hoogte gehouden van de levering.
JvR ( een tevreden klant )

Paul Könst 11-01-2019

Mooie ruime overzichtelijke winkel,
Vriendelijk niet opdringerig personeel.

Piet 11-01-2019

Directe specialistisch advies. Heel alerte bediening...! Weinig poespas: kortom goede winkel...!

Post 11-01-2019

Ik ben zeer tevreden over bcc amersfoort ze hebben mij goed geholpen met de keuze voor mij producten ze staan je zeef vriendelijk te woord en hebben veel geduld met het uitzoeken van het product en hebben ook gezorgd dat ik een leuke korting kreeg op mijn aangekochte producten ivm laagste prijs garantie daar zijn ze zeer eerlijk in ik als klant wist dat niet maar hebben gelijk Gekeken of er nog wat van de originele prijs af kon na het uitzoeken moest er een product besteld worden in een ander filiaal dit ging zeer goed en werd op de hoogte gehouden via dr mail echt suoer ik kom okk voor mijn volgende product weer bij bcc amersfoort mvg post

Petra 11-01-2019

Duidelijke site, had een vraag gesteld via de chat, deze werd direct naar volle tevredenheid beantwoordt. Om 18.00 besteld en de volgende dag al gratis thuis bezorgd terwijl bestelling maar voor een klein bedrag was.

Sjon Schoester 11-01-2019

Ik had van mijn werkgever kado bonnen gekregen deze heb ik vervolgens verzilverd via de website van bcc dit ging vlekkeloos en een dag later lag mijn samsung tab in huis. Aangezien mijn kado bonnen niet toereikend waren kon je gemakkelijk met i deal het restant bij leggen prima voor elkaar bcc dik applaus.

rjn01 11-01-2019

Echt heel goed geholpen in BCC Zoeterwoude. Ik was opzoek naar een nieuwe laptop, de mijnen was erg verouderd. Inmiddels blijk je apart een microsoft pakket er bij te moeten kopen. Dan weet je wel hoeveel mijn oude laptop te oud was hahaha. Had ik geen enkel idee van. 😂De verkoper nam alle tijd voor de uitleg en installeerde zelfs het microsoft pakket en norton voor mij zodat ik hem thuis direct kon gaan gebruiken. Omdat ik de laptop alleen zou gebruiken om wat dingen op te zoeken en mezelf aan te leren hoe excel werkte raadde hij me de acer aspire es 15 aan. Dat hij zoveel geduld had om mij zonder enige laptop kennis te woord te staan en dat hij de moeite nam om de laptop te installeren werd door mij erg gewaardeerd. Het is altijd erg druk, daarom zorg ik ervoor om vroeg in de ochtend langs te gaan. Ik ben erg tevreden over bcc. Voor de service zou ik zeker terug gaan. Heb ook meteen een harde schijf erbij gekocht.

Roelof 11-01-2019

prima geholpen bij de BCC in Barendrecht, met goede prijs- en omruilgarantie.

Daan 11-01-2019

Hele goede service en duidelijke info gekregen. Van info over gaming tot verschil en tv is ons haarfijn uitgelegd, top!

mia versteegden 11-01-2019

Door velen om me heen werd BCC aanbevolen. Vorige apparaten Bij Maxwell gekocht Het verschil is te groot qua behandeling als klant qua informatie . Omdat we een bovenlader wilde n hadden wij zonder hulp de keuze snel gemaakt. Hij werd afgeleverd en we hoopten dat er niets aan kwam ,want wat wisten wij. Het verschil is dus te groot. Maar voor on oudjes 82 geweldige uitleg eerlijk en met de garantie als er iets aan is bel ons Wat een rustvoor ons in deze moderne tijd. Dank je wel BCC

A. Gheni 11-01-2019

Hulpzaam bij het aankoop: duidelijk en voldoende uitleg. Goed levering , op tijd.

M vonder 11-01-2019

Het was druk in de winkel maar er werd wel goed tijd voor je genomen om uit te leggen over producten die ik zocht.
Daardoor hebben we nog meerdere producten gekocht.
Dus super tevreden

Maartje 11-01-2019

Keurig geholpen. Uitgebreidde uitleg. Gekeken naar de mogelijkheden om korting te krijgen via energie leverancier. Eerlijk advies, wordt niet iets duurders aangesmeerd dan nodig.

H van Loon 11-01-2019

Wij zijn vriendelijk en vakkundig geholpen met duidelijke uitleg in de winkel bij BCC.
De webshop hebben wij geraadpleegd om een richting van keuze te maken wat wij wilde aankopen, wat genoeg informatie gaf om een beslissing te maken.

H. v. Westen 11-01-2019

Prima geholpen. Er waren voldoende werknemers aanwezig in de winkel met voldoende kennis. Helaas was de bezorging van de wasdroger vertraagd maar we werden goed op de hoogte gehouden.

Eric Koldenhof 11-01-2019

Door te bestellen via de website had ik weinig vragen aan de verkoper. Werd snel aan de beurt en werd netjes geholpen.

inktjetkoper 11-01-2019

Inktjet printer gekocht bij BCC in Hengelo. Keurig geholpen door de medewerker in de winkel, erg behulpzaam. Bij de kassa nog extra informatie ontvangen door de kassamedewerker over gebruik van de printer.

Swart 11-01-2019

Bcc Leeuwarden deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gaan voor een volgende aankoop zeker weer naar deze Bcc vestiging. Bcc Nederland hoofdvestiging Schiphol kan hier nog veel van leren wat communicatie aangaat.

Nico 11-01-2019

Mooie LG smart tv gekocht.Werd de volgende dag al geleverd en netjes en snel opgehangen en geinstalleerd.Aardige jongens!

Mieneke 11-01-2019

Ze zijn erg klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden. Ik doe al mijn aankopen bij deze winkel.

Harrie 11-01-2019

Zeer goed geholpen en heel vriendelijk personeel, ik had veel vragen over mijn aankoop en die werden allemaal goed uitgelegd, ik ben al wat ouder maar mijn jonge verkoper nam er echt goed de tijd voor en gaf mij een goede duidelijke uitleg zonder enige vorm van ongeduld.
Een heel tevreden klant.

I.s. Oost van ommeren 11-01-2019

We hebben deze zaak gekozen omdat we altijd goed geholpen worden
Serves
Klantvriendelijk
Goede voorlichting
Wij raden iedereen BCC Sittard aan.

Diana de Jong Buijsse 11-01-2019

Ik koop altijd mijn spullen bij BCC omdat ik het een goede zaak vind en ze er de tijd voor je nemen , ze zijn klant vriendelijk en hebben een goede service

Cindy 11-01-2019

zeer vriendelijk en vakkundig geholpen wat we eigenlijk gewent zijn van BCC daarom blijven wij terug komen zeker ik het filiaal in Leidschehage

Richard 11-01-2019

We zijn in de winkel goed geholpen. De medewerker had alle tijd voor ons en gaf prima en deskundige informatie. De prijs-kwaliteit-verhouding is redelijk goed. De apparaten zijn goed en vlot bezorgd en aangesloten. De levertijd duurde echter iets langer dan eerder aangegeven.

A. Kamp 11-01-2019

Ruime winkel, veel keuze uit diverse modellen (ik wa er voor een koffiemachine en tablet), behulpzaam en vriendelijk personeel.

Monica 11-01-2019

Snelle levering van het bestelde product.
Telefonische bereikbaarheid zeer slecht!

Henry 11-01-2019

Net een nieuwe telefoon gekocht, was qua prijs de goedkoopste en op voorraad. Ben netjes geholpen en heb tevreden de winkel verlaten. Zal er zeker nog een keer langs gaan.

Marjan Tijsma 11-01-2019

Doordat het door mij gewenste product niet in de winkel beschikbaar was heb ik het via de webshop besteld. De levering werd door DHL flink verpest, maar na contact met BCC wordt hierover een klacht ingediend. Perfecte service en het product voldoet helemaal aan de omschrijving en werkt prima!

Een goede klant 11-01-2019

Erg deskundig advies. De medewerker hielp me ook met bijzaken die niet direct geld voor BCC opleveren.

Peterkur 11-01-2019

Snelle levering en heel eenvoudig de bestelling volgen, daar kunnen anderen nog wat van leren.

Willem Hoogendijk 11-01-2019

Super goede service en deskundig personeel daarom ga ik altijd eerst hier kijken als ik iets nodig heb meestal koop ik dan hier bij BCC ook omdat de prijzen hier erg scherp zijn.
Xxx xxx