Ineke knauer 12-01-2019

Fijne overzichtelijke ruimte. Ik ben bij BCC terechtgekomen omdat ik me heb laten vertellen dat er goed en klantvriendelijk personeel loopt.
Inmiddels ook mijn ervaring!!
Omdat ik showmodel had uitgezocht kon/ moest ik mijn aankoop, een droogtrommel zelf meenemen. Keurig ingepakt en hulp bij inladen gehad. 👍

Hielke 12-01-2019

Precies volgens afspraak geleverd en kon gebruik maken van mijn freebees kortom top

N. 12-01-2019

Ik ben heel goed geholpen, ze hebben alles duidelijk uitgelegd, de medewerkers zijn heel vriendelijk en hebben er veel verstand van.

Musicman 12-01-2019

Ruime sortering; vriendelijk, attent en deskundig personeel. Al vele jaren klant en telkens opnieuw wordt mijn mening bevestigd. Hulde !!!

Kj Bos 12-01-2019

Leuke winkel.goed bereikbaar. Kwamen er voor de eerste keer. Wilde een Airfreyer van Philips werden keurig op de cashbackactie gewezen.Wat toch 20Euro voordeel oplevert. Goed geholpen niks dan goeds over deze winkel

Hans 12-01-2019

Prima product voorlichting gehad zonder dat aangedrongen werd op directe aanschaf.
Dag later product aangeschaft en erg tevreden over afhandeling

M.B. Heeren-Jansen 12-01-2019

Altijd correcte begroeting, prima service en uitleg. Jullie denken goed mee met de klant.

KK 12-01-2019

Prima service, product snel gevonden heldere informatie. Van bestelling tot levering prima proces!

Fam. van den Berg 12-01-2019

Wij hebben diverse aankopen, stofzuiger, Bose geluidsbox, Sony GPS radio en TwinDos Miele wasmachine, gedaan in de vestiging in Beverwijk, waar we uiterst vriendelijk zijn geholpen. Wij waren net verhuisd en toe aan vernieuwde spullen.
Helaas waren er problemen met voornoemde wasmachine, mede bij een misverstand over de plaatsing. Na vele vervolg bezoekjes op zondag zijn alle problemen inmiddels opgelost, met als verrassing dat wij gebeld werden en onze opgelopen irritatie kwijt konden. Er was volop begrip en een nog ontbrekend onderdeel kunnen wij met 33% korting eerdaags komen halen.
Top voor deze winkel, die er alles aan doet om de klant tevreden te stellen.

Sheila MacLeod 12-01-2019

Snelle, efgiciënte,, deskundige en vriendelijke service, zoals altijd. Ik beveel BCC in Son ten zeerste aan.

Robin 12-01-2019

Goed personeel! De medewerker was goed op de hoogte van de aanwezige tablets. Vriendelijk en attent. Zeer tevreden!

lenie Van Dongen 12-01-2019

Wij hebben voor Bcc Breda gekozen, voor de juiste benadering, goede uitleg en prijs. Het personeel is vriendelijk en weet alles over de apparatuur te vertellen. Heel goed geholpen.

Anno 12-01-2019

Winkel (amersfoort) zonder poespas. Snel kunnen vinden wat ik zocht, snel af kunnen rekenen. Ik was binnen een kwartier de winkel weer uit ( en niet met lege handen!), en daar houd ik van.😁

Anton 12-01-2019

wij zijn keurig behandeld goede uitleg tv word binnenkort geleverd mijn vrouw vandaag telefoon gekocht prima uitleg en alles netjes geregeld

BCC Haarlem 12-01-2019

nooit problemen gehad gedurende jaren.
Altijd correcte behandeling
geen problemen met de geleverde goederen

Dennis 12-01-2019

Thuiskomend nadat ik een JBL koptelefoon gekocht hebt zie ik dat de doos al is opengemaakt. Bij het testen van de headset doet de bedrade optie het wel. De Bluetooth optie doet het niet. Ook zit 1 oorschelp los en is het plastic gebarsten. Teruggekomen in de winkel wordt de headset direct omgeruild voor een nieuwe maar ook deze doos is al geopend geweest. Gelukkig doet deze headset het wel.
Ik bel wel klaar met de BCC nu

Astrid 12-01-2019

Fijn geholpen door het personeel en goed advies gekregen bij de aanschaf voor de nieuwe laptop

Hwj Geurts 12-01-2019

ik heb voor BCC gekozen omdat ik nog vvv cadeaukaarten had . en bcc een van de weinige webshops is die deze accepteert verder de prijs was net zo laag als bij de overige webshops .
en product volgende dag al in huis en geen verzendkosten . super toch

Carla Berendes 12-01-2019

Binnen 12 uur bezorgd super snel goede site. Wat ze beloven doen ze ook 👍👍👍👍👍

Monique 12-01-2019

Ruime keuze in de winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben geholpen om de juiste keuze te maken. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Snelle levering van de wasmachine en gratis geplaatst en aangesloten. Tevens is de oude wasmachine kosteloos mee genomen.

Maurice 12-01-2019

Echt een top service. 15 december koelkast, wasmachine en droger gekocht met goede hulp en uitleg over de apparaten. Vandaag alles geleverd en wat een vriendelijke monteurs. Ze hadden geen haast en hebben alles rustig en netjes aangesloten en zelf tijd om enkele vragen te beantwoorden. Alles staat netjes op hun plek en alles werkt naar behoren.

SUPER!!!

Nick 12-01-2019

In de winkel kundig, vriendelijk en snel geholpen en met mooie spullen de deur uut.
Korting gekregen op de installatie en vandaag door twee kundige, vriendelijke en meedenkende gasten geholpen en alles werkt top.
Thanks

Sven 12-01-2019

Ik heb hier vandaag mijn inductieplaat gekocht inclusief montage. Goede klantgerichte installatie en bekwaamheid, tevens wordt je geinformeerd over een tijdslot van 2uur waarin ze komen+ een kwartier vantevoren gebeld dat ze er bijna waren. Prima prijs kwaliteit. Niets op aan te merken.

I.M.W. 12-01-2019

Ondanks dat het ontzettend druk was, werden we bijna gelijk geholpen. Ik werd benaderd door een vriendelijke mevrouw die beleefd vroeg of ze kon helpen. Uiteindelijk heeft ze ontzettend uitgebreid advies gegeven en echt de tijd genomen om mij te informeren en te helpen. Een hele fijne winkel!

Ann. 12-01-2019

Voldoende informatie verkregen via webshop. Montage op zaterdag en op niet al te lange termijn is erg fijn.

Frans 12-01-2019

Kreeg op een vriendelijke en geduldigde manier tekst en uitleg over de plussen en minnen van mijn aangekochte telefoonset.

Jimmy Bakker 12-01-2019

De klantvriendelijkheid van de shop is prima ingesteld. Een hele klantvriendelijke omgeving waar je prettig in winkelt. Erg overzichtelijk, ook voor nieuwe gebruikers. Ik zal deze omgeving zeker aanraden aan mijn kennisenkring.

Ishayro 12-01-2019

Ik heb daar 3 tablets aangeschaft voor mijn kinderen. Ze werkte niet naar behoren. Teruggebracht naar de winkel en ben daar goed geholpen. Kreeg een waardebon mee die ik later heb besteed aan een telefoon voor mijn partner. De medewerker heeft mij voor de aankoop goed geïnformeerd waardoor ik makkelijker een keuze kon maken.

Nathasja 12-01-2019

Zeer mooie vernieuwde winkel met kundig, vriendelijk en behulpzaam personeel

RS 12-01-2019

BCC Sliedrecht is een mooie grote ruime winkel waar alles heel overzichtelijk staat opgesteld.
Ik ben zeer goed geholpen en men staat meteen voor de klant klaar om duidelijk en goed advies te geven en zeer behulpzaam als het gaat om inladen van het gekocht product.
Echt een top winkel en beveel ik ten zeerste aan!!

Fred pennings 12-01-2019

Zeer goed geholpen goede uitleg .iedereen vriendelijk ,kom zeker er weer terug ,bedankt

Lien 12-01-2019

Goede en snelle levering. Je krijgt op verschillende momenten bericht wanneer het geleverd wordt en zelf een paar minuten voordat ze voor de deur staan bellen ze.

aan de meulen 12-01-2019

meteen stapte er een verkoper op me af en ondanks dat ik maar een klein product nodig had, nam hij alle tijd, was zorgvuldig, liep mee naar de kassa, top.
prettige afhandeling bij de kassa.
ik koop vaak producten in deze vestiging in nijmegen dukenburg

Anneke 12-01-2019

Prima shop. Veel keuze. Duidelijke omschrijving. Goede service. Klantvriendelijk.

Christiaan Louwens 12-01-2019

Zeer goede informatie gegeven over het te kopen product, de verkoper had veel kennis en tips om tot een goede keuze te komen!

Nantje 12-01-2019

Super snelle levering van BCC! Blij met mn batterijen en telefoon werkt weer geweldig.

Jan Faasse 12-01-2019

De service is top goede uitleg van machine zeer kundig personeel die weten waar ze over praten

Ria 12-01-2019

Hele goede service, uitleg en demonstratie. Stofzuiger was elders goedkoper en prompt werd de prijs voor me aangepast. Ook wezen ze me goed op de benodigde accesoires en het prijsverschil. Doos werd zelfs naar de auto gedragen!

Thomas 12-01-2019

Bcc is een top winkel met uitstekend service voor en na aankoop. Kan iedereen aanraden.

Gordijn-v.Rijn 12-01-2019

Alles is goed gegaan. Service was goed. Moesten even wachten , maar verder geen problemen.

Jan Jansen 12-01-2019

Hallo, wij werden vriendelijk tewoord gestaan toen we in de winkel waren.
De verkoper heeft mee gekeken wat voor laptop we graag wilde hebben.
Ook heeft hij het een en ander nog uitgelegd en wat vragen gesteld, maar ik wist al wat ik wilde.
Ik zou deze winkel in Tilburg ook bij andere aanbevelen.

Mvrgr Jan Jansen.

Nicole 12-01-2019

Prima geholpen. Goed geadviseerd en aardige meneer met eerlijke informatie.

Peter 12-01-2019

Kundig en niet opdringerig geholpen. Verademing tav de ‘Buurman’. Kennis is daar 0 en ongeïnteresseerd.

Jolanda 12-01-2019

BCC Breda, gezellige vakkundige winkel. Goed geschoold personeel en uiterst vriendelijk.

Bono 12-01-2019

Goed product snelle levering alleen heb ik liever ptt post dan dhl ptt post komt altijd op dezelfde tijd en bij dhl moet ik vaak uren thuis blijven .

Fam brouwers 12-01-2019

Wat een top service.
Kwamen voor een tablet advies wat we kregen konden we echt iets mee.

Hadden totaal andere keuze maar dit was in onze situatie niet voldoende.

De voors en tegen werden heel duidelijk uitgelegd.
En daardoor een super koop kunnen creeeren

Lieva 12-01-2019

Ik kom al heel lang bij de BCC en wordt altijd heel goed en vakkundig geholpen .en ze nemen al de tijd voor je

Van 't Zand 12-01-2019

Hadden spijt dat wij een Apple computer gekocht hadden, deze blijkt voor ons te moeilijk besturingssysteem. Konden computer omruilen voor een met windowssysteem. Werden vriendelijk geholpen.

bcc 12-01-2019

dit is een fijne shop met vriendelijk en behulpzaam personeel met goede uitleg over het product.

Levien en Beppie Louws 12-01-2019

De shop is overzichtelijk en personeel heel klantvriendelijk! En ...wat heel belangrijk is, goede kennis en duidelijke uitleg van de artikelen