Willie Aalten 13-01-2019

Deze winkel ligt in de buurt, gemakkelijk parkeren. Gastvrij en overzichtelijk bij binnenkomst. Deskundige hulp, een paar keer extra lopen voor deze digibeet was geen enkel probleem. Naar huis met een mooi product en een goed gevoel! Dank

Marian 13-01-2019

Fijne winkel. Je wordt vlot en professioneel geholpen. Eerlijke informatie. Je aankoop wordt geregistreerd en daar krijg je via e-mail ook een bewijs van, dus de kassabon is digitaal bereikbaar voor jezelf en BCC.
Het verwonderd mij wel dat er per woonadres maar één e-mailadres bij BCC in het systeem kan staan. Dat is altijd van degene die als laatste een aankoop gedaan heeft.
Opletten dus als je een cadeautje koopt voor een huisgenoot!

Jan Korsten 13-01-2019

Klantvriendelijke benadering, duidelijk en helder advies! Geen opdringerige verkooppraatjes.

Silvia 13-01-2019

Kwam in de winkel voor specifiek product. Helaas uitverkocht. Verkoper heeft het voor mij bestelt en gratis thuis laten bezorgen = Goed beraden, goede en snelle service/levering = ik als klant erg tevreden 👍

J T H van Bennekom. 13-01-2019

Ik ben goed geholpen de winkel is schoon netjes klant vriendelijk,behulpzaam

D.Struijk 13-01-2019

Voor de aankoop van een tondeuze naar BCC geweest. Ruim aanbod en vriendelijk personeel wat ons goed geholpen heeft.

Henri Haans 13-01-2019

Ik ben wederom naar de BCC winkel gegaan (Alexandrium) na eerdere ervaringen bij de aankoop van andere artikelen, dit was de winkel in Barendrecht. Nou ik kan jullie mededelen dat ik weer zeer goed, netjes en deskundig ben geholpen door de verkoper. Ik kan iedereen aanraden om naar de BCC winkel als u goed en deskundig geholpen wilt worden, de verkopers nemen alle tijd voor U. Veel winkelplezier toegewenst en ik hoop dat u dezelfde ervaring krijgt die ik ook heb gehad.

Erwin 13-01-2019

Een nette en overzichtelijke winkel, net als de website.
Zeer kundig personeel met verstand van zaken.
Hier word de klant op zijn wenken bediend en in de watten gelegd!
Ik kan de BCC zeker aanbevelen!

F.Hessels 13-01-2019

BCC is een zeer prettige winkel met deskundig personeel en een groot assortiment aan producten.

Hana 13-01-2019

Een handige haardroger met de vouwbare handvat voor een lage prijs met een modern uiterlijk.
Bovendien zal ik BCC aanbevelen omdat er geen verzendkosten worden berekend. Echt top!

Vincent 13-01-2019

Prettige winkel. Goed geholpen en niet te pusherig. Ik kon snel vinden waar ik naar zocht.

Martin rinn 13-01-2019

Levering in orde . Informatie over het toestel prima vriendelijkheid geweldig. Geen wachttijd in de winkel. Staan direkt voor je gereed prima website is duidelijk

Behulpzaamheid ook uitstekend!

Wasmachine via BCC 13-01-2019

Zeer snelle levering, betaalbare wasmachine, vriendelijke bezorgers. Een aanrader voor iedereen.

Paul 13-01-2019

It was not our first time at BCC and the staff was again very helpful, competent and kind.

Verwijk 13-01-2019

Prima webshops overzichtelijk, duidelijk snelle.levering, recente prijzen men.wordt.goed geinformeerd dmv een track and trace over de status van je pakket.

moos 13-01-2019

Mooie winkel, zeer vriendelijk en kundige medewerkers!! Zeer nette zaak en ruim assortiment. Ik heb een goede keuze kunnen maken en ging zeer tevreden weer naar huis.

—- 13-01-2019

Onwijs snelle leverling en een leuke prijs !
Super tevreden !!
Ik zal zeker nog een keer bestellen

veldman 13-01-2019

Bij BCC is er veel keuze in producten, vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht en advies. Ik kom er graag omdat ik er meestal wel slaag voor het product dat ik zoek.

alie hartman 13-01-2019

zeer vriendelijke verkopers, brengen je aankoop naar de auto. goede uitleg over de producten.

LF 13-01-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel, ook de monteurs die het hebben geinstalleerd waren zeer behulpzaam en vriendelijk!! Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed en zal mijn volgende aankoop weer bij BCC doen!

Daan 13-01-2019

Goed geholpen, correcte afhandeling en snelle levering van het bestelde pruduct.

W.Goudzwaard 13-01-2019

Super goed geholpen en eerlijk en duidelijk advies mbt aankoop laptop en ook nog eens direct alle sofware ter plekke geïnstalleerd! Ik ben fan van Joris!

Edwin 13-01-2019

Geweldige service en goede voorlichting tijdens het aanschaffen van onze wasdroger. Na het afrekenen en het snelle inpakken van de machine door de verkoper, bracht hij met behulp van een steekwagen de droger naar de auto. Toevallig waren wij voor het eerst bij BBC Osdorp en komen graag nog een keer terug!! Geen opdringerige verkopers en namen alle tijd om ons te informeren.

PD 13-01-2019

Betrouwbare winkel, ik werd in de winkel al keurig geholpen, uiteindelijk besloten telefoon on line te bestellen.
Ene dag besteld andere dag al in huis.

Annelies van Holsteijn 13-01-2019

Supersnelle levering met bezorgtijden en goede Sevice. Een tevreden klant!

Daan 13-01-2019

Goeie winkel zeker aan te bevelen
Goed personeel heeft er veel verstand van
En helpen je goed fijne soundbar

Atvice 12-01-2019

goed geholpen niet gedwongen lekker relaxed, jonge verkopers zijn meestal wel wat opdringerig en deze voelde het goed aan en ik ben vandaag terug gegaan om het product te halen.

Bertram 12-01-2019

Prima overzichtelijke winkel waar ik altijd vriendelijk en met voldoende kennis wordt geholpen. Werknemers houden zich aan hun afspraak.

Marie Jeanne 12-01-2019

vriendelijk personeel, goede product uitleg ondanks zaterdag-drukte, niet te opdringerig.

Bram 12-01-2019

Snelle en goede service. Verkopers hebben verstand van de producten die ze verkopen.

J.krijger 12-01-2019

BCC Goes is een mooie overzichtelijke winkel. Wij hebben vandaag de Philips airfryer xxl gekocht,en we werden netjes door een medewerker geholpen.
Hij heeft alles keurig uitgelegd over de airfryer.
We hebben vanavond onze eerste frietjes en snacks er in gebakken,en het was echt SUPER.

Tamara 12-01-2019

Vandaag ben ik in BCC locatie Vlaardingen geweest om een product te kopen dat ik op de website al had gezien. Ik werd snel en goed geholpen, binnen 5 minuten stond ik weer buiten met mijn aankoop. De garantiebon werd mij ook netjes gemaild, voor het geval dat de papieren versie zou kwijt raken.

Alexander 12-01-2019

Gebruiksvriendelijkheid van de website vond ik goed. Ik heb een oven besteld omdat mijn oven kapot was gegaan. De bestelling was inclusief installatie. De twee monteurs waren vriendelijk en de installatie was snel geklaard. De kapotte oven is meegenomen. Prima uitgevoerd.

Dick 12-01-2019

Ik kwam er alleen maar omdat een noodzakelijk artikel dat ik moest hebben bij de Mediamarkt was uitverkocht. Ik vond het personeel niet vriendelijk om nog maar te zwijgen over degene bij de kassa. Onfatsoenlijk om terwijl je de klant helpt met afrekenen in gesprek te gaan met een klant die terug komt. Gelukkig kan ik naar andere winkels.

Thea Jansen 12-01-2019

Ik schrijf dit omdat wij in de winkel prima geholpen zijn geen klagen. Maar de bezorgers schrokken wel wat ze bij ons moesten doen ( want dat hadden wij in de winkel duidelijk afgesproken ) de droger moest van de wasmachine , wasmachine naar beneden nieuwe was machine naar boven alles weer netjes aangesloten over de jongens meer dan complimenten maar vraag mij wel af hoe die jongens dat in 15 min kunnen doen .

Werdler 12-01-2019

Ik weet zeker dat de prijs laag is
Ik kreeg goed advies
Ruim op tijd de tijd doorgekregen wanneer de bezorging is. En ook nog een halfuur voor aankomst

Wasamon Stein 12-01-2019

Uitstekende service! We waren op zoek naar een keukenmachine en hebben deze gevonden op de BCC website voor de laagste. Helaas werd de keukenmachine op dat moment niet thuisbezorgd en was niet beschikbaar bij onze dichtsbijzijnde BCC winkel. Na slechts een mailtje aan onze BCC winkel in de buurt, kregen we direct reactie en hulp om de keukenmachine te bestellen, binnen 2 dagen konden we de bestelling bij de winkel ophalen! Super!

Franca Cubeddu 12-01-2019

Geweldig, mijn bestelling was niet geleverd door een extern bedrijf, na contact met BCC heb ik mijn bestelling alsnog de dag erna ontvangen, heel vriendelijk geholpen en snel verholpen.

Peter 12-01-2019

Was in het bezit van een Tomtom Start 25. Deze nieuwe Tomtom Go 620 is vele malen sneller, merk je direct al bij de eerste rit. Verkeersinformatie werkt perfect, pakt direct de door jou gekozen omleiding wat niet perse moet. Daarvoor moet je wel verbonden zijn met de Wifi van jou telefoon. Ik vind dit een zeer goede keuze die ook nog betaalbaar is.

Severine 12-01-2019

Wij zijn in de winkel erg vriendelijk en professioneel geholpen. Er wordt echt de tijd voor ons genomen. Tussentijds de landelijke klantenservice bereiken met een vraag over de levering ging minder soepel. Verder dan een wachtmuziekje kwamen we niet na diverse pogingen. De heren die onze apparatuur kwamen installeren waren voorkomend, adequaat, behulpzaam en servicegericht. Al met al zeer tevreden over BCC Delft!

Ad en Ingrid 12-01-2019

Altijd klantvriendelijke bediening en een goede service. Mijn vrouw en ik gaan altijd naar de BCC en hebben nog nooit slechte ervaringen gehad.

Erik 12-01-2019

Mooie winkel, en goed personeel zeker niet opdringerig en zeer netjes. Dus voor mij een 10,al aantal keren geweest top zaak

Paul 12-01-2019

Ik was op zoek naar een droger en BCC sprong eruit door de service die ze bieden. De prijs was voor de uitgezochte droger overal hetzelfde, maar BCC biedt inclusief bezorging, plaatsing en aansluiting. Andere bedrijven berekenen daar extra toeslagen voor. De droger bleek overal lastig verkrijgbaar, maar bij BCC kon je hem toch alvast bestellen. De bestelling online ging wel, mogen ze nog wel wat aandacht aan besteden (als je de betaalwijze wilt veranderen loopt hij vast). Al een paar dagen later kregen we het bericht dat de droger binnen was! De bezorging en aansluiting verliep perfect en ze namen al het verpakkingsmateriaal mee. Super geregeld!

Adrie 12-01-2019

Goede service, deskundig advies over de voor en nadelen van de diverse TV’s in relatie tot de aanschafprijs. Klant staat centraal, ook na de aanschaf van de TV.

Willem 12-01-2019

Ik was op zoek naar een Oral-B tandenborstel. Nu heb ik daar zelf niet heel veel verstand van, maar dacht het personeel erg met mij. Het is een winkel waar ik altijd graag kom. Tot de volgende keer!

Ron 12-01-2019

Super goede uitleg, met veel geduld.
Bij een aankoop van een printer.
Zodat de keuze eenvoudiger werd voor ons.
En de prijs was prima , goede prijs voor goede kwaliteit.

Luca 12-01-2019

We zijn goed geholpen in de winkel en zijn erg blij met onze aankoop. Bij thuiskomst bleek er helaas 1 kabeltje niet bij de aankoop te zitten waarvan in de winkel werd gezegd dat deze er wel bij zou zitten. Maandag dus maar even terug.
We zagen in de winkel dat elders het product goedkoper was en kregen de aankoop gewoon voor die lagere prijs mee, super!

Herman 12-01-2019

Prima verkopers met verstand van de produkten en vriendelijk geholpen de koffie was heerlijk

Jan Roeters 12-01-2019

We zijn heel prettig geholpen door Mark (locatie den Bosch) hij heeft verstand van zaken en geeft duidelijk advies over het product dat je wil aanschaffen.
Ook 'n compliment voor de 2 bezorgers. Duidelijke uitleg van de mogelijkheden van de TV.

Folkert 12-01-2019

Eerlijke medewerker met kennis van zaken. Meegedacht met de keuze van de tv waar de kinderen ook games op willen spelen. Daarom advies om van 50 naar 100 hertZ te gaan.