PT 13-01-2019

goede prijs en snelle levering. Kon er ook de VVV-bonnen van het kerstpakket meteen kwijt :)

Marjan 13-01-2019

Superservice. Het artikel was in de winkel uitverkocht, het werd gratis toegezonden en was gelijk de volgende dag al in huis

R.Steenbergen 13-01-2019

Keurig op afgesproken tijd gebracht,en aangesloten,en in ge steld dat ik zo kon wassen' Prima.

Mdg 13-01-2019

Ben echt goed geholpen door personeel die weet waar ze mee bezig zijn . Echt super!

Rob 13-01-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze VVV bonnen accepteren. Jammer alleen dat een restbedrag van 2,01 niet kon worden teruggegeven. Verder klopte het voorraadsysteem niet. Omdat er geen nieuw exemplaar meer was, ging ik met korting voor het showmodel. Vervolgens kwam de verkoper toch met een nieuw exemplaar op de proppen. Maar ik had me al 'rijk' gerekend.

Huub 13-01-2019

Heerlijke winkel , ruim opgezet en vriendelijk personeel. Alles ligt fijn georganiseerd en je vind snel wat je zoekt op die manier.

Peter 13-01-2019

Voor deze winkel van BCC kozen wij vanwege het feit dat we er in het verleden vriendelijk en met vakkennis zijn geholpen met eerdere aankopen.
En dat is weer zo gegaan ,meedenkend en met vakkennis werden wij weer geholpen door behulpzaam en vriendelijk personeel.
Niets dan lof .

Flodienst 13-01-2019

Ik heb al diverse aankopen bij Bcc gedaan. De redenen dat ik hier graag terug kom zijn:
Een zeer prettige zaak met deskundig, behulpzaam en vriendelijk, niet opdringerig personeel. Daarnaast waren de bezorgers accuraat, beleefd en behulpzaam.

M.I. Dekens-Wekema 13-01-2019

De is overzichtelijk en het heeft mooi betaalbare prijzen.
We raden het zeker aan andere mensen aan.

Erna 13-01-2019

Wij wilden een huis telefoon kopen, wij werden heel vriendelijk geholpen, kregen een goede uitleg , op onze vragen werd goed antwoord gegeven, de verkoper vroeg nog of wij verder wilde winkelen en toen wij nee zeiden werden wij door hem naar de kassa begeleid en werd onze aankoop afgerekend.

Carlo 13-01-2019

Prettige overzichtelijke winkel, zeer netjes.
Vriendelijk personeel die tijd voor je neemt en een goed advies probeert mee te geven.

Ab 13-01-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruim assortiment in voorraad in de winkel in Nijmegen Dukenburg.

Loes 13-01-2019

De shop geeft een duidelijk beeld over je aankoop met foto's van de machine die in de outlet store van BCC te koop is, twee kleine beschadigingen aan de zijkant van de wasmachine was voor ons geen probleem en leverde een leuke korting op.
De wasmachine (Miele) is nog fijner dan we gedacht hadden, en zo ontzettend stil een verademing na 10 jaar...

Sandra 13-01-2019

Aardig personeel niet opdringerig en altijd behulpzaam je ziet ook dat ze er met plezier werken.. ik ben goed geholpen de 4de aankoop in een paar weken.

HSR 13-01-2019

Prima geholpen en goed advies bij aanschaf van een wifi-router.
Medewerker was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Top.

Michael 13-01-2019

Als vaste klant kan ik zeggen dat ik ik graag kom.
Eerst kijken op de makkelijk te surfen Website en dan naar de winkel om het product te zien en uitleg en advies te krijgen van het vriendelijke en deskundige personeel. Wat zeker ook helpt zijn de scherpe prijzen en snelle levering.
Wij zijn een zéér tevreden klant.

Wilma 13-01-2019

Was niet op voorraad in de winkel, dus online besteld, ga liever naar de winkel. Wordt altijd goed en zeer vriendelijk geholpen door het personeel en zie ook liever in het echt wat ik koop, maar de aankoop ging eigenlijk net zo goed, als in de winkel, alleen zonder het aardige personeel.

Henk 13-01-2019

Ik ging naar BCC om een nieuwe computer te kopen, zat te twijfelen tussen Windows of Apple.
De verkoper heeft door zijn kennis en goede uitleg mij doen besluiten om een Apple computer (IMac) te kopen.
Nog geen moment spijt van gehad, wat een verschil met Windows
Het leukste kwam nog, ik koop de IMac voor een prijs die ik nergens anders kreeg aangeboden

John Ypma 13-01-2019

Bijzonder goed geholpen. Duidelijke uitleg gejregen over mogelijkheden, voor- en nadelen van verschillende opties, waardoor we een goed afgewogen keuze hebben kunnen maken.

Hennie 13-01-2019

We zijn erg fijn geholpen en een zeer duidelijke informatie. Zijn absoluut niet op de verkoop uit.
We gingen met een tevreden gevoel naar huis.

Willie Aalten 13-01-2019

Deze winkel ligt in de buurt, gemakkelijk parkeren. Gastvrij en overzichtelijk bij binnenkomst. Deskundige hulp, een paar keer extra lopen voor deze digibeet was geen enkel probleem. Naar huis met een mooi product en een goed gevoel! Dank

Marian 13-01-2019

Fijne winkel. Je wordt vlot en professioneel geholpen. Eerlijke informatie. Je aankoop wordt geregistreerd en daar krijg je via e-mail ook een bewijs van, dus de kassabon is digitaal bereikbaar voor jezelf en BCC.
Het verwonderd mij wel dat er per woonadres maar één e-mailadres bij BCC in het systeem kan staan. Dat is altijd van degene die als laatste een aankoop gedaan heeft.
Opletten dus als je een cadeautje koopt voor een huisgenoot!

Jan Korsten 13-01-2019

Klantvriendelijke benadering, duidelijk en helder advies! Geen opdringerige verkooppraatjes.

Silvia 13-01-2019

Kwam in de winkel voor specifiek product. Helaas uitverkocht. Verkoper heeft het voor mij bestelt en gratis thuis laten bezorgen = Goed beraden, goede en snelle service/levering = ik als klant erg tevreden 👍

J T H van Bennekom. 13-01-2019

Ik ben goed geholpen de winkel is schoon netjes klant vriendelijk,behulpzaam

D.Struijk 13-01-2019

Voor de aankoop van een tondeuze naar BCC geweest. Ruim aanbod en vriendelijk personeel wat ons goed geholpen heeft.

Henri Haans 13-01-2019

Ik ben wederom naar de BCC winkel gegaan (Alexandrium) na eerdere ervaringen bij de aankoop van andere artikelen, dit was de winkel in Barendrecht. Nou ik kan jullie mededelen dat ik weer zeer goed, netjes en deskundig ben geholpen door de verkoper. Ik kan iedereen aanraden om naar de BCC winkel als u goed en deskundig geholpen wilt worden, de verkopers nemen alle tijd voor U. Veel winkelplezier toegewenst en ik hoop dat u dezelfde ervaring krijgt die ik ook heb gehad.

Erwin 13-01-2019

Een nette en overzichtelijke winkel, net als de website.
Zeer kundig personeel met verstand van zaken.
Hier word de klant op zijn wenken bediend en in de watten gelegd!
Ik kan de BCC zeker aanbevelen!

F.Hessels 13-01-2019

BCC is een zeer prettige winkel met deskundig personeel en een groot assortiment aan producten.

Hana 13-01-2019

Een handige haardroger met de vouwbare handvat voor een lage prijs met een modern uiterlijk.
Bovendien zal ik BCC aanbevelen omdat er geen verzendkosten worden berekend. Echt top!

Vincent 13-01-2019

Prettige winkel. Goed geholpen en niet te pusherig. Ik kon snel vinden waar ik naar zocht.

Martin rinn 13-01-2019

Levering in orde . Informatie over het toestel prima vriendelijkheid geweldig. Geen wachttijd in de winkel. Staan direkt voor je gereed prima website is duidelijk

Behulpzaamheid ook uitstekend!

Wasmachine via BCC 13-01-2019

Zeer snelle levering, betaalbare wasmachine, vriendelijke bezorgers. Een aanrader voor iedereen.

Paul 13-01-2019

It was not our first time at BCC and the staff was again very helpful, competent and kind.

Verwijk 13-01-2019

Prima webshops overzichtelijk, duidelijk snelle.levering, recente prijzen men.wordt.goed geinformeerd dmv een track and trace over de status van je pakket.

moos 13-01-2019

Mooie winkel, zeer vriendelijk en kundige medewerkers!! Zeer nette zaak en ruim assortiment. Ik heb een goede keuze kunnen maken en ging zeer tevreden weer naar huis.

—- 13-01-2019

Onwijs snelle leverling en een leuke prijs !
Super tevreden !!
Ik zal zeker nog een keer bestellen

veldman 13-01-2019

Bij BCC is er veel keuze in producten, vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht en advies. Ik kom er graag omdat ik er meestal wel slaag voor het product dat ik zoek.

alie hartman 13-01-2019

zeer vriendelijke verkopers, brengen je aankoop naar de auto. goede uitleg over de producten.

LF 13-01-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel, ook de monteurs die het hebben geinstalleerd waren zeer behulpzaam en vriendelijk!! Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed en zal mijn volgende aankoop weer bij BCC doen!

Daan 13-01-2019

Goed geholpen, correcte afhandeling en snelle levering van het bestelde pruduct.

W.Goudzwaard 13-01-2019

Super goed geholpen en eerlijk en duidelijk advies mbt aankoop laptop en ook nog eens direct alle sofware ter plekke geïnstalleerd! Ik ben fan van Joris!

Edwin 13-01-2019

Geweldige service en goede voorlichting tijdens het aanschaffen van onze wasdroger. Na het afrekenen en het snelle inpakken van de machine door de verkoper, bracht hij met behulp van een steekwagen de droger naar de auto. Toevallig waren wij voor het eerst bij BBC Osdorp en komen graag nog een keer terug!! Geen opdringerige verkopers en namen alle tijd om ons te informeren.

PD 13-01-2019

Betrouwbare winkel, ik werd in de winkel al keurig geholpen, uiteindelijk besloten telefoon on line te bestellen.
Ene dag besteld andere dag al in huis.

Annelies van Holsteijn 13-01-2019

Supersnelle levering met bezorgtijden en goede Sevice. Een tevreden klant!

Daan 13-01-2019

Goeie winkel zeker aan te bevelen
Goed personeel heeft er veel verstand van
En helpen je goed fijne soundbar

Atvice 12-01-2019

goed geholpen niet gedwongen lekker relaxed, jonge verkopers zijn meestal wel wat opdringerig en deze voelde het goed aan en ik ben vandaag terug gegaan om het product te halen.

Bertram 12-01-2019

Prima overzichtelijke winkel waar ik altijd vriendelijk en met voldoende kennis wordt geholpen. Werknemers houden zich aan hun afspraak.

Marie Jeanne 12-01-2019

vriendelijk personeel, goede product uitleg ondanks zaterdag-drukte, niet te opdringerig.

Bram 12-01-2019

Snelle en goede service. Verkopers hebben verstand van de producten die ze verkopen.