Jacqueline 18-01-2019

Product was via de site makkelijk te bestellen, duidelijk en snel.
En de goedkoopste van alle webshops!
Ik ben zeer tevreden.
Product daarna netjes optijd afgeleverd op de aangegeven plaats.

BCC.nl zou ik 100% aanraden bij anderen.

Nick 18-01-2019

Wasmachine besteld binne 24 uur geleverd
Werd gelijk naar zolder gebracht en oude wasmachine werd weer mee genomen.
Top service
Niks te klagen
Mooie prijs !!!!

johan 18-01-2019

super goed geïnformeerd door de verkoop medewerker.
en overgegaan tot aankoop

Harro 18-01-2019

Geweldige verkoper .met een lach en eerlijk .goeie prijs en nogmaals geweldig personeel

Fam. Dirkson 18-01-2019

We zijn klantvriendelijk geholpen bij de aankoop van onze nieuwe tv en goed geadviseerd. De bezorging was ook netjes en goed.

Jolleke 18-01-2019

Fijne winkel en goed geholpen ik heb er al meerdere producten gekocht
Zijn er heel tevreden mee

Diana Schutten 18-01-2019

Ben niet in de shop geweest, maar ben telefonisch heel goed en uiterst vriendelijk geholpen door een medewerken van deze winkel.
Ben zeer tevreden!

Anouschka 18-01-2019

Ben uitstekend geholpen door de medewerker, die niet vanuit "verkoopomzet" adviseerde. Afgestemd op mijn gebruik en wat daarvoor nodig, maar vooral ook overbodig is. Deze oprechtheid waardeer ik enorm en heb ik in het verleden ook bij andere medewerkers zo ervaren. Dat is mijn reden waarom ik voor BCC kies. In dit geval heeft het mij €200,- bespaart aan overbodige "luxe".
Medewerker heeft verder alle tijd genomen voor uitleg en is zo vriendelijk om software op de laptop te installeren alvorens deze mee te nemen naar huis.
Redenen te over om trouwe klant bij BCC te blijven.
Medewerker scoort wat mij betreft een dikke 10+!

Gerardje 18-01-2019

Je wordt meteen geholpen. Goede uitleg over het product en zelfs een kleine korting gekregen...fijn.

Frik 18-01-2019

Ik wordt er altijd perfect geholpen uitleg over producten die je wil kopen is zeer goed personeel weet waar ze over praten service is ook zeer goed daarom komt al mijn witgoed er vandaan televisie wasautomaat stofzuiger (Dyson op accu) droger afwas machine ipad enzovoort

Petra Van Bommel 17-01-2019

Wij troffen een ruim assortiment aan toen we op zoek waren naar een vaatwasser en aangezien we ons al best georiënteerd hadden kwam BCC toch als beste uit de bus ook met de laagste prijs garantie bij het afrekenen toen bleek dat hij weer in prijs gezakt was .wat een meevaller. Zeer vriendelijk en deskundigen geholpen nadat we onze voorkeur hadden uitgesproken wat er allemaal wel en niet op moest zitten zijn we zéér tevreden naar huisgegaan waarna op de afgesproken datum keurig alles werd geplaatst, aangesloten, uitgelegd en opgeruimt. Dus de volgende keer voor ons niet moeilijk rechtstreeks naar BCC

A.P. van der Linden 17-01-2019

Hoge klantvriendelijkheid, goede service, persoonlijke benadering en meedenken met de vragen van de klant

Elsje 17-01-2019

Online bestellen is in eerste instantie niet mijn ding (kom liever in jullie winkel want ik zie graag wat ik koop). Dit was een uitzondering omdat ik van te voren wist dat ik een droger niet meteen mee zou nemen. Vanaf het moment tot aflevering eigenlijk alles helemaal top. Communicatie via mail en telefonisch betreft de bezorging duidelijk. Alles verliep volgens afspraak. Product goed, bezorgers vriendelijk en ik ben dik tevreden. Het was prettig zaken doen.

Paul 17-01-2019

Super geholpen door XXX bij de BCC Hengelo. Nam alle tijd voor ons, we onden spullen uit proberen, en we kregen meer dan goed advies. BCC, jullie hebben er wen nieuwe klant bij 👍🏻

W.arts 17-01-2019

Goede service. Zeer vriendelijk personeel, weten waar ze over praten.
Dringen niet aan en dat is wel zo prettig.

Harry van der Ark 17-01-2019

Prima service. Printer was niet in voorraad en levering met DHL verliep niet goed. Twee dagen later toch de printer uit de winkel meegekregen. Prettige medewerkers, denken klantgericht.

Helga 17-01-2019

Vorige week een Harman-Kardon draadloze speaker gekocht. van een verkoper goede uitleg gehad over verschillende merken. Wilde graag draadloos voor buiten. De Citation was niet draadloos en de duurdere boven budget. De verkoper adviseerde uit de ''aanbiedingenbak" de H-K Omni 50. Draadloos, zeer goed geluid en €150 onder de normale adviesprijs. Om er een nachtje over te slapen apart gezet. De volgende dag opgehaald en zeer tevreden over de Omni 50 en de verkoper van BCC Zoeterwoude

Jack de Wijs 17-01-2019

Vriendelijk geholpen in de winkel, voldoende tijd en uitleg. Bij aflevering keurig geholpen, goede uitleg en installatie.

Moolhuizen 17-01-2019

Ik had een 20 maanden oude 55" tv. Die ging gisteren stuk en kreeg de keuze uit 2 andere. Ik bracht de oude domme terug en ging naar huis met een 49"smart met gratis 3jaar extra garantie. Bedankt BCC Osdorpplein.

E Vermeulen 17-01-2019

Het artikel waar ik voor kwam was niet op voorraad, maar de volgende dag is het bezorgt.
Ik had graag gezien dat er meer voorraad zou zijn in de winkel, ik vind dat er al genoeg winkels verdwijnen, ik hou van in de winkel shoppen.

K 17-01-2019

Half december laptop besteld en betaald, zou 2 dagen later geleverd worden. Kreeg alleen de gratis bijgeleverde jbl speaker. Doosje was ook te klein om een laptop erin te laten passen. BCC ging uitzoeken bij DHL wat er met de laptop gebeurd was. Opnieuw aangegeven dat het doosje überhaupt te klein was voor een laptop en dat de adressticker niet beschadigd was. Hierop is niet ingegaan. Na eerste telefonisch contact was de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar. Vanwege drukte werd de verbinding verbroken. Tip: bel anoniem, dan kom je er ineen keer wel weer doorheen. Op mail en whatsapp werd enkel geantwoord dat het of in onderzoek was (eerst 5 dagen, toen 7 dagen en uiteindelijk kwam het door de feestdagen dat het kennelijk een maand moest duren), of dat het doorgestuurd was naar de "desbetreffende afdeling". Customersupport uiteindelijk ook maar benaderd, na nog een herhalingsmail een week later (had nl nog geen enkele reactie van hen ontvangen) werd de laptop zonder uitkomst van een maandlang lopend onderzoek opgestuurd. High service heb ik helaas niet kunnen ervaren hier.

Marjolijn 17-01-2019

Vandaag naar BCC Barendrecht gereden voor een airfryer. Op de site had ik er 1 zien staan die ik toch wel met eigen ogen wilde bekijken.
Bij binnenkomst stond er 3 man personeel bij de kassa, maar werden niet echt begroet wat ik een minpunt vind.
Bij de airfryers boven kwam er uiteindelijk wel een verkoper en die heeft ons heel goed uitgelegd wat de verschillen waren, waardoor wij besloten om de airfryer die ik op het oog had te kopen!
Een voordeel bij BCC is de laagste prijs garantie en je kunt VVV bonnen inleveren!
Ja wij zijn ondanks de matige begroeting bij binnenkomst zeer tevreden over Bcc!

Marc 17-01-2019

Bcc Hengelo, om een lang verhaal heeel kort te houden😁gewoon HEEL GOED!! dus dikke prima en raad iedereen om daar zijn apparaten daar te kopen.

Marco 17-01-2019

De reden om bij BCC te bestellen was eigenlijk omdat ik nog een flinke hoeveelheid Freebees te besteden had, maar het is mij prima bevallen. Het assortiment is zeer uitgebreid en de prijzen zijn laag. Bestellen was eenvoudig en de levering was de volgende dag al. Het enige minpunt vond ik dat de levering via DHL was. Ik geef zelf de voorkeur aan PostNL, omdat zij een vrij nauwkeurig tijdvak geven voor de aflevering en DHL doet dat niet. Al met al dus een goede ervaring!

ingrid.van rossum 17-01-2019

gisteren 16-01 een wasmachine gekocht en vandaag al geleverd ben super tevreden met de hulp in winkel (delft) en levering
zou zeker aanbevelen

Jolanda Koops 17-01-2019

Via de website van BCC hebben we eerst informatie opgedaan ober welke keuzes er waren én of we met VVV Cadeaukaart konden betalen. Dat kan. Eenmaal in de winkel zijn we goed geadviseerd door een vriendelijke man met kennis van zaken. Door zijn advies hebben we een gegronde keus kunnen maken. Het artikel was op voorraad dus we konden het gelijk meenemen naar huis.

Ko Eusman 17-01-2019

BCC daar kwam ik terecht omdat zij blijkbaar het laagst geprijsd aanbod voor mijn gewenst scheerapparaat hadden. Na de bestelling, volgende dag in huis, keurig zoals ik het mij had voorgesteld.

Lisa 17-01-2019

Snelle afhandeling. Aardig en vriendelijk personeel. Heel behulpzaam, nemen echt de tijd voor je en geven goed advies.

J. Brand 17-01-2019

Meestal is er wel iemand direct te vinden die kan helpen bij een aankoop. De communicatie is meestal kort en bondig maar daardoor ook niet voorzien van afleidende, niet er toe doende, opvulling. Hierdoor is het contact zinvol en een aankoop goed te regelen. Zonder naar buiten te stappen met 'opgedrongen'/aangesmeerde gadgets.

De vrolijke noot 17-01-2019

Goede hulp, niet opdringerig. Goed advies en fijn geholpen. Verkoper heeft goed meegedacht en ook nog een bakkie koffie gedronken (helaas geen koekje😄)

Chiel 17-01-2019

Keurige en duidelijke site, bestelling ging perfect en de levering en aandacht daarvoor was prima ook was alles goed verpakt..

Dani 17-01-2019

Besteld en de het werd de volgende dag bezorgd! Helaas waren wij niet thuis en werd het bij het dichtstbijzijnde DHL service punt afgeleverd waar we het konden ophalen. Prima service!

Elisabeth van Dam consultancy 17-01-2019

Prima en vakkundig geholpen. Verkoper deelde zijn deskundigheid met mij op juiste en correcte wijze.

Jolanda 17-01-2019

BCC geeft een duidelijke uitleg over het product wat je wilt aanschaffen , en neemt daar ook echt de tijd voor .
De Service die ze geven is zeer goed.

Miles 17-01-2019

Prima bezorgservice, goedkoopste prijs die ik kon vinden voor mijn artikel.

Marlon 17-01-2019

Recentelijk nieuwe blu ray speler gekocht, uiteraard tegen het laagste tarief goed en vlot geholpen. Was niet op voorraad maar volgende dag al binnen.

Lia 17-01-2019

ik vind de BCC een prima winkel en vind dat hij moet blijven voortbestaan.
Daarom ga ik altijd het eerste naar BCC en vind hun service ook prima.

Nieuwe wasmachine 17-01-2019

Snelle en vlotte levering. Maar liefst drie heren zorgden ervoor dat de oude wasmachine (die op de twede etage stond!) netjes werd verwijderd en de nieuwe wasmachine secuur werd aangesloten. De testwas draaide al heerlijk geruisloos en ook mijn eigen wasjes draai ik nu weer met veel (meer) plezier. We kunnen met dit model ook mooi weer een flink aantal jaren vooruit en dat gaat zeker lukken!

Ida Boers 17-01-2019

in november een tv gekocht, met installatie thuis, prima gedaan
januari, inbouw koelkast gekocht en laten plaatsen, ook prima gedaan

Robbie 17-01-2019

Al jaren klant van BCC dus ook voor deze aankoop. Vertrouwd en heel goed geholpen.

Frans van Hees 17-01-2019

De site is heel overzichtelijk je hebt een uitgebreid aanbod en je word stap voor stap begeleid,
ook kun je de aangeboden artikelen vergelijken al met al een mooi site

Toon 17-01-2019

Goeie shop. Overzichtelijke en duidelijke site. Levertijd was ruim binnen de aangegeven tijd.

Jan Borgstijn 17-01-2019

Prettige mensen goed advies en uitleg leuke sfeer en ambiance nodigt uit tot een volgende bezoek

M. Goedegebuur 17-01-2019

Omdat het lekker dichtbij is en dat ik weet dat je daar goed geholpen wordt.

Remco 17-01-2019

Prima service. Snelle levering. Niets op aan te merken. Gratis bezorging is een pluspunt

Jolanda 17-01-2019

Verkopers nemen de tijd en moeite om dingen aan je uit te leggen. Denken mee in oplossingen!
Service is prima!

Waarom 17-01-2019

De verkopers zijn erg vriendelijk. Op mijn vragen werd prima geantwoord, waardoor ik het idee kreeg dat ze veel van de producten afweten.

Hélène 17-01-2019

Ik ben niet in de winkel geweest maar heb tijdens de chatsessie contact gehad met Erwin van BCC Eindhoven en al mijn vragen zijn naar volle tevredenheid beantwoord.

John 17-01-2019

Via Internet is alles te bestellen. Echter sommige apparaten zoals een stofzuiger wil ik in mijn handen hebben en uitproberen voordat ik het aanschaft. Bij BCC Barendrecht kreeg ik er de tijd voor met goede voorlichting van een van de medewerkers. Ook de laagste prijsgarantie doet mij kopen bij BCC.

Rob van haagen 17-01-2019

Goed geholpen bestelling keurig op tijd niks op aan te merken goed verpakt zoals het hoort