Rien 07-12-2020

Hoewel het niet van deze tijd is dat je de Bredase BCC niet rechtstreeks bereiken kunt, het Centrale Nummer bij Schiphol weigert je door te verbinden, blijven de mensen van BCC Breda snel, hulpvaardig en zorgvuldig.

Beste Rien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Hans v Baarle 07-12-2020

Ik vind BCC een goede zaak prettig personeel wat je een goed advies geeft bij je aankoop en denken met je mee de winkel is ook zeer overzichtelijk zodat je niet hoeft te zoeken naar wat je wilt kopen.

Beste Hans v Baarle,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

JanS 07-12-2020

Zeer professionele hulp, correct , hielp ons op een zeer fijne manier. Had aandacht voor mijn vragen en passende antwoorden

Beste JanS,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Siemie 07-12-2020

Een soundmaster gekocht. Product niet compleet afgeleverd. Direkt gebeld, hierna nog 2 x moeten bellen om uiteindelijk te horen te krijgen dat de afstandsbediening niet apart besteld kan worden terwijl deze er bij hoort. Geen telefoontje of e-mail van BBC dat het niet geleverd kan worden. Je moet er zelf achter komen. Slechte zaak!
En nu mag ik zelf gaan slepen om de soundmaster retour te sturen. En mijn geld? Ach dat krijg ik wel terug als het pakket is verwerkt bij BCC.

M. A. P. M. Spaapen 07-12-2020

Professionele bediening, vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?
De verkoper dacht met me mee.

Beste M. A. P. M. Spaapen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerker.

Teus 07-12-2020

Uitstekende en zeer snelle levering van de Bother Laserprinter. Website is gebruikersvriendelijk en eenvoudig en probleemloos te gebruiken. De printer doet uitstekend zijn werk, is snel, stil en met uitstekende afdrukken in zwart/wit en in kleur met een afdrukkwaliteit die je van een Laserprinter mag verwachten.

Beste Teus,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website. Veel plezier met de aankoop!

J. Franke-Lankamp 07-12-2020

We komen al jaren bij BCC en worden altijd keurig en vriendelijk geholpen.
Onze verkoper Giovanni, heeft ons duidelijke uitleg gegeven van onze aankoop. Wij zijn zeer tevreden over BCC in Purmerend.

Beste J. Franke-Lankamp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.

Yvonne 07-12-2020

Prima service
Hardwerkende jongens die mijn loei ware miele op een moeilijke plek geplaatst hebben

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Henk 07-12-2020

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en geeft goede uitleg over de aangeschafte aankoop.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Tahnee 07-12-2020

De medewerkers Marco en Silvester zijn enorm behulpzaam en hebben ook kennis van de producten.

Beste Tahnee,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Ferry 07-12-2020

Super goed geholpen gemotiveerd professioneel en deskundig personeel top!!!

Monique 07-12-2020

Zeer tevrede koelkast besteld in de winkel maar bleek niet te passen samen met een medewerkster naar een andere gekeken en een gevonden werd de volgende dag al geleverd
Super service

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Gerda de Groot 07-12-2020

Super snelle service en de prijs kwaliteit verhouding is top!
Ik zou mijn volgende apparaten hier zeker weer aan gaan schaffen.

Marc 07-12-2020

mooie overzichtelijke winkel. vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel.

Josefien 07-12-2020

Het contact leggen was supermakkelijk via whatsapp. Snel een datum geregeld om mijn wasmachine naar zolder te brengen. Voor een zeer schappelijk prijsje. De 2 mensen wisten al mijn vragen te beantwoorden. De machine werd op zolder meteen aangesloten en zelfs aangezet of hij nog werkt. Ik kreeg de avond ervoor de tijd aangegeven en op de dag zelf 15 minuten voordat ze kwamen een telefoontje. Wat een toppers!!

Beste Josefien,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

MNap 07-12-2020

Verschillende artikelen besteld via BCC. Prima online shop en duidelijk tijdens het bestelproces. Verder pakket netjes op tijd binnen ondanks de Sintdrukte. Doos stevig en artikelen veilig verpakt. Producten in perfecte staat.

Beste MNap,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop.

André 07-12-2020

Ben wederom goed geadviseerd en aangezien ik een tv en een wasmachine kwam kopen heb ik nog een flinke korting kunnen bemacbtigen van 125 euro.

Beste André,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Koninh 06-12-2020

Prima duidelijke site en snel af te halen in de winkel.
Het lag netjes klaar.

Beste Koninh,

Bedankt voor jouw review over onze snelle ophaalservice.

Nikkie 06-12-2020

Breed assortiment met alle producten voor het huidige huishouden en gezin. Prijzen op het gemiddelde van de markt, soms wat mooie aanbiedingen.

Beste Nikkie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Renee 06-12-2020

Vaak al spullen besteld. Eerlijk over de prijs. Alles ligt keurig klaar indien je bestelt en kiest voor ophalen in de winkel.

Beste Renee,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Johan Potter 06-12-2020

ik heb de laaste maand 2 artikelen gekocht bij de Bcc. Eerste een tablet die ik aan het zoeken was voor mijn moeder 70+ die goed bruikbaar en makkelijk is in het gebruik voor de simpele taken aangezien ze nog maar pas gebruik maakt van de digitale producten ;) ik had een vooronderzoek gedaan, en samen met de verkoper voor het juiste tablet uitgekomen Tab7. Nog lange updates voorzien en snel en gemakkelijk in gebruik! Nu hebben we ook een koel/vries combinatie gekocht bij de Bcc aangezien die van ons de geest had gegeven. Duidelijke site met alle gegevens en informatie. tof dat je een dag kan uitkiezen en dan op jou uit te komen dag dit geleverd te krijgen. Avond voor de levering krijg je een mail en sms met het tijdvak van 2 uur dat ze langskomen en dat klopt. Vriendelijke bezorgers die het binnen plaatsten in de hal en ervandoor gingen. Kortom heb een goed gevoel over de bcc en zou zeker daar weer aankopen daar plaatsen

Beste Johan Potter,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

SanVito 06-12-2020

Het doorgeven via de site ging zeer eenvoudig. Direct erna het bericht dat ik het bestelde(4k Bluray speler) in de winkel kon ophalen. Super! Bij de winkel een zeer vriendelijke verkoper en ook nog eens met verstand van zaken. Kocht er in de winkel 2 HDMI kabels bij. Nam de duurdere variant aan de hand van de technische uitleg. Gelukkig geen onzinnig verkoopverhaal.

Beste SanVito,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

J Benne 06-12-2020

Goed winkel in Spijkenisse waar je goed geholpen word en als je wat vraagt krijg je een deskundig antwoord

Beste J Benne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

vws 06-12-2020

Heb recent een televisie besteld via de webchat op de BCC website. Zeer vriendelijke en snelle service, Ik kon uiteindelijk zeer gemakkelijk ook nog de bezorgdatum veranderen en precies op tijd werd de TV geleverd. High service low pricing deed zijn naam eer aan!

Beste vws,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Jes 06-12-2020

Bij binnenkomst overzichtelijk, ruim opgesteld en niet direct bevraagd of ze je kunnen helpen.
Bij de kassa genoeg ruimte om rustig betaling te kunnen voldoen.

Beste Jes,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Jordy 06-12-2020

Mijn motivatie was om een aankoop te doen bij BCC omdat ze de Playstation 5 te koop hadden.
Het bestel prosces is goed verlopen, na aankoop meteen een bevestigingsmail ontvangen en hierna goed op de hoogte gehouden m.b.t leveren van het product.
Ik ben te vreden.

Beste Jordy,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met gamen!

N.S 06-12-2020

Ik had de airpods 2 gekocht bij de BCC, na een aantal maanden zijn deze kapot gegaan. Geruild bij de bcc zonder doos, deze was volgens hun niet nodig. Dezelfde week deze ook nog terug willen brengen omdat deze ook niet werkten, deze keer met doos. Kan er niet geruild worden omdat de doos niet bij de airpods klopte (logisch als er eerste instantie wordt geruild zonder doos). Na nog een keer teruggekomen te zijn alsnog kunnen oplossen en de airpods pro aangeschaft.

Beste N.S,

Bedankt voor jouw review.

Samah 06-12-2020

Ik ben goed geholpen en de verkoper die mij heeft geholpen heeft veel kennis over wat hij verkoopt.

Beste Samah,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Anita 06-12-2020

een duidelijke site, hierdoor konden we heel makkelijk een prachtige TV uitgezoeken. hij werd heel snel geleverd. Een hele mooie TV. super !

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Frans Broenink 06-12-2020

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, en een scherpe prijs voor de PlayStation met gratis spel

Harriët 06-12-2020

BCC Arnhem (zuid).
Je wordt hier altijd zo fijn geholpen! Ze denken met je mee, nemen ruim de tijd voor je en hebben antwoord op al je vragen. Altijd fijn om daar klant te zijn! Ouderwetse service zoals het hoort! Top!

Beste Harriët,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Ben 06-12-2020

Ondanks de drukte van Sinterklaas en Kerst ben ik prima geholpen en heb ik antwoord gekregen op al mijn vragen. Uitleg was helder en de aanbieding dat ik , als ik nog vragen had, mocht bellen of langskomen zeer op prijs stel.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Etienne 06-12-2020

Vanwege de oproep vanuit de overheid om drukte te vermijden tijdens Black Friday, heb ik voor mijn aankoop van de tv gekozen voor een aankoop via een online webwinkel (betrof niet de BCC). Na een zeer teleurstellende ervaring met het verzendbedrijf gelinkt aan deze webwinkel waardoor de levering helemaal misgelopen was heb ik er op Black Friday voor gekozen de order daarom te annuleren. De webwinkel had hier gelukkig begrip voor.
Vervolgens zonder twijfel wat te doen in de auto gestapt en op naar de BCC, geef mij maar gewoon een fysieke winkel.
En waarom dan de BCC? Een aantal jaar geleden had ik mijn huidige tv daar ook aangeschaft en het klinkt cliche maar hun motto klopt gewoon: LOW prices, HIGH service. En dat laatste heb ik ook ervaren toen ik nog binnen de garantieperiode pech had met mijn bestaande tv. Ik ben toen enorm geholpen met een zorgvrije service en met een leen tv naar huis gegaan terwijl BCC de rest voor mij regelde. Dit gebeurde precies tussen Kerst en Oud en Nieuw en ik was al bang dat we Oud en Nieuw zonder tv moesten doen. Maar BCC heeft ons geweldig geholpen.
Toen ik dus vorige week teleurgesteld moest gaan kijken naar een andere tv hoefde ik er dus geen seconde over na te denken waar ik heen wilde, de BCC!
Ik werd wederom goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoper en de aankoop was dan ook snel rond. We kwamen er samen zelfs achter dat de online aankoop slechts 100 euro verschilde met de BCC, iets wat ikzelf niet goed gezien had kennelijk. De verkoper gaf aan dat we hier best uit waren
gekomen als ik langs was geweest. Hij gaf me daarom de tip, die ik zeer ter harte genomen heb, kom een volgende keer gewoon even binnen om vrijblijvend te kijken wat BCC voor de klant kan betekenen. En dat ga ik zeker doen. Wederom ben ik met een goed gevoel de deur uit gegaan door een geweldige service en met een mooie nieuwe 55OLED855 tv van Philips. Ik ben helemaal tevreden. En ik heb tevens het fijne gevoel dat als er iets zou zijn met de tv dat ik gewoon een fysieke BCC met een behulpzaam team vlakbij heb zitten. Bedankt BCC te Apeldoorn!

Beste Etienne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Veronika Kolarikova 06-12-2020

Snelle online orderverwerking, we hebben de tv in de winkel opgehaald. Snelle en behulpzame service. Grote voldoening.

Beste Veronika Kolarikova,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Rabin 06-12-2020

Vriendelijke verkoper die ons heel goed heeft geholpen. Assortiment is verder prima.

Beste Rabin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Tineke 06-12-2020

Na aansluiting nieuwe wasmachine lekte de watertoevoer ietsje. Na klacht is deze reparatie snel en vakkundig opgelost door een aardige monteur.

Linda 06-12-2020

Het personeel is klant vriendelijk en adviseerde mij goed, En de prijs is ook niks mis mee

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

maurice 06-12-2020

beoordeling betreft de aanschaf van een PS4 bij BCC Alexandrium rotterdam.
aller eerst een vrolijke opgewekte medewerker en dat zelfs in de tijd van corona/Covid-19 .
de beste man promote het overstappen naar een andere energie leverancier (Essent) op een nette vrijblijvende manier zo ook de essent medewerker legde een vrijblijvend voorstel op tafel met kleine mindering in energie kosten en een aanstekkelijke kassa korting dat wel wat tot besluit bracht over testappen naar essent en de kaasa korting te pakken.
kortom een prettige winkel.

Christa 06-12-2020

De winkel is goed bereikbaar. Prettig en deskundig personeel. Goed advies gekregen

Beste Christa,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

deVries 06-12-2020

Afgelopen weken hebben wij onze keukenapparatuur na 15 jaar vervangen. Ook onze TV is vervangen. We hebben eindeloos rond gekeken bij diverse webshops. Daar BCC ook winkel in de buurt heeft zijn we daar gaan kijken.
In de winkel in Amersfoort zijn wij aangenaam verrast door de deskundige en prettige bediening. Zo wist de dame die ovens verkocht diverse details te vertellen.
Bij de aflevering van de oven was de ruit gebroken. De volgende dag kregen we al een nieuwe. Dat ging bijzonder snel en zonder geharrewar.
Wat jammer was, en daarom geen 10, was dat de extra's (schaal en vorm) niet meer leverbaar waren. Ik moest ze zelf gaan halen in Amsterdam of zo. Hadden die beloofde extra's niet gewoon opgestuurd kunnen worden ?
Ter compensatie wel een tegoedbon van 20€ ontvangen. Beetje magere pleister.
Een nieuwe TV was bij BCC wel iets duurder maar ik kon hem reserveren in de winkel. En ook dat liep goed: de TV stond netjes klaar.
De vriezer was ook in orde.

Beste deVries,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Arno 06-12-2020

Gisteren een chromebook gekocht in overzichtelijke zaak van bcc.
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, goed advies over de aankoop.
Al eerder aankopen gedaan in deze zaak en zal er zeker terug komen.
Ga zo door BCC.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en klantvriendelijke medewerkers.

Zton 06-12-2020

Na op de BCC site een mooie aanbieding te hebben gezien zijn we gelijk naar de op de site aangegeven winkel gereden en hebben de TV gekocht.
Makkelijk, simpel en probleemloos.

Beste Zton,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkel.

Rene 06-12-2020

Mooie vaatwasser en deze gekozen omdat hij als beste getest is.
Inmiddels een paar wassen gedraaid en bevalt uitstekend.
Erg stil en vaat komt er goed droog uit.
Ook de eindtijd die op de vloer geprojecteerd wordt is erg makkelijk.
Vorige vaatwasser was ook een siemens, inbouwen was daarom erg makkelijk.
Bevestigingen van het opbouw keukendeurtje kwamen nog exact overeen met de vorige machine van 10 jaar geleden.
Snelle levering en zeer goede bezorging ook.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Johan Nieuwland 06-12-2020

Vriendelijke, flexibele en oplossingsgerichte benadering door meerdere personeelsleden in de winkel. Echt het gevoel, dat ze met mij naar de beste oplossing zochten. En dus niet alleen aan hun eigen omzet dachten!

Beste Johan Nieuwland,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Peggy 06-12-2020

BCC Veenendaal vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Niet alle merken staan in de winkel, hierdoor is het wat lastiger om de beeldkwaliteit 'live' te vergelijken. Uiteindelijk op advies van een vriend voor een Sharp TV gekozen.
De bestelde TV was er zelfs een dag eerder dan aangegeven.

Beste Peggy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Jos 06-12-2020

Prettige shop met bekend naam. Alles duidelijk op de website en na een uur na bestellen kreeg ik een mail dat ik het product kon afhalen. Wel zo veilig. Duidelijke omschrijving op de website maar dat was voor mij niet nodig want ik wist wat ik kocht. Vriendelijke mensen in de winkel en alles coronaproof.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de vriendelijke service in onze winkel.

Bcc balkweg Denbosch 06-12-2020

Zoals van ouds ben ik weer vriendelijk deskundig tijd nemend en Professioneel geholpen maar ook al beslis je nog niet opdat moment heb je ruim de tijd om je keuze te bepalen en als je de winkel weer verlaat word je weer begroet ja vriendelijk en deskundig personeel

Beste,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze vriendelijke medewerkers.

Leo de Graaf 06-12-2020

Snelle levering, precies zoals beloofd door de webshop.(na een werkdag)product voldoet precies zoals op de website is omschreven

Beste Leo de Graaf,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Nel 06-12-2020

Bij BCC Hilversum geweest en 3 iPad’s besteld en een mail terug gekregen ter bevestiging. Een paar dagen later een mail gehad dat ze binnen waren gekomen. Afgehaald en alles betaald. Heel vriendelijk personeel ondanks de drukte in de winkel. Top

Beste Nel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Henk 06-12-2020

Mooie winkel en vrolijk personeel we zijn heel goed geholpen en blij met onze aankoop

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze vrolijke medewerkers.