leo 15-01-2019

Al eerder iets besteld bij BCC, goede service en informatie. Bezorging stipt

Hans 15-01-2019

Bij B.C.C. Beneden-Leeuwen is een uitgebreid assortiment aanwezig en krijg je goede informatie en advies.
Ook de laagste prijs garantie en aanbiedingen zijn O.K.

M Mulder 15-01-2019

Mooi snel geleverd, aangesloten en uitleg gehad. Oude wasmachine hebben ze meegenomen. De bezorgers waren erg vriendelijk. Echt een aanrader dus!

Edwin Rijvordt 15-01-2019

Supersnel geleverd bezorgd en geinstalleerd oude apparaat afgevoerd en uitleg gehad

W S Steen 15-01-2019

Overzichtelijk door ruime opstelling. Prettige omgang met vriendelijk en deskundig personeel dat alle tijd voor ons had. Goed advies gekregen, gewenste product snel geregeld en wat de aanschaf van een nieuwe televisie betreft in goed overleg besloten om tijd te nemen om het voorstel van BCC te overwegen. Geen enkele druk van de medewerker, die goed meedacht.

Max Veerman 15-01-2019

Ik heb al vaker bij BCC wat gekocht en altijd goede service ontvangen.
Ook nu een bosch wasmachine aangeschaft en deze werd snel en vakkundig afgeleverd.
Conclusie wij zijn dik tevreden.

Desiree 15-01-2019

Goed apparaat, zeer goed geholpen en uitgelegd!! Keurig bezorgd en aangesloten. Hartelijk dank.

Wammie 15-01-2019

Zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel. Alles ruim opgezet en voldoende voorbeelden om je keuze te laten vallen.

Tim55 15-01-2019

ik werd snel en vakkundig geholpen in de winkel, de vriezer werd op afgesproken tijd geleverd goede service van BCC , de oude vriezer werd gelijk mee genomen.

E.Sijbesma 15-01-2019

Ik ging toevallig de shop binnen voor een oplaadkabel voor mijn Samsung telefoon. Kreeg helaas de verkeerde . Terug naar de shop en toen werd ik fantastisch geholpen door ... die mij wel de juiste oplaadkabel gaf. Helaas de aansluiting is niet goed meer en nu laadt hij niet meer goed op. ... belooft mij dat hij het in orde zal maken. Ik heb veel vertrouwen in hem.

Tak 15-01-2019

BCC Den Bosch is een keurig nette, mooie winkel op de meubelboulevard aan de Balkweg.
Het personeel is attent en zeer vriendelijk. Ook na de aankoop!
We kochten een Miele wasmachine, nadat we er een week eerder een nieuwe Siemens warmtepompdroger hadden gekocht. De machine staat net in huis en draait zijn eerste proefwasje.
We waren op maandagmorgen in de 50 jarige jubileumweek van BCC ongeveer de allereerste klant in Den Bosch.
We zijn zeker van plan voor onze volgende aankoop terug te komen!

Frans Tak en Hennie Spitters

Ramlah 15-01-2019

Voor de service van BCC kom ik steeds weer terug. Dat kan ik helaas niet zeggen bij mijn vorige aankopen bij concurrent.

F. van Zelst 15-01-2019

Heel erg prettig en goed geholpen in deze winkel. Het was er erg druk en toch nemen ze de tijd voor je. Ze leveren een goede service.

Margreet 15-01-2019

Goed geholpen. Tenminste ging opdringerige verkoper nam de tijd.
Veel producten om uit te kiezen. genoeg keuze.

Melvin 15-01-2019

Goed aanbod van goedkope wasmachines. Heb hier een Proline wasmachine besteld. De installatieservice is fijn, maar het nadeel is dat je niet zelf kan kiezen op welk dagdeel ze komen installeren. Helaas was er bij mij een fout in hun systeem opgetreden waardoor ze de eerste keer de wasmachine niet konden leveren en ik dus twee vrije ochtenden heb moeten nemen. De klantenservice vond het niet nodig om daar op te reageren. De installatie zelf verliep zonder problemen en ik ben uiteindelijk wel tevreden met mijn aankoop.

Prijs/kwaliteit goed, klantenservice ok-ish, installatieservice goed.

Thea Swart 15-01-2019

Behulpzame en vriendelijke verkopers en BCC verleent zeer goede service!
Koop al jaren bij BCC en beveel het iedereen van harte aan!

Rob 15-01-2019

De verkoper heeft kennis van zaken en nam de tijd voor je erg fijn
Alles duidelijk uitgelegd en vriendelijk

Daan 15-01-2019

Goede service.
Was aan het rondkijken en de vriendelijke dame vroeg of ze me kon helpen. Fijne koffiemachine gekocht door haar advies.

Yvonne 15-01-2019

Vriendelijke verkoper, hij heeft ons verschillende toestellen laten zien en horen. Duideijke uitleg gegeven wat je ermee kan en prijsklassen. Aflevering ging heel vlot en netjes.

B. van t Westeinde 15-01-2019

BCC top service, goede informatie over het moment van leveren en netjes geplaatst zelfs op drie hoog zonder lift.

Janny v d Berg 15-01-2019

Super filiaal van BCC Schalkwijk.
Fijne overzichtelijke zaak, vriendelijk en bekwaam personeel !

Brigitte 15-01-2019

Goed geholpen. klantvriendelijk ,vakkennis .ik had een verkeerde kadel mee gekregen. de verpakking was beschadigd maar ik kreeg zonder problemen mijn geld terug. Ik heb uitgebreid de sound van de installatie kunnen beluisteren

D J Havelaar 15-01-2019

ik ben goed en netjes geholpen in Breda, ondanks dat er een product niet meer voorradig was, hebben ze mij een vervangend product geleverd welke stukken duurder was in verkoopprijs, maar voor dezelfde prijs als van het product wat ik eigenlijk wilde. top en nette bediening

Alain de groot 14-01-2019

Toen ik de winkel binnen kwam wist de medewerker Dave precies waar ik voor kwam aangezien ik a eerder geweest was voor dit product om te oriënteren.

Toen hij het product voor mij besteld had kwam het de volgende dag netjes binnen. In de ochtend kreeg ik een duidelijk tijdstip met een max uitloop van 2 uur. En netjes 15 min van te voren werd ik door de bezorger gebeld dat hij onderweg was en er bijna was (fijn zo kan je je dag plannen).

Netjes het product binnen gezet en vriendelijk geholpen.

BCC Barendrecht altijd goed en service gericht.

Peet 14-01-2019

Prettig geholpen door de medewerker van BCC ik kwam voor een inktjet printer/scanner die ik via Kieskeuring had uit gezocht en gereserveerd had , kreeg goede uitleg over die printer , maar bleek dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb, ik print n.l. niet echt veel .
Ben nu wel ietsjes duurder uit voor de printer , maaar kwa printer kosten (inkt) ben ik stukken goed koper uit , ik heb nu een printer van HP waar in via een prepaid kaart (instant inkt) van HP een aantal afdrukken p.m kan doen , en er word inkt patronen naar mijn huis gestuurd zodat ik nooit zonder inkt kom te zitten .
Bedankt verkoper goed werk.

Bart 14-01-2019

Een JBL 2.1 soundbar bij BCC in Beverwijk gekocht, maar was niet tevreden over het geluid en de opties. Kon het artikel zonder probleem terugbrengen en geld terug krijgen. Verkoper was zo attent om te vragen waarom deze soundbar niet beviel en of ik al een alternatief had gevonden. Ik vertelde hem dat ik graag de oude versie van de Denon Heos HomeCinema wilde kopen, maar dat deze niet meer bij BCC te verkrijgen is. Verkoper ging even speuren in hun systeem, vond er nog 1 in een ander filiaal en bood deze voor een zeer scherpe prijs aan. Meteen besteld en super tevreden!

John 14-01-2019

Deskundig advies, vriendelijk en correcte houding naar klant. Goede prijs en garantievoorwarrden voor aangeschaft artikel.

A.Lassing 14-01-2019

De wijze waarop ik ontvangen werd. de uitleg kreeg en de verschillen tussen de modellen en merken werd uitgelegd was zeer verhelderend. Mede door het scheppen van vertrouwen ben ik tot aankoop over gegaan. De levering op de volgende morgen werd door mij ten zeerste gewaardeerd.

14-1-2018 14-01-2019

Ik kocht een afzuigkap voor een recirculatie systeem. Keurig op tijd bezorgd. Bij het monteren blijkt dat er geen koolstoffilters bij geleverd zijn. Na uren aan de telefoon gezeten te hebben en een paar keer doorverbonden te zijn, blijkt dat deze nooit meegeleverd worden! Een zeer essentieel onderdeel en er word niet vermeld dat deze er niet bij geleverd worden! In de gebruiksaanwijzing staat hoe je ze moet verversen, maar bij de aanschaf verzwijgt de verkoper dat je de koolfilters los moet bestellen. Zo kan ik ook de goedkoopste zijn!

Carla 14-01-2019

In de winkel van BCC werd ik erg goed geholpen, duidelijke informatie en er was alle tijd en aandacht, erg prettig.
Duidelijke info over het lever moment via mail en op de lever dag nog een sms met een tijd blok van 2 uur. Een kwartier een telefoontje van de chauffeur dat ze er over 15 minuten zijn, erg punctueel. Daarna is mijn nieuwe koelkast keurig netjes geplaatst door de 2 vriendelijke en deskundige bezorgers. Ik ben zeer tevreden !

jan 14-01-2019

super overzichtelijk en ruime keuze en de medewerkers hebben echt de tijd voor je en goede uitleg.

Lilian 14-01-2019

Top service, medewerkers van de bcc zijn heel vriendelijk. Er worden juiste vragen gesteld tijdens verkoop om mijn behoefte achter te halen. Top ga zo door

Sander 14-01-2019

BCC is één van de weinige grote electronica zaak waar je VVV-card kan gebruiken. Met de laagste prijsgarantie ook verzekerd van een goede prijs

Els 14-01-2019

ik ben in de winkel in Breda geweest en werd daar goed en vriendelijk geholpen door een medewerker daar. Hij bracht het gekochte product naar mijn auto toe.

Bas vd G. 14-01-2019

Vandaag een desktop PC gekocht bij BCC in Zeist. Ik werd snel en vakkundig geholpen Ik kreeg een heldere uitleg van de mogelijkheden die pasten bij mij wensen. En dat alles voor een scherpe prijs!

Jack Johan 14-01-2019

Deze webshop is gebruimsvriendelijk. De producten zijn goed van kwaliteit en prijs. De levering is prompt en keurig!

Bart 14-01-2019

Zeer vakkundig en meedenkend geholpen! Pretigge klant benadering, ze namen tijd voor mij en alles werd uit de kast gehaald om mij zorgvuldig te helpen.

Sita 14-01-2019

Wat een fijne service! En erg klantvriendelijk. Vandaag witgoed besteld, na een dag volgens afspraak bezorgd, aangesloten en de oude wasautomaat meegenomen. Top!

Sophie 14-01-2019

Miele wasmachine gekocht. BCC altijd heel aardige dame die ons helpt, weet van alle producten heel veel en geeft eerlijk advies. Snelle levering. Keurig geïnstalleerd.

paul verstraelen 14-01-2019

BCC was de goedkoopste aanbieding voor zowel de ijskast als wel de magnetron oven.
de bezorging was op de dag zoals door mij uitgekozen was.
's morgensvroeg kreeg ik per email de bezorgtijd te horen met een marge van 2 uur.
10 minuten voor aankomst werd ik door de chauffeur gebeld, dat ze er aan kwamen !!
de ijskast werd keurig op de aangewezen plaats neergezet.
ik vind het wel een 10 waard.

Gerda 14-01-2019

Overzichtelijk ingericht. Goed geholpen. Goed voorgelicht. Artikel was niet voorradig op zaterdagmiddag. Maar werd maandag keurig thuis bezorgd.

I. Wilman 14-01-2019

Ben in korte tijd 2x in de BCC winkel geweest in Amersfoort.
Voor vaatwasser en wasdroger.
Heel plezierig geholpen en kundig advies.
De aflevering was ook top. Keurig.

ton Vorstenbosch 14-01-2019

gemakkelijk te bereiken. service optimaal. deskundig personeel.prachtige uitstraling van de zaak.

Danny derks 14-01-2019

De winkel is heel overzichtelijk. De mensen die er werken zijn echt klantvriendelijk. Heb vandaag weer een tablet gekocht. Ook daarbij weer een uitstekende service gehad. Al met al een winkel met goede uitstraling en klantvriendelijk heid van hoge klasse. Al mijn aparatuur komt van bcc breda.

j.van beek 14-01-2019

Zeer goed uitleg over verschillen tussen tussen wasmachines de keuze was een miele 667 bovenlader dit met beperkte ruimte in kast. De afspraak over de levering en plaatsing was uitstekend

Koos 14-01-2019

Werd heel goed geadviseerd over aanschaf soundbar en vervolgvragen werden ook adekwaat beantwoord. Bovendien werd 9 dagen na aanschaf alsnog de inmiddels doorgevoerde prijsverlaging terugbetaald.

Ricardo van triest 14-01-2019

Vriendelijk personeel , werd goed geholpen met de vragen die ik had en er werd ook de tijd voor me genomen

Gerard 14-01-2019

Duidelijke en snelle webshop. Heldere bestelprocedure en meerdere mogelijkheden voor betalen. Zelfs VVV-bonnen (niet papier) zijn inwisselbaar. Zeer snelle verzending en goed verpakt.

Grietje 14-01-2019

Op de webshop zijn de artikelen gemakkelijk te vinden.
Geen verzendkosten!
De bestelling was er de volgende dag, binnen 24 uur!

Angelien 14-01-2019

Altijd vriendelijk personeel en bereid te helpen. Goede service in de winkel en achter de balie.