DeBoer 15-01-2019

De Website is overzichtelijk, de bestelling is goed in te geven in de winkelwagen. De betaling gaat direct naar de juiste links naar de bank. Verder alles duidelijk, snelle levering en duidelijke factuur.

jan van de Koppel 15-01-2019

Ik ben bij BCC Oosterhout naar een Lenovo laptop gaan kijken die op internet gezien had. In de winkel bleek dat deze laptop aanmerkelijk duurder was dan dezelfde laptop die ik op internet bij een andere elektronica zaak gezien had. Ik vertelde dit aan de verkoopster en die is dit gelijk gaan nakijken. En na een tijdje kwam ze terug met de mededeling dat ik deze laptop voor dezelfde prijs meekreeg als degene die ik op internet gezien had. BCC geeft namelijk de laagste prijs garantie !. Sommige zaken beloven veel maar als het puntje bij paaltje komt dan laten ze het afweten.Maar BCC niet die houdt zich netjes aan de afspraak betreffende die prijsgarantie ! BBC krijgt voor mij daarom de warme douche Top !!!!

v Gelder 15-01-2019

BCC is een ruime winkel ,veel keus en veel op voorraad en voor een redelijke prijs !

Jan 15-01-2019

De service in de BCC shop was prima met goede adviezen over de TV aankoop. Niet opdringerig tav de keuze. Wel jammer dat de verkeerde steun werd geadviseerd, maar dit werd uiteindelijk snel opgelost. We hebben gekozen voor montageservice, wel jammer dat deze van ons de muurpluggen moesten lenen. Ze hadden zelf niet de goede pluggen mee.
De verkoop was dus ruim voldoende en de montageservice niet voldoende, daarom wel een 7

Maartje 15-01-2019

Ik vond de website heel fijn en overzichtelijk. Het product was ook goed. Maar DHL had het pakketje ook bij de buren kunnen afleveren. De lever datum was erg snel met goede kwaliteit. Ik zal deze website dan ook aanraden om deze oortjes te bestellen.

Ben 15-01-2019

Uitstekend geholpen om een juiste keuze te maken. Medewerker had verstand van zaken.

Rick 15-01-2019

Goede service tegen een scherpe prijs, daarnaast komen ze hun afspraken na!

H. Vrommen-Slokkers 15-01-2019

Klantvriendelijk personeel, goede uitleg en er wordt tijd voor de klanten genomen.

Theo 15-01-2019

Vriendelijk personeel, geen aankoopdruk vanuit personeel, eerlijke voorlichting, en ze weten waar ze over praten. Goede prijs verhouding.

Jolanda van barneveld 15-01-2019

Super en keurig geholpen! Goed advies gekregen ook m.b.t bijgekochte garantie.
Snelle levering , volgende dag in huis!!
En ook de bezorgers waren keurig op tijd, super beleeft en vriendelijk!
Kortom aanrader!!

Louisa 15-01-2019

Het bestelde artikel is prima, dikke 9. De manier waarop het aangeleverd wordt, totaal niet milieubewust. Plastic, karton, plakand doos 30x20x12 cm. Het bestelde product 4x5x2cm. Voor mij reden om niet meer te bestellen bij BCC.

Willem Dronten 15-01-2019

Bij binnenkomst kwam er meteen een verkoper op mij af. Na uitgelegd te hebben dat ik voor een soundbar kwam, kreeg ik meteen alle informatie. Hij demonstreerde meteen diverse soundbar, met goede uitleg, Op zijn advies een soundbar gekocht. Prima service. Daar kan menige winkel een voorbeeld aan nemen

Dorothee 15-01-2019

Kleine BCC, maar fijn en genoeg personeel. Dat doen ze goed. Ze zijn vriendelijk, vrolijk en weten van elkaar wie ergens het meest van weet en gaan je daarom ook geen onzin verkopen maar verwijzen je door naar de expert-collega voor jouw interesse product om jou te helpen. Echt top! We zijn super goed geholpen beide keren en zullen graag terugkomen om deze reden. De prijzen zijn goed en ze houden zich aan de belofte "Laagste-prijs-garantie"! Fijne (klant)vriendelijke winkel.

Rene 15-01-2019

Goede klant vriendelijk personeel zij nemen de tijd voor je en hebben een ruime keuze

Finan ghazal 15-01-2019

Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Top zaak waar ik graag langs ga voor alles wat ik nodig heb.

Leo de Jong 15-01-2019

Vandaag wederom goed geholpen, professioneel en vakkundig voor het aanschaffen van een printer..

eggie 15-01-2019

zeer mooie webshop goed overzichtelijk makkelijk alles te vinden en super snel gelevert top

Jozef 15-01-2019

JA bestelling gedaan en super snel gereageerd door bcc opmijn bestelling fantastisch gewoon uitermate attent mijn dank daar voor

p j. bakker 15-01-2019

zeer vriendelijk en goed voor gelicht door de verkoper een ter zake deskundig iemand

Richard 15-01-2019

Ruim assortiment en een lage prijs.
Daarbij ook nog eens geen verzendkosten !
Website is erg makkelijk en overzichtelijk.

H. van de Leur 15-01-2019

Snelheid van leveren van bestelling en er zijn geen verzendkosten bij bestellingen via de webshop verschuldigd.

Elvin 15-01-2019

'telkens weer geeft BCC een goede service
de levering is altijd volgens planning

super winkel

Shantal 15-01-2019

Ik was graag beter ingelicht, bleef nu als vrouw alleen achter net elektrisch fornuis zonder stekker en ingepakt
Ik hadniwt begrepen dat ik zou blijven staan met ingepakt fornuis midden in de kamer
BCC is goedkoper dan ander maar als je de stekker en service erbij had genomen is BCC net zo geprijsd als Coolblue alleen bin Coolblue bellen ze de bestelling na voor vragen en dat is erg prettig.
Verder mooi product, vriendelijke bezorgers

G. Bijma 15-01-2019

We gingen alleen voor schoenen naar het maxis winkel centrum Muiden. Mijn man ging toch even bij BCC kijken. Als er gelijk iemand op me af komt, ben ik snel weer weg. Nou, ik kwam wat later en zag een tevreden echtgenoot. De verkoper ..... was super vriendelijk, duidelijke uitleg over de verschillen in de laptops. Hierdoor kon mijn man zijn keuze maken. Ik wilde nog graag een tablet en ook ik kreeg een duidelijke uitleg over de verschillen en praktische tips. De keuze was snel gemaakt. Betaling, ook super relax. Niks was te gek. Ik mocht met vvv bonnen betalen, cash en pin. Kregen ook nog uitleg hoe we de 50€ cash back konden terug krijgen van Samsung. Wij zijn aangenaam verrast vandaag door de service van BCC.

Daniël 15-01-2019

Bij binnenkomst werd ik direct vriendelijk verwelkomt en direct geholpen. De service was uitstekend. Het product dat ik kwam kopen werd voor mij gehaald en bij de kassa afgeleverd.

Gerard Reijnders 15-01-2019

Prettig geholpen bij de aankoop van wasmachine, droger en soundbar.
Bij aflevering bleek een onderdeel te mankeren, de verkoper in de winkel heeft eea prima opgelost.

Melanie 15-01-2019

Ik zag de actie via een folder dus ben ik online gaan kijken en het was gratis verzenden
Top! Aangezien ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan en super snelle service

Cor 15-01-2019

Hadden een nieuwe wasmachine nodig en op zondag gekeken wat er te koop was maandagochtend besteld en zoals afgesproken op dinsdagmiddag al weer in huis ook oude wasmachine meegenomen

Ton 15-01-2019

Op verschillende sites gezocht naar een externe drive van Seagate 1,5 Tb en toch gekozen voor BCC.
De avond ervoor besteld en keurig volgens opgave de volgende dag op tijd geleverd.
Drive doet wat ie moet doen, zeer tevreden.

JD 15-01-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik hier met freebees kan betalen. En ik heb hier een grote keus

Eduard Harders 15-01-2019

Onze vaatwasser had het begeven, heel snel na amper 5 jaar. Voor ons echt een strop. Maar we zijn zo goed geholpen bij BCC Leidschenhage. Een niet te dure Electrolux en de installatie was gratis. Dat viel dus alles mee. Vandaag is binnen een uur de nieuwe vaatwasser geplaatst. Wat een service en wat een sympathieke mannen. De keuken weer opgeruimd achtergelaten. Echt top.

Ineke van den Berg 15-01-2019

Heel tevreden, koelkast die we uitgezocht hadden, was voorlopig niet leverbaar, goede hulp gehad, bij het zoeken van een andere, goede service

Cynthia 15-01-2019

Duidelijke mooie webshop, scherp geprijsde artikelen.
vandaag besteld morgen in huis goede klantenservice.

LGS 15-01-2019

Al meer bij BCC Middelburg geweest en prima tevreden met de service en kwaliteit van de producten.

Vriendelijk personeel en goede uitleg (verstand waar ze het over hebben) als je vragen hebt over een produkt.

Een dikke negen als cijfer !!

Jef du Pont 15-01-2019

Snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling, 14-1 rond 17.00 uur besteld en zoals aangekondigd overdag rond 13.00 uur afgeleverd. Echt perfect. Het product direct aangesloten op mijn PC en het werkte met de duidelijke installatie instructies direct.

Michaël 15-01-2019

Meerdere keren langs geweest om mij te laten informeren, alle keren goed geholpen.

Vandaag aankoop gedaan en tevreden :)

Reynhout 15-01-2019

Prima winkel en namen alle tijd voor onze aankoop. Verbeter punt is attenderen op gelijkwaardige modellen, zoals vermeld op de website, maar niet in de winkel aanwezig.
Bezorging keurig op tijd en deskundig uitgevoerd. Jammer dat ze niet zo veel afwisten van de werking van de machine.

MW. Helleman 15-01-2019

Erg goede service. Klantvriendelijk. Goede manier van handelen bij problemen bij levering. Levering binnen gestelde tijd.

Sander 15-01-2019

Nieuwe wasmachine net bezorgd en aangesloten! Bestelproces verliep vlekkenloos en ik werd ook zeker netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorgers kwamen. 5 min voor tijd nog een berichtje. De bezorgers waren ook 2 nette en vakkundige jongens. Top service!!!

marijke 15-01-2019

een hele goed service, ze hebben bij mij een diepvrieskist geleverd, en zouden de oude terug meenemen. Maar men kreeg hem niet naar beneden, enkele dagen nadien kwamen er twee mannen die hem in een oogwenk naar beneden brachten. Super echt een super service

marinus 15-01-2019

bestelling en levering binnen 24uur ok, aansluiten wel summier, alleen stekker in contact en afvoerslangetje achter langs kast, vlakstellen was er niet bij.

Hvang 15-01-2019

Zeer goede en snelle service met een ruime keuze aan artikelen en de prijs is zeer redelijk.

Iris 15-01-2019

Top ,vriezer gekocht en supernetjes op hoogte gehouden van proces tot levering .Helevoetsluis gekocht. Rockanje geleverd gratis 👍🏻

Coolwijk 15-01-2019

Online een order geplaatst om de volgende dag op te halen in de winkel. De order stond netjes klaar.
Ik had nog wel een aantal vragen en kreeg hierop keurig en eerlijk antwoord. Aanschaf van nieuwe kabels was bijvoorbeeld nog niet direct noodzakelijk. Verkoper gaf het advies eerst te kijken naar de kwaliteit met de huidige kabels.

H.Veeneman 15-01-2019

Wij werden keurig geholpen. Alleen het apparaat deed het niet en we krijgen zonder gedoe het geld terug.

Hans 15-01-2019

Alles eerlijk, snel en goed verlopen tijdens de aankoop.
De goedkoopste prijs van dit artikel was bij BCC.
Vooral de service bij het afleveren is geweldig. 's morgens om 7 uur een smsje met een tijdsvariabele van 2 uur en een kwartier van te voren een telefoontje.
Geweldig, hoef je niet de hele dag thuis te zitten wachten. Supervriendelijke bezorger !!

Ruud van der Graaf 15-01-2019

Keurig en vlot geholpen personeel heeft verstand van zaken en is behulpzaam en vriendelijk

Yvonne 15-01-2019

Duidelijke website, snelle en goede bezorging. Product naar wens, zoals beschreven. Goed verpakt aangekomen

Martin Drive We Go 15-01-2019

Zeer goed advies ontvangen van ..... en .......
Zeer vakkundig en eerlijk.
Een computer en Streamer gekocht. ...... heeft de tijd genomem om de treamer te testen met mijn oude bestanden.
Mede daarom teruggekomen voor aanschaf computer.
Dit geeft vertrouwen, duidelijk dat de klant centraal staat.
Groeten Martin
Drive We Go Veghel

Ina 15-01-2019

Heel tevreden over BCC Zaandam. Begin november 2018 droger gekocht omdat ze toen in de aanbieding waren. Ik ging verhuizen en heb hem begin januari kontakt opgenomen met BCC of ze machine konden afleveren. Geen probleem ook de bezorgers hebben hem keurig geplaatst top.