Gerli 18-01-2019

We zijn zeer tevreden over de klantgerichtheid, de hulp bij keuze en snelle thuisbezorging van onze wasmachine.

PCH 18-01-2019

Goede ervaringen in het verleden. Nu, bij aankoop van een Mac, perfecte voorlichting door een man die alle tijd nam.

Jan Vis 18-01-2019

Ik koop, indien mogelijk, bij voorkeur bij BCC. Belangrijkste redenen: Overzichtelijk, niet te grootschalig, goede link tussen website en winkel. Bediening vriendelijk en behulpzaam. En als er op een vraag mijnerzijds de medewerker geen direct of onvolledig antwoord kan geven, dan zoekt hij/ zij een collega erbij die dat wel kan. Goed blijk van klantvriendelijkheid! (En de prijzen zijn concurrerend!)

Kay 18-01-2019

Service was perfect, de jonges hebben goed uitgelegd hoe alles werkt en hoe wr moeten starten. Hebben ook alles netjes aangesloten. Uitstekende service!

J.kolmeijer 18-01-2019

We zijn erg goed geholpen. We waren op zoek naar een inbouw vaatwasser. Hier hebben wij goede uitleg over gekregen en hebben een keuze kunnen maken Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Als ze zelf iets nuet weten, zeggen ze dit en roepen dan een andere collega voor uitleg.

Mark 18-01-2019

Vanaf de service in de winkel tot aan de levering en installatie en afwerking van de vaatwasser alleen maar complimenten

Super netjes geleverd 18-01-2019

Vriendelijk personeel
Netjes volgens afspraak bezorgd
Mail met tijd vak , sms je en belletje 10 min voor ze komen SUPPER !

k bijsterveld 18-01-2019

Dag, Ik had een strijkbout nodig. Ik kon die middag niet weg Dus de site geraadpleegd Ik had Expert vergeleken met BCC U kwam met de meest uitgebreide eigenschappen,voor en nadelen van het product! ook de 4jaar garantie vond ik een pre.Ga zo door!!

H. Oosterbaan 18-01-2019

BCC is een winkel met verstand van zaken en van service. Een dab+ Radio gekocht medio december 2018. Nog geen maand later waren er storingen in het geluid. Zonder probleem twee dagen later een nieuwe radio gekregen. Top

Albert. 18-01-2019

Wij hebben de winkel op Ekkersrijt bezocht en daar een goede voorlichting en duidelijke uitleg gehad van een vriendelijke medewerker. Hierdoor was onze beslissing om daar een vaatwasser te kopen snel genomen. De dag erna werd de vaatwasser geleverd en alles uitgevoerd zoals afgesproken. Niets dan lof voor BCC.

Fred 18-01-2019

Makkelijke bestelling echt de allergoedkoopste prijs zeeeeeer duidelijk allemaal Dankjulliewel

Marisca 18-01-2019

Ben erg tevreden. Droger gekocht voor 599 euro. 3 dagen later in het reclamefoldertje voor 499. Kreeg zonder problemen mijn 100 euro terug. Dit is ook de belofte van BCC.
Verder hele deskundige uitleg

Matthias Van Zweeden 18-01-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze helpen je goed en geven eerlijk advies.

C J DE Knegt 18-01-2019

Mooie winkel en een goed advies uitleg van de producten en vriendelijk personeel.

Nicole 18-01-2019

Wij wedden in de winkel al geattendeerd op de actie die zou komen van een Huawei telefoon omdat we in die week weg waren zijden ze dat we hem dan beter op hun site konden bestelen en dan ook nog de dag konden kiezen waneer hij bezorgd kon worden

Supper advies BCC

Ineke Seinen 18-01-2019

Supersnelle en gemakkelijke aankoop via de website en een snelle levering en inbouw van onze nieuwe koelkast! Bcc verdiend een dikke tien van een zeer tevreden klant! Top!!

vdpoel 18-01-2019

goede servies klantvriendelijk en fijn dat probleem zo snel en makkelijk was verholpen

Sebas 18-01-2019

Snelle levering, goede prijs!! Aan te bevelen. Gratis verzenden. Duidelijke website.

I. Lamsberg 18-01-2019

Per ongeluk een foutje in de cijfermatige beoordeling! Ik geef BCC een 10!
Heb er een wasmachien en televisie gekocht!!
Volgens afspraak ook keurig geleverd! Nogmaals een 10.

Bert Ras 18-01-2019

uitstekende voorlichting over het apparaat wat wij wilde kopen (wasdroger).
geen overbodig verkooppraatje maar duidelijkheid over de verschillen van diverse types.
volgende aankoop, wat het ook is, uiteraard bij BCC-Hellevoetsluis

Ron Laan 18-01-2019

High service vergeet het maar betalen en defecte machine proberen af te leveren en vervolgens niets meer laten horen. 3 maal gebeld en geld terug gevraagd. Nu nog terug krijgen low service no goods !

Victor 18-01-2019

goed advies en een goede oplossing voor de vervanging van de kapotte tv onder garantie van BCC, fijne winkel en goede vakkundige medewerkers.

HJ 18-01-2019

In de winkel bestelling geplaatst, ik zou gebeld worden als artikel er is. Na diverse verzoeken om teruggebeld te worden door filiaal Hilversum geen enkele reactie. Via de chat nam iemand contact met ze op, en bleek artikel er al 2 dagen te liggen, met de mededeling op de bon dat ik gemaild zou worden i.p.v. gebeld. Jammer van deze miscommunicatie.

Dick 18-01-2019

Mooie, ruime winkel. Overzichtelijk ingedeeld en prettig om in rond te lopen. Prettig geholpen door zeer behulpzame maar zeker niet opdringerige medewerker.

Leo 18-01-2019

Motivatie om bij BCC te kopen was de slogan Low price / High service. De service in de winkel was prima, waardoor we de aanschaf gedaan hebben. Vandaag de levering en veel minder tevreden. Aansluiting elektra conform de bon. Aansluiting water op bestaande kraan was beduidend minder. Geen lekkage op/bij de bestaande wasmachine. Nadat de nieuwe was aangesloten lekte de kraan. Monteur wist niet hoe het kwam en had geen materiaal bij zich. Oplossing: ga bij de Gamma maar een ander tussenstuk of nieuwe kraan kopen en die kan je dan zelf aansluiten. Dit vond ik geen High service. Men dient voor dit soort situaties materiaal bij zich te hebben en niet met de mededeling komen: van water(aansluiting) heb ik geen verstand. Wasmachines in het vervolg dus elders kopen.

bert 18-01-2019

BCC is een zeer goede winkel goede uitleg en totaal niet opdringerig om een bepaald merk te kopen ook na de koop altijd berijd om nog uitleg te geven als je er niet uitkomt ik heb het dan over de winkel in apeldoorn

Monique 18-01-2019

Mijn artikel werd snel bezorgd, prima in orde. Ruim aanbod, genoeg keuze. Prima winkel dus.

Cynthia Boelen 18-01-2019

Goede kwaliteiten er is goede hulp als je iets niet begrijp leggen ze je alles uit is gewoon top winkel ik zou het zeker aanraden

piet 18-01-2019

geweldige service en prijs, chromebook voor 199 euro donderdag besteld en vrijdag in huis mooi voor die prijs

J.G 18-01-2019

Al jarenlang klant van BCC! Onze vaatwasser was aan het end. Meteen gezocht op internet en inmiddels staat de nieuwe Siemens machine weer zijn werk te doen.
Keurig een melding gehad wanneer en hoe laat de machine gebracht wordt.
Precies binnen de gemelde tijd is de machine gebracht. Heerlijk zeker te zijn van BCC.

Jurriaan Faber 18-01-2019

Waren eerst bij een ander bedrijf geweest en die beloofde van alles maar de tv is er nooit gekomen loze beloftes allemaal.
Toen naar Bcc gegaan ( mijn vader zei al ga naar de Bcc maar ik was eigenwijs.)
Na de slechte ervaring bij een mega groot bedrijf in het hartje van Zaandam meteen naar Bcc gegaan en gewoon fantastisch geholpen tv werd bezorgd en opgehangen op de afgesproken datum en tijd kwamen zelfs nog eerder en waren super beleefd en vakbekwaam dikke 10 voor Bcc

Arnold 18-01-2019

N.a.v. van eerdere aankoop mobieltje naar BCC Dukenburg geweest. Dat was een zware tegenvaller. Er is mij een desktop verkocht (verkoper gaf het zelf toe) met dvd drive, terwijl die er bij thuiskomst NIET in zit. Tevens vroeg ik een software pakket met Word, Excel en Outlook. Thuisgekomen heb ik een software pakket zonder Outlook. Wel is er iemand uren bezig geweest en kon daarna alles weer eraf. Als compensatie voor 3 x keer op en neer rijden en een hele avond voor niets installeren én mij knollen voor citroenen verkopen kreeg ik zogenaamd 17,50 korting op een externe dvd drive. Dan heb je als zaak volgens mij niet helemaal begrepen wat service is.

Fré 18-01-2019

Prima. Deskundig. Hartelijk. Men heeft geduld om uit te leggen, totdat je tevreden bent. BCC denkt met je mee.

Yvonne 18-01-2019

We kwamen binnen voor een Dyson stofzuiger niet te duur V7 of V8 maar toen heeft de verkoper gezegd dat dat niks voor ons was omdat wij hoogpolig tapijt hebben en er te weinig zuigkracht in een snoerloze stofzuiger zit. We zijn toen zelf weer gaan zoeken op de site en kwamen tot de conclusie dat het dan maar de Dyson V10 moest worden. We zijn er erg blij mee. Jammer dat ons niet is gezegd dat er 30 dagen teruggeef garantie is als je niet tevreden bent over de Dyson aankoop. Daar ben ik zelf achter gekomen toen ik Dyson belde.

CE v Gorkum 18-01-2019

Vind het een goeie zaak wordt altijd vriendelijk geholpen je bent geen nummer en krijg koffie wat ik ook wel leuk vind niet dat massale word nog uitleg gegeven e d ook voor de wat oudere mens.

Leo 18-01-2019

BCC is elektronica winkel die bij mij het dichtst in de buurt is. (Barendrecht) Ben er vaker geweest en wordt altijd vriendelijk geholpen en ze hebben genoeg keuze. Wel even van tevoren gecontroleerd of wat ik op het oog had, ook op voorraad was. Dat bleek het geval. Goede uitleg gehad en besloten tot koop.

Flo 18-01-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan met een bepaalde laptop die ik wilde hebben. Deze hadden ze helaas niet in de winkel, maar de medewerker die mij hielp wist snel goede alternatieven aan te bieden. Wat fijn was was dat hij het precieze doel waar ik mijn laptop voor nodig had kende en kon aangeven welke hierop wel werkte en welke niet. Verder een nette afhandeling wat betreft randproducten.

Aggie 18-01-2019

We zijn vriendelijk geholpen en geïnformeerd over waar we naar op zoek waren.
De levering is uiterst correct verlopen.
Zeer tevreden over de service van BCC.

M.M. de Rooij-van de Mast 18-01-2019

Ik word altijd goed en correct geholpen en heb dus geen klagen
Ik word altijd netjes op de hoogte gehouden van alle specialiteiten die er zijn

Danny 18-01-2019

Goed snel en vakkundig geholpen. Kon het artikel gelijk meenemen
Voldoende parkeergelegenheid

Brigitte beckers 18-01-2019

Ik ben super tevreden met bcc snelle service en ze zijn vriendelijk. En de orodukten zijn super

L L R 18-01-2019

Alles was perfect ! Redelijke prijs, geen verzendkosten en de volgende dag precies op tijd afgeleverd. Voldoende op al mijn wensen....Top !

Paul Cousijn 18-01-2019

Attente bediening, kennis van zaken en zeer service bereid. In het verleden wel eens beroep gedaan op de garantie binnen de termijn van twee jaar. geen enkel probleem werd direct een nieuw artikel geleverd. Daarom kom ik ook terug.

Laura 18-01-2019

Fijne rustige winkel met genoeg personeel en aandacht voor de klant! Ik werd vriendelijk geholpen.

erry 18-01-2019

Ik heb eerder tot volle tevredenheid witgoed bij BCC aangeschaft. Ook nu weer een goede voorlichten en snelle service.

Jan 18-01-2019

Erg fijne winkel en wordt altijd goed geholpen. Goede uitleg over het product.
Ook goede parkeergelegenheid.

Roderick Vos 18-01-2019

we hebben een wasmachine gekocht, alles was zeer goed in orde in de winkel. de levering was binnen 2 dagen, wat een zeer grote bonus was. Op de dag van de levering bleek een kleine schade ontstaan te zijn, maar dit werd zeer netjes en professioneel opgelost door de bezorgers. Men was zeer klant gedreven

Sonja 18-01-2019

De bestelling werd eerder geleverd dan verwacht. De communicatie per mail en telefoon verliep keurig, De bestelling werd op tijd gebracht en de mensen die de bestelling kwamen brengen waren kundige en aardige mensen.

Henk Beentjes 18-01-2019

Ik kom hier al jaren en dat bevalt mij supergoed met mensen die je goede voorlichting geven

Lilian 18-01-2019

Vriendelijk en netjes geholpen. Thuis bleek dat ons product niet nieuw was: stof on de stofzuiger. Zonder discussie is dat keurig opgelost.