R.LRietveld 17-01-2019

Ik ben Ron tegengekomen(iemand met behoorlijke kennis van zaken) en heeft in eerste instantie een oude I pad weer op de rail gezet.Maar was wel erg traag geworden.
Besloten om naast deze I pad een nieuwe te kopen.Wel wilde wij op beide pads de
e-mail ontvangen.Dat had wel wat voeten in de aarde.....!Zelfs in zijn eigen auto mee naar huis gereden om alles in orde te brengen. Chapeau een 10.

Hubertine 17-01-2019

De klantvriendelijkheid bij BCC staat hoog genoteerd.
De levering was prima in orde.

Stijn 17-01-2019

Vlot geholpen, uitermate vriendelijk en alle tijd voor uitleg.
Kennisniveau tussen verkopers verschilt wel maarinzet overwint.
Ook alles keurig op voorraad en wij kwamen voor drie zeer uitlopende dingen.

m.van Loon 17-01-2019

Wij worden altijd heel goed geholpen bij BCC en daarom gaan we er ook altijd daar naar toe als we iets nodig hebben.Goede service geven ze en dat is heel belangrijk

Corry Pelkman 17-01-2019

Vriendelijk en correct geholpen met veel uitleg en kennis van de producten.

Marion 17-01-2019

Vind het een prettige winkel, veel aanbod, goed prijzen en vooral fijne service.

Iris 17-01-2019

Ik vind de BCC in Hilversum echt top! De medewerkers, 1 In het bijzonder ;) zijn geweldig! Erg vriendelijk behulpzaam attent. Professioneel en ze weten over alles duidelijk de informatie te verstrekken!. Geen vraag is te gek. Heb nu al een aantal jaar ervaring met deze winkel. En kom er nog steeds als het nodig is!.

Bouwman 17-01-2019

Goed geholpen voor kabel tv allen 10 of 20 meter jammer als je er maar 12 nodig heb

Karin 17-01-2019

Het is een overzichtelijke zaak met zeer vriendelijk personeel. Heb hier al meerdere malen iets gekocht en nog nooit klachten gehad.

Liesbeth 16-01-2019

Fijne winkel om een aankoop te doen.
De verkopers laten je op je gemak zelf kijken en als je vragen hebt staan ze voor je klaar.
Bij ons was het geval dat we de laptop die we hadden gekocht 6 dagen later afgeprijsd in de winkel zagen staan.Het verschil van 80 € kregen we zonder problemen gelijk terug.Vriendelijk personeel.Kortom prima geholpen en geadviseerd

Nicedeco 16-01-2019

Nette, correcte medewerkers gesproken. Nemen de tijd voor uitleg en vergelijk. Vooral doorslaggevend was de ruimte die geboden werd om rustig te overwegen. Hierdoor is de meerwaarde van een aankoop in de winkel aangetoond. Erg tevreden!

Ronald 16-01-2019

Veel keus, enthousiaste medewerkers die goed helpen bij het bepalen van de goede keuze.

Ronald 16-01-2019

Eem goede service en een enthousiaste medewerker die goed helpt. Een goed gevoel wat betreft de aankoop.

Rik 16-01-2019

Ik was op zoek naar een goed geluidssysteem om online muziekdiensten af te spelen. Bij BCC werd ik vriendelijke en goed voorgelicht (ik was een redelijke no-know op dit gebied) zonder dat ik direct terecht kwam bij de meeste kostbare apparatuur.

Pukkie 16-01-2019

De site is goed overzichtelijk en er was een mooie aanbieding. Ik kon mooi bestellen zonder dat je direct weer een account moet aanmaken, zeker een pluspunt. Bestelling volgende dag prima verpakt geleverd.

B.Morel 16-01-2019

De winkel is overzichtelijk ingericht. Op de vragen die ik stelde kreeg ik goede antwoorden waardoor de keuze voor een bepaald artikel gemakkelijk werd gemaakt, mede ook door de klantvriendelijke aandacht.

Ron 16-01-2019

Prima,en deskundig geholpen bij de aankoop van mijn stofzuiger. Bij BCC hadden ze de stilste, die dus niet overal te koop is.

Brenda 16-01-2019

Ik had me eerst georiënteerd via internet en daarna naar BCC gegaan in Arnhem. Daar werd ik erg prettig behandeld, kreeg van de medewerker een kopje koffie om te proeven, hij wist waar hij over praatte! Met folder over het apparaat ben ik naar huis gegaan en week later weer terug gaan, daar werd ik ook vriendelijk geholpen door een vrouwelijke medewerkster en ook zij wist ook genoeg over het espresso apparaat te vertellen!

Jeroen verharen 16-01-2019

Heel netjes geholpen, ik kocht een tv en een wasdroger heb het laten bezorgen kreeg s’morgens een berichtje hoe Laat ze kwamen en belde van te voren op dat ze er bijna waren, hebben alles netjes aangesloten en ook de oude afstandbediening werkend op de tv helemaal top

Ed 16-01-2019

prima service en zeer klantvriendelijk, er staat meestal direct iemand voor je klaar.
en op iedere vraag wordt een antwoord op gegeven of het wordt opgezocht.

C j jansen 16-01-2019

Mooi en overzichtelijk vriendelijk personeel zij hebben geduld en dan heb ik het over de Winkel in sliedrecht

Rob stark 16-01-2019

Geweldige winkel met heel vriendelijk personeel die je goede uitleg kunnen geven over hun producten en veel leuke kortingen,wat je van de concurrentie vaak niet kan zeggen, toppie bcc ga zo door.

Anne Bleeker 16-01-2019

Prima zaak.
Goede persoonlijke uitleg over de mogelijkheden met kennis van zaken. In dit geval gaat het om een nieuwe smart tv.

Roos 16-01-2019

We zijn bij bcc zeer goed en proffesioneel geholpen . Mijn zoon van 11 kwam mee voor de aankoop van een camera de verkoper heeft zelfs zijn vragen mbt filmpjes posten op youtube beantwoord. Het was al tegen sluitingstijd maar dr verkoper heeft alle tijd genomen. En we gingen tevreden naar huis

Mieke 16-01-2019

Personeel is super vriendelijk en helpt je snel en deskundig. De uitstraling van de winkel vind ik wat kil, maar dat is denk ik ook persoonlijke stijl.

HvdH 16-01-2019

Erg vriendelijke medewerker die goed wist wat we nodig hadden. Was terzake erg kundig.

phn.diederen 16-01-2019

uitstekende service, grote keuze, snelle levering. vakkundig personeel. ruime openingstijden

Jack 16-01-2019

Perfecte dienstverlening aan de klant. Vriendelijk met een goed en objectief advies!

George 16-01-2019

BCC Delft is voor mij dicht bij en de prijzen zijn prima als ik het vergelijk met andere winkels. Service van de medewerkers is prima en niet opdringerig.

joke 16-01-2019

wat een eerste klas verkoper vriendelijk een radio gekocht alles heel duidelijk uitgelegd en ingesteld voor mij heeft de verkoper een 10 plus verdiend

K.Molenaar 16-01-2019

De keuze is omdat deze winkel in mijn woonplaats is maar ook omdat de verkopers hulpvaardig en vriendelijk zijn.

Nico S. 16-01-2019

BCC blijft en is nog steeds een begrip voor mij. Nu via de prima site van BCC een aankoop gedaan en supersnelle levering, top begeleiding via de mail (in de korte tijd) , zorgt ervoor dat ik binnen 24 uur kan genieten van mijn aankoop. Hier wordt ik nou echt blij van!

Babyliss stijltang sensor protect ST500E 16-01-2019

Lang gezocht naar een stijltang met de juiste keramische platen en ionische functie. Deze stijltang heeft beide en werkt daardoor erg prettig. De stijltang is snel op temperatuur en de protect stand is een echte uitvinding door zelf de juiste temperatuur in te stellen!
Ik gebruik deze stijltang ook om krullen/slag te maken in mijn haar en door de gebogen randen is dit apparaat hier ook perfect voor.
Leuk en handig is hittebestendige matje tevens opberg etui wat erbij geleverd word.

Patricia 16-01-2019

Snelle en correcte aflevering.
Goede service en adviezen door installateurs gegeven.

Guido 16-01-2019

Gisteravond besteld, vanmiddag reeds bezorgd! Ik kan het niet sneller ophalen in de winkel.

Wim Veth 16-01-2019

Heel overzichtelijke winkel
Altijd netjes geholpen
En service ten opzichte van ergens anders goedkoper wij passen dit aan ,komen ze ook werkelijk na .
Dus heel tevreden kopen ook alles bij bcc

Hij van Hartingsveldt 16-01-2019

Je wordt prima en geduldig geholpen, prima uitleg over de wasmachine kom hier zeker terug.

Paul Schiedam 16-01-2019

De spullen werden de volgende dag gratis,volgens afspraak afgeleverd.
Moet nog uitvinden hoe alles werkt.
Salora heeft wel een heel ieniemienie handleidinkje voor de speaker (Blue tooth)

Ed 16-01-2019

De avond ervoor besteld en idd de volgende dag keurig bezorgd. Artikel keurig verpakt.

Kruit 16-01-2019

In deze winkel een robot stofzuiger en een scheerapparaat gekocht.
De stofzuiger was niet op voorraad. En wordt later geleverd.
Voor beide artikelen een goed advies gekregen en de apparaten doen inderdaad precies zoals gezegd in de winkel.
Ook de bestelling is volgens afspraak geleverd en de status van de bestelling was eenvoudig telefonisch op te vragen.

Jan uit Alkmaar 16-01-2019

Prettig en adequaat geholpen in de winkel. Het aflevertijdstip van de droogtrommel werd duidelijk gecommuniceerd via de SMS en de oude droogtrommel is zonder extra kosten afgevoerd.

Topolina 16-01-2019

Makkelijke website om op te navigeren met goede filters en ook een snelle levering. Bedankt!

Han 16-01-2019

ik ben bij BCC om een printer te zoeken maar twijfel welk type. De directe antwoorden op mijn vragen waren heel duidelijk, concreet. Daarmee kon ik een tevreden keuze maken voor een nieuw apparaat waarvan ik nu dik tevreden mee ben.
BCC ... toppie!

Maurice 16-01-2019

Onwijs bedankt voor de super snelle levering van mijn nest camera’s!!
Personeel heeft mij duidelijk en correct alles verteld over de nest camera’s en mij doen besluiten deze bij de vestiging in Apeldoorn te doen afnemen.
Aardige mensen in de winkel, een oprechte nette winkel.. had ze ook op internet kunnen bestellen natuurlijk maar directe contact met de verkoper vond ik beter.

O wijs bedankt vestiging Apeldoorn, een dikke 10 voor jullie

Arie 16-01-2019

Nette, vriendelijke en deskundige bediening. Groot assortiment. Keurige winkel

C Dankers 16-01-2019

Wij hebben voor dit filiaal gekozen omdat wij zelf ook in Hellevoetsluis wonen de verkoper was uiterst vriendelijk en heeft ons erg goed geholpen. Hij wist waar hij over praatte.

Wouter 16-01-2019

Wij zochten een Miele wasmachine. BCC heeft een duidelijke website met goede vergelijkingsmogelijkheden. Eenmaal besteld, verliep het proces op rolletjes. Het afleveringstijdblok is mooi kort en werd ruim van te voren aangegeven en nogmaals bevestigd. De aflevering en aansluiting van de wasmachine verliep vlekkeloos met zeer behulpzame en klantvriendelijke mannen.

S. Houtman 16-01-2019

Goede informatie en vriendelijk personeel, zoeken mee naar een mooi product voor een eerlijke prijs

Ros 16-01-2019

Ik ben echt superiors geholpen door ****. Hij heeft me precies uitgelegd wat de verschillen waren tussen de producten (WiFi extensies) advies gegeven en tips voor de installatie. Echt heel prettig! Thuis werkte alles perfect en supermakkelijk te installeren.

Tibor 16-01-2019

Fijne echte winkel waar je goed wordt geholpen door mensen die niet gaan om je het duurste product te verkopen.