Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van kerkhoff 19-01-2019

Leuke nette en deskundige behandeling van klanten en vragen.
Open staan voor suggesties en andere opties van de klanten, en dit dan duidelijk en deskundig motiveren

BCC 19-01-2019

De connector van een draadloos toetsenbord en muis was stuk gegaan binnen een maand. Geen enkel probleem bij retour brengen en omgeruild voor een nieuw exemplaar. Perfect en zeer vriendelijk geholpen. Chapeau BCC.

Evert 19-01-2019

Keurig levering van wasmachine, netjes geplaatst alle verpakkingsmaterialen meegenomen.
Kreeg 1 dag van te voren een Email met de levertijd, verder werd ik 15 min. van te voren gebeld dat ze er bijna waren.
perfect geregeld zoals het moet.

AvD 19-01-2019

Na één maal een mindere ervaring gehad te hebben met BCC, die overigens later netjes en correct werd afgehandeld, ging het deze keer met de levering helemaal zoals ik al gewend was van BCC.
Op de afgesproken tijden een mail en sms, op de dag van levering een telefoontje dat de chauffeur er binnen 10 minuten zou zijn, mijn wasmachine voorzichtig 2 trappen omhoog en weer 1 omlaag gebracht door 2 vriendelijke heren.
Aangsloten en waterpas gezet enz.
Bedankt BCC, jullie zijn geweldig!

Cor 19-01-2019

Ik koop al jaren mijn apparatuur bij BCC vanwege de gunstige prijzen. De service is die zij verlenen bijzonder goed. Als ik vragen heb over een apparaat, krijg ik daar een goede uitleg over. Mocht een apparaat defect raken, dan helpt BCC je heel goed om het weer gerepareerd te krijgen.

Hilbert 19-01-2019

Ik heb een Samsung a7 gold besteld in de bcc winkel in Veenendaal. Dit ivm inleveren vvv bonnen. Maar heb 18 dagen moeten wachten voordat deze in de winkel was af te halen. Ik vind dit erg lang. Zeker omdat ze op de site aangeven dat je je bestelde product binnen drie dag kan ophalen. Ik heb hier ook geen compensatie voor gehad wat ik wel op zn plaats vind.

Frits 19-01-2019

Ik ben heel erg goed en netjes behandeld en heel goed geholpen met het kiezen van mijn product mocht een nieuw product uitzoeken om dat mijn andere niet meer gemaakt kon worden netjes een brief over gehad van bcc dat ik naar de winkel kon gaan met de benodigde papieren daar kon ik een nieuwe mee uitzoeken

Lindsay 19-01-2019

Vandaag heb ik voor mijn werk een nieuwe laptop en printer gekocht bij bcc in sliedrecht. Super service en duidelijke uitleg over de apparaten. Ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Marcel 19-01-2019

Bestelling was eenvoudig en snel,levering op de afgesproken tijdstip, diverse betaalmogelijkheden

Gerda van't Veer 19-01-2019

Diverse verkopers liepen zonder te kijken langs, gelukkig zag een vriendelijke verkoper onze vragende blik wel en hielp hij ons verder. Jammer van de grote fout in de folder, telefoon in de aanbieding spatwaterdicht, maar dat bleek niet waar te zijn. Puntje om beter in de gaten te houden.

Bloempje 19-01-2019

Ruim assortiment en deskundig personeel, keurige uitleg gekregen, vriendelijk

Aartje 19-01-2019

Geweldig : goede service en vriendelijk behulpzaam personeel.en altijd de laagste prijs

Marcus 19-01-2019

Een tijdje rondgekeken naar een nieuwe Bose koptelefoon. BCC had de beste prijs, beste informatie en goede foto's. Service was ook erg goed. Werd op beloofde tijd (snel) bezorgd en ik werd ook goed op de hoogte gehouden zonder onnodige reclame.

Danny 19-01-2019

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Het was ook fijn dat ik voor mijn aankoop eerst goed geinformeerd werd zodat het voor mij makkelijk was om een beslissing te nemen.

Jolanda 19-01-2019

Wat wel fijn was bij BCC was dat ik binnenkwam met een hele specifieke wens voor welke laptop ik wilde en ik totaal geen verkooppraatje kreeg om mogelijk nog voor een ander, duurder model te gaan. Mijn keuze werd gerespecteerd en alles is vervolgens netjes afgehandeld.

Peter 19-01-2019

Bestelling ging vlot en gemakkelijk.
Levering ook volgens afspraak.
Alleen apparaat zou geïnstalleerd worden. Hierdoor moest een plint in de keuken verwijderd worden. Deze hebben ze verwijderd, maar wilden deze niet terug plaatsen omdat dit niet in de taakomschrijving stond. Ook hadden ze geen gereedschap bij zich. Beetje net niet service dus.

Henny en Ria Markenhof 19-01-2019

Het nieuwe jaar begon niet zo goed.Op 2 Januari begaf onze koel vriescombinatie van Haier het.
Proberen om kontact te krijgen met het hoofdkantoor om onze storing door te geven, maar na 1 minuut werd de verbinding wegens grote drukte en kosten van het lange wachten verbroken.Toen naar The Wall gereden en daar werd meteen de reparatie afdeling van Haier ingeschakeld en binnen 48 uur zou een afspraak gemaakt worden voor reparatie.Tot zover geen probleem op Vrijdag 4 jan belt de monteur en maakt een afspraak voor Donderdag 10 jan .DE combinatie word nagelopen en hij trekt de stekker er uit afgelopen dus en hij stuurt ter plekke via zijn laptop het rapport weg en stuurt mij geen copy. Dan begint de ellende pas goed wij staan klaar om naar BCC te gaan en dan zegt hij dat dat geen zin heeft want het rapport moet eerst naar Haier en voor dat alles geregeld is kan er wel 14 dogen voorbij gaan.OP Donderdag 10 jan nog steeds geen bericht en wij gaan ons maar vast orienteren welke combinatie het moet worden.Dan worden wij aangesproken door een verkoper die achteraf Marco bleek te heten wij vertellen ons hele verhaal en zoeken een ander merk uit.Hij gaat in de tussentijd zoeken of het reparatie rapport al binnen is wat niet het geval is.Voordat wij weg gaan geeft hij ons het email adres van de zaak en zijn naam dan konden wij na het weekend informeren of er al wat binnen gekomen was dus weer niet.
Vandaag 18 jan weer naar BCC gevraagd naar Marco die is gelijk met het hoofdkantoor gaan bellen en konden op het eind van het gesprek onze kapotte combinatie inruilen en met bijbetaling een nieuwe kopen.Tot slot als er een reparatie of afkeuring plaats vindt zorg altijd dat u een kopie krijgt dat zou in ons geval 8 dagen ergernis hebben voorkomen.

P Mattijssen 19-01-2019

Overzichtelijke webshop, tevens direct voorraad zichtbaar van zowel online als winkel aanbod. Meerdere aankopen al gedaan waarvan meeste in fysieke winkel. Goede service en prijzen!

H.Koszczol 19-01-2019

Word er altijd vriendelijk en deskundig geholpen!Nemen de tijd om je een goede keuze te laten maken.

Frits 19-01-2019

Keurig en vriendelijk geholpen. Meedenken met de klant en oplossingsgericht

Koopmanschap 19-01-2019

Super geholpen bezorging van de nieuwe wasmachine helemaal top netjes van te voren gebeld en de machine keurig aangesloten. Erg beleefde jongens

a.annijas 19-01-2019

ruime winkel overzichtelijk vriendelijk geholpen en geadviseerd welke printer voor geschikt zal zijn.
Over het algemeen wordt je daar vriendelijk geholpen en geadviseerd zoals laatst bij het aankoop van een wasmachine. Na goed advies gingen zeer tevreden met een iets duurdere wasmachine maar had een goed gevoel.
Personeel vakkundig en klantvriendelijk

Vosfor 19-01-2019

Goede service en laagste prijs garantie is ook echt gegarandeerd je wordt meteen gegroet als je binnen komt

Van der Tuin 19-01-2019

De medewerker die mij geholpen heeft dacht goed met mij mee betreft het juiste artikel die ik nodig had.

Eibert Bosch 19-01-2019

BBC is een winkel met een mooie overzichtelijke online shop. Ook de afhandeling liep perfect. Woensdagavond bestellen donderdagmiddag in huis. Ik ben dus een zeer tevreden klant

Desiré Borsboom 19-01-2019

We kregen de kans om eerst even te kijken en dat is zo fijn heerlijk geen gehijg in je nek en de kans om te kijken welk merk en prijzen te kunnen bekijken. En we zijn goed geholpen met onze vragen en ze zijn vriendelijk we hebben advies gehad ook voor de garantie bij te kopen.

Sandra 19-01-2019

We werden goed en vakkundig geholpen in de bcc winkel! We zijn tevreden over de informatie die we kregen. We komen graag terug.

Gerli 18-01-2019

We zijn zeer tevreden over de klantgerichtheid, de hulp bij keuze en snelle thuisbezorging van onze wasmachine.

PCH 18-01-2019

Goede ervaringen in het verleden. Nu, bij aankoop van een Mac, perfecte voorlichting door een man die alle tijd nam.

Jan Vis 18-01-2019

Ik koop, indien mogelijk, bij voorkeur bij BCC. Belangrijkste redenen: Overzichtelijk, niet te grootschalig, goede link tussen website en winkel. Bediening vriendelijk en behulpzaam. En als er op een vraag mijnerzijds de medewerker geen direct of onvolledig antwoord kan geven, dan zoekt hij/ zij een collega erbij die dat wel kan. Goed blijk van klantvriendelijkheid! (En de prijzen zijn concurrerend!)

Kay 18-01-2019

Service was perfect, de jonges hebben goed uitgelegd hoe alles werkt en hoe wr moeten starten. Hebben ook alles netjes aangesloten. Uitstekende service!

J.kolmeijer 18-01-2019

We zijn erg goed geholpen. We waren op zoek naar een inbouw vaatwasser. Hier hebben wij goede uitleg over gekregen en hebben een keuze kunnen maken Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Als ze zelf iets nuet weten, zeggen ze dit en roepen dan een andere collega voor uitleg.

Mark 18-01-2019

Vanaf de service in de winkel tot aan de levering en installatie en afwerking van de vaatwasser alleen maar complimenten

Super netjes geleverd 18-01-2019

Vriendelijk personeel
Netjes volgens afspraak bezorgd
Mail met tijd vak , sms je en belletje 10 min voor ze komen SUPPER !

k bijsterveld 18-01-2019

Dag, Ik had een strijkbout nodig. Ik kon die middag niet weg Dus de site geraadpleegd Ik had Expert vergeleken met BCC U kwam met de meest uitgebreide eigenschappen,voor en nadelen van het product! ook de 4jaar garantie vond ik een pre.Ga zo door!!

H. Oosterbaan 18-01-2019

BCC is een winkel met verstand van zaken en van service. Een dab+ Radio gekocht medio december 2018. Nog geen maand later waren er storingen in het geluid. Zonder probleem twee dagen later een nieuwe radio gekregen. Top

Albert. 18-01-2019

Wij hebben de winkel op Ekkersrijt bezocht en daar een goede voorlichting en duidelijke uitleg gehad van een vriendelijke medewerker. Hierdoor was onze beslissing om daar een vaatwasser te kopen snel genomen. De dag erna werd de vaatwasser geleverd en alles uitgevoerd zoals afgesproken. Niets dan lof voor BCC.

Fred 18-01-2019

Makkelijke bestelling echt de allergoedkoopste prijs zeeeeeer duidelijk allemaal Dankjulliewel

Marisca 18-01-2019

Ben erg tevreden. Droger gekocht voor 599 euro. 3 dagen later in het reclamefoldertje voor 499. Kreeg zonder problemen mijn 100 euro terug. Dit is ook de belofte van BCC.
Verder hele deskundige uitleg

Matthias Van Zweeden 18-01-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze helpen je goed en geven eerlijk advies.

C J DE Knegt 18-01-2019

Mooie winkel en een goed advies uitleg van de producten en vriendelijk personeel.

Nicole 18-01-2019

Wij wedden in de winkel al geattendeerd op de actie die zou komen van een Huawei telefoon omdat we in die week weg waren zijden ze dat we hem dan beter op hun site konden bestelen en dan ook nog de dag konden kiezen waneer hij bezorgd kon worden

Supper advies BCC

Ineke Seinen 18-01-2019

Supersnelle en gemakkelijke aankoop via de website en een snelle levering en inbouw van onze nieuwe koelkast! Bcc verdiend een dikke tien van een zeer tevreden klant! Top!!

vdpoel 18-01-2019

goede servies klantvriendelijk en fijn dat probleem zo snel en makkelijk was verholpen

Sebas 18-01-2019

Snelle levering, goede prijs!! Aan te bevelen. Gratis verzenden. Duidelijke website.

I. Lamsberg 18-01-2019

Per ongeluk een foutje in de cijfermatige beoordeling! Ik geef BCC een 10!
Heb er een wasmachien en televisie gekocht!!
Volgens afspraak ook keurig geleverd! Nogmaals een 10.

Bert Ras 18-01-2019

uitstekende voorlichting over het apparaat wat wij wilde kopen (wasdroger).
geen overbodig verkooppraatje maar duidelijkheid over de verschillen van diverse types.
volgende aankoop, wat het ook is, uiteraard bij BCC-Hellevoetsluis

Ron Laan 18-01-2019

High service vergeet het maar betalen en defecte machine proberen af te leveren en vervolgens niets meer laten horen. 3 maal gebeld en geld terug gevraagd. Nu nog terug krijgen low service no goods !

Victor 18-01-2019

goed advies en een goede oplossing voor de vervanging van de kapotte tv onder garantie van BCC, fijne winkel en goede vakkundige medewerkers.

HJ 18-01-2019

In de winkel bestelling geplaatst, ik zou gebeld worden als artikel er is. Na diverse verzoeken om teruggebeld te worden door filiaal Hilversum geen enkele reactie. Via de chat nam iemand contact met ze op, en bleek artikel er al 2 dagen te liggen, met de mededeling op de bon dat ik gemaild zou worden i.p.v. gebeld. Jammer van deze miscommunicatie.