Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sonja 18-01-2019

De bestelling werd eerder geleverd dan verwacht. De communicatie per mail en telefoon verliep keurig, De bestelling werd op tijd gebracht en de mensen die de bestelling kwamen brengen waren kundige en aardige mensen.

Henk Beentjes 18-01-2019

Ik kom hier al jaren en dat bevalt mij supergoed met mensen die je goede voorlichting geven

Lilian 18-01-2019

Vriendelijk en netjes geholpen. Thuis bleek dat ons product niet nieuw was: stof on de stofzuiger. Zonder discussie is dat keurig opgelost.

Gerard Evers 18-01-2019

Zeer prettige verkopers die alle moeite voor mij hebben gedaan om mij te helpen met het artikel dat ik graag wilde hebben. Kom graag in deze winkel terug.

At 18-01-2019

Mooie ruime winkel met goed overzicht op de artikelen. Vlot en deskundig personeel dat verstand heeft van wat je wilt kopen.

MikkyShakes 18-01-2019

BCC Den Haag: énorm vriendelijk personeel met heel veel kennis van alle apparaten. Duidelijke uitleg en geduld. Ook qua bestelproces en levering is BCC een meer dan fijne winkel. Kortom: top service!

Jeroen 18-01-2019

Zo als altijd weer goed geholpen bij de bcc, dit maal bij het zoeken naar een nieuwe droger binnen ons budget.

Monique 18-01-2019

Duidelijke website. Betalingen duidelijk. Heb betaald met freebees. Ging allemaal goed. Snelle levering.

V Goossens 18-01-2019

nadat ik 2 TV gekocht had begonnen de trubbels door misverstand kreeg ik een 49 inch thuis gestuurd maar dat had een 43 inch moeten zijn dit werd na bezoek aan win zonder problemen opgelost dat was een de andere was op dat moment niet op voorraad maar zou half januari er zijn dus niet ik naar de winkel en heb toen in overleg een andere genomen dat was dus ook opgelost na veel vijfen en zessen toch nog wel netjes geholpen

Rob 18-01-2019

Ik had een Dyson stofzuiger besteld, die nergens op voorraad leek en voorlopig even niet leverbaar was maar medewerkster xxxx ontdekte er bij toeval tóch nog eentje bij een ander filiaal en heeft deze gelijk over laten komen. Geweldig! De verwachting overtroffen, persoonlijke service. Fijne winkel, klantgerichte medewerkers, we komen hier graag en gaan eigenlijk nergens anders meer heen. Telkens weer een warm welkom, fijn!

herman van 18-01-2019

prima hulp\deskundig vriendelijk geduld vlot en netjes geholpen
evt nazorg aangeboden

Yvonne 18-01-2019

Ik werd gelijk geholpen. Verkoopster begreep eerst niet wat ik wilde hebben. Folder is niet duidelijk genoeg. Staat een aanbieding in het krantje, maar mag alleen bij aanschaf van een laptop. Toch voor dezelfde prijs mee gekregen, dus dat was top!

VELEMA 18-01-2019

Een week na mijn aankoop bij BCC heb ik gereclameerd omdat mijn product 20% goedkoper was geworden, ik kreeg een uitnodiging en in de winkel kreeg ik een cadeaubon, dat vind ik een goede service.

Fam. Hollestelle 18-01-2019

Ik vind BCC Breda een hele goede en klantvriendelijke service hebben. Wij hebben nu binnen korte tijd 2 keer een hele goede service gehad. Een keer is een product dat alleen via de website te koop was in de winkel geleverd zodat ik eerst kon zien of het apparaat aan de verwachtingen voldeed zonder dat ik aankoopverplichting had. Bij binnenkomst volledig uitgepakt en gedemonstreerd. Apparaat voldeed boven verwachting dus gekocht. De tweede keer duurde levering van een uitverkocht model zo lang dat ik een gelijkwaardig product tegen dezelfde aanschafprijs mocht uitzoeken. Top! Ook dit apparaat is helemaal prima en goede kwaliteit. Tot nu toe dus een 10 voor BCC Breda. Ook de klantvriendelijkheid was heel prettig zonder te overdrijven zodat je je ongemakkelijk voelt.

Fam. Splinter 18-01-2019

Vriendelijke en deskundige medewerkers en deskundig advies.
Wel jammer dat je pas op de dag dat de monteur komt om 03:00 en 07:00 uur hoort wanneer hij ongeveer komt. Afgelopen keer was het om 08:15.

jaap Harreman 18-01-2019

Wij zijn heel goed geholpen en komen zeker terug voor de volgende aankopen!

S de vries 18-01-2019

Super ben onwijs goed geholpen kom er graag weer. De werknemers wisten mij goed te helpen bij wat ik zocht

Guus 18-01-2019

Sinds jaar en dag kopen wij al onze elektronische zaken bij BCC Helmond. Wij steunen, daar waar nodig, op het advies van het deskundige en vriendelijke personeel. Ook de service is uitstekend.

Barbara 18-01-2019

Vandaag eigenaar geworden van Miele wasmachine PowerWash 2.0.
Zeer correcte aflevering en installatie. Dank aan de 'mannen' voor deze zware klus.

Sandra 18-01-2019

Goede service, persoonlijke benadering en deskundig personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Therese knaap 18-01-2019

Kreeg vanmorgen berichtje dat ze tussen half 10 en half 12 zouden zijn waren er 10.40 snelle service en top bezorgers aanradder gisteren gekocht en nu al wassen.

Martin 18-01-2019

Heel goed geholpen. Deskundig, geduldig en vriendelijk.
Prijs, kwaliteit verhouding oke

Lubrano 18-01-2019

Bezorgers zijn net nog voor een nalevering gekomen, om samen de oude koelkast op te halen. Bij de bezorging van die nieuwe gisteren kregen ze het niet mee. Schade korting aangeboden voor de beschadiging op de nieuwe koelkast. Netjes afgehandeld door bcc en medewerkers.

digijoop 18-01-2019

Ik was op zoek naar een curved monitor. In de winkel van BCC Haarlem werd deze mooi aan mij gedemonstreerd door het personeel. Personnel was vriendelijk en deskundig.

Seb 18-01-2019

Bestelling ging vlot en was een mooie aanbieding. Helaas werd het niet de volgende werkdag afgeleverd met DHL zoals gemeld, maar pas een dag erna. Dit lag aan DHL want we werden wel netjes gebeld door een medewerker van DHL om de vertraging te melden. Hier kan BCC weinig aan doen verder. Behalve als dit veel zou gebeuren dat ze beter een andere vervoerder kunnen kiezen....

Marcel 18-01-2019

Goede en snelle service, vriendelijk en behulpzaam personeel en mooi geprijsde producten.

Pascal 18-01-2019

Erg vriendelijk personeel 👍 mooie winkel en goeie locatie ik zou iedereen erheen sturen

Jacqueline 18-01-2019

Product was via de site makkelijk te bestellen, duidelijk en snel.
En de goedkoopste van alle webshops!
Ik ben zeer tevreden.
Product daarna netjes optijd afgeleverd op de aangegeven plaats.

BCC.nl zou ik 100% aanraden bij anderen.

Nick 18-01-2019

Wasmachine besteld binne 24 uur geleverd
Werd gelijk naar zolder gebracht en oude wasmachine werd weer mee genomen.
Top service
Niks te klagen
Mooie prijs !!!!

johan 18-01-2019

super goed geïnformeerd door de verkoop medewerker.
en overgegaan tot aankoop

Harro 18-01-2019

Geweldige verkoper .met een lach en eerlijk .goeie prijs en nogmaals geweldig personeel

Fam. Dirkson 18-01-2019

We zijn klantvriendelijk geholpen bij de aankoop van onze nieuwe tv en goed geadviseerd. De bezorging was ook netjes en goed.

Jolleke 18-01-2019

Fijne winkel en goed geholpen ik heb er al meerdere producten gekocht
Zijn er heel tevreden mee

Diana Schutten 18-01-2019

Ben niet in de shop geweest, maar ben telefonisch heel goed en uiterst vriendelijk geholpen door een medewerken van deze winkel.
Ben zeer tevreden!

Anouschka 18-01-2019

Ben uitstekend geholpen door de medewerker, die niet vanuit "verkoopomzet" adviseerde. Afgestemd op mijn gebruik en wat daarvoor nodig, maar vooral ook overbodig is. Deze oprechtheid waardeer ik enorm en heb ik in het verleden ook bij andere medewerkers zo ervaren. Dat is mijn reden waarom ik voor BCC kies. In dit geval heeft het mij €200,- bespaart aan overbodige "luxe".
Medewerker heeft verder alle tijd genomen voor uitleg en is zo vriendelijk om software op de laptop te installeren alvorens deze mee te nemen naar huis.
Redenen te over om trouwe klant bij BCC te blijven.
Medewerker scoort wat mij betreft een dikke 10+!

Gerardje 18-01-2019

Je wordt meteen geholpen. Goede uitleg over het product en zelfs een kleine korting gekregen...fijn.

Frik 18-01-2019

Ik wordt er altijd perfect geholpen uitleg over producten die je wil kopen is zeer goed personeel weet waar ze over praten service is ook zeer goed daarom komt al mijn witgoed er vandaan televisie wasautomaat stofzuiger (Dyson op accu) droger afwas machine ipad enzovoort

Petra Van Bommel 17-01-2019

Wij troffen een ruim assortiment aan toen we op zoek waren naar een vaatwasser en aangezien we ons al best georiënteerd hadden kwam BCC toch als beste uit de bus ook met de laagste prijs garantie bij het afrekenen toen bleek dat hij weer in prijs gezakt was .wat een meevaller. Zeer vriendelijk en deskundigen geholpen nadat we onze voorkeur hadden uitgesproken wat er allemaal wel en niet op moest zitten zijn we zéér tevreden naar huisgegaan waarna op de afgesproken datum keurig alles werd geplaatst, aangesloten, uitgelegd en opgeruimt. Dus de volgende keer voor ons niet moeilijk rechtstreeks naar BCC

A.P. van der Linden 17-01-2019

Hoge klantvriendelijkheid, goede service, persoonlijke benadering en meedenken met de vragen van de klant

Elsje 17-01-2019

Online bestellen is in eerste instantie niet mijn ding (kom liever in jullie winkel want ik zie graag wat ik koop). Dit was een uitzondering omdat ik van te voren wist dat ik een droger niet meteen mee zou nemen. Vanaf het moment tot aflevering eigenlijk alles helemaal top. Communicatie via mail en telefonisch betreft de bezorging duidelijk. Alles verliep volgens afspraak. Product goed, bezorgers vriendelijk en ik ben dik tevreden. Het was prettig zaken doen.

Paul 17-01-2019

Super geholpen door XXX bij de BCC Hengelo. Nam alle tijd voor ons, we onden spullen uit proberen, en we kregen meer dan goed advies. BCC, jullie hebben er wen nieuwe klant bij 👍🏻

W.arts 17-01-2019

Goede service. Zeer vriendelijk personeel, weten waar ze over praten.
Dringen niet aan en dat is wel zo prettig.

Harry van der Ark 17-01-2019

Prima service. Printer was niet in voorraad en levering met DHL verliep niet goed. Twee dagen later toch de printer uit de winkel meegekregen. Prettige medewerkers, denken klantgericht.

Helga 17-01-2019

Vorige week een Harman-Kardon draadloze speaker gekocht. van een verkoper goede uitleg gehad over verschillende merken. Wilde graag draadloos voor buiten. De Citation was niet draadloos en de duurdere boven budget. De verkoper adviseerde uit de ''aanbiedingenbak" de H-K Omni 50. Draadloos, zeer goed geluid en €150 onder de normale adviesprijs. Om er een nachtje over te slapen apart gezet. De volgende dag opgehaald en zeer tevreden over de Omni 50 en de verkoper van BCC Zoeterwoude

Jack de Wijs 17-01-2019

Vriendelijk geholpen in de winkel, voldoende tijd en uitleg. Bij aflevering keurig geholpen, goede uitleg en installatie.

Moolhuizen 17-01-2019

Ik had een 20 maanden oude 55" tv. Die ging gisteren stuk en kreeg de keuze uit 2 andere. Ik bracht de oude domme terug en ging naar huis met een 49"smart met gratis 3jaar extra garantie. Bedankt BCC Osdorpplein.

E Vermeulen 17-01-2019

Het artikel waar ik voor kwam was niet op voorraad, maar de volgende dag is het bezorgt.
Ik had graag gezien dat er meer voorraad zou zijn in de winkel, ik vind dat er al genoeg winkels verdwijnen, ik hou van in de winkel shoppen.

K 17-01-2019

Half december laptop besteld en betaald, zou 2 dagen later geleverd worden. Kreeg alleen de gratis bijgeleverde jbl speaker. Doosje was ook te klein om een laptop erin te laten passen. BCC ging uitzoeken bij DHL wat er met de laptop gebeurd was. Opnieuw aangegeven dat het doosje überhaupt te klein was voor een laptop en dat de adressticker niet beschadigd was. Hierop is niet ingegaan. Na eerste telefonisch contact was de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar. Vanwege drukte werd de verbinding verbroken. Tip: bel anoniem, dan kom je er ineen keer wel weer doorheen. Op mail en whatsapp werd enkel geantwoord dat het of in onderzoek was (eerst 5 dagen, toen 7 dagen en uiteindelijk kwam het door de feestdagen dat het kennelijk een maand moest duren), of dat het doorgestuurd was naar de "desbetreffende afdeling". Customersupport uiteindelijk ook maar benaderd, na nog een herhalingsmail een week later (had nl nog geen enkele reactie van hen ontvangen) werd de laptop zonder uitkomst van een maandlang lopend onderzoek opgestuurd. High service heb ik helaas niet kunnen ervaren hier.

Marjolijn 17-01-2019

Vandaag naar BCC Barendrecht gereden voor een airfryer. Op de site had ik er 1 zien staan die ik toch wel met eigen ogen wilde bekijken.
Bij binnenkomst stond er 3 man personeel bij de kassa, maar werden niet echt begroet wat ik een minpunt vind.
Bij de airfryers boven kwam er uiteindelijk wel een verkoper en die heeft ons heel goed uitgelegd wat de verschillen waren, waardoor wij besloten om de airfryer die ik op het oog had te kopen!
Een voordeel bij BCC is de laagste prijs garantie en je kunt VVV bonnen inleveren!
Ja wij zijn ondanks de matige begroeting bij binnenkomst zeer tevreden over Bcc!

Marc 17-01-2019

Bcc Hengelo, om een lang verhaal heeel kort te houden😁gewoon HEEL GOED!! dus dikke prima en raad iedereen om daar zijn apparaten daar te kopen.