Ger 19-01-2019

De verkoper die on hielp had zeker kennis van zaken en advies, dat zie je niet veel meer in grote winkels

katarina 19-01-2019

ik koop laatste tijd alles bij BCC, omdat alles wat ik nodig heb in de winkel staat - tv, computer, stofzuiger . personeel is vrolijk en hel me goed . ik zal deze winkel aan iedereen aanraden .

monique 19-01-2019

Snelle levering, duidelijk omschreven en goede prijs!!
De smaken zijn goed, minder zoet dan de echte cola en sinas, maar super te gebruiken met de soda stream.

Elko 19-01-2019

Super vriendelijk behandeld. Terwijl al bestelling had lopen uit ander filiaal. Kreeg netjes kop koffie

Erwin 19-01-2019

Prima assortiment. Snelle en deskundige hulp in de winkel. De aanbiedingen zijn zeer interessant

arie 19-01-2019

er is gewoon alles te koop en je word goed behandeld .
de zaak is zeer goed gelegen met parkeerruimte in de garage

Annita 19-01-2019

Goede service lage prijzen . Gaan ook met andere winkels mee als de prijs verschild . Verschil krijg je ook . Top toch .

Franka van Leuken 19-01-2019

Veel keuzes. De site is makkelijk in gebruik. Jammer genoeg was de levering buiten de tijd.

Claire 19-01-2019

Zeer vriendelijk personeel met veel geduld. Ze hebben verstand van zaken! Heb een e-reader gekocht en kreeg naar mijn gevoel een eerlijk advies.

Ineke 19-01-2019

Snelle levering! Geen verzendkosten. En een goed produkt! En je kunt aangeven wanneer het bezorgd wordt. En je krijgt netjes bericht hoe laat het geleverd wordt! Top!

Fam. Jansen 19-01-2019

We hebben voor deze winkel gekozen vanwege de aanbieding, we werden netjes geholpen .

S. van Gameren 19-01-2019

Wij zijn in BCC Arnhem (woonboulevard) geweest. We zochten eerst zelf naar waar we op zoek waren. Dit konden we niet vinden en hebben daarom iemand aangesproken. Mevrouw hielp ons goed. Ze keek in pc om te checken. Helaas was het product niet op voorraad. Ze heeft hem in de winkel voor ons online besteld en de volgende dag hadden wij ons product al in huis. Super

J. De koning 19-01-2019

Prima winkel, goed toegankelijk. Personeel weet waar over ze praten. Goede product kennis. Vriendelijk en luisteren naar de klant.
Winkel overzichtelijk.

C.Zanders 19-01-2019

Ben in de winkel geweest niet op de site . Leuke winkel zeer vriendelijk en behulpzaam en kundig personeel . Komen er graag terug al is dit wel wat lastig daar we in zuid Limburg wonen.

agnes klaasssen 19-01-2019

We hebben een krups koffiezet apparaat gekocht. En we zijn op een zeer goede manier geholpen. We zijn blij met onze nieuwe aankoop.

Miriam 19-01-2019

Ik kom er wel vaker, iedere x weer word ik top geholpen door de personeel van BCC oostpoort. Sommige filialen kunnen hier van leren!

mv vonk 19-01-2019

goede winkel goede service tv was niet vooraad maar werd volgende dag gratis thuisbezorg doe altijd mijn aankopen bij bcc

Roby 19-01-2019

Vriendelijk geholpen in deze winkel, ook fijn dat de medewerkers belangrijke en eerlijke adviezen geven betreft de aankopen

Willem 19-01-2019

Erg fijne bediening of hulp bij.vragen . Nemen de tijd voor uitleg ,kundig en vriendelijk

anne 19-01-2019

goed advies in de winkel en prima antwoorden op mijn vragen.
Een goede en zorgvuldige aflevering bij ons thuis!

Betsy 19-01-2019

Vrienden hebben deze winkel aanbevolen, goed geholpen om een keuze te maken wat voor soort tv geschikt was voor ons, gratis thuisbezorgd, bij thuiskomst zag ik dat ik op deze dag al een afspraak had staan, was even zoeken om dit te verzetten, even een account aangemaakt bij BCC en zo kon ik de afspraak een dag verzetten, goed geïnformeerd op welke tijd de tv bezorgt zou worden, heel tevreden.

Ralph Schaeken 19-01-2019

We zijn heel vriendelijk en goed tewoordgestaan en geholpen. Men heeft ruim voor ons de tijd genomen. Goed advies gekregen.

Carla 19-01-2019

Aardige medewerkers. We hadden helaas het verkeerde artikel meegekregen, maar bij terugkomst kregen we alsnog het juiste product!

Corine Schepers 19-01-2019

Vriendelijke en deskundige hulp gekregen. Snelle service. Zou deze winkel aanraden aan anderen

Anja 19-01-2019

Fijne overzichtelijke winkel
Goede uitleg en klantvriendelijk.
Goede levering , tijd in blikopener vann2 uur , dus geen halfje of hele dag ervoor thuis moeten blijven .
Na installatie vd wasmachine duidelijke uitleg.
Zeer tevreden met de aankoop
Wasmachine was goed, stil en schoon.
Display is overzichtelijk

T van den Poll 19-01-2019

je wordt goed geholpen, goede uitleg van de aankoop die je doet ook naar de prijs wordt goed gekeken en niet het duurste verkocht als dat niet nodig is

Van kerkhoff 19-01-2019

Leuke nette en deskundige behandeling van klanten en vragen.
Open staan voor suggesties en andere opties van de klanten, en dit dan duidelijk en deskundig motiveren

BCC 19-01-2019

De connector van een draadloos toetsenbord en muis was stuk gegaan binnen een maand. Geen enkel probleem bij retour brengen en omgeruild voor een nieuw exemplaar. Perfect en zeer vriendelijk geholpen. Chapeau BCC.

Evert 19-01-2019

Keurig levering van wasmachine, netjes geplaatst alle verpakkingsmaterialen meegenomen.
Kreeg 1 dag van te voren een Email met de levertijd, verder werd ik 15 min. van te voren gebeld dat ze er bijna waren.
perfect geregeld zoals het moet.

AvD 19-01-2019

Na één maal een mindere ervaring gehad te hebben met BCC, die overigens later netjes en correct werd afgehandeld, ging het deze keer met de levering helemaal zoals ik al gewend was van BCC.
Op de afgesproken tijden een mail en sms, op de dag van levering een telefoontje dat de chauffeur er binnen 10 minuten zou zijn, mijn wasmachine voorzichtig 2 trappen omhoog en weer 1 omlaag gebracht door 2 vriendelijke heren.
Aangsloten en waterpas gezet enz.
Bedankt BCC, jullie zijn geweldig!

Cor 19-01-2019

Ik koop al jaren mijn apparatuur bij BCC vanwege de gunstige prijzen. De service is die zij verlenen bijzonder goed. Als ik vragen heb over een apparaat, krijg ik daar een goede uitleg over. Mocht een apparaat defect raken, dan helpt BCC je heel goed om het weer gerepareerd te krijgen.

Hilbert 19-01-2019

Ik heb een Samsung a7 gold besteld in de bcc winkel in Veenendaal. Dit ivm inleveren vvv bonnen. Maar heb 18 dagen moeten wachten voordat deze in de winkel was af te halen. Ik vind dit erg lang. Zeker omdat ze op de site aangeven dat je je bestelde product binnen drie dag kan ophalen. Ik heb hier ook geen compensatie voor gehad wat ik wel op zn plaats vind.

Frits 19-01-2019

Ik ben heel erg goed en netjes behandeld en heel goed geholpen met het kiezen van mijn product mocht een nieuw product uitzoeken om dat mijn andere niet meer gemaakt kon worden netjes een brief over gehad van bcc dat ik naar de winkel kon gaan met de benodigde papieren daar kon ik een nieuwe mee uitzoeken

Lindsay 19-01-2019

Vandaag heb ik voor mijn werk een nieuwe laptop en printer gekocht bij bcc in sliedrecht. Super service en duidelijke uitleg over de apparaten. Ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Marcel 19-01-2019

Bestelling was eenvoudig en snel,levering op de afgesproken tijdstip, diverse betaalmogelijkheden

Gerda van't Veer 19-01-2019

Diverse verkopers liepen zonder te kijken langs, gelukkig zag een vriendelijke verkoper onze vragende blik wel en hielp hij ons verder. Jammer van de grote fout in de folder, telefoon in de aanbieding spatwaterdicht, maar dat bleek niet waar te zijn. Puntje om beter in de gaten te houden.

Bloempje 19-01-2019

Ruim assortiment en deskundig personeel, keurige uitleg gekregen, vriendelijk

Aartje 19-01-2019

Geweldig : goede service en vriendelijk behulpzaam personeel.en altijd de laagste prijs

Marcus 19-01-2019

Een tijdje rondgekeken naar een nieuwe Bose koptelefoon. BCC had de beste prijs, beste informatie en goede foto's. Service was ook erg goed. Werd op beloofde tijd (snel) bezorgd en ik werd ook goed op de hoogte gehouden zonder onnodige reclame.

Danny 19-01-2019

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Het was ook fijn dat ik voor mijn aankoop eerst goed geinformeerd werd zodat het voor mij makkelijk was om een beslissing te nemen.

Jolanda 19-01-2019

Wat wel fijn was bij BCC was dat ik binnenkwam met een hele specifieke wens voor welke laptop ik wilde en ik totaal geen verkooppraatje kreeg om mogelijk nog voor een ander, duurder model te gaan. Mijn keuze werd gerespecteerd en alles is vervolgens netjes afgehandeld.

Peter 19-01-2019

Bestelling ging vlot en gemakkelijk.
Levering ook volgens afspraak.
Alleen apparaat zou geïnstalleerd worden. Hierdoor moest een plint in de keuken verwijderd worden. Deze hebben ze verwijderd, maar wilden deze niet terug plaatsen omdat dit niet in de taakomschrijving stond. Ook hadden ze geen gereedschap bij zich. Beetje net niet service dus.

Henny en Ria Markenhof 19-01-2019

Het nieuwe jaar begon niet zo goed.Op 2 Januari begaf onze koel vriescombinatie van Haier het.
Proberen om kontact te krijgen met het hoofdkantoor om onze storing door te geven, maar na 1 minuut werd de verbinding wegens grote drukte en kosten van het lange wachten verbroken.Toen naar The Wall gereden en daar werd meteen de reparatie afdeling van Haier ingeschakeld en binnen 48 uur zou een afspraak gemaakt worden voor reparatie.Tot zover geen probleem op Vrijdag 4 jan belt de monteur en maakt een afspraak voor Donderdag 10 jan .DE combinatie word nagelopen en hij trekt de stekker er uit afgelopen dus en hij stuurt ter plekke via zijn laptop het rapport weg en stuurt mij geen copy. Dan begint de ellende pas goed wij staan klaar om naar BCC te gaan en dan zegt hij dat dat geen zin heeft want het rapport moet eerst naar Haier en voor dat alles geregeld is kan er wel 14 dogen voorbij gaan.OP Donderdag 10 jan nog steeds geen bericht en wij gaan ons maar vast orienteren welke combinatie het moet worden.Dan worden wij aangesproken door een verkoper die achteraf Marco bleek te heten wij vertellen ons hele verhaal en zoeken een ander merk uit.Hij gaat in de tussentijd zoeken of het reparatie rapport al binnen is wat niet het geval is.Voordat wij weg gaan geeft hij ons het email adres van de zaak en zijn naam dan konden wij na het weekend informeren of er al wat binnen gekomen was dus weer niet.
Vandaag 18 jan weer naar BCC gevraagd naar Marco die is gelijk met het hoofdkantoor gaan bellen en konden op het eind van het gesprek onze kapotte combinatie inruilen en met bijbetaling een nieuwe kopen.Tot slot als er een reparatie of afkeuring plaats vindt zorg altijd dat u een kopie krijgt dat zou in ons geval 8 dagen ergernis hebben voorkomen.

P Mattijssen 19-01-2019

Overzichtelijke webshop, tevens direct voorraad zichtbaar van zowel online als winkel aanbod. Meerdere aankopen al gedaan waarvan meeste in fysieke winkel. Goede service en prijzen!

H.Koszczol 19-01-2019

Word er altijd vriendelijk en deskundig geholpen!Nemen de tijd om je een goede keuze te laten maken.

Frits 19-01-2019

Keurig en vriendelijk geholpen. Meedenken met de klant en oplossingsgericht

Koopmanschap 19-01-2019

Super geholpen bezorging van de nieuwe wasmachine helemaal top netjes van te voren gebeld en de machine keurig aangesloten. Erg beleefde jongens

a.annijas 19-01-2019

ruime winkel overzichtelijk vriendelijk geholpen en geadviseerd welke printer voor geschikt zal zijn.
Over het algemeen wordt je daar vriendelijk geholpen en geadviseerd zoals laatst bij het aankoop van een wasmachine. Na goed advies gingen zeer tevreden met een iets duurdere wasmachine maar had een goed gevoel.
Personeel vakkundig en klantvriendelijk

Vosfor 19-01-2019

Goede service en laagste prijs garantie is ook echt gegarandeerd je wordt meteen gegroet als je binnen komt

Van der Tuin 19-01-2019

De medewerker die mij geholpen heeft dacht goed met mij mee betreft het juiste artikel die ik nodig had.