Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ger 22-01-2019

Hebben goede service geleverd bij het aansluiten inductie kookplaat hebben netjes de oude plaat meegenomen

Christien 22-01-2019

Goede uitleg over het apparaat. Vriendelijke behandeling en prima service. De wasmachine kwam 2 weken later in de aanbieding en was 200 euro goedkoper. Het verschil kregen we zo terug!!

Vincent 22-01-2019

In het begin was de verkoper een klein beetje opdringerig, ik ben toen even een kop koffie gaan drinken om na te denken over de aankoop die ik wil gaan doen. Toen ik terug kwam was de verkoper niet meer opdringerig en zij heeft mij toen uitstekend geholpen, voor haar verbetering verdient zij zelf in elk geval een 10.

tonnie 22-01-2019

goedkoop en laptops op voorraad en een ruime parkeer gelegenheid voor de winkel

Cindy 22-01-2019

Al jaren ga ik voor mijn witgoed naar BCC en heb nog nooit een slechte ervaring gehad.
Ditmaal weer een wasmachine gekocht bij BCC in Hengelo. Afgesproken dat deze thuis bezorgd zou worden, en dat gebeurde netjes op de doorgegeven tijd. En het mooie is het telefoontje vooraf, netjes!
Helaas zag ik nadat de bezorgers weg waren dat er een beschadiging op het apparaat zat. Mail gestuurd naar BCC Hengelo en binnen het uur belden ze mij al op. Kreeg €50,00 terug gestort op mijn rekening. Kon zelfs kiezen voor een nieuwe machine maar dat vond ik niet nodig. Top mensen, top.

Wilma Lok 22-01-2019

Goed advies en de verkoper was heel servicegericht, hij heeft de aankoop voor ons zelfs in de auto geplaatst. Super!!!!

Jaap Jé 22-01-2019

Controleer je aankoop bij BCC in de winkel!!

Bij BCC, Amsterdam Noord kocht ik de Phillips Hue color and white starterkit voor 159 Euro.
In de winkel zat er zwart plastic tie wrap om de doos, maar thuis bleek de doos van binnen beschadigd en de verzegeling geopend te zijn. In de kit zat ook niet de verwachte dimmerswitch.
Na installatie zag ik dat straat en postcode van de laatste eigenaar nog in de bridge was opgeslagen.
Toen ik de Apple Homekit wilde aansluiten bleek dat niet te kunnen.
Ik had een jaren oude kit gekocht met het ronde model bridge.
Het werkte wel met de Apple hue app, maar nadat de lampen een paar uur aan hadden gestaan gaf een van de drie de geest.
In de winkel leek het Nog, gezien de verpakking, een nieuw product, maar thuis bleek het oud en tweedehands te zijn.
Vlak na thuiskomst kreeg ik een email van BCC: Maak met je review kans op 250,- !

Ik bracht de kit terug en kreeg na enige moeite twintig euro korting op de nieuwe kit.

Het is wel goed om teruggebrachte artikelen een tweede kans te geven, maar meld dat er wel bij, en laat dat ook in de prijsstelling mee spelen. Een minder kritische klant had hier een grote miskoop aan gehad.

Hue is de hoge prijs zeker waard, maar de warme kleur van een gloeilamp valt nog buiten het bereik.

Vanwege het soepele terugname beleid kan ik BCC toch aanbevelen.

Loek de Knegt 22-01-2019

Omdat ik een grote twijfelaar ben, heb ik behoefte aan deskundig advies. Daarom weer bij mijn vertrouwde BCC langs gegaan. Het was zaterdagmiddag dat wij laat in de winkel waren en werden, ondanks dat ook een verkoper graag naar huis wil voor een vrije avond, goed en deskundig geholpen. Hij vertelde dingen waar ik nog nooit van gehoord had en ging met een goed gevoel naar huis. Ik kreeg "instructies" mee om maten te meten en beloofde op maandag terug te komen met de exacte maten. De verkoper was er niet, maar een dame had er zaterdagmiddag over gehoord en hielp mij verder, het was zo gepiept. Afspraak gemaakt en werd via mail en berichten op de hoogte gehouden. De monteurs kwamen binnen de afgesproken tijd en installeerde de koelkast netjes, Hij was zo lekker bezig dat hij de ingeschonken koffie koud liet worden, eest de klus afmaken. Ze gingen weg en weer, zo als gewoonlijk bij BCC, een tevreden klant.

Rene 22-01-2019

Snelle levering super vriendelijk en behulpzaam
Ga zo door
Zo zullen jullie vele nieuwe tevreden klanten erbij krijgenp

John Witjes 22-01-2019

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ook de prijsstelling is oke. Betalingsgemak via pinnen is ook een voordeel. Winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld met mooie opstelling van de producten.

Fred pennings 22-01-2019

Wij zijn goed geholpen een goede uitleg over de tv door deverkoper hadden iets wat niet goed was maar de verkoper heefd hetgelijk geregeld

Piet Teunissen 22-01-2019

In deze shop werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks dat het vrij druk in de zaak was stond er toch binnen redelijke tijd een verkoper klaar die ons naar volle tevredenheid heeft geholpen.

Claudia Sinke 22-01-2019

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Als iemand een vraag niet weet wordt er zonder aarzelen een collega bijgehaald die het antwoord wel weet. Zeer goede service. Voor mij zeker een reden om hier mijn producten te kopen.

Miranda 22-01-2019

Prettige overzichtelijke winkel. Zelfde korting als Media Markt veel drukkere winkel dus keuze was snel gemaakt.

Andries V 22-01-2019

Vorige week een wasmachine bij BCC gekocht en vandaag dus 4 dagen later afgeleverd zoals afgsproken .
Dik tevreden over de verkoop in de winkel en korrekt bezorgd en aangesloten .
Zal zeker weer bij BCC iets kopen TOP

paul 22-01-2019

Hele fijne winkel, ik werd vriendelijk begroet en goed geholpen door de verkoper.

Angie 22-01-2019

Compleet aanbod elektrische tandenborstels (saai product, maar hij zal het maar net begeven....;-) Supersnelle bezorging van BCC, echt heel prettig. In dit geval helemaal! Door het product in een mooie omdoos te verpakken was het product extra beschermd, het product kwam onbeschadigd aan.

Heidi van Dijk 22-01-2019

Je wordt er goed geholpen. Ze beantwoorden je vragen en geven goed uitleg over het product.
We kwamen voor een Samsung tv, maar verlieten de winkel met een sony tv. 1 min puntje, dat er een energieleverancier loopt, om je te overtuigen om om te stappen. Je wordt hiervoor beloont met 175 euro. Dit vind ik erg jammer
Hier kopen wij alles wat elektrisch is 🖒

Sandra Joan 22-01-2019

Omdat ik voorstander ben voor de Locale Middenstand, ging ik voor een Wasmachine, Condensdroger en JBL Speaker 3 (reparatie) en het MS Office pakket (jaarabonnement) naar de plaatselijke BCC. Medewerker ..... liet mij een rekensom zien hoe zuinig de apparaten waren en welke het beste bij mijn low budget past. We kwamen uit op de AEG Droger T6DB72GP en de AEG wasmachine L6FB84GW. Super blij met deze sterke Duitse witgoed! Bij het afrekenen wilde ik pinnen maar het bedrag was te hoog, ik raakte wat in paniek, maar de medewerkster ..... wist de rust te bewaren en zei mij dat ik de rest mag pinnen bij de chauffeurs. Ik was meteen gerust gesteld. Ik ben zeer tevreden met BCC en zeker met het sympathieke personeel. Een aanwinst voor Den Helder!

Kees 22-01-2019

Werd goed geholpen en alle vragen werden beantwoord, ik kon zelfs het artikel uit de verpakking zien, daar daar ik dat zeer belangrijk vond betreffende afmetingen,

L Zeeman 22-01-2019

zeer vriendelijk en deskundig personeel,geven je het gevoel dat alles kan en zijn zeer hulpvaardig met het geven van deskundig advies.

Dani 22-01-2019

Fijne winkel met veel personeel om al je vragen te beantwoorden. We hebben goed advies gekregen!

H.G. Amsterdam 22-01-2019

Zeer tevreden over deze winkel. Vriendelijk ontvangen, goed en uitgebreid voorgelicht. Snelle en correcte levering.

Wil Toussaint 22-01-2019

BCC is een winkel bij mij in de buurt dus dat is wel prettig en ik koop er meestal mijn apparaten.De bediening is goed, vriendelijk en ze leggen alles goed uit.
De service is ook goed.

Peter 22-01-2019

Gekozen voor BCC in eerste instantie omdat het voor mij lekker dichtbij is. Ik ben erg goed geholpen door de winkel medewerker, hij nam de tijd en wist antwoord op mijn vragen en probeerde niet geforceerd te verkopen. Nadat ik aangaf ook nog op internet verder te willen kijken vertelde hij me over de prijsgarantie van BCC en heb ik mijn samsung tv bij hem gekocht. 1 dag later was de TV in de aanbieding bij een “conculega” voor 200 euro goedkoper en ik kreeg zonder problemen het verschil terug. BCC Zierikzee heeft er een vaste klant bij. Top service

A. van Lienden 22-01-2019

Wij zijn in deze winkel keurig geholpen. Onze vraag naar een E-reader werd door de medewerker uitvoerig en zeer duidelijk beantwoord. Alle vragen werden erg duidelijk verklaard. Met een goed gevoel zijn we tot aanschaf overgegaan.

Ria Hendriks 22-01-2019

BCC prijsgarantie en deskundigheid van het personeel dat altijd vriendelijk is

Tamara 22-01-2019

Ik heb onlangs een droger besteld waarvan de leverings termijn 14 dagen was. Dit was ook op de site aangegeven. Ik heb mijn droger met 5 dagen geleverd gekregen dus heel erg snel. Ik kreeg sochtends een sms met het tijdvak van de bezorging tussen half 9 en half 11. Om 9 uur kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat ze met 10 min bij mijn waren. Ze hebben de rommel meegenomen en de droger op zijn plek gezet en aangesloten. Ik vindt dit echt een super service!
Ook kon ik zelf aangeven welke dag ik de droger bezorgt wilde hebben. Ik ga zeer zeker vaker bestellen bij BBC

Jef Teulings 22-01-2019

BCC is een zeer klantvriendelijke winkel met deskundig personeel en vakbekwame monteurs. Vanochtend kwamen zij onze ingebouwde vaatwasser omwisselen. deze correcte en vriendelijke monteurs hadden het klusje in no time geklaard. Complimenten!!!!!!

sdg 22-01-2019

goede service, goed advies, vriendelijk personeel, we worden altijd goed geholpen en gaan altijd tevreden de deur uit

BCC 22-01-2019

Leuke ontvangst en goede uitleg van de verkoopster. De aflevering was perfect

BCC 22-01-2019

We waren toe aan een nieuwe wasapparaat, en BCC was dicht in de buurt .Leuke ontvangst en goede uitleg van de verkoopster. Besteld en de jongens die het apparaat kwamen brengen waren ook heel vriendelijk en het apparaat was zo aangesloten.

Ton Nederstigt 22-01-2019

Prima winkel.. Nette bediening.Ruim opgezet. Uitgebreid assortiment. Indien besteld andere dag binnen.

LMH 22-01-2019

BCC heeft ons geweldig geholpen! Ze geven goed advies, denken met je mee en zijn echt klantgericht.

Joop & Karin Kooijman 22-01-2019

Direct vriendelijk te woord gestaan, verkoper die luisterde naar wat we wilden, to-the-point informatie. goed gebruik makend van de productspecificaties en -info. Kortom, zeer tevreden naar huis. Nog steeds een trouwe klant.

Van dijk 22-01-2019

De levering was vlot alleen de afspraken onderling was niet goed eerst wel leveren later niet en dan uiteindelijk wel

Monique 22-01-2019

Ik koop altijd bij bcc, duidelijke winkel met goede service. En altijd de laagste prijs.

Goed en snel 22-01-2019

Groot assortiment. Snel en goed geholpen, aardig verkooppersoneel. Goed parkeren

Martin 22-01-2019

Winkel perfecte service
Fijn personeel. Kennis
Goed geholpen en netjes afgeleverd

Johan sebregts 22-01-2019

Kennis van zaken en goede prijs. Advies was kundig en medewerkster behulpzaam. Top.
Meestal direct naar BCC, ... alles op voorraad en geen jeugdige weekendhulpjes die niks weten zoals bij “... ik ben toch niet gek...”-winkels

Koos Braat 22-01-2019

Ik had hier al vaker wat gekocht en was toe aan een vers scheer apparaat dus naar Sliedrecht omdat ik het een fijne zaak vind met mensen die weten waar het over gaat. Het was best druk op zaterdag dus de verkopers waren allen bezet. Er liep daar een aller vriendelijkste jonge dame dus sprak haar aan maar, die bleek van Essent te zijn dus daar kon ze me wel mee helpen maar daar kwam ik niet voor dus dan maar wachten bij de kassa tot een verkoper vrij kwam, op een gegeven moment zag de Essent verkoopster dat ik er al een tijdje stond dus kwam ze weer naar me toe en vroeg, als u het type weet van dat scheer apparaat dan zal ik vragen of ik het mag pakken dus na overleg kreeg ze de sleutel en ging op pad en kwam een tijdje later terug met het juiste apparaat dus dat vond ik wel heel lief van dat meisje, dat zou voor BCC ook een goede verkoopster kunnen zijn met zo'n super mentaliteit. Dus ik het ding afgerekend en op pad met mijn nieuwe aanwinst :-)

Gerard 21-01-2019

Artikel van mijn keuze was niet op voorraad, werd op de eerstvolgende werkdag gratis bezorgd. Prima service!

johan 21-01-2019

ongeloofelijk snel geleverd en kunnen vinden wat ik zocht, snelle afhandeling zonder haken en ogen

Wilma van schaik 21-01-2019

Erg leuke, aardige, persoonlijke en vriendelijke behandeling. Alle tijd en aandacht voor hetgeen ik wilde kopen. Bij elk product werd gekeken of het nog aanpassingen in de woning behoeft waardoor we onvoorzien op extra kosten zouden komen . Top.

Wijnand Molijn 21-01-2019

aanschaf ging gemakkelijk en levering nog soepeler, 1 of 2 hoog de wasmachine staat binnen 5 minuten aangesloten en al op zijn plek.

H. van Zijl 21-01-2019

Gemotiveerd personeel die je goed helpt ongeacht wat je koopt of hoeveel het kost. Ook de service achteraf is goed geregeld. Fijn dat ze hier serieus voor de mensen klaar staan.

Van Manen 21-01-2019

Goede aanbieding in de folder, prima advies en in de winkel en ik kon met cadeaubonnen betalen. Ruime keus en terzake kundig personeel

Anita 21-01-2019

Goede uitleg van gekocht product
Vriendelijk personeel, nam de tijd voor onze vragen

Brandt 21-01-2019

Ben erg tevreden. De tv werdt netjes optijdt bezorgd en werd 10 minuten van te voren gebeld dat ze er binnen 10 minuten zouden zijn.
Een 10 omdat het niet beter kan

vandenelsen 21-01-2019

Goede en gedegen voorlichting gekregen over het product wat ik wilde hebben.
In een relaxte en rustige sfeer. De verkoper was zeer professioneel, had verstand van zaken en ik kon alle vragen stellen die ik wilde stellen.