Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Naomi 03-12-2020

Ging voor meerdere producten naar de winkel. Bij de huishoud artikelen werd ik vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. Daarna mee geholpen met dr andere producten. Snel en vriendelijk geholpen.

Beste Naomi,

s Demir 03-12-2020

snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service vriendelijke personeel ( vervoer)

Beste s Demir,

Jessica 03-12-2020

Wij kopen al jaren hier onze producten. Vandaag weer een nieuwe wasmachine met korting geleverd gekregen. Snelle levering, je wordt keurig om de hoogte gehouden wanneer ze langskomen, vriendelijke bezorgers die supersnel werken en alles goed afhandelen. Ook aan de telefoon word je goed te woord gestaan. Kortom wij zijn fan van de BCC.

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Tim 03-12-2020

Multi functioneel apparaat dat zeer goed werkt. Top product wat iedere student goed kan gebruiken! :)

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Corrie K. 03-12-2020

In deze tijd van corona is de wall een prima plek om te winkelen. Je kunt op internet thuis informatie inwinnen en producten bekijken. Ook kan je zien of het op voorraad is op dat moment. Parkeren is gratis en loopafstand minimaal. Doordeweeks is het absoluut niet druk en genoeg ruimte en personeel om je snel te kunnen helpen. Ik stond binnen 5 minuten weer buiten met mijn gekozen product.

Beste Corrie K.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Floris 03-12-2020

Goede dienst, fijn telefoongesprek. Had hulp nodig bij mijn bestelling en werd goed geholpen.

Beste Floris,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantenservice.

P Ton 03-12-2020

Prettige website, heldere informatie.
Aankoop proces verloopt vlekkeloos.
Pakketje kwam een dagje later ivm een storing. Geen probleem, goeie communicatie.

Verwacht nog wel een tegoedje van BCC voor het niet kunnen leveren in de avond de dag ervoor. Nu overdag bezorging gekozen. Ga voor de €1,95 compensatie😉

Beste P Ton,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website. Excuus voor de vertraging. Kun je het ordernummer doorgeven?

pton20 04-12-2020

Geen probleem, kan gebeuren!
202012-00451166246

Marja 03-12-2020

De aankoop ging vloeiend echter de aflevering was slecht geregeld en de oude machine werd geweigerd.
Dit levert weer extra gedoe op een reden om niets meer bij bcc aan te schaffen.

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Het oude apparaat had meegenomen moeten worden. Kun je ons het ordernummer geven?

't Lam 03-12-2020

Echt top bedrijf wat ze beloven doen ze ook. Houden zich echt netjes aan de afspraken. Bezorging ook keurig verlopen top.👍👍

Beste 't Lam,

Bedankt voor jouw review over onze services en bezorging.

W. Fadl 03-12-2020

De medewerker was heel vriendelijk en geduldig ondanks de drukte in de winkel toen. Hij heeft ons goed geholpen bij het aanschaf van een smart tv .

Beste W. Fadl,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

W van Veen 03-12-2020

We werden goed geholpen in de winkel en kregen goede adviezen. De afhandeling was zakelijk en correct. Het produkt werd op de aangegeven tijd keurig thuisbezorgd (2 verdiepingen en een smalle trap) en aangesloten.
Dank BCC.

Beste W van Veen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke winkelmedewerkers en bezorgers.

Dinant 03-12-2020

Een stofzuiger op Black Friday gehaald. Mooie actie, met zelfs ook nog een cashback van de fabrikant. Ze hadden voldoende personeel staan zodat ik niet te lang hoefde te wachten. Keurig aan alle Corona maatregelen voldaan in de winkel. Fijne verkoper.

Beste Dinant,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Altin 03-12-2020

Hele goede service. Vriendelijke personen die kwamen brengen
Echt zeer tevreden. Kan echt niet beter

Beste Altin,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Miedema 03-12-2020

Op vrijdag via overzichtelijke site een vaatwasser besteld. Afleverdatum werd woensdag daarop.
Op dinsdagavond werd gemeld dat aflevering op woensdag tussen 8 en 10 uur zou plaats vinden.
Woensdag om 09:00 uur vaatwasser afgeleverd. Alles was netjes in orde. Ten op zichte van andere sites/winkels was BCC de goedkoopste met snelle levering.

Beste Miedema,

Marie-Thérèse Swart 03-12-2020

BCC Arnhem is zeer compleet met een ruime keuze uit merken. De bediening was vriendelijk, deskundig en meedenkend. Ik had niet het gevoel het duurste te moeten kopen maar kreeg prima advies voor wat het beste bij mij paste.

Beste Marie-Thérèse Swart,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Wout 03-12-2020

De bestelling ging heel makkelijk. Wel jammer dat er een technische storing was waardoor mijn bestelling in 2x moest worden afgeleverd

Beste Wout,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

aan de meulen 03-12-2020

shop goed bereikbaar qua parkeren, vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke cassière.
TOP!!!

Beste aan de meulen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Peter D 03-12-2020

Super netjes geholpen in de winkel, vakkundig advies mogen ontvangen over de verschillende wasmachines. Uiteindelijk een goed keus kunnen maken voor een Miele

Beste Peter D,

Bedankt voor jouw review over de nette en vakkundige service in onze winkel.

Michael 03-12-2020

De wasmachine werd snel geleverd
Het is een outlet product er het wel iets van af ge mogen

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review.

CP 03-12-2020

Al ruim een maand in afwachting van een nieuwe voorraad Playstation 5 kwam daar dan EIN-DE-LIJK de optie om er een te bestellen op de BCC website. OP VOORRAAD stond daar ik kon mn ogen nauwelijks geloven. Hop in m'n winkelmandje...volgende scherm, BLANCO ! "Geen producten in uw winkelmandje"
Hoe kan dit ? Ho ! dacht ik... het is de BCC "Altijd een oplossing". Even de klantenservice een appje sturen. "Helaas geen oplossing, pech gehad, Geen reserveringen, Heel vervelend. Ik moet nu op een site lezen dat er mensen na mij besteld hebben, maar wel een bestelling konden plaatsen. Goed bezig...

Hans 03-12-2020

Wij zijn goed geholpen door het personeel. Wij waren op zoek naar een nieuwe tv en surround. Remy, personeel van BCC Den Helder, heeft ons simpel de verschillen van de tv's en de beeldschermen uitgelegd. Tevens ook de verschillen van de surroundsystemen zonder daar zijn eigen mening in door te drukken. Na enkele dagen van de aankoop is ons medegedeeld nog geld terug te krijgen omdat het surroundsysteem nu in de aanbieding was. Prima winkel en vriendelijk personeel, die niet gelijk als bijen op de honing op je af komen stormen om iets te verkopen.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Y.V. 03-12-2020

TV via de website besteld. Website is overzichtelijk en compleet, alle specs zijn daar te vinden. Prijzen vergeleken en BCC was de goedkoopste.
Binnen een uur na bestelling was de order af te halen (zoals beloofd). Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Y.V.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle service in onze winkel van de vriendelijke medewerkers.

Derk 03-12-2020

Actief benaderd of ik geholpen kon worden. Helaas was gewenste product niet in de winkel aanwezig.
Snel actie ondernomen en ervoor gezorgd dat ik het product 2 dagen later in huis had.
Daarom ook in de winkel besteld om zo bijdrage te leveren aan het kopen bij de lokale winkels.
Keep up the good work!

Beste Derk,

FF 03-12-2020

Deze BCC winkel is ruim en overzichtelijk. De verkoper was vriendelijk en goed op de hoogte van het product.

Beste FF,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerker.

paul valster 03-12-2020

Google assistent gekocht, erg handig dingetje. Makkelijk in het donker even vragen hoe laat het is of te gebruiken als wekker. Even luisteren naar het nieuws op de radio.

Beste paul valster,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw nieuwe assistent!

Bauke 03-12-2020

ben in Dukenburg, Nijmegen geweest. voor aankoop van een laptop. Prima ding voor het geld en na een bescheiden foutje van BCC toch prima afgehandeld met wat korting...

Beste Bauke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Bep Kroon 03-12-2020

Werd vriendelijk geholpen,en de meneer wist waar hij t over had.Fijne zaak BCC.

Beste Bep Kroon,

Stacey 03-12-2020

Alles ws makkelijk te vinden op de webshop. Duidelijke omschrijving van producten op de webshop en voldoende keus. Ook qua prijs is er voor ieder wat wils. Ik had een klein kacheltje nodig voor mijn thuiswerkplek en heb voor € 30,- een compact kacheltje gevonden. Nu is het lekker warm in de kamer. Mijn bestelling werd ook nog eens meteen dezelfde dag nog verzonden. Al met al dus zeer tevreden!

Beste Stacey,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Bart D. 03-12-2020

Vriendelijk personeel die ondanks de drukte toch de tijd voor je nemen. Op de internetsite van BCC stond een andere prijs vermeld dan op het prijskaartje in de winkel. De laagste prijs (black Friday actie) werd genomen. Bedankt!

Goede parkeergelegenheid!

Beste Bart D.,

Leidschendam 03-12-2020

Ik ben zeer te vrede over de winkel en het personeel koop er al meer dan 20 jaar eerst in delft en nu in leidschenhage

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Delft en Leidschendam.

Martien 03-12-2020

Ik had de headset voor mijn vrouw eerst per ongeluk bij de verkeerde BCC winkel besteld, maar dat was binnen een paar minuten geannuleerd en vervolgens kon ik de nieuwe bestelling binnen een uur ophalen. Prima service.

Beste Martien,

Bedankt voor jouw review over onze service.

T.lang 03-12-2020

Product op voorraad is zoals weergeven de volgende dag ve4stuurd.
Zoals altijd dus weer snelle levering met een goede prijs.

Beste T.lang,

den Uyl 03-12-2020

Was erg goed geholpen, een aardige en kundige verkoper, ben erg tevreden met de BCC

Beste den Uyl,

Bedankt voor jouw review over onze aardige en kundige medewerker.

Bert 03-12-2020

Fijne winkel, overzichtelijk en niet té groot,
En de mensen die er werken weten waarover ze praten,
Dat is handig om snel de juiste keuze te maken.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Gerry 03-12-2020

Overzichtelijke website. Duidelijke foto’s.nadat ik besteld had kreeg ik direct te zien waneer het pakje zou komen. Enig minpunt de doos waar mijn artikel in dit geval een bakvorm voor de airfryer was echt veel te groot. Maar voor de rest heel tevreden.

Beste Gerry,

Hilal 02-12-2020

Persoonlijk ben ik altijd vriendelijk benadert door het personeel. Op verschillende locaties. Dat is een dikke plus. De winkel ziet we netjes en verzorgd uit. Maakt de winkelervaring prettig!

Echter moet je soms lang wachten totdat een winkel medewerker je kan adviseren over een bepaald product. Daarnaast is het assortiment ruim, maar niet oneindig. Zo zocht ik laatst een wafelijzer, die de winkel überhaupt niet in het assortiment had.

Beste Hilal,

Ed 02-12-2020

Goed geholpen met een eerlijk verhaal
Niet opdringerig maar wel goed luisteren naar onze wensen
Leuke aan aanbieding en was bij later vergelijken ook een echte aanbieding en niet zo’n lokkertje
Kortom erg tevreden

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service.

Roel 02-12-2020

Geen probleem. Alleen het artikel was even niet goed gesorteerd waardoor het later bezorgd word.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraging.

Ben 02-12-2020

Ik v ond de webshop overzichtelijk en kon snel het artikel vinden wat ik zocht. Afwikkeling was prima en ik vond het top dat ik mijn VVV bonnen kon inleveren bij BCC, zelfs online. Kortom prima geholpen en goede website!

Beste Ben,

Renske 02-12-2020

BCC biedt concurrerende prijzen en (ondanks Black Friday) een hele snelle levering (gisteren besteld en vandaag in huis). Tot dusver ben ik erg tevreden!

Beste Renske,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

AREND 02-12-2020

De tv was niet voorradig in den Helder, geen probleem, even een belletje en op naar Hoorn.
Een en al vriendelijkheid, behulpzaamheid, geen ja maar dit...
Recht door zee, wij wisten wat we wilden hebben.
Behulpzaam met het uit de auto halen van de oude tv en en evenzo met het inladen.
En nu genieten we van onze nieuwe tv, BBC het was Top
ook onze vorige tv kwam bij BBC vandaan .Den Helder,

Beste AREND,

Bedankt voor jouw review over onze winkels in Hoorn en Den Helder.

lianne 02-12-2020

prima service!! ook als je meerdere artikelen nodig hebt zoals in mijn geval.
een laptop waarbij ik keurig en goed ben geholpen, hij me daarna netjes naar zijn collega bracht die meer van stofzuigers afwist.

Beste Lianne,

Bedankt voor jouw review over de deskundige medewerkers.

Monique 02-12-2020

Alles top! De aankoop was de volgende dag al binnen terwijl ik op de drukste dag (black Friday) wat heb besteld

Beste Monique,

Bruinsma 02-12-2020

Goed geholpen, duidelijke uitleg, prijs/kwaliteit ook Goed uit kunnen leggen.

Beste Bruinsma,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke hulp van onze medewerker.

Eddydb 02-12-2020

Zocht een product dat niet bij veel verkopers op voorraad is en nu met de sinterklaas tijd snel geleverd kon worden. BCC heeft het liggen en kon het binnen een dag leveren. Pakket was binnen 24 uur bij me. Hele fijne ervaring.

Beste Eddydb,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Vincent 02-12-2020

In de fysieke winkel waren voldoende medewerkers aanwezig en werd er veel tijd voor mij genomen om mij goed te adviseren over een TV en wasmachine. Daardoor goede aankopen kunnen doen. Zeer tevreden over de service (vriendelijkheid en deskundigheid)!

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze deskundige medewerkers.

Betty Boltong 02-12-2020

het was zo'n vriendelijke en behulpzame verkoper die je niet iets duurs probeerde aan te smeren en heel behulpzaam was met het opwaarderen van mijn nieuwe telefoon en de simkaart plaatsen.
Ook het uitzoeken van een huistelefoon deed hij heel goed Chapeau

Beste Betty Boltong,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

W.Kosten 02-12-2020

Keurige en vriendelijke klant gerichte behandeling. Nette en opgeruimde winkel, alles goed overzichtbaar.

Beste W.Kosten,

Ellen 02-12-2020

Ik kom al jaren bij BCC Zeist. De service is echt een 10 waard. En die geef ik niet zo gauw. Ik kan me zelfs een keer herinneren dat ik een zwaar product had gekocht. Ik zou eerlijk niet mee weten wat het was. Ik had gehoopt en gedacht dat het in mijn boodschappenkarretje mee zou gaan. Niet dus. De medewerker is met me mee naar huis gelopen om het me makkelijk te maken! Echt zo top! Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. En omdat ze de laagste prijsgarantie hebben koop ik nergens anders meer.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

John van Beek 02-12-2020

De winkel is niet ver van mijn woning, dus gemakkelijk bereikbaar. Ben snel en vriendelijk behandelt om mijn product bij de shop te kunnen bestellen. Goede service, kreeg een net bericht dat mijn product gereed lag om af te halen.

Beste John van Beek,