René 25-01-2019

In de fysieke winkel een Tablet gekocht. Zeer goed en vakkundig geholpen.
Bijzonder vriendelijke medewerker.

A. J. 25-01-2019

In deze winkel krijg je goede uitleg.
Medewerkers nemen de tijd voor je.
Ze pas tevreden als je zelf het gevoel hebt dat je de goede keuze gemaakt hebt.
En zijn zeker niet opdringerig.
Top.

Yen 25-01-2019

Mijn bestelling werd met een maand uitgesteld door onvoorziene omstandigheden, de spullen kunt nemen in de opslag blijven tot nader order en dat was 2 dgn geleden. Vandaag geleverd en Mannen die koelkast en wasmachine kwamen brengen waren iets later, maar het is ook lastig toeren met zo'n vrachtwagen in de binnenstad😉 alle begrip voor en ze waren super behulpzaam en wezen mij nog op een mogelijke fout in de leiding. Erg vriendelijk!!!

r van dam 25-01-2019

nette en vlotte bediening met goede uitleg
product aanwezig en met extra,s geleverd voor goede prijs

Dennis 25-01-2019

Vriendelijke mensen die je bij je aankoop willen helpen met advies en kennis wat er in de winkel en webside te koop is.
Mijn artikel was niet op voorraad maar binnen een dag stond de aankoop klaar en kon ik hem afhalen. Snelle service dus. Een aanrader nog bedank voor het advies en de snelle service.

E.S. tC 25-01-2019

Wij zijn zeer goed, vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Alles werd prima uitgelegd.

Berry 25-01-2019

Het was even wachten op een verkoper, maar toen die zich aandiende heeft hij ons vriendelijk en vakkundig geholpen. Dat was ook al zo bij onze eerdere aankopen in deze winkel en dat is dan ook de reden waarom we ook bij eventuele volgende aankopen in eerste instantie naar BCC zullen gaan. Jammer is wel dat hun zogenaamde "laagste prijs garantie" zoveel uitzonderingen kent dat je daar nauwelijks een beroep op kunt doen.

Arie Bons 25-01-2019

Ik ben twee keer in de speciaalzaak te Sliedrecht geweest en heb gevraagd naar de voor- en nadelen van een nieuwe computer versus een nieuwe laptop. De verkoper wees mij op het bestaan van de all-in-one PC. Ik kreeg hierbij uitstekende adviezen, die door een derde buiten BCC werden bevestigd. Het wordt door deze aanschaf een stuk rustiger in mijn computerkast! In totaliteit ben ik daarom blij deze keus te hebben gemaakt en ben ook tevreden met de bijbehorende garantie.

Bas Stuy 25-01-2019

Fantastisch advies en klantvriendelijke behandeling, snelle service en snelle bezorging een aanrader.

Wendy 25-01-2019

Super tevreden. Goede uitleg in winkel. Vlot geholpen en op de afgesproken dag bezorgd.

Mark F 25-01-2019

Een topwinkel met uitstekend vakkundig personeel. Wat ze beloven( laagste prijs, beste service) klopt voor 100%. En niet net als de andere grote electronicawinkel die tijdens de aanbiedingen eerst de prijs verhoogt om je te laten denken een goede deal te hebben. De winkel is overzichtelijk ingericht, net als de up to date webwinkel. Voor mij geen andere winkel meer.

Reynhout 25-01-2019

Week geleden AEG wasmachine gekocht voor € 649,- Deze week is deze machine (L6FBSPEED) bij BCC te koop voor € 519,55. Mail gestuurd naar BCC dat wij het jammer vinden dat wij
€ 129,45 meer betaald hebben dan wat de machine nu kost. Uitstekende service van BCC is dat prijsverschillen na aankoop binnen twee weken vergoed worden. Terug naar de winkel met aankoopbon. Aldaar kreeg ik dit bedrag direkt terug gestort. Geweldig toch!

Chantal 25-01-2019

Goede service en goede producten van kwaliteit maar wel betaalbaar. Voor mij een uitstekende winkel met mijn leeftijd van 21 jaar.

Charlene 25-01-2019

Vond het ontzettend fijne service. Had een Dyson stofzuiger gekocht, die helaas al na 1 keer zuigen kuren vertoonde. Super opgelost door de winkel in Hoogeveen. Werknemer heeft me gewezen op een oplossing dat zij prijzen aanpassen zodat ze altijd de laagste prijs hanteren. Hierdoor een nieuwere soort kunnen kopen voor maar 9,20 euro meer.

Wim ter Voorde 25-01-2019

De motivatie bestaat eenvoudig hieruit: prima verkopers die verstand van zaken hebben, en een goede prijs kwaliteit combinatie.

Roel 25-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering zoals aangegeven en vriendelijke bezorger(s) met kennis van zaken en een goed humeur. Product is netjes afgeleverd en snel geinstalleerd. Oude product zoals afgesproken retour gedaan zonder problemen. Al met al een goede winkel die zijn afspraken en beloftes nakomt.

Geoffrey 25-01-2019

Ik vind bcc al goed bij binnen komst van de winkel.
Werd vriendelijk geholpen en apart aan tafel genomen voor alle uitleg die nodig was voor het gekochte product.
Ook kon ik nog kassakorting krijgen ivm dat ik al bij Essent zat.
De service was der mate goed boven mijn verwachting.
Dus betaald en had het product pas later nodig ook dit was geen probleem.
De bezorgers waren ook op tijd en heel goed geholpen.
De aansluiting zat voor de monteurs eigelijk te laag bij de vloer.
En toch hebben ze dit opgelost.
Ben dus erg tevreden en eerlijk ben ik dat niet gauw.
Dus nog maals aan de verkoper en bezorgers(monteurs) van bcc top gedaan zo als het hoort.

Sjoeke Romkes 25-01-2019

Zeer vriendelijk geholpen. Met de lift naar boven en beneden. Goede info over het artikel. Duidelijke uitleg. Ook weer bij de kassa allervriendelijkst geholpen.

Wim Elbers 25-01-2019

De soundbar is nu tijdelijk 90 euro goedkoper dan normaal. Dit kreeg ik bij navraag netjes terug van BCC, omdat ik het product minder dan 30 dagen geleden gekocht had. Dit noem ik super service!! Chapeau BCC!!

Marlin 25-01-2019

Was eerst bij Mediamarkt geweest. Hier wouden ze me niet helpen vanwege de drukte. Toen naar BCC gegaan en ze konden me de Senseo voor dezelfde aanbiedingsprijs aanbieden. Super geholpen en bij BCC kijken ze in ieder geval om naar klanten!

Robert van der Wal 25-01-2019

's avonds om 20.00h een wasmachine besteld en de volgende ochtend om 8.30h draaide deze al! Alles keurig netjes gecommuniceerd, afgeleverd, aangesloten en afgevoerd.
Geen verbeterpunten te bedenken voor deze aflevering

Stefan 25-01-2019

Kom ik, zonder mijn bon, retour formulier of mijn telefoon met de mail bij BCC Oss om iets terug te brengen. En dan ben ik toch blij dat ik BCC als mijn vaste adres heb gekozen voor al mijn elektronica, wit bruin en computergoed.
Want we zijn er even rustig voor gaan zitten en de verkoper heeft op zijn gemak mijn aankoop opgezocht en de retour afgehandeld. Ik meteen een vervangend product aangeschaft en ook weer met de juiste service en informatie. Zij beheersen het vak en houden de klant echt in de ja stemming. Kom daar nog maar eens om.
Dus tien punten.

Will 25-01-2019

Prettige winkel. Snel geholpen als je wilt en anders kun je rustig rondlopen om te zoeken wat je wil.
Altijd zeer vriendelijk personeel.

joost 25-01-2019

We kregen duidelijk advies en werden niet aangespoord om een bepaald product te kopen - relaxte sfeer en vriendelijke medewerkers in de verkoop en bij de afhandeling. Levering zou tot twee weken duren, maar product was er na drie dagen.

rob pelleboer 25-01-2019

heb een dvd speler gekocht bij bcc Apeldoorn west. winkel is ruim en overzichtelijk en het personeel is vriendelijk en heeft kennis van het product.al met al zeer tevreden.

Marieke 25-01-2019

Gisteren besteld, vandaag in huis (zoals beloofd wordt op de website)! Overzichtelijke website met een makkelijk bestelproces.

Michael Blonk 25-01-2019

Prima service en een medewerker met kennis van zaken. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar de wens en behoefte zonder opdringerig te zijn.

Tiny Goede-Flens 25-01-2019

Deze review gaat over bcc westzijde zaandam.Het is een niet te grote winkel en je wordt er deskundig en prettig geholpen. Wij komen er vaak.

Tiny Goede-Flens 25-01-2019

BCC westzijde Zaandam. Prettige winkel en je wordt er goed en kundig geholpen. Wij doen er vaak onze aankopen.

Natascha 25-01-2019

Komen niet heel vaak bij de bcc, maar zodra je binnen komt herkent het personeel je vaak al. Ze beamtwoorden al je vragen netjes, helpen je snel als je wat nodig hebt onder het genot van een lekker bakje koffie. Vind het fijn als ik wat nodig heb om bij bcc Den Haag binnen te lopen. Adviseren je goed smeren je niet het duurste aan maar gewoon wat je nodig hebt en wat aan je wensen voldoet. Dus in 1 woord top!!!!!!!!

Janssen 25-01-2019

Perfecte uiteg door personeel. Nemen alle tijd voor je. Goede uitleg over verschil zakloze stofzuiger en gewone.

Rick 25-01-2019

Inbouwwasmachine Bosch gekocht. Goede uitleg in de winkel. Installatie perfect volgens afspraak. Zeer vriendelijk personeel dat bovendien snel de inbouwinstallatie voor elkaar had! Beter kan niet!

Peter Houweling 25-01-2019

Bcc Spijkenisse, is een hele goede winkel, je wordt er heel prettig geholpen. Wij hebben een nieuwe was/droogcombinatie gekocht We zij heel goed en deskundig door de bewuste medewerkster geholpen. Machine is thuisbezorgd en op de eerste verdieping geplaatst netjes waterpas gezet en alles aangesloten, vervolgens heeft men de machine gekalibreerd. Wij kopen
al onze apparatuur bij BCC Spijkenisse

Fam Poolman 25-01-2019

Prima geholpen en de dame heeft veel ervaring en is erg klantvriendelijk. Ook de winkel is erg prettig door zijn ruimte en overzichtelijkheid . Wij kopen hier dan ook veel van onze spullen.

M. Alsemgeest 25-01-2019

Super geholpen! In vestiging Delft (Bastiaansplein) geholpen door xxxc Zeer kundig, vlot en heel vrolijk! Met een glimlach de deur uit!

Henny 25-01-2019

Hele fijne winkel op buikslotermeer plein en hele vriendelijke verkopers daarom bij bcc bestelt goede service 👍

Samir 25-01-2019

Low Pricing, High Service!

Klopt als een bus!

Dat wordt Nergens anders meer bestellen voor mij!

Ben 25-01-2019

Ik ga steeds naar BCC omdat ik er altijd goed en vriendelijk wordt geholpen .
En als ik om uitleg , dat dan ook meteen krijg ,niets is te veel.
De heren werken en denken met de klant mee.
Alle Lof voor het personeel.

Marcel Gelauff 25-01-2019

Prima, mooie winkel met prettig en goed personeel in het centrum van Hilversum!!

hb 25-01-2019

Alles naar wens en men gaat ALTIJD met de eventuele lagere prijs en aanbieding mee met de andere bedrijven.
Service ook altijd goed NA de aankoop.

Aagje 25-01-2019

Een mooie grote winkel met een zeer breed assortiment. Ik werd heel goed geholpen en kreeg heel goed advies. Ook over zaken waar jezelf niet aan gedacht zal hebben. Vriendelijk personeel die ondanks de drukte tijd voor je had. Bovendien in Leeuwarden bij de winkel gratis parkeren!

Sunita 25-01-2019

Vriendelijk personeel,geduldig en meedenkend. Tip: Mail de vestiging met al je vragen voordat je naar de winkel gaat. Ze zijn vlug met reageren. minpuntje: bij een actie Senseo apparaat stond een kaartje dat je er een pakket bij kreeg twv 50 euro. bij navraag zei het personeel dat dat wel zo was. later las ik de kleine letters en bleek dat dat actie model weer niet mee telde. dat vond ik wel een beetje misleidend en jammer.

ad 25-01-2019

zeer slecht koelkast kapot 10 min aangestaan toen deet hij het niet meer kan geburen is niet leuk maar dat je dan 14 dagen moet wachten voor dat er iemand langs kom vind ik belachelijk dus je krijg hem terug en voor mij geen BCC meer

M. V. Elst 25-01-2019

De laatste jaren steeds onze aankopen bij BCC gedaan.En nog steeds is de service en de uitleg geweldig.Alles volgens afspraak bezorgd.En hebben we nog vragen,staan de verkopers altijd nog voor ons klaar.Een pluim voor BCC.

Thysca 25-01-2019

Site werkt prima maar Kan beter
Voorbeeld ;hij houd geen favorieten vast.
Iets eerdere aankondiging v bezorgschema zou ook wel fijn zijn!

Jan 25-01-2019

Overzichtelijke winkel, geen onduidelijke aanbiedingen, prettige vakkundige verkopers.
Goede, gratis parkeergelegenheid.

Wendy 25-01-2019

Super service!!! Woensdag besteld, donderdag middag stond me wasmachine al te draaien. Ze belden zelfs op of ze al eerder mochten komen.

Paul Kurvers 25-01-2019

Een goede ervaring om naast de andere witgoedgigant terecht te komen in een winkel waar men nog luistert naar de klant. Ook de aflevering geeft mij een goed gevoel. Kundige en aangename monteurs

Kelseyk 25-01-2019

Erg goed geholpen door een chat medewerker bij BCC! Erg vriendelijk en snel geholpen! Volgende dag thuis afgeleverd, top service!

Rinus 25-01-2019

Zoals altijd zeer goed geholpen en een uitstekende service . Helemaal TOP. Zeer kundig personeel en een groot assortiment.