Marieke 25-01-2019

Gisteren besteld, vandaag in huis (zoals beloofd wordt op de website)! Overzichtelijke website met een makkelijk bestelproces.

Michael Blonk 25-01-2019

Prima service en een medewerker met kennis van zaken. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar de wens en behoefte zonder opdringerig te zijn.

Tiny Goede-Flens 25-01-2019

Deze review gaat over bcc westzijde zaandam.Het is een niet te grote winkel en je wordt er deskundig en prettig geholpen. Wij komen er vaak.

Tiny Goede-Flens 25-01-2019

BCC westzijde Zaandam. Prettige winkel en je wordt er goed en kundig geholpen. Wij doen er vaak onze aankopen.

Natascha 25-01-2019

Komen niet heel vaak bij de bcc, maar zodra je binnen komt herkent het personeel je vaak al. Ze beamtwoorden al je vragen netjes, helpen je snel als je wat nodig hebt onder het genot van een lekker bakje koffie. Vind het fijn als ik wat nodig heb om bij bcc Den Haag binnen te lopen. Adviseren je goed smeren je niet het duurste aan maar gewoon wat je nodig hebt en wat aan je wensen voldoet. Dus in 1 woord top!!!!!!!!

Janssen 25-01-2019

Perfecte uiteg door personeel. Nemen alle tijd voor je. Goede uitleg over verschil zakloze stofzuiger en gewone.

Rick 25-01-2019

Inbouwwasmachine Bosch gekocht. Goede uitleg in de winkel. Installatie perfect volgens afspraak. Zeer vriendelijk personeel dat bovendien snel de inbouwinstallatie voor elkaar had! Beter kan niet!

Peter Houweling 25-01-2019

Bcc Spijkenisse, is een hele goede winkel, je wordt er heel prettig geholpen. Wij hebben een nieuwe was/droogcombinatie gekocht We zij heel goed en deskundig door de bewuste medewerkster geholpen. Machine is thuisbezorgd en op de eerste verdieping geplaatst netjes waterpas gezet en alles aangesloten, vervolgens heeft men de machine gekalibreerd. Wij kopen
al onze apparatuur bij BCC Spijkenisse

Fam Poolman 25-01-2019

Prima geholpen en de dame heeft veel ervaring en is erg klantvriendelijk. Ook de winkel is erg prettig door zijn ruimte en overzichtelijkheid . Wij kopen hier dan ook veel van onze spullen.

M. Alsemgeest 25-01-2019

Super geholpen! In vestiging Delft (Bastiaansplein) geholpen door xxxc Zeer kundig, vlot en heel vrolijk! Met een glimlach de deur uit!

Henny 25-01-2019

Hele fijne winkel op buikslotermeer plein en hele vriendelijke verkopers daarom bij bcc bestelt goede service 👍

Samir 25-01-2019

Low Pricing, High Service!

Klopt als een bus!

Dat wordt Nergens anders meer bestellen voor mij!

Ben 25-01-2019

Ik ga steeds naar BCC omdat ik er altijd goed en vriendelijk wordt geholpen .
En als ik om uitleg , dat dan ook meteen krijg ,niets is te veel.
De heren werken en denken met de klant mee.
Alle Lof voor het personeel.

Marcel Gelauff 25-01-2019

Prima, mooie winkel met prettig en goed personeel in het centrum van Hilversum!!

hb 25-01-2019

Alles naar wens en men gaat ALTIJD met de eventuele lagere prijs en aanbieding mee met de andere bedrijven.
Service ook altijd goed NA de aankoop.

Aagje 25-01-2019

Een mooie grote winkel met een zeer breed assortiment. Ik werd heel goed geholpen en kreeg heel goed advies. Ook over zaken waar jezelf niet aan gedacht zal hebben. Vriendelijk personeel die ondanks de drukte tijd voor je had. Bovendien in Leeuwarden bij de winkel gratis parkeren!

Sunita 25-01-2019

Vriendelijk personeel,geduldig en meedenkend. Tip: Mail de vestiging met al je vragen voordat je naar de winkel gaat. Ze zijn vlug met reageren. minpuntje: bij een actie Senseo apparaat stond een kaartje dat je er een pakket bij kreeg twv 50 euro. bij navraag zei het personeel dat dat wel zo was. later las ik de kleine letters en bleek dat dat actie model weer niet mee telde. dat vond ik wel een beetje misleidend en jammer.

ad 25-01-2019

zeer slecht koelkast kapot 10 min aangestaan toen deet hij het niet meer kan geburen is niet leuk maar dat je dan 14 dagen moet wachten voor dat er iemand langs kom vind ik belachelijk dus je krijg hem terug en voor mij geen BCC meer

M. V. Elst 25-01-2019

De laatste jaren steeds onze aankopen bij BCC gedaan.En nog steeds is de service en de uitleg geweldig.Alles volgens afspraak bezorgd.En hebben we nog vragen,staan de verkopers altijd nog voor ons klaar.Een pluim voor BCC.

Thysca 25-01-2019

Site werkt prima maar Kan beter
Voorbeeld ;hij houd geen favorieten vast.
Iets eerdere aankondiging v bezorgschema zou ook wel fijn zijn!

Jan 25-01-2019

Overzichtelijke winkel, geen onduidelijke aanbiedingen, prettige vakkundige verkopers.
Goede, gratis parkeergelegenheid.

Wendy 25-01-2019

Super service!!! Woensdag besteld, donderdag middag stond me wasmachine al te draaien. Ze belden zelfs op of ze al eerder mochten komen.

Paul Kurvers 25-01-2019

Een goede ervaring om naast de andere witgoedgigant terecht te komen in een winkel waar men nog luistert naar de klant. Ook de aflevering geeft mij een goed gevoel. Kundige en aangename monteurs

Kelseyk 25-01-2019

Erg goed geholpen door een chat medewerker bij BCC! Erg vriendelijk en snel geholpen! Volgende dag thuis afgeleverd, top service!

Rinus 25-01-2019

Zoals altijd zeer goed geholpen en een uitstekende service . Helemaal TOP. Zeer kundig personeel en een groot assortiment.

Alex L 25-01-2019

Duidelijke webshop waardoor goed overzicht en keuzemogelijkheden. Prima prijs, inclusief snelle levering( email, bericht en telefoontje over de levertijdtijd) en oude apparaat werd moeiteloos meegenomen. Bericht van aflevering en factuur direct per email ontvangen. Voor mij geen ander meer!

H. Vermeulen 25-01-2019

Ik was eerst bij de MM geweest. Door de 20% kortingsuitverkoop was er een grote drukte en de verkopers hadden geen tijd voor mij.
Toen naar de BCC gereden die maar een paar honderd meter verderop zit. Heerlijk rustig en ik werd goed, deskundig en vriendelijk te woord gestaan. BCC gaat met de prijzen mee, dus ben ik daar goed geslaagd voor dezelfde prijs als de MM.
Ik ben toch niet gek!
Xxxxx

Marion 25-01-2019

Super goede winkel.
Ook hele goede service.
En het bezorgen gaat ook altijd perfect.
Ik beveel deze winkel aan iedereen aan.

Sandy 25-01-2019

De service in de winkel was geweldig. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en kreeg duidelijke uitleg.

wouter 25-01-2019

ik werd bij binnenkomst niet meteen aangevlogen door een verkoper, maar kreeg eerst rustig de kans om zelf te kijken. na een poosje net op het moment dat ik dacht nu heb ik een verkoper nodig kwam er 1 aan. Deze heeft mij professioneel advies gegeven. En legde duidelijk het verschil uit tussen de producten waar ik tussen twijfelde.
top service

Vincent 25-01-2019

Super duidlijk vanaf het moment van bezoeken tot aan het afronden van de bestelling.
Deze aankoop was een wasmachine en droger, en ik weet zeker dat binnenkort ook hier mijn tv instalatie vandaan gaat komen!
Top service aan de deur ook!

Maan 25-01-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een interessante reclamefolder thuis bezorgd kreeg. De producten en de prijs spraken mij aan. De levering liep perfect en de oude apparaten werden mee retour genomen. Met bestellen heb ik hulp ingeroepen omdat 1 van de artikelen die ik wilde bestellen op dat moment niet voorradig was om te bezorgen. Dit probleem is via de chat medewerker prima opgelost. Enige minpuntje was dat de chat conversatie nogal wat tijd in beslag nam.

Daems 25-01-2019

Goede service komen afspraken en vriendelijke bediening.
Prijzen zijn uitstekend een aanrader.

Marco 25-01-2019

Mensen met kennis van zaken.
Vriendelijke verkopers
Snel en goed geholpen.
Prima service

Roy 25-01-2019

Keurig vantevoren een tijdsvakindicatie gekregen voor mijn nieuwe TV. Zonder problemen geinstalleerd en de oude TV meegenomen. Uitstekende service en heldere voorwaarden!

N leenen 25-01-2019

Zeer inhoudelijk deskundige ondersteuning bij het maken van een keuze. Ook niet sturend op een bepaald product. Prettige omgang

Kelly Egelmeer 25-01-2019

Ik was op 24/01 op zoek naar een goede ipad maar ik had zelf de kennis niet welke het beste bij mij zou passen. Ik ben in de winkel door XXX in Oss ontzettend fijn geholpen en geadviseerd waardoor ik nu deze review schrijf op mijn nieuwe gave Ipad!

E.T Bouman 25-01-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan de winkel BCC Sliedrecht.
Ik heb goede, duidelijke uitleg gekregen over de producten waar ik geïnteresseerd in was.
Een aantal woorden die mijn ervaring kunnen omschrijven zijn: eerlijk, vriendelijk en vooral deskundig.

ruben 25-01-2019

goede service, had een tv gekocht, maar zag dat deze ergens anders goedkoper was, naar de winkel gegaan en was zo geregeld, super

Noortje 25-01-2019

Deskundig advies en duidelijke toelichting specificaties bij aankoop laptop. Zijn in staat te helpen bij het maken van een keuze gebaseerd op wat je aangeeft nodig te hebben. De medewerkers zijn vriendelijk en staan je graag te hulp.

Hans 25-01-2019

Prima hulp in de winkel bij het uitzoeken van mijn aankopen. Levering conform de afspraken.

Leo de Haas 25-01-2019

Fijne winkel om te shoppen, had oortjes nodig en een usb kabel.
werd netjes aangesproken kan ik u helpen of heeft u iets speciaals nodig?
Ja, dus bovenstaande. werd mij duidelijk gemaakt welke verschillende keuzen er waren voor oortjes, met steker of bleu tooth. Usb kabel welke lengte, welk materiaal.. Kortom gewoon top!

Bata 25-01-2019

Het is een overzichtelijke winkel met veel keus. Wij werden goed en vakkundig geholpen.

Wim Kraay 25-01-2019

Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Nette winkel, overzichtelijk en compleet assortiment.

Gruben 25-01-2019

Heerlijk steeds zeker weten dat je nooit teveel betaald. alles wat niet op voorraad is kan gewoon in de winkel besteld worden en thuis bezorgd worden.
geweldige garantie mocht het niet naar je zin zijn mag je gewoon ruilen ook wanneer het uit de verpakking is. fijne winkel.

Gerdrina 25-01-2019

Snelle levering, indien nodig winkel dicht in de buurt, al eerder goede ervaringen met BCC.

Reibos 24-01-2019

Prima webshop en winkel(s) doen wat er gevraagd wordt en zeer deskundig advies!

S. 24-01-2019

Zeer scherpe prijs, genoeg personeel aanwezig die goed advies geeft. Goeie service en goede producten. Erg tevreden!

Monique 24-01-2019

Vriendelijk bediening, en hulp. Je bent een klant en geen nummer. Mooie winkel. Accortiment duidelijk en overzichtelijk. Personeel met ieder hun eigen Expertise. Je wordt niet doorverwezen maar geholpen tot je wordt “ overgedragen” aan de juiste collega met die expertise die jij nodig hebt. Collega’s hebben respect voor elkaars deskundigheid.

C. Verplak 24-01-2019

Wat een super service van BCC! Vanaf het moment van bestellen (in dit geval een wasmachine) is de communicatie over de bezorging zeer accuraat geweest. Op de ochtend van bezorging een SMS gekregen met het schappelijke tijdvak van 2 uur wanneer de bezorging plaats zou vinden. De nstallatie van de machine door de bezorgmedewerkers verliep ook vlot en ze waren heel vriendelijk. Bij deze raad ik BCC ten zeerste aan! :)