Willem van der Werf 23-01-2019

Fantastisch geadviseerd door Duco/BCC Muiden. Er is zo’n groot verschil tussen de veel inbouw koel/vries combinaties! Heel goed geholpen. Ook de inmeet- en inbouw service is perfect!

Nikita S. 23-01-2019

Fijne winkel. Je word niet meteen bij binnekomst besprongen door personeel. Na zelf rond gekeken te hebben heeft de manager ons geholpen met de juiste keuze maken. Bezorging was ook goed gedaan door 3 vriendelijke jonge mannen. Goede ervaring wij komen hier zeker terug.

Roel 23-01-2019

22-1-2019 'savonds voor 22.00 uur een Volledig geintegreerde vaatwasser Bosch vaatwasser (inbouw) SMV68PX01N bij BCC besteld.
23-1-2019 'smorgens al geleverd en geplaatst. Prijstechnisch helemaal niet duur.
Service helemaal top.
Supersnelle levering.
Een echte aanrader voor iedereen.
Ps. Ik kan geen minpunten bedenken.

Schoonen 23-01-2019

prima service, goede voorlichting, levering volgens afspraak, installatie met zorg uitgevoerd, kortom zeer tevreden.

Cathy 23-01-2019

Prima service van BCC. Ene dag wasmachine besteld, volgende dag geleverd. 's Ochtends bericht dat het tussen 8 en 10 bezorgd zou worden. En 20 minuten van tevoren door de bezorgers geinformeerd dat ze eraan kwamen. Netjes afgeleverd, toestel geplaatst en oude meegenomen (Plus nog wat ander klein spul met de Wecycle regeling). Om 9 uur stond mijn nieuwe wasmachine te draaien! Enig puntje, van mij hoeft het niet perse de volgende dag. Dus een optie voor later leveren (dan gratis) en zo snel mogelijk (tegen kleine vergoeding zou ik prima vinden.

Magda Mulder 23-01-2019

Ik kom hier graag omdat je hier nog als mens behandeld wordt. Er wordt ruim de tijd voor je genomen zodat je alle vragen kan stellen die je maar hebt. Een verademing in vergelijking tot andere electronica winkels.

Klayzel 23-01-2019

Na een bezoek aan de BCC in Oosterhout erg goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe Miele droger. Ik wilde voor een conventioneel model gaan, maar werd zeer deskundig geholpen en kreeg goed uitgelegd waarom een iets duurdere keuze beter bij mijn wensen zou passen. Uiteindelijk het advies opgevolgd en dat heeft zeer goed uitgepakt.
Hartelijk dank *****!

Kim 23-01-2019

BCC online is erg overzichtelijk en bood het product aan voor de laagste prijs. Super snelle service.

Carmen 23-01-2019

De website is duidelijk en overzichtelijk! Mocht je vragen hebben dan heb je de chat. Werd goed en duidelijk geholpen! Vervolgens was de levering ook vlot en netjes!

Ron Groenewegen 23-01-2019

Grote sortering,vriendelijk personeel.Personeel goed op de hoogte van de mogelijkheden van de apparatuur. Duidelijke uitleg.
BCC laagste prijs garantie werkt perfekt!

A van Diggele 23-01-2019

We zijn goed en deskundig geholpen, alleen lang moeten wachten voor er een verkoper vrij was.

Menno 23-01-2019

Zeer plezierig geholpen door Alex.
Goed advies en zeer correct. Kom graag bij de winkel voor uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel.

Paul 23-01-2019

Vriendelijk personeel. Assortiment is redelijk, parkeren vlakbij de winkel.
Daarnaast kun je er freebees inwisselen. Wel zo handig.

Betsie44 22-01-2019

Mijn Samsung T1 SSD -geheugen van 500GB was vol en Ik had eerst op de site gekeken of Samsung nog verkocht werd bij BCC. De aanbieding was aantrekkelijk en heb de stoute schoenen aangetrokken en maar gelijk naar de winkel gegaan.
Helaas was deze in de winkel niet voorradig. De verkoper liet mij nog andere apparaten zien, maar ik had geen zin in een externe harde schijf waar bewegende delen inzitten en omdat ik veel vertrouwen in Samsung heb, liet ik de verkoper deze via de website van BCC bestellen.
De verkoper vond mij modern omdat ik juist een Samsung SSD wilde hebben. Ik vertelde hem dat ik veel pech heb gehad met externe harde schijven en dat BCC mij juist die Samsung had aangeraden. De volgende dag werd ik 's morgens al blij gemaakt met mijn nieuwe aanwinst - een Samsung T5 SSD geheugenapparaat.

Isabel 22-01-2019

Ik kom heel graag in deze winkel. Je wordt heel vriendelijk en deskundig geholpen. De door mij gekochte Tefal blender is een echte aanwinst!!!

LM 22-01-2019

BCC heeft een ruim aanbod, met scherpe prijzen en een goede service. Al verschillende malen dingen besteld en het is altijd in orde.

Thomas 22-01-2019

Alles wat mis kon gaan ging mis! Zowel de levering, de communicatie als de klantvriendelijkheid en service. Een totale flop, die langdurige irritatie en ergernis heeft opgeleverd.
Ipad besteld voor Kerst. Zou paar dagen voor Kerst worden geleverd.
Er ontstaat vertraging. Om onverklaarbare reden kan DHL niet leveren op aangekondigd tijdsblok. Eerste keer vergeefs thuis gebleven.
DHL is niet bereikbaar op zondag en reageert geirriteerd op maandag, dat ze ook een rustdag verdienen..... Nog steeds geen bericht over nieuwe dag levering.
BCC Klantenservice is onbereikbaar per telefoon. Na 25 minuten en 30 minuten wachten geef ik het op. Per app bericht gestuurd. Na 1 dag nietszeggend antwoord met begrip voor ongemak....
Inmiddels is Kerst voorbij en de lol is er grotendeels af.
Nieuw tijdsblok aangekondigd door DHL. Blijf thuis, maar weer tevergeefs!
Er is een probleem bij levering opgetreden. Telefonisch verwijst DHL me door naar BCC. Ik heb de IPad immers daar gekocht. Op mijn opmerking dat DHL voor aflevering moet zorgen en dus primair verantwoordelijk is, wordt afhoudend gereageerd.
BCC is wederom niet bereikbaar. De dichtstbijzijnde winkel van BCC heeft geen openbaar telefoonnummer. Twee maal winkel bezocht en om hulp gevraagd. Zouden ze doen, maar er komt nog steeds geen schot in de zaak.
Na paar weken krijg ik te horen, dat er blijkbaar schade is opgetreden tijdens het vervoer. Bovendien is de IPad niet meer leverbaar. Het geld zal worden teruggestort na paar dagen.
Op mijn verzoek om mij enigszins tegemoet te komen en de IPad via de winkel wellicht met enige korting te leveren wordt negatief gereageerd. Het geld zal worden teruggestort.
Dit duurde daarna nog ruim 10 dagen en aantal malen rappelleren. Het geld werd uiteindelijk ruim een maand na mijn bestelling teruggestort. Het dramatische dossier kon worden gesloten!
Ik was geen Ip[ad, maar een flinke dosis ergernis, teleurstelling en verloren tijd rijker.

Arno 22-01-2019

De service van de verkoper was uitstekend, ook bij het bepalen van de uiteindelijke keuze.

Nina 22-01-2019

Ik ga altijd naar de BCC vanwege hun service!! Het begint bij de uitgebreide en ervaren adviezen (Sittard en Beek) en vervolgens de after sales. Ik heb wel eens meegemaakt dat er iets aan een product kwam waardoor deze niet meer (goed) functioneerde. Hiermee teruggegaan en ik ben altijd naar 100% tevredenheid geholpen.
Dit in tegenstelling tot de bekende concurrenten waar ik wel eens met tranen aan de balie heb gestaan omdat ze mij niet konden helpen met iets wat in de garantie viel en me telkens doorverwezen naar de producent van het product en deze verwezen me natuurlijk weer terug naar de verkoper.
Wat ik doe tegenwoordig: ik kijk naar de prijzen van de concurrenten en als ik zie dat deze een lagere prijs hebben, dan ga ik hiermee naar BCC (laagste prijs garantie) en koop ik deze bij hun. Dan heb ik de service van BCC EN de scherpste prijs. Zo heb ik gister weer een Dyson steelstofzuiger met de scherpste prijs gekocht (wel even opzoeken of de concurrerende partij op de lijst staat van laagste prijs garantie).
Bedankt BCC, ik ben een zeer tevreden klant!!! :-D

Marco Den Hollander 22-01-2019

Heldere en vakkundige informatie gekregen. Verkoper nam de tijd voor ons en was meedenkend. Ik ga voor mijn volgende aankoop graag weer naar de winkel aan het Rhijnspoor in Rotterdam!!

A onderwater 22-01-2019

Koelkast moest vervangen worden. Na super advies van de klantenservice een keuze gemaakt. Deze pasten alleen niet door de deur van mijn woning maar door snel handelen van de installateur stond hij binnen 30 minuten.

Mgdjh 22-01-2019

Super geholpen met het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger en televisie. Stofzuiger was niet op voorraad, maar we hadden hem direct nodig. Het showmodel werd netjes ingepakt, als nieuw, met een mooie korting op de garantie. Super tevreden over de service!

Geeske 22-01-2019

Snelle levering, correcte en vriendelijke bezorgers. Wasmachine netjes geplaatst. En ook nog netjes uitgelegd. Alle verpakkingsmateriaal netje mee terug genomen een ook de oude machine.

Wouter 22-01-2019

Leuke shop. Afgelopen zondag een soundbar gekocht die maandag werd geleverd. Super geholpen en de levering was ook in orde.

dave 22-01-2019

wij zijn in de bcc winkel vriendelijk geholpen door een kundige verkoper die duidelijk de verschillen in laptops maakte.

Henk Savelkouls, Ulvenhout 22-01-2019

Deskundigheid en duidelijke informatie omtrent de ontwikkeling van t.v.-apparatuur.
Zonder verkoopdruk vanuit BCC is de klant koning en krijgt alle varianten te zien.
Duidelijke taal voor senioren die weloverwogen aankopen doen. Ook na de aankoop alle zorg aan bezorgen en installeren en muurmontage. Geweldig content!!

Muriel 22-01-2019

Ik heb hier een mooie koelkast gekocht. Het product werkt erg goed. De service was ook super! Ze hebben hem zelfs een verdieping hoger gebracht! TOP

koetsier marinus 22-01-2019

supervlot geholpen, goede uitleg, nam goed de tijd voor ons, niet opdringerig oms te scoren, goed bedrijf

aankoop waterpompdroger 22-01-2019

De bezorgers weigerden tegen de vooraf gemaakte afspraken in de de droger naar de 1ste verdieping te brengen. Uiteindelijk na aandringen en het laten lezen van deze afspraken werd de droger naar boven gebracht echter met de mededeling dat ze niet van plan waren om de droger uit te pakken en op de wasmachine te plaatsen. Uiteindelijk restte mij niets anders dan hiermee akkoord te gaan. Omdat de droger nog in de doos zat kon ik deze dan ook niet controleren op schade. Er was geen tijd om de droger uit te pakken want de heren hadden meer te doen en ik kreeg aanvullend de mededeling dat de droger dan weer meegenomen zou worden. Al met al zijn de heren zonder dat ik de bon heb ondertekend weg gegaan. Maar wat schets mijn verbazing nog geen uur later krijg ik een e.mail van BCC waarin ik bedankt word voor aankoop en de ondertekening van de bon. Vervolgens BCC klantenservice gebeld om mijn klacht te uiten echter zonder succes nooit meer iets gehoord.

Roos 22-01-2019

Deskundigheid en met de klant meedenken. Stofzuiger die ik wilde was niet op voorraad, snel even besteld via de computer. De verkoper logte zelfs even in op consumentenbond om met me mee te kijken

Vivian 22-01-2019

's Middags besteld en de volgende dag al in huis. Was netjes ingepakt. En met de koptelefoon die ik besteld had ben ik ook erg blij.

Jewa 22-01-2019

Mijn oude printer begaf het. In de winkel hebben ze gekeken of zij het probleem konden oplossen. Dit lukte niet. Dus kon ik mijn oude printer daar achterlaten en heb ik een nieuwe printer gekocht. Bij het naar mij toe mailen van de aankoopnota ging er iets fout. Dit is prima hersteld. Daarna ben ik gebeld omdat een prepaidkaart voor de 'Instant ink' actie van HP gekoppeld was aan de aankoopnota die ik eerder niet had ontvangen. Dus kreeg ik een nieuwe prepaidkaart mee. Bovendien had ik in november 2018 een nieuw setje inktcartridges voor mijn oude printer bij deze BCC gekocht. Hier had ik de aankoopbon nog van. Dit setje is zeer vriendelijk omgeruild voor een nieuw setje voor mijn nieuwe printer en ik kreeg mijn geld nog deels terug ook. Top!

Peter 22-01-2019

Bij BCC wordt ik altijd eerlijk en correct geholpen. De medewerker heeft mij goed voorgelicht over de mogelijkheden van de gekochte apparatuur. Zelfs werd ik attent gemaakt over een mogelijke korting.

PietvV 22-01-2019

Wij zijn bijzonder onder de indruk van de winkel in Almere, goed advies, kennis van zake en klantgericht. Wij wilden nog wat navragen op de afdeling Audio en WIFI. De dame die ons hielp spuide zoveel kennis dat wij ons voorgenomen hebben nog eens terug te gaan. Ook over de verkoper van 2 koelkasten zijn wij zeer tevreden. Bij de bezorging ontstond wat ongemak. De verkoper nam de moeite om te vernemen of het probleem was opgelost. Petje af voor de klanten service

Marian Smit 22-01-2019

Vooraf prima geadviseerd in de winkel. Uiteindelijk besloten tot de aanschaf van een printer die niet voorradig was in de winkel. Online besteld en de volgende dag in huis.

Rodejo 22-01-2019

Zoals altijd weer uitstekend geholpen bij de aanschaf van een wasdroger. Men nam de tijd in de winkel om uitleg en advies te geven zonder aan te sturen op koop van een duurder model. Heb later nog een slang erbij gekocht en daar werd ik door de verkoper erop gewezen dat het apparaat misschien wel goedkoper was geworden en je dus het verschil terug zou krijgen. Wat ook idd het geval was. Prima service. Ook de levering en aansluiting werd goed en vakkundig gedaan. Geheel op de tijd zoals was aangegeven.

Arie 22-01-2019

Netjes geholpen en goed advies over de aan te schaffen LG televisie. Tijdens bedenktijd de TV alvast gereserveerd.

Nabila 22-01-2019

Keurig geadviseerd en geholpen. Ook met retourneren/omruilen nooit probleem gehad. En inderdaad altijd de laagste prijs!!

Mgv boeije 22-01-2019

Een prettige winkel om een product uit te zoeken met behulpzame mensen. er is goede uitleg over het product en de verwerking van gegevens is accuraat. Snelle levering, ondanks de sneeuw trad er minimale vertraging op en attente jonge mannen verzorgen de installatie. Bosch is vooravond een vertrouwd merk. We zijn weer gered!

Vink 22-01-2019

Het personeel in de winkel is vriendelijk en geven alle informatie die je nodig kent hebben. Alleen de mails en apps die men krijgt in de JE vorm i.p.v. de U vorm zijn vreselijk. Maar het personeel van de winkel weet hoe het hoort.

Douwe 22-01-2019

Ruim, overzichtelijk, voldoende personeel, vriendelijk personeel, behulpzaam en deskundig personeel; geen opdringerigheid gemerkt.

Hamers 22-01-2019

We zijn erg vriendelijk en vakkundig geholpen en namen ook zeker de tijd voor ons .

roy 22-01-2019

Klacht was snel en eenvoudig afgehandeld. ik was langs geweest met een magnetron die binnen de garantie defect was. Geweldig in een woord.

Bianca 22-01-2019

Ik heb een vaatwasser gekocht bij BCC omdat de winkel vlakbij zit, het personeel altijd behulpzaam en vriendelijk is en de prijs redelijk. De verkoop was zo gedaan, de vaatwasser zou komende week binnenkomen en de dag daarna eventueel al bezorgd en geïnstalleerd kunnen worden. Helaas was dat niet waar (een verkooppraatje om mij als klant binnen te halen misschien?). De vaatwasser kwam pas na ruim een week binnen en kon uiteindelijk pas na ruim 2 weken na de koop worden bezorgd en geïnstalleerd. Het contact met de klantenservice en de installatie gingen verder prima alleen jammer dat de verkoopster niet gewoon eerlijk zei dat het in het ergste geval misschien wel eens ruim 2 weken kon duren. Wie weet had ik dan toch nog even ergens anders gekeken.

angelo 22-01-2019

Zeer snelle levering precies volgens beloftes. Netjes op tijd geïnformeerd over dag en de tijd van levering zelfs 10 minuten van te voren netjes gebeld. Voor ons zeer goede winkel

Jacques 22-01-2019

Gewoon goed geholpen bij BCC bij de aankoop van een wasmachine. Prima advisering en een concurrerende prijs.

Verax 22-01-2019

Vandaag besteld, morgen in huis en je krijgt 's avonds een sms voor het tijdstip en de bezorger belt nog 15 minuten voor aankomst.
Oude koelkast is meegenomen dus allemaal top!

Fam. Molendijk 22-01-2019

de levering was perfect gepland, precies op tijd en ook nog van te voren gebeld, precies zoals was beloofd, goed en snel geplaatst door vakmensen, we zijn er erg blij mee.

Ger 22-01-2019

Hebben goede service geleverd bij het aansluiten inductie kookplaat hebben netjes de oude plaat meegenomen

Christien 22-01-2019

Goede uitleg over het apparaat. Vriendelijke behandeling en prima service. De wasmachine kwam 2 weken later in de aanbieding en was 200 euro goedkoper. Het verschil kregen we zo terug!!