Margriet de Beurs 23-01-2019

Na een bezoek aan de winkel en prima hulp, ging ik thuis verder met de aankoop via internet. Er bleek bij de inductiekookplaat niet de juiste stekker te zitten, ik dacht dat dit wel zo was. Terug naar de winkel bleek het een misverstand te zijn geweest. Toe bleek ook dat er nu een nieuwe actie was, via mediamarkt, waardoor het toestel flink goedkoper was. Ik kreeg van de verkoopster het verschil terug betaald en de stekker met een flinke korting!! SUPER SERVICE 10

Klant 23-01-2019

Voor een nieuwe senseo gekozen voor website BCC. Goede ervaringen en een winkel vlak in de beurt. Voor eventuele garantie aanspraken. Op het bestelformulier aangevinkt dat het oude apparaat door de bezorger voor recycling zou worden meegenomen. De bezorger van HDL gaf helaas niet thuis. Loze belofte!

Leo 23-01-2019

groot assortiment en informatieve medewerkers maken het de klant makkelijk.
Afgelopen week een vriezer en vaatwasser gekocht en door BCC laten aansluiten. de medewerkers zijn beleeft en gaan keurig met de juist gekochte spullen om. tevens kreeg ik een aantal handige gebruikers tips. zeer tevreden met de service.

Alex 23-01-2019

Ik koop al jaren bij BCC, omdat de klantvriendelijkheid goed is en ook de service als er iets niet goed werkt. Daarnaast houdt men actief acties van concurrenten in de gaten, zodat ook de online-prijs direct aangepast is/wordt. Mocht er toch een actie tussendoor glippen dan heb je achteraf ook nog ruim de tijd om dit aan te geven en krijg je het verschil terugbetaald.
De winkel in Amersfoort is daarnaast ook goed bereikbaar en is parkeren ook nog steeds gratis. De bezorging is goed geregeld: je krijgt een e-mail en een SMS met daarin een tijdswindow van 2 uur. Vlak voordat men daadwerkelijk komt wordt je ook nog eens gebeld. Top! Ook het aansluiten van de apparatuur werd netjes gedaan.

Frans 23-01-2019

Kleine aankoop gedaan, maar als grote klant behandeld! Artikel was in de winkel niet op voorraad maar werd keurig en gratis de volgende dag bij mij thuis bezorgd.

Marianne 23-01-2019

goede website, na bestelling product snelle levering. Product was netjes ingepakt, al met al een goede winkel. Ga hier zeker meer producten bestellen. Top!

marjan 23-01-2019

ik ben heel goed geholpen bij het vinden van een printer. misschien iets meer informatie dan ik nodig had, maar dus uitgebreid, kundig en vriendelijk

Annemie 23-01-2019

Accurate begeleiding in de winkel zelf, uitstekende opvolging van de bestelling, plaatsing op het afgesproken tijdstip.

Eddy 23-01-2019

: Deskundig/vriendelijk personeel nemen alle tijd om je te helpen (Deventer)
: Ruim aanbod artikelen
: Ruime parkeer gelegenheid

Kees 23-01-2019

In de winkel zijn wij prima geholpen, goed advies gekregen. De prijs was hetzelfde als die van de concurrent

Mevr. J. W. 23-01-2019

Op zoek naar een wasautomaat voor een 91-jarige, leidde de verkoper ons gelijk naar het juiste model, binnen 10 min. geregeld. Ook de aflevering was perfect in orde.

Willem 23-01-2019

Ik kwam in de winkel en kreeg meteen een verkoper die mij naar goede tevredenheid tewoord stond en mij zeer vlot hielp hij wist mij ook een goede uitleg tegeven op mijn vragen en zo kon ik mijn artikel snel mee naar huis nemen dus een fijne winkel om mijn zaken te volbrengen

Zijl 23-01-2019

Prima winkel op Ekkersrijt behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Snelle services en niet te opdringerig.

wfr 23-01-2019

Thuisbezorgen was prima, de volgende dag netjes bezorgd. Bij het in de winkel laten bezorgen gaat veel minder vlot en laat de communicatie te wensen over (qua beschikbaarheid, geschatte leverdatum). Klantenservice via WhatsApp is traag en telefonisch wordt je achterin een wachtrij gegooid zonder een indicatie hoe lang dit kan duren. Genoeg verbeterpunten dus!

Jos van Manen 23-01-2019

Prachtige, overzichtelijke winkel met personeel die tijd voor uitleg van product nemen

Tom Tulis 23-01-2019

Ik heb een bestelling gedaan op 31 oktober j.l. welke nooit is aangekomen. Na diverse keren contact te hebben gezocht en nadat ik diverse keren aan het lijntje werd gehouden heb ik gevraagd om teruggave van het het aankoopbedrag. Er werd me op 7 december toegezegd dat binnen 14 dagen mijn geld teruggestort zou worden. Het is nu 23 januari en ik heb weer contact gezocht nadat ik een e-mail met een rekening heb gekregen. De medewerker wees weer naar een andere afdeling en ik hen nog steeds mijn geld niet! Ik koop dus in de toekomst nog geen batterij meer bij BCC!!!

Janneke 23-01-2019

Gekozen voor de BCC omdat ze ook VVVcards aannemen. De website is overzichtelijk, ook de afhandeling is duidelijk, fijn dat je een bezorgdag kan kiezen.

Moeder van twee 23-01-2019

Prima winkel, heb er een wasmachine aangeschaft, ik vond het prettig om in de winkel de verschillende modellen en merken te zien met de nodige uitleg van de medewerker van BCC. Dit heeft mij zeker geholpen in het maken van een keuze. Je krijgt direct de aankoopbon incl de bijgekochte garantie doorgemaild.De wasmachine is de volgende dag keurig op tijd, kwartier van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, geleverd en aangesloten incl. De nodige uitleg over de machine. Het oude apparaat hebben ze kosteloos meegenomen. Toen ik de vraag stelde of ze evt ook mijn oude wasdroger mee wilde nemen, was dit geen enkel probleem en koste totaal geen moeite. ( als de vrachtwagen te vol had gezeten had dit natuurlijk niet gegaan) Bedankt jongens 👌 ook na het teken voor ontvangst direct een mailtje dat de machine geleverd is met je handtekening. Vriendelijke bezorgers, vriendelijk personeel in de winkel. Ik ben zeer tevreden over de BCC👍

Ferry 23-01-2019

We hadden al een goed antwoord op onze vraag voordat we de vraag konden stellen.
Net na de aanschaf. Kwam er een prijs verlaging deze kregen we gelijk aangeboden

Nico Heijnsdijk 23-01-2019

Koop hier altijd alles, Wordt altijd goed geholpen. Goede service. Deskundige uitleg.

Boer 23-01-2019

Overzichtelijk bij gebruik, goede informatie en snelle bezorging al de volgende ochtend.

Ad 23-01-2019

Zeer vlotte verkoopster en zeer klant gericht. Zij gaf helder en duidelijk advies over het gewenste artikel, waardoor onze keuze eenvoudig werd. Een zeer tevreden klant.

Inge Jansen 23-01-2019

Zoals altijd weer uiterst tevreden over BCC. Goede producten, goede uitleg en kennis en perfecte bezorgservice. alles is weer netjes meegenomen van verpakkingsmateriaal en binnen een paar minuten gebeurt.

Geen opmerkingen, zoals altijd weer enorm tevreden!

Kessels 23-01-2019

Omdat verkoper *****een top verkoper is die goede en eerlijke advies geeft.

Kees-Jan 23-01-2019

Erg leuk en professioneel geholpen. Goed advies en toch ook voldoende ruimte om zelfstandig rond te neuzen. Ik kom hier vaker en zal dat zeker blijven doen.

Ingrid 23-01-2019

Dit is gewoon DE winkel, zeer deskundig personeel (Sabine) die je alles perfect uitlegt, en eventueel met andere ideeën komt, wat beter is of niet. En is er bij thuis komst iets mee, wordt dit netjes opgelost. Dus in deze winkel kom ik graag terug.

Houtje46 23-01-2019

Fijn om in een fysieke winkel de producten te kunnen zin, dat heeft bij mijn keuze kunnen helpen. Zeker daar waar het prettig is in een omgeving te zijn waar je goed wordt geholpen als dat nodig is.

Ria 23-01-2019

Supersnelle levering door beleefde, vrolijke jonge mannen
Gisteren ging m’n oude apparaat stuk en vandaag kan ik alweer genieten van m’n nieuwe apparaat.
Correct en netjes afgeleverd!

Ynte 23-01-2019

Super levering. Op tijd en netjes aangegeven via mail sms en telefoon. Enig minpunt(maar dat is bij andere winkels ook zo) dat je moet betalen voor het omdraaien van de deur.

Debbie 23-01-2019

Bedankt BCC! Toppers!
De bezorging was netjes geregeld, de koelkast die ik had besteld zag er goed uit! Ook be bezorgers waren heel erg vriendelijk, ze hadden iets vertraging door een lekke band, na een belletje wist ik waar ik aan toe was, dit was ook netjes geregeld!
Het enige nadeel is dat bij het naar binnen brengen mijn nieuwe laminaatvloer is beschadigd ondanks dat ik aangaf dat ze voorzichtig moesten zijn ivm. De nieuwe vloer.
Vandaar dat ik een 8 geef!

H. Witz 23-01-2019

Ik heb de webshop niet bezocht, maar ben direct naar de winkel van BCC in Hengelo gegaan vanwege vorige positieve ervaringen met eerdere aankopen. Het gehele “proces” van aankoop t/m aflevering thuis (inclusief plaatsing en aansluiting op de audio-installatie) is vlot en goed verlopen. In de winkel ben ik vriendelijk geholpen en ben goed geadviseerd. Mijn aankoop betrof een Samsung 55Q7FQ LED TV 2018. Beoordelingscijfer 10.

Daphne 23-01-2019

Mijn bestelling bij bcc gedaan omdat ik hier wel mijn vvv cadeaukaart kan inleveren voor de betaling.

Ria 23-01-2019

Mooie centrifuge, lekker licht in gewicht en uitstekende resultaten qua drogen!
En bijna geruisloos!
Topproduct , zeker gezien de lage prijs!

yan 23-01-2019

De verkoper, ondanks zijn jonge leeftijd was in mijn ogen zeer kundig mbt. de uitleg van de door mij aangeschafte artikel. Gezien de huidige tarieven die er door diverse bedrijven (denk aan hoge voorrijkosten, onderzoekskosten enz.) worden gehanteerd mbt. service bij evt. defect raken van het apparaat, leek mij een advies voor een extra aanvulling op de garantie periode tot 5 jaar (ipv. 2) een welcome oplossing. Sjappoo…..

Johan Klomp 23-01-2019

Zoals altijd het in de winkel gekochte artikel ( inbouw koelkast) keurig thuis bezorgd en door kundige medewerkers geinstalleerd.

Joost 23-01-2019

Nadat ik er een Tv heb gekocht heb ik dus vanwege de goede uitleg en advies, een soundbar gekocht van Denon. Ook hier zat weer een actieprijs op. Gereserveerd voor de zekerheid en inderdaad een dag later was de oude prijs weer van toepassing. Dus ook hier weer goed aan gedaan. Ik denk dat de verkopers goed met je meedenken en niet zo'n agressieve of opdringerige verkoopmethode toepassen. Dat werkt niet bij mij. Dank je wel hoor BCC.

Martin M 23-01-2019

Zaterdagmiddag 10 minuten voor sluitingstijd (maar dat wist ik pas later) prima advies en keurig geholpen in een overzichtelijke opgeruimde winkel. Met een koop die kwalitatief zeer goed is en bovendien schappelijk van prijs. Chapeau !!

Joost 23-01-2019

Een geweldige en goede service. Eerst informatie gekregen van mijn TV aankoop. Ik twijfelde nog even maar de verkoper heeft alles gereserveerd voor 6 dagen bedenktijd. Geen aanbetaling was nodig en daarmee stond de actieprijs in elk geval vast. Echter een paar dagen later het zelfde artikel bij Mediamarkt 20% goedkoper. Geen probleem want BCC past de prijs aan. Ongelofelijk blij wordt je daar van. Dus dan ook nog maar een dvd en soundbar erbij gekocht.

Jan Jansen 23-01-2019

Goed geholpen met advies, vriendelijk en kwamen afspraken na!
Goed info mbt bezorging en aansluiting conform afspraken.

Jobje 23-01-2019

Via internet wasmaschiene besteld, netjes en optijd geleverd en aangesloten. Alles zoals ik verwacht had.

Mike 23-01-2019

Goede prijs en gratis verzending en retour. Levering via DHL verliep zonder problemen.

Jack en Meriam. 23-01-2019

Wij zijn erg tevreden over BCC.
De garantie, geld terug als het artikel bij een ander goedkoper is, geldt echt. We hebben 3 weken geleden een artikel gekocht bij BCC, toen een andere ineens een actie had alles 20% korting, zijn wij terug gegaan met onze bon en kregen het teveel betaalde meteen terug gestort, toppie! Het is een fijne winkel waar men echt verstand heeft van zaken.

Franciska 23-01-2019

Fijne winkel prettig personeel, heelijk ruim opgezet!! Kom erg graag nog eens terug.

Antoine 23-01-2019

BCC maakt de prijsgarantie waar. Aanbiedingsprijs van het artikel dat ik wilde kopen was overnacht aangepast naar normale prijs. Bij diverse andere bedrijven was deze prijs nog de aanbiedingsprijs. Dit aangegeven bij (wat later bleek vestigingsmanager te zijn) en ik werd netjes geholpen. Kreeg het artikel voor de aanbiedingsprijs mee en de prijs werd gelijk in het system aangepast.

Jan 23-01-2019

Het bestellen ging zeer eenvoudig, het vergelijkings mechanisme werkt ook goed.
Kortom alles was helder en de communicatie daarna ook heel helder.

Saskia 23-01-2019

Kom hier al jaren en koop hier alles voor in huis. Nu ook weer prima geholpen met wasmachine en droger. Goed advies en goede service, ook klein probleempje na levering weer prima opgelost. Top winkel!

Rene 23-01-2019

Al jaren klant in de winkel in Den Haag, nu online besteld.
Ook een geweldige ervaring en zeer snelle en goede service!
Gisteren besteld, vandaag Miele Wasdroger geleverd en geplaatst!
Oude droger ook gelijk meegenomen Top!!

D schmidt-limpens 23-01-2019

Voor de eerste keer heb ik de BCC site bezocht nadat ik alle digitalecwebshops voor huishoudelijke produkten heb belopen.
BCC kwam als beste qu prijs uit de bus.
Vervolgens kan ik mededelen dat ze de afspraken perfect nakomen en ik zeer tevdeden over bestellen tot leveren dat dit ook snel en cofrect uitgevoerd wordt.
Ben zeer tevreden over de AEG wasdroger en heb meteen een stofzuiger bij hun ook gekocht wegens de goede verzorging.

Ineke 23-01-2019

De site is makkelijk en overzichtelijk. Genoeg specificaties. Afspraken maken over levering is ook gemakkelijk. Ik vind het altijd prettig als ik geen rare fratsen hoef uit te halen om thuis te zijn en ik kan gewoon mijn vrije dag prikken. Vervolgens krijg je heel 's ochtends vroeg een sms hoe laat ze ongeveer komen, waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zitten. En je wordt ook nog eens tien minuten van tevoren gebeld. Erg prettig. De mannen die kwamen afleveren waren heel relaxt, sloten mijn gasfornuis ook met gemak aan en legden ook even uit wat ze precies deden. Ik kreeg even een uitleg over de oven die eerst even een keer warm moet worden en afgenomen, voordat hij klaar is voor gebruik. Erg klantvriendelijk. Mijn oude apparatuur werd zo afgevoerd. Ideaal. Ik vond dit een goede winkelervaring.

Rodriguez 23-01-2019

Ben in de winkel correct geholpen en geadviseerd. Er werd een afspraak gemaakt om te leveren en we zouden daarover een mail ontvangen en een sms met tijdsblok van levering. Niet dus. Klantenservice niet bereikbaar, te druk, in de wacht...uiteindelijk maar naar de winkel gereden om te vragen hoe of wat..gelukkig werd het snel geregeld om de volgende dag alsnog te leveren, maar deze "fout" kostte wel een onnodig vrije dag. Levering en plaatsing verliep verder vlot en correct, bereikbaarheid klantenservice in een verbeterpunt