Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GB 24-01-2019

Makkelijk zoeken, goede product beschrijving en goede prijzen. Snelle levering!!!

Vera 24-01-2019

Online of in de winkel bestellen, perfecte service, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, tevoren een mail met de tijd van levering, bij levering een telefoontje binnen hoeveel tijd ze arriveren, al jaren werken wij op deze manier met BCC en zijn er heel erg tevreden mee.

S.A Rodenburg 24-01-2019

D.d 15-01-2019 naar de vestiging Haagweg te Den Haag geweest en vakkundig en vriendelijk te woord gestaan door de heer Dennis. De ijskast die we toen besteld hebben is op 17 jan . volgens de afspraak geleverd en vakkundig geplaatst.

Familie Lemmens 24-01-2019

Wij zijn heel goed geholpen door de vriendelijke verkoopmedewerker. Hij heeft onze goede adviezen gegeven zonder ons iets op te dringen. Hij was heel behulpzaam. Na aankoop hebben we besloten om de tv thuis te laten bezorgen en installeren. Ook over de bezorgers en installateur kunnen we alleen maar positieve woorden zeggen. Heel vriendelijk, behulpzaam en alles goed uitgelegd.

Hans van der Mispel 24-01-2019

Ik heb via de webwinkel een bestelling geplaatst.binnen 24 uur heb ik mijn bestelling keurig verpakt ontvangen. Iets waar een andere grote elektronica keten niet aan kon voldoen. Die stunten dan wel met prijzen maar kunnen vervolgens pas na 5 werkdagen leveren of het is ineens niet meer voorradig. klasse BCC voor de snelle service.

B. Van Hazebroek 24-01-2019

Goed en vriendelijk geholpen via de chat functie.
Helaas vertraging door DHL.
Excuus mail ontvangen van BCC terwijl zij er niks aan konden doen. Vind ik netjes.

Wim Sparenburg 24-01-2019

Vakbekwaam personeel en de levertijd werd keurig aangehouden, zelfs 2 dagen voor de levertijd kreeg ik het bericht dat mijn Beko wasdroger klaarstond om geleverd te worden. Ik kon zelf de leverdatum in typen. Keurig geregeld.

Bas 24-01-2019

Super Goes geïnformeerd personeel en niks is teveel. Prijs dik in orde maar de service is veruit het belangrijkste.

Wibo Woudt 24-01-2019

Gekozen om een aanbieding in een reclamefolder. De aanbieding was niet meer leverbaar, maar men verkocht mij een vergelijkbaar artikel, maar nieuwer en iets duurder, voor dezelfde actieprijs.

Timmermans 24-01-2019

Je wordt er vriendelijk en professioneel geholpen ze proberen je niet een product te verkopen die je niet wil.

Ze geven je een goed advies.

Jos Loock 24-01-2019

Persoonlijk contact vooral gehad in een winkel dichtbij. Hierna via internet de keuze gemaakt en bestellen via webshop.
De installatie wordt door vriendelijke en deskundige medewerkers uitgevoerd.
De nazorg in het digitale contact is goed.

Daniel 24-01-2019

Na wat aandringen kreeg ik ( denk ik) een senior verkoper die voor mij wel even een stapje meer wou doen. Ik snapte het beleid wel, maar ik had een specifieke wens en dat had een legitieme reden. Namelijk eerst kijken of de hoofdtelefoon wel echt lekker zat. Al met al prima proces, prima prijs en prima service.

hwj oomen..rietstraat 30 schijndel 24-01-2019

zou niet weten welke winkel voor mij beter zou zijn. heb alles op gebied van electronica bij bcc veghel gehaalt .super snel geholpen en een prima garantie.het personeel prime petje af . ben super blij met bcc.kan niet beer

M. Paulussen 24-01-2019

We werden snel, vriendelijk en deskundig geholpen! Erg blij met de vaatwasser. De verdere afhandeling zoals de informatie omtrent levering en het installeren van de vaatwasser ging vlekkeloos en heel vriendelijk.

Kees Klippel 24-01-2019

Goed bereikbare locatie. Fijn personeel, niet te opdringerig. Goed ingerichte winkel, geen op je afkomend geluid van muziek en andere storende bronnen. Vragen worden goed beantwoord, indien mogelijk. Houden zo BCC😁

Chester Spieker 24-01-2019

Mooi initiatief of simpel het verschil in betaalde bedrag retour te krijgen als de prijs omlaag gaat.
Een perfect service die zonder problemen verleend werd door BCC. Top!

Henk de Haas 24-01-2019

Ik heb een nieuwe Samsung wasmachine bij BCC aanschaft via internet. Mijn complimenten voor de aflevering. Keurig binnen de gestelde tijd, met mail vooraf, nette mensen en snelle plaatsing, ik zal jullie bij iedereen aanbevelen.
Nogmaals hartelijk dank!!!

Berry Kuiper 24-01-2019

Ik heb erg goede ervaringen met BCC Veenendaal en dan vooral met dhr. van Essen, hij voorziet ons altijd van erg goed advies en kan eea ook goed onderbouwen. We hebben al meerdere producten bij hem gekocht en zijn er nog steeds tevreden over, ook de after service is erg goed!
Voor ons is er maar 1 adres wanneer wij electronica kopen!

JLWGeerst 24-01-2019

Heb voor deze motivatie gekozen nav. de slechte service van De Mediamarkt en ik was blij dat ik bij BCC terecht ben gekomen .
Aangezien ik zo'n bediening in de zaak wel besteed vond en dat was erg positief .
Ook de vervolg service was excellent . Zowel de afspraken en aanlevering en in bedrijf stelling waren uitstekend . Dus complimenten voor het bedrijf .

Karin 24-01-2019

Zeer goede ervaring met de webshop van BCC.
Heel gebruiksvriendelijk wat prettig is om te winkelen.
Ik zal de webshop van BCC zeker bij mijn familie/vrienden aanbevelen!!
Mijn koopartikel moest op mijn werklocatie afgeleverd worden. De bezorgers hebben het apparaat in het ziekenhuis afgeleverd op de etage en locatie waar hij gepland was.
Mijn complimenten voor de service en zeer goede telefonische communicatie tijdens de levering.

Paul Logister 24-01-2019

Ik ben zoals meerdere keren een bezoek en aankoop zeer goed geholpen.
Zeer bereidwillig en goed gemotiveerd medewerkers.
Zal zeker terugkomen voor een volgende aankoop.

Dion 24-01-2019

Erg klantvriendelijk en goed geïnformeerd over onze koelkast. Wij waren na sluitingstijd nog binnen en nog steeds even vriendelijk. Tevens werden we de volgende dag opgebeld dat de prijs ergens anders die dag goedkoper was geworden en kregen het prijsverschil terug. De bezorging super netjes afgehandeld en alle dozen werden weer netjes meegenomen dus erg tevreden

Richard 24-01-2019

Vriendelijk personeel welke zonder gedoe de prijs van het product aanpaste op een aanbieding van het zelfde product elders. De winkel netjes en overzichtelijk.

arjan den hartog 24-01-2019

Deskundig personeel, rustige sfeer waar je alle ruimte en tijd krijgt om de juiste keuze te maken, groot aanbod aanwezig om een goede keuze te maken! helemaal top.

Marjolein 24-01-2019

Snelle service, vriendelijke bezorgers, goed bereikbaar.
Product zou 2 weken besteltijd hebben, maar werd na 2 dagen bezorgd.
Ruime keuze vrijheid, voor besteldag.

C. Faeseler 24-01-2019

Het is een mooie ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk deskundig personeel

Manon 24-01-2019

Goed advies verkregen en de mogelijkheid om op je gemak te luisteren naar diverse soundbars.

Patrick Ras 24-01-2019

Tijdens de 20% actie van Mediamarkt besloot ik een soundbar te kopen. Helaas was het te druk om goed geholpen te worden en ben ik naar BCC Zoeterwoude gegaan.
Ik ben daar uitgebreid en zeer vriendelijk geholpen. Minpuntje was wel dat ik de gewenste soundbar niet kon horen vanwege een storing. Ook ben ik op het punt van surroundgeluid verkeerd geïnformeerd zodat ik een dag later weer terug moest om mijn aankoop te ruilen. Deze afhandelingen zijn wel weer keurig uitgevoerd.

Marieke Kersten 24-01-2019

Wij zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen. De verkoper liet ons alle mogelijkheden zien en horen en luisterde goed naar onze wensen en mogelijkheden.

Jordy Verhoeven 24-01-2019

Naar de mediamarkt om daar een soundbar te kopen. Daar werd ik(ondanks aanwezigheid van voldoende personeel) na een half uur wachten nog steeds niet geholpen. Besloten naar de BCC te gaan daar werd ik direct geholpen en geïnformeerd over de verschillende soundbars. Omdat ik weinig kennis had van soundbars was ik op zoek naar de goede informatie om de juiste keus te maken. BCC heeft hierin in al mijn eisen voldaan. Ik zou daarom ook iedereen aanraden van deze winkel gebruik te maken dit met name om de goede hulp bij de aankoop van mijn soundbar.

Jelle 24-01-2019

Geweldig geholpen door de medewerker in de winkel en hij heeft ook de prijs aangepast ivm de laagste prijs garantie. Ik kom hier zeker weer terug!

Hans 24-01-2019

Weer een aankoop gedaan bij BBC.En wederom de laagste prijs.Kocht een product van 59 euro,was elders 69.snelle levering en kreeg op 3 manieren een aankondiging dat de chauffeur onderweg was met een tijdsindicatie!Super geregeld!

mirke 24-01-2019

goede service, had hem ergens anders goedkoper gezien en werd meteen aangepast. Erg vriendelijk

Nanny Monteau 24-01-2019

We gingen ons oriënteren en de verkoper maakte ons zo enthousiast dat we gelijk de koelvriescombinatie aangeschaft hebben. De levering was perfect, heel fijn dat de tijd van te voren vermeld werd. Oude combi werd meegenomen. Heel tevreden met alles!

Anneke 24-01-2019

Het was wat lastig om goed telefonisch contact te krijgen. Slecht (sneeuw) weer en filiaal niet vlakbij. Toen het tel contact uiteindelijk lukte was puzzel snel opgelost en werd duidelijk wat ik het beste kon doen. Ik kreeg een heel eerlijk advies. Die ervaring had ik eerder met BCC; ik ken dit bedrijf vanaf de start op de Nw Meerdijk on Badhoevedorp ca 45?? Jaar geleden.

Bianca en Marcel 24-01-2019

Goede service. Goede uitleg over de stofzuiger, prima stofzuiger. Goed geluisterd naar de wensen van ons.

Lars 24-01-2019

Op het begin een moeilijk op gang komend gesprek. Toen kreeg ik een specialist erbij en die vertelde mij fijnloos alle details over de oven. Alle details kon die zo vertellen wat heel
prettig was

Erol Aydin 24-01-2019

Ik word altijd zeer vriendelijk en duidelijk geholpen en dat Stel ik zeer op prijs

Lia 24-01-2019

Makkelijk zoeken in de webshop en bestelling wordt netjes en correct op tijd geleverd

Timo & Jarno 24-01-2019

in de online shop snel gevonden wat ik zocht. Wel onduidelijk wanneer acties aflopen.

Willy van Engelen 24-01-2019

Klant vriendelijk personeel , goede ervaring met BCC ervoor al .
Alleen de uitleg van het apparaat ( vrieskast) was er niet toen deze geplaatst werd.
Dat is jammer .
6 gebruiksaanwijzingen in andere talen en dan er maar moeilijk uitkomen als ouder persoon .
Maar dat heeft niets te maken met BCC .
Super blij met de energie zuinige vrieskast.

Willemssen 24-01-2019

na contact te hebben gehad via het hoofdnummer, wat heel prettig verliep naar de winkel gegaan de info had ik zelf al helemaal uitgezocht, je werd niet zoals in vele andere winkels omgepraat naar een ander model, wel werd er nog duidelijk de verschillen uitgelegd tussen de merken en de types die we in gedachte hadden.De verkoper was vriendelijk en duidelijk, bij de betaling werd alles wat BCC doet en kan doen nog duidelijk uitgelegd, net als zou je er niet uitkomen je gewoon kunt bellen voor hulp..top service en top verkoper in de winkel van BCC in Venray

SAS 24-01-2019

Goede en zeer snelle service, spullen die ik besteld had waren de volgende dag al binnen en waren wat ik ervan verwacht had.

Jenny 24-01-2019

Goede productinformatie. Product was niet op voorraad maar na paar dagen netjes en telefoontje en email. Medewerker heeft mij netjes geholpen bij het inladen

Habs 24-01-2019

De goeden service die je in de winkel krijgt heb je ook online. Snelle en duidelijk service. Goed bezorgd en gemonteerd.

Kevin Hendriks 24-01-2019

Ik vond dat ze echt goed hebben geholpen en ook goeie uitleg over de telefoon
Echt goed gedaan ga zo door en jullie komen echt ver.
Kevin Hendriks

Wouter 24-01-2019

Zeer fijne winkel
Passen prijs aan als het ergens goedkoper is
Raden het product aan dat beter is dus niet altijd duurder is

Lesley Hopman 23-01-2019

Via een zoekmachine kwam BCC in beeld voor een product dat ik snel nodig had.
Het product stond mij aan en heb dat per omgaande besteld, waarbij de afrekening op meerdere manieren mogelijk is. Wordt helder en duidelijk uitgelegd en als zo uitgevoerd.
Vrijwel direct na mijn bestelling is deze verzonden, waarbij ik continu werd geïnformeerd waar mijn bestelling op dat moment was. De volgende dag is het al afgeleverd, naar volle tevredenheid.

Jebby 23-01-2019

Blijft de goedkoopste, als concurrent actie heeft past bcc zijn prijzen aan,bezorging volgens afspraak,alleen het weer zat tegen maar keurig laten weten door sms dat de afspraak enige vertraging heeft opgelopen

Wijnand 23-01-2019

Wat een topverkoper. Goede heldere uitleg, denk mee. Echt een aanrader deze winkel. Toch goede ervaringen bij BCC. Veel beter dan bij Mediamarkt.