Hieselaar 28-01-2019

Het was makkelijk winkelen.
Voldoende betaal mogelijkheden.
Zeer snelle levering van de aangekogte artikelen.

Grinsven 28-01-2019

Fijne babyfoon. Hebben een tweede gekocht voor bij ouders thuis. Goed beeld en geluid. Enige kleine puntje is dat de slaapliedjes tamelijk hard gaan zelfs op de zachtste stand van geluid.

Marijke van Gennip 28-01-2019

Waar ik zeer tevreden over ben is het personeel. Zeer vriendelijk en met service hoog in het vaandel.

Esther 28-01-2019

Vlotte service, er word goed meegedacht. Vragen worden erg goed en helder beantwoord.

Albertjan 28-01-2019

Bcc keurig alles zo als afgesproken top levering en nette bezorgers toppie.

benito 28-01-2019

De personeel heel vriendelijk en goede service, en ik vindt makelijk wat ik zoek, en de prijs

Joan 28-01-2019

Duidelijke website en een snelle levering.
Ik werd door de chauffeur op de hoogte gehouden van de levertijd.(eerder dan verwacht. Dus hoefde ik niet lang thuis te wachten) Het apparaat werd deskundig geplaatst met een goede uitleg.

piet wijnen 28-01-2019

Ik ben in de winkel op Ekkersrijt prima geholpen en ben ook zeer tevreden over de installatie monteurs die de installatie op zeer prfessionele wijze hebben uitgevoerd

Marjos 28-01-2019

Fantastisch!!!!!!!! Gisterenmiddag hier een artikel besteld, veruit de goedkoopste prijs die ik kon vinden èn .... géén verzendkosten er nog bovenop. En vanmorgen is het artikel al bezorgd!! Een 10 met een dikke plus voor BCC!

Rosa 28-01-2019

Zeer ontevreden over de costumer service van BCC. De wasmachine was bij levering verkeerd aangesloten (zekeringen niet verwijderd), waardoor de machine alle kanten op beukte. Gelukkig waren we thuis en hebben we de machine snel uit kunnen zetten om schade te voorkomen. Op zich een menselijke fout. Echter was de klantenservice vervolgens 2 werkdagen niet telefonisch te bereiken. Na ook geen respons op e-mail, maar langs gegaan in 1 van de filialen. Ter plaatse goed geholpen en vandaag dan ook 2 bezorgers, die de fouten prima hebben hersteld.
We zijn nu ondertussen alleen wel een week verder en hier veel tijd aan kwijt geweest. Dit alles terwijl we ook nog 30 euro hebben betaald voor extra aansluit service (aansluiten op trekschakelaar)

Ruud 28-01-2019

Service is meer dan prima, ook aflever-/installatie en montage service was perfect. Goede adviezen gekregen en zeer klantvriendelijk.

Chanine 28-01-2019

Gebruiksvriendelijke site, ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was. De levering was super snel (1 dag na bestelling) en mijn pakketje was netjes en veilig verpakt.

Sophie 28-01-2019

Fijne webwinkel met prima service. Het product is netjes afgeleverd. Het zou alleen fijn zijn als de bezorgers iets meer tijd zouden hebben voor de bezorging. Ik beveel deze winkel zeker aan.

P H.de Koster 28-01-2019

BCC heeft een zeer slechte webshop en een zeer stugge klantenservice
10 December 2018 een Chromecast besteld en betaald nu 28 januari 2019
nog steeds niet geleverd en het ook annuleren van mijn bestelling zodat ik mijn geld terug krijg hoort niet tot de mogelijkheid

Margretha 28-01-2019

Jullie zijn snel met leveren
En bellen netjes van te voren dat jullie er bijnaar zijn daar kunnen somge bedrijfen voorbeeld San nemen vindt ik

M.J. KAMSTRA 28-01-2019

Heerlijk om naar BCC Hoorn te gaan, terwijl Mediamarkt en Beerepoot inde buurt zijn. Waarom?
Klantvriendelijk, goed geprijsd en de service is goed. Wat wil een mens nog meer.

Laurens 28-01-2019

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van televisie. Wilde de actie nog meepakken en ben eerst in Heerlen geweest. Hier hadden ze de televisie niet op voorraad en hebben ze naar Beek gebeld waar de televisie wel nog op voorraad was. De medewerkers van zowel Heerlen en Beek waren behulpzaam en vriendelijk. Uiteindelijk de televisie dezelfde avond nog opgehangen en ben zeer tevreden over de service van BCC.

T.Peeters 28-01-2019

Goedkoopste prijs en product (Soundbar) kunnen bekijken en beluisteren in de winkel.
Ideaal om product persoonlijk te kunnen vergelijken voordat de definitieve keuze wordt gemaakt.
In het verleden ook goede ervaring met garantieafhandeling (gelukkig maar 1x nodig gehad)

MPM 28-01-2019

Ondanks de drukte in de winkel waren we toch snel geholpen. De enkele vragen die we hadden werden duidelijk beantwoord, ondanks dat de verkoper van een andere afdeling was.
Gezien we precies wisten wat we wilde kopen, waren de producten al snel uit het magazijn gehaald en werd de prijs verlaagd naar de aanbiedingsprijs van de concurrent.
Omdat ik eerder bij de winkel iets had gekocht hoefde de verkoper me alleen in het systeem op te zoeken. De factuur werd daardoor ook per e-mail naar me verzonden.

Jp 28-01-2019

Goede snelle service, moest wel even wachten tot ik geholpen werd, artikel op voorraad

Harrie 28-01-2019

Het bestellen ging makkelijk, sitegebruiksvriendelijk en Je word van het moment van bestellen tot de machine is aangesloten, prima geïnformeerd.
Wij zijn top tevreden.

Helene 28-01-2019

De winkel is groot en overzichtelijk ingericht. Er is veel keuze aan producten. We werden heel professioneel en vriendelijk geholpen. Hele prettige winkelervaring.

Jos 28-01-2019

Ik heb eerst informatie opgedaan op de webmail van BCC voor de aanschaf van een koelkast.
Uiteindelijk naar de winkel gegaan om het product te bekijken. De koelkast was in de winkel aanwezig evenals vele andere modellen. Ik kon door de grote keuze (in de winkel aanwezig) uiteindelijk een goede keuze maken welke koelkast geschikt voor mij was. De verkoper was erg open en eerlijk over bv. de geluidshinder bij andere koelkasten en andere zaken m.b.t. de kwaliteit. Geduldige en eerlijke verkoper1

Klaas 28-01-2019

Keurig overzichtelijke winkel met klant vriendelijk personeel.
Je wordt snel en vriendelijk geholpen.
Goede service.

Richard de Plant 28-01-2019

Het duurde even voordat we geholpen werden, maar zodra iemand kwam werden we snel en goed geholpen. De winkel is netjes, goed opgezet en heeft vriendelijk personeel. Wij zijn ook heel tevreden met ons product, een Philips Smart TV.

Sonja vd N 28-01-2019

Ik ben snel geholpen door een vriendelijke man. Hij luisterde naar mijn vragen en ben daarin goed geholpen. Ik stond door de snelle service snel weer buiten met mijn nieuwe aankoop. Fijne winkel met vriendelijk personeel. Een aanrader

Ron Sabandar 28-01-2019

BCC is de winkel waar ik altijd al graag mijn keuken en witgoedapparaten kocht. Ook deze maand ben ik er tweemaal geweest en beide keren voor de aankoop van een externe harddisk en een smartphone. Ik werd er vriendelijk bij binnenkomst verwelkomt. Daar ik online mij al geïnformeerd had over te kopen artikelen was de aankoop m.b.v de professionele winkelbediende snel gemaakt.

Wesley 28-01-2019

Overzichtelijke site, gebruiksvriendelijk en duidelijk.
Achteraf krijg je ook een duidelijke mail over je garantie.

Liesbeth 28-01-2019

Ik werd snel aangesproken en goed geholpen. Er wordt goed geïnventariseerd wat de wensen zijn. Daarna wordt uitgelegd wat de verschillen zijn tussen diverse modellen. En vervolgens werd de deal gesloten.

Dennis 27-01-2019

Prima geholpen bij het uit kiezen van een laptop, kundig advies. Alleen mag er wat minder andere zaken worden "aangesmeerd" anti virus, aanbieding essent e.d.

A.S. 27-01-2019

Keurig geholpen in de winkel, maar bij aflevering zijn de afspraken niet nagekomen. Zeer teleurstellend en hopen dat dit wordt opgelost

Marco 27-01-2019

Mijn ervaringen met bcc in nijmegen dukenburg is altijd positief. Deskundig geholpen door het personeel. Ook de reparatie service is prima. Tablet was stuk door een technische fout en is opgestuurd door de bcc.
Klanten service van de bcc vertelde erbij dat het wel een aantal weken kon duren voordat de tablet weer terug is.
Kon de tablet ongeveer 3 weken later ophalen in de bcc. Tablet is gemaakt en doet weer waar hij voor bedoelt is.
Ik kijk eerst op internet om producten te vergelijken en ga naar de bcc om het product te bekijken tja en dan is de koop meestal wel gedaan. Al met al bcc een aanrader om huishoudelijke artikelen aan te schaffen.
Voor grote spullen is de breng service ideaal en volgens afspraak en voordat ze komen een sms of je wordt gebeld.
Heb zelf een kleine auto dus als er iets groots aangeschaft moet worden dan laat ik het thuis bezorgen.
Ik geef een 10 en weet zelf ook wel dat er altijd iets beter kan maar vandaag op koopzondag vriendelijk personeel en namen de tijd ook al was het druk.
Top👌

L.Magnin 27-01-2019

Perfect geholpen, deskundig, niet opdringerig, makkelijk bereikbaar en vrij parkeren

H.v.d.Zwaart 27-01-2019

Bij BCC in Schalkwijk heel prettig geholpen en erg vriendelijke verkoper heeft al onze vragen over de samsang iPad beantwoord en goed uitleg gegeven.
Komen zeker terug bij ons volgende aanschaf.

Remco 27-01-2019

Mooie overzichtelijk winkel en snelle service.
Klantvriendelijk personeel en lage prijzen.
En ik kon mijn VVV-bon inwisselen.

Daniel 27-01-2019

Ik ben goed geholpen en het personeel was vriendelijk, Ik ben tevreden over de bcc aanrader voor andere

BBDeger 27-01-2019

De gear s3 frontier gezien bij mediamarkt, waar de prijs lager was als bij bcc. Dit gemeld bij de verkoper. Meneer heeft me heel goed geholpen en het verschil eraf gehaald. Ook via de chat ben ik enorm goed geholpen! Hulde!!

Marrie de vreeze 27-01-2019

Heerlijke winkel,goed geholpen met uitleg en uitproberen van het artikel.
En vriendelijk geholpen.

Jeanne 27-01-2019

Zeer vriendelijke verkoper met goede product kennis ,later bleek mijn product elders goedkoper,kreeg meteen het verschil retour

Jeannette 27-01-2019

Super duidelijke uitleg gehad. En eerlijk uiteindelijk werd er zelfs een goedkopere optie aanbevolen

George 27-01-2019

Kennis van zaken en klantvriendelijk. Verkoper hielp ons met het brengen van de tv naar de auto. Top.

Theo 27-01-2019

Wat een top winkel, ze nemen de tijd voor je om de verschillen goed uit te leggen .
Ik wilde een stappenteller kopen en werd buitengewoon prettig en goed geholpen.
Goede uitleg en een eerlijk advies, kom er zeker terug.
De verschillen werden duidelijk en daardoor de keus makkelijk.
Niet het duurste maar net daar onder werd geadviseerd omdat er werd geluisterd naar de klant , zeker een exstra reden om terug te gaan.

Lenoir 27-01-2019

In de winkel van BCC prima geholpen tegen de webshop prijs. Vriendelijk personeel en niet opdringerig in geval van extra garantie bijkopen of extra korting bij overstap energie leverancier. Het wordt wel aangeboden, maar een “nee” is gewoon voldoende om er niet verder op in te gaan.

Jelle 27-01-2019

De BCC laat zien dat ze heel anders werken als de meeste massa-elektronika zaken. Klantgericht, behulpzaam en fouten worden er gezien om opgelost te worden. Ook bij mij, product defect geleverd en een prijsverschil met een concurent. Product word opnieuw geleverd en ze houden zich aan hun woord over de laagste prijs garantie.

Jochem 27-01-2019

Zeer goed geholpen , ik ga hier zeker terug komen. Top service. Kreeg ook een top uitleg over het product

Melvinvdmeer 27-01-2019

Ik vind BCC de beste electronica winkel.
Koop altijd alles daar omdat hun gewoon altijd de beste prijs hebben en ook de beste garantie service vind ik.
Word er altijd goed geholpen door werknemers met veel verstand van de producten.
Kom altijd tevreden uit de winkel.

Asmen 27-01-2019

Zeer zeker een aanrader. We hebben bewust voor een stenen winkel gekozen. De verkoper was niet opdringerig en heeft ons op ons verzoek zee kundig geholpen.

Erkelenssss 27-01-2019

Zeer goed geholpen, met advies, begrip voor even geduld en vervolgens de kennis van de andere medewerker nadat ik nog 2 vragen had om er extra bij aan te schaffen. Camera gaan we volgens boekje uitproberen.

Stef 27-01-2019

Goed geholpen goede adviezen, zodra er meegedacht kon worden en ik met goede producten naarmhuis kon.

Corne 27-01-2019

Ben tevreden over de hulp in de winkel, even als het product dat ik gekocht heb, juiste prijs/kwaliteits verhouding