Deze score is berekend op basis van 14871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 09-12-2020

Heldere site: voldoende productinformatie en heldere info over de levertermijn. Eenvoudig bestelling te plaatsen. En rappe levering, had het de dag erna binnen!

Al met al helemaal prima bij BCC!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke winkel.

Enno Z 09-12-2020

Prima en snel geholpen. Vakkundig en mooie winkel om te zien. Ruim overzicht.

Beste Enno Z,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

P Asjee 09-12-2020

Ruime winkel met een groot aanbod van tastbare artikelen. En je gekozen apparaat kan je meteen meenemen. Goede assistentie van een verkoper.

Beste P Asjee,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Scott 09-12-2020

BCC had de laagste prijs voor het apparaat wat ik zocht, en was de enige die ik in de gauwigheid kon vinden die bezorging de volgende dag garandeerde (ik bestelde gisteravond rond 20:00). Het verliep allemaal prima, behalve dat BCC op de website belooft dat het oude apparaat retour wordt genomen voor recyclingen, maar dat gebeurde niet (levering geschiedde door DHL, niet BCC zelf). Dat was wel jammer!

Beste Scott,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Het oude apparaat had inderdaad door DHL meegenomen moeten worden. We kunnen het alsnog laten ophalen. Heb je een ordernummer voor ons?

spoolen 10-12-2020

Fijn! Het ordernummer is 202012-00451183246

Bertus 09-12-2020

Deze shop is geweldig en leverde gratis het bestelde artikel in een paar dagen houd je tussendoor op de hoogte van afleveren en nemen eventueel oude apparaten mee, top bedrijf

Beste Bertus,

Bedankt voor jouw review over onze snelle verzendservice.

Trudy Bosboom 09-12-2020

Ik heb gekozen voor BCC vanwege het gratis cadeaupakket. De levering was snel, de volgende dag al. Om de doos van het product zat plastic, dus het was goed verpakt. Een vraag die ik later had, werd goed beantwoord in de chat van BCC.

Beste Trudy Bosboom,

Gino 09-12-2020

Bij BCC wordt je fantastisch geholpen. Als een artikel niet voorradig is dat wordt het z.s.m. thuis gestuurd

Beste Gino,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Miranda 09-12-2020

Ik vind de service in bcc bergen op zoom echt heel goed. Komen met een goede oplossing iedereen is erg behulpzaam niets anders dan goed 👍🏻

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

T&H 09-12-2020

Zoals wij al gewend waren, waren wij ook nu weer heel tevreden over de klantbehandeling bij BCC aan de Oude Haagweg in Den Haag. Verkoopadviseur Eertwijn had veel geduld en nam alle tijd voor alle uitleg. Dat deed hij op een zeer vriendelijke wijze. Verder was hij totaal niet opdringerig om ons te doen besluiten tot verkoop over te gaan.

Beste T&H,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Den Haag.

Geert 09-12-2020

BCC is enige grote electronicawinkel in Veghel, goed bereikbaar en parkeren. Ruim assortiment, goed parkeren. Webshop overzichtelijk, dus dan is het makkelijk een keuze te maken en naar de winkel te rijden.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

van doorn 09-12-2020

ieen mool overzichtelijke winikel. goed deskundig personeel .goed geholpen met de juiste keuse te maken

Beste van doorn,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Pepijn 09-12-2020

Voor deze schop gekozen omdat veel mensen er tevreden over zijn en goede garantie 👍

Beste Pepijn,

Bedankt voor jouw review.

Natascha 09-12-2020

Super geholpen door een medewerker van BCC. Alle voors en tegens besproken van de aan te schaffen laptop. Uiteindelijk online besteld omdat ik hem dan eerder binnen zou hebben (maar ook dit was op advies van de medewerker) goede service

Beste Natascha,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Nolfa 09-12-2020

Snel inleveren, op tijd.. je wordt snel geholpen voor je vragen en klachten

Beste Nolfa,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Maurice 09-12-2020

Kom al jaren in vestiging Roosendaal voor zowel zakelijke als privé aankopen. Eigenlijk vooral ook dat ik het toch handig vind om een advies te krijgen bij producten waar ik geen verstand van heb. Tot op heden heel tevreden.

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal In Roosendaal.

plaatje - everts 09-12-2020

het personeel is er altijd vriendelijk, daarom zijn wij vaste klant bij BCC

Beste plaatje - everts,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Mathijsk 09-12-2020

snelle service en vriendelijk! binnen een uur lag het klaar en kon ik de stofzuiger ophalen!

Beste Mathijsk,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

L. Hokke 09-12-2020

BCC is een prima winkel. Het assortiment is goed. De medewerker die mij hielp sprak met verstand van zaken en daardoor kon ik makkelijk beslissen over mijn aankoop.

Beste L. Hokke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerker.

Gerda 09-12-2020

Prettig geholpen en vakkundig uitleg gehad.
Later nog even teruggeweest voor hulp bij het installeren van antivirus ook zonder problemen.
Dus de service is goed. Ook de herkenning vond ik prettig.
Ik was smorgens geweest en smiddags kwam ik terug met mijn zoon. En ik werd meteen herkend en ze eisten ook nog precies waar het over ging.
De deal was daarna snel gesloten.

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en vakkundige service in onze winkel.

Marga 09-12-2020

Goede informatie op de site, reviews over producten waren informatief, snelle bezorging

Beste Marga,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Peter 09-12-2020

Goed en snel geholpen door vriendelijk personeel. En gelukkig niet zo druk in de winkel als in de Mediamarkt terwijl zelfde prijzen

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

R. van Gennip 09-12-2020

Zeer fijn geholpen. Eerlijk advies. Niet opdringerig en daardoor gekocht. Een Nespresso koffiemachine. Product bevalt goed en ook de daaraan gekoppelde koffieactie was probleemloos te verzilveren.

Beste R. van Gennip,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service. Geniet van de koffie! ☕

F. Kool 09-12-2020

Prettige winkel en ruim opgezet dus daardoor overzichtelijk en je wordt er netjes geholpen

Beste F. Kool,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Monique Looije-Kreté 09-12-2020

Besteld en volgende dag al geleverd , Top! Aflevering ook heel netjes , kijk zeker voor een volgende keer weer bij BCC!

Beste Monique Looije-Kreté,

H.Bouwman 09-12-2020

De BCC winkel is prima te bereiken en goed parkeren.Personeel is heel vriendelijk.
Goede uitleg,vlotte afhandeling.
Afspraak bezorging ook perfect en tel.contact vooraf voor de levering. Tot op heden prima te vreden.

Beste H.Bouwman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

PHMAC 09-12-2020

In het weekend heeft mijn Chromecast het begeven. Via de webshop van BCC een nieuwe besteld met de optie om deze zelf op te halen in de dichtsbijzijnde winkel (Beek). Toevallig was deze op zondag open dus binnen 24 uur kon ik weer verder kijken naar mijn favoriete Netflix serie... ;-)
Bestellen via de website ging snel en was duidelijk zoals je mag verwachten.
Communicatie na aankoop is erg duidelijk en zoals beloofd op de website. De winkel ging op zondag om 11:00 uur open en om half 12 kreeg ik al een berichtje dat mijn aankoop klaar lag voor afhaal.
BCC is misschien niet perse de goedkoopste maar de prijzen zijn marktconform. Het personeel heeft goede productkennis en is vriendelijk.

Beste PHMAC,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice en onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

A.M. van 't Hek 09-12-2020

Elke keer wanneer ik in winkel van BCC kom, dan wordt je vriendelijk welkom gewenst.
Tevens wordt gevraagd waarmee de medewerk(st)ers je van dienst van kunnen zijn.
Een verademing met andere winkels, waar je als klant vaak niet wordt opgemerkt.
Last but not least de medewerk(st)ers hebben een goede warenkennis.

Beste A.M. van 't Hek,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service van onze vakkundige medewerkers.

Fred 09-12-2020

Super service van BCC, mijn Dolce Gustu einde van de middag besteld en nog geen 20 uur later zat ik al aan de koffie uit het nieuwe apparaat👌🏻👌🏻👌🏻

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie! ☕

George 09-12-2020

Goede en rustige uitleg van de producten. Houden zich ook goed aan de coronaregels.

Beste George,

Karen 09-12-2020

Vriendelijke en eerlijke service. Ik had een laptop gekocht die toch niet voldeed aan onze eisen. Binnen een week terug gebracht en een andere gekocht. Het terug brengen ging zonder problemen. De andere laptop moest besteld worden en was er binnen de afgesproken tijd. De verkoper wist nog wie we waren en waarom nu deze laptop. Fijn om gezien te worden in een winkel

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en persoonlijke service in onze winkel.

Hleeuwen 09-12-2020

De webshop is overzichtelijk en duidelijk.ruime keuze aan betalings mogelijkheden.
Nintendo switch gekocht met Mario party volgende dag in de winkel opgehaald. Ook in de winkel snel en goed geholpen (breda).
Kortom top service

Beste Hleeuwen,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en filiaal Breda. Veel plezier met Mario! 😉

Trudy Bosboom 09-12-2020

Beste Trudy Bosboom,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Paul 09-12-2020

De vaatwasser die ik wilde leek bij BCC, met een levertijd van drie weken te koop, terwijl deze bij andere leveranciers niet te koop leek. Ik bestelde de vaatwasser en hoorde na twee weken dat de vaatwasser gedurende een lange tijd niet leverbaar zou zijn. Van een wat duurder model was nog een exemplaar leverbaar. Via een telefoontje met de klantenserviice deze met enige korting kunnen kopen. Deze werd keurig op de afgesproken tijd geleverd. De vaatwasser is zo goed als ik hoopte!

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de vaatwasser!

Kim Schoonakker 08-12-2020

Goed mee gedacht met mijn wensen!! Beide producten cd speler en gele JBL speaker niet voorradig. Beide producten naar de winkel laten komen, en toen ik 2 dagen later de producten kwam halen werd ik herkend. En wist meneer zelfs nog waarom en voor wie de kadootjes kocht!!! Voelde me welkom en gewaardeerd!!

Beste Kim Schoonakker,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en klantgerichte service in onze winkel.

Sjef Martens 08-12-2020

Ik vond het een overzichtelijke site en de manier waarop besteld en betaald moet worden is eenvoudig. Tevens ben ik goed op de hoogte gehouden wanneer levering plaats zou vinden. Ook nog telefonisch contact gehad en ook hier goed te woord gestaan.
Dus goede service

Beste Sjef Martens,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze overzichtelijke website.

Peter 08-12-2020

BCC Hellevoetsluis is een prima winkel goede service
We zijn goed geholpen met de juiste advies voor ons

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Drukker Hans 08-12-2020

Ten eerste vind ik de klantenservice heel goed, het personeel heel vriendelijk, goeie uitleg en netjes te woord

Beste Drukker Hans,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke klantenservice medewerkers.

MartijnvT 08-12-2020

De service is erg goed. Ik werd geïnformeerd via SMS, email en uiteindelijk een telefoontje van een van de bezorgers, die de TV binnen kwamen brengen. De TV heb ik voor een Outlet-prijs kunnen aanschaffen, wat al snel meer dan 100 euro scheelde. En de kwaliteit van de TV zelf is perfect. Prima bedrijf om vaker mee in zee te gaan!

Beste MartijnvT,

Bedankt voor jouw review over onze outletservice.

BettyG1958 08-12-2020

Altijd goed geholpen bij deze BCC winkel. Gaan ook eerst altijd naar deze zaak. Als ze het niet hebben gaan ze voor je op zoek en bestellen het. Personeel weet genoeg van alle producten.

Beste BettyG1958,

Frederik 08-12-2020

Snelle levering, solide verpakking en gunstige prijs. Alles naar wens. Aanbevelenswaardig.

Beste Frederik,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jaap van Dam 08-12-2020

Bij binnenkomst werd ik direct en vlot geholpen. Hetgeen ik zocht was niet op voorraad maar er werd een goed alternatief geboden. Binnen een kwartier was ik de winkel weer uit met een Sonos one onder mijn arm.

Beste Jaap van Dam,

joke 08-12-2020

Heel vriendelijk personeel en ook in de winkel goed gehandeld naar een product die ik wilde. Klasse winkel BCC Vlaardingen.

Beste joke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Peter 08-12-2020

Prettige en ruim opgezette winkel. Fijne en accurate bediening. Afspraken worden goed nagekomen.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mike C. 08-12-2020

Wederom ben ik tot de ontdekking gekomen dat de BCC het beste eruit springt. Ik, als kritische klant, kijk en vergelijk altijd het product wat ik wil aankopen op diverse shopping sites. Naast de prijs kijk ik ook hoe er online besteld kan worden en of dat dit ook prettig gaat. Nou BCC mijn complimenten. Prijs en gebruikersgemak ten top. Vanaf het moment van invoer t/m levering aan de deur, meer dan geweldig. Fijn dat het ook zo kan.

Net niet helemaal. 08-12-2020

Helaas werd de aankoop niet geleverd op het afgesproken tijdstip. Na zelf getelefoneerd te hebben werd ons medegedeeld dat de levering verlaat was door auto pech.
16 Euro betalen om nog 1 trap omhoog brengen op één product van 600 euro is echt niet proportioneel.

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Marius 08-12-2020

Telkens weer perfecte service. Niet alleen wanneer je geld uit komt geven maar ook wanneer er een probleem is staan deze mensen klaar.
Het word door grote concurrenten steeds lastiger goede prijzen en service te combineren maar BCC Breda blijft dit doen.

Beste Marius,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Gert 08-12-2020

Ik heb inmiddels wat ervaring met BCC. Omdat ik in het verleden ook goed ben geholpen toen ik eens een klacht had hebben zij bij mij een streepje voor.
Deze keer was ik op zoek naar een nieuwe TV en BCC had een mooie aanbieding. In de winkel geweest maar uiteindelijk online besteld. Bestelproces is makkelijk, je hoeft niet persé vooraf te betalen maar dat mag ook bij levering en de bezorgers hebben de TV niet bij de voordeur neergezet maar netjes even in de woonkamer. Niks op aan te merken dus.
Enige minpuntje: in de winkel deed de medewerker niet echt zijn best om me te helpen. Verder prima.

Beste Gert,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Heidi Smeets 08-12-2020

Snelle levering! ‘S Avonds besteld en de volgende dag vroeg in de middag al geleverd. Bovendien altijd goede service en vriendelijke medewerkers in het filiaal Sittard

Beste Heidi Smeets,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Maria 08-12-2020

In één woord geweldig. Mijn bestelling ‘s avonds gedaan en de volgende dag kon ik het al ophalen bij een dhl punt.
Ben ook super tevreden over de duidelijke berichtgeving van BCC, over het pakket.

Beste Maria,

henri frijns 08-12-2020

Deze mensen denken met je mee. Wel zo fijn! Goede communicatie en snelle service!

Beste henri frijns,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.