v haaften 31-01-2019

we zijn zeer goed geholpen en informatie was prima en wachten nu op onze bestelling hopelijk komt die net zo snel als de vorige en plaatsen is ook zeer goed verlopen

heuvi 31-01-2019

Duidelijke site, grote keuze en prettig geprijsd! Aflevering keurig opafgesproken tijd en netjes aangesloten door kundige mensen!

niels 31-01-2019

Ik had bij de BCC winkel in Hengelo een inductieplaat aangeschaft. Hier werd ik erg goed geholpen; vriendelijk, duidelijk en professioneel. Kort hierop werd de bezorging en de installatie al ingeland. Enkele dagen voor de installatie kreeg ik een mailtje welke dag het zou worden. Op de dag zelf een mailtje tussen welke tijden, en een half uur voordat men er zou zijn een belletje dat ze onderweg waren. De installateurs waren erg kundig en vriendelijk. Al met al was men met een klein half uurtje al weer klaar, inclusief tekst en uitleg over de werking van het apparaat. Het verpakkingsmateriaal werd ook weer door hen meegenomen, dus ook hier geen omkijken meer na.
Erg tevreden!

A. Postma 31-01-2019

Diepvrieskast in de winkel bekeken en via de site besteld. Dag erna keurig op tijd bezorgd.
Top!!

Ben 31-01-2019

Goede winkel met veel keus. Personeel altijd aardig en nemen de tijd. Goede adviezen en inlevingsvermogen. Slaag altijd.

tineke bouman 31-01-2019

mooi aanbod leuke prijzen en zeer vriendelijke mensen ,heel tevreden .een dikke 9 ,moet altijd een puntje overblijven toch ,voor nog meer leuke dingen in de toekomst maar voor nu een dikke pluim

Bertus 31-01-2019

Ik heb op 24 januari een nieuwe oven gekocht bij BCC leidschenhage(Samsung NQ50J3630BS). Behalve dat deze oven perfect is werd ik uitermate goed en eerlijk geholpen in deze winkel. Goed advies en voor een hele aantrekkelijke prijs. Een aanrader om hier eens langs te gaan indien je nieuwe keuken en/of witgoed nodig hebt. Dank.

Antoanett 31-01-2019

De site van BCC is overzichtelijk en geeft uitgebreide informatie over het producten. De keuze is groot en de prijzen van de huishoudelijke apparatuur is zeer scherp. De medewerkers van BCC zijn heel vriendelijk en tegenmoet kommend aan alle verzoeken van de klant. Dus blijf ik klant van BCC.

Ronald van der Velden 31-01-2019

uitstekend assortiment, goed bereikbaar zowel met de auto als OV, plezierig en goed geassisteerd door de verkoper

Gabriëla 31-01-2019

Kwam per toeval op de website omdat ik een vriezer nodig had en deze het goedkoopst was. Het scheelde bijna €50,- dus de keuze was snel gemaakt. Ik kreeg meteen een bevestiging en kon het gratis laten bezorgen. Na ongeveer een week kreeg ik een mail en kon ik zelf de bezorgdag kiezen, op de dag van bezorging kreeg ik nog een sms en een mail van een tijdsvlak van 2 uur waarin geleverd zou worden. Daarnaast werd ik een half uur voor de levering ook nog gebeld met het precieze tijdstip.

Al om al: top geregeld en zeer tevreden!

BCC Almere 31-01-2019

Zeer goede service, en ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer ik m'n product kon afhalen. Snel en kundig dus.

Yvonne 31-01-2019

Dit is de winkel waar wij naar toe gaan voor alle producten waar een stekker aan hangt. Ook nu weer zijn we uitstekend geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Binnen een paar dagen was hij geleverd en aangesloten. Perfect!

E. de Leeuw 31-01-2019

Prima winkel, makkelijk te bereiken, kosteloos voor de deur parkeren. overzichtelijk, voldoende en behulpzaam personeel met verstaand van het product. Tijden het wachten terwijl de aankoop uit het magazijn werd opgehaald kreeg ik ook nog een lekker bakkie koffie en na het afrekenen hulp bij het inladen. Kortom, prima winkel met vriendelijk en professioneel personeel.

Erwin Daniels nuenen 31-01-2019

BCC eindhoven ekkersrijt is een vriendelijke winkel waar mensen met je meedenken en flexibel zijn, goed kennis en een goed advies, heel fijn winkelen!

SD 31-01-2019

Goede service en klantvriendelijke medewerkers.
Een grote onderneming met de gunfactor van een kleine.
Prijs van de producten is goed, alleen een detail over de garantie verlening die je er bij "mag" kopen.
Na mijn mening moet BCC gewoon achter de kwaliteit van de producten staan en zou deze garantie verlening een service moeten zijn en er niet extra voor betalen (behoudens dan gebruikers schade e.d.).
Nu wordt het soms als korting gegeven?
Ik weet dat het een keuze van de klant is, maar zou niet nodig moeten zijn.
Verder een goed winkel met vriendelijke en behulpzame medewerkers.

lisa 31-01-2019

Duidelijke website, snelle levering, vriendelijke en respectvolle bezorgers, voorzichtig en zorgvuldig.

Eric Schuurman 31-01-2019

Snelle levering en het belangrijkste het juiste artikel en deze doet prima.

Happy 31-01-2019

BCC is onze winkel. Wij komen daar al ruim 30 jaar. Eerst kijken wij op hun site, daarna gaan wij naar de winkel. Ze zijn klantvriendelijk en denken met ons mee.
Bij het bezorgen en het installeren, hebben wij altijd vriendelijk monteurs gehad, ze werken snel en kundig.

Douwe D. 31-01-2019

Onlangs een mooie Bosch inbouwkoelkast besteld en laten inbouwen dankzij de inbouwservice van BCC. Alles was top. Het duurde nog geen 20 minuten en men was zeer vriendelijk. De koelkast werd de volgende dag na bestelling bezorgd, dus ook dat was goed. Zeer tevreden met de service.

Ben nu van plan nog 3 koelkasten te bestellen, gewoon omdat de service zo goed was.

Alling 31-01-2019

Deze shop heb ik gekozen omdat het dichtbij mijn woonplaats is . Het geluk voor mij dat alle mensen die mij geholpen en geadviseerd hebben( Ben nl drie keer langs geweest voor advies en uiteindeljke koop) zeer geduldig, deskundig en heel goed kunnen verplaatsen in de situatie van de klant.Zij weten wat ze verkopen dat heb ik opgemerkt omdat ze vergelijkingsmateriaal ook kunnen aantonen.Tevens erg attent om te helpen met online producten (wasemkap)

Gust 31-01-2019

goede en snelle info en goede prijs.winkel waar je als klant thuis voelt,prima

Maarten 31-01-2019

Na een uitgebreide analyse kwam BCC als goedkoopste uit de bus. Scherpe prijs en daarnaast belachelijk snel geleverd. Gemak boven alles!

Victor 31-01-2019

Winkel is overzichtelijk en personeel geeft goed advies. . Correcte behandeling

Martijn 31-01-2019

Goede kennis over de producten, veel keuze en anders kan het besteld worden, scherpe prijzen,
vriendelijke medewerker

Kc 31-01-2019

Werd geholpen door 2 goede verkoopmedewerkers voorzien van goede uitleg en advies

Dees 31-01-2019

Mooie droger om te zien.
Werkt super goed, snel droog ,en een uitgebreid menu met veel keuze .
De droger in makkelijk te bedienen .
Een grote trommel met licht aan de binnenkant
ECHT een aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻

Mathijs 30-01-2019

In de winkel heb ik een uitgebreide uitleg gehad over laptops waar ik in geïnteresseerd was.
Op basis daarvan heb ik via BCC.nl de laptop besteld.
De volgende dag had ik hem al kunnen ontvangen, maar omdat ik onverwachts niet thuis was kon ik heel makkelijk een ander bezorg moment kiezen.

Beste advies 30-01-2019

Ik was op zoek naar een tosti apparaat en daar zijn er veel van. Bij BCC konden ze me de juiste aanbevelen en heb daardoor de juiste beslissing genomen. Ben erg blij ermee en kan er ook meer dan alleen tosti mee maken.

AAWM 30-01-2019

Product was niet op voorraad dus duurde voordat hij geleverd werd. In de winkel vriendelijk geholpen. De mannen die mijn fornuis kwamen leveren waren vriendelijk

jo 30-01-2019

hoefde niet lang te wachten op een verkoper. deze man wist waar hij het over had. goede prijs kwaliteit verhouding.

Mvcesajas 30-01-2019

BCC goede overzichtelijke webshop. Strijkijzer had ik binnen paar min gevonden en besteld..betaling via Vvv bon ging ook makkelijk ..bezorging via DHL ging ook goed..tot de volgende aankoop

ChrisV 30-01-2019

Wederom top service met persoonlijke aandacht. Ze doen echt je best voor je en hebben kennis van zaken.

sanders 30-01-2019

Snelle reactie opvragen, goede voorlichting en zelfs extra hulp bij uitzoeken e-reader

Hans Bouwens 30-01-2019

Geholpen door een zeer terzake kundig lid van het personeel. Volledige uitleg gekregen en hij heeft nog een Ziggo tip uitgeschreven waardoor na installatie alles in een keer werkte. Zelfs Ziggo kan het niet in zijn brief uitleggen maar dit was topklasse.

Beer 30-01-2019

Mooie winkel, goed bereikbaar en vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg gekregen over nieuwe telefoon die ik dus ook aangeschaft heb.

R. Kurvers 30-01-2019

Na aankoop van een tv (Samsung)en geluidsinstallatie (Hartman karton) waarbij we in de shop goed zijn geholpen bleek het geheel na installatie niet juist te werken. Na contact nieuwe monteurs in huis die constateerden dat er een noodzakelijke kabel ontbrak die bij de leveringsdata moeten zitten. Zelf gehaald en ook de kabel bracht niet de oplossing. Een nieuw bezoek aan de winkel leverde het resultaat dat we de soundbar konden ruilen. De volgende dag stond de nieuwe soundbar al keurig gereed bij de kassa. Het systeem werkt nu naar behoren. Voortdurend werd dus service verleend, echter met merkenlijst van zaken en een meer uitgebreide demonstratie bij de installatie (waarvoor we ook gewoon hebben betaald) had veel ellende kunnen worden voorkomen

G.A.M. de Ridder 30-01-2019

Vlugge oplossing voor problemen klantvriendelijk, vlot en deskundig geholpen

leike 30-01-2019

Snelle levering en tot nu toe een goede service. Heb nog een klein probleem maar ook dat zal wel opgelost worden.

Miranda 30-01-2019

Een snelle levering, goed info.
Vriendelijke klantenservice, een duidelijke site...

de Bruin 30-01-2019

heel vriendelijk en correct was de afhandeling. De aflevering gebeurde precies zoals omschreven. Gemakkelijk te volgen via Whatsapp en email.

Yvonne 30-01-2019

Als je iets nodig hebt kun je via de bcc website alles makkelijk vinden. Er staat duidelijk bij wat het apparaat kan en doet. Dus je kunt goed de juiste keuze maken.

E. Sijbesma 30-01-2019

Na wat misverstanden is het probleem met mijn mobiel op een goede manier opgelost. Zowel X, de vestigings-manager als Y hebben mij professioneel en vriendelijk geholpen.

Jeroen Hennissen 30-01-2019

Ik beveel de BCC (in Veghel) van harte aan als je een goed advies wilt, waar je als persoon geholpen wordt en niet simpel een nummertje bent.
Wij hebben recent de Bosch Ultimate Steelstofzuiger gekocht nadat we een uitstekend advies hebben gekregen van medewerker Simone (BCC Veghel). Simone nam de tijd om de verschillen uit te leggen en we hebben kunnen testen hoeveel geluid de stofzuiger produceert, hoe zwaar hij is, etc.
Op het moment dat ik bij de BCC was, was er een kortingsactie bij een grote concurrent (beginnend met een M). De BCC paste naadloos de prijs aan. Helaas was de prijs niet 100% correct aangepast, en werd deze ter plekke nog bijgesteld.
Omdat de stofzuiger een kado was voor mij vrouw heeft zelfs de medewerker de stofzuiger voor mij ingepakt terwijl ik aan het werk was (bij de buren van de BCC). 's Avonds na het werk heb ik een mooi ingepakt kado kunnen ophalen! Dat is pas Service met hoofdletter S!

Rene 30-01-2019

Maandag voor niets een dag vrij genomen. Woensdag; Bestelling staat door DHL als bezorgd. BCC gebeld die verwijzen ons door naar DHL, volgens mij is de verzender hier verantwoordelijk voor BCC!! Zij gaven nog wel mee dat uit een onderzoek zou blijken OF wij ons geld terug zouden krijgen?
Helaas heeft de onvriendelijke klantenservice medewerker van BCC hier geen positieve bijdrage aan kunnen leveren.

Bellen met DHL, verkeerd nummer van BCC gekregen. Gesprek van 15 minuten, maar DHL kon ons vertellen dat het pakket op een verkeerd adres, verkeerde naam en onjuiste handtekening afgeleverd is.

Laatste advies van DHL; mocht het pakket niet boven water komen, dienen wij contact op te nemen met BCC, omdat BCC dit behoort te regelen.

Nu maar hopen dat het pakket inderdaad verderop in de wijk is afgeleverd.

Bedankt BCC! In de toekomst maar gewoon bij Coolblue of Media Markt bestellen.

Henk52 30-01-2019

Ik koop alle vele jaren regelmatig bij BCC. Dit keer ging het om een laptop, een inktjetprinter en nog wat toebehoren. En hoewel niet direct noodzakelijk was alles de volgende dag in huis. Het is geen 10 geworden omdat voor de levering vier dozen zijn gebruikt terwijl het ook makkelijk in twee van de verzonden dozen had gepast. Moet ik twee dozen extra weggooien....

Henkie65 30-01-2019

Bestelling door een medewerker (Martin) van BCC Leeuwarden geregeld. Artikel was een paar dagen later al in de winkel. Martin regelde ook de afhandeling en kreeg nog als extra de korting van 20% die de markt met media ook aanbood. Klasse Martin, je bent een uitstekende ambassadeur voor BCC.
BCC, DE WINKEL MET PERSOONLIJKHEID!

J.B.C.van der Pels 30-01-2019

Vriendelijke bediening en duidelijke uitleg over het product,, goedeservice.

M 30-01-2019

Gekozen voor BCC na eerdere mindere ervaringen met de concurrent. Bestelling wordt (ondanks tijdige bestelling) niet als beloofd op de volgende dag geleverd. Installatie wordt onvoldoende gecontroleerd waardoor een ondeugdelijke toevoerslang niet wordt ontdekt. 2 maal contact met klantenservice en krijg zojuist te horen dat de ze hopen dat het volgende week is opgelost. We zijn inmiddels bijna een week verder en het gaat om de toevoerslang van een wasmachine, echt schandalig. Voor mij geen 2e keer.

Metselaar 30-01-2019

Een prettige en overzichtelijke winkel met goed personeel die je op een correcte wijze helpen.
Een winkel om weer terug tekomen.

Ruud Hoogenstraaten 30-01-2019

Tijdens het aktieweekend van 26 en 27 januari 2018 hebben we een wasmachine gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Vandaag op 30 januari is de wasmachine precies in het van tevoren opgegeven tijdblok bezorgd. De oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe op zijn plaats gezet en aangesloten. De monteur heeft het eerste programma ingeschakeld om de machine te reinigen. Tevens een paar goede tips gekregen om de wasmachine om de 2 maanden een schoonmaakbeurt te laten draaien.
Van te voren zijn we door BCC goed op de hoogte gehouden van de bestelling met betalingsbevestiging. Tevens de voortgang van het product was goed te volgen.
Kortom we zijn zeer tevreden over de levering door BCC.