Patrick 01-02-2019

Netjes geholpen in de winkel. Vakundig advies.
Snel geleverd en voldoet naar mijn wens.

Simone 01-02-2019

Duidelijke uitleg over de apparaten, rekeninghoudend met mijn uitgesproken wensen hierin.

Nellie 01-02-2019

Het personeel is niet opdringerig, heel behulpzaam en een goed advies gekregen. Ze zijn klantvriendelijk

Frank 01-02-2019

Winkel was handig in de buurt en ben er vriendelijk en deskundig geholpen.
Product bevalt ook goed.

Mike 01-02-2019

Tijdens de 20% kortingsdagen van Mediamarkt bij BCC geweest, deze gaan mee met de korting en een stuk rustiger. Hierdoor is de tijd genomen voor goed advies over een soundbar van Bose die ik ook gekocht heb, erg tevreden mee, voldoet aan de verwachting in mijn situatie. Top!

Jan 01-02-2019

Duidelijke website, dus bestellen gaat dus makkelijk. Na de bestelling duidelijke mail van het bestelde product en de levertijd. Betaal gemak (ook VVV-bonnen). Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is. Gewoon top👍

Rob 01-02-2019

Afgelopen zondag een Samsung S9 besteld en keurig geholpen door de medewerker.
Alle vragen goed beantwoord. Snelle bevestiging van de order en afgelopen donderdag opgehaald.

J. Verhoef 01-02-2019

Ik kende BCC in de Bijlmer en werd daar prettig en to the point geholpen. Nu deze zaak weg is ben ik dus weer naar BCC gegaan, nu in Buitenveldert. Daar vond ik hetzelfde: goede collectie en prettige mensen die de tijd nemen om je goed te helpen. Minpuntje was dat de verkoper me aan het eind attendeerde op mogelijk nuttige kabels, zoals een tegen piekbelasting. Wist ik veel dat KPN apparaatbeveiliging levert! Hij kennelijk ook niet ...

Fam. van Alphen 31-01-2019

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, die de vaatwasser naar volle tevredenheid heeft geïnstalleerd. Prima afgesteld en uitleg gegeven over de werking ervan.

Martijn 31-01-2019

Snelle levering, binnen gezet en geïnstalleerd. Ging allemaal vrij soepel. Prima service.

H. Bekkema 31-01-2019

Ik werd in de winkel niet meteen lastig gevallen maar op verzoek prettig geholpen en geadviseerd. Het door mij gekochte product werd onmiddelijk vergeleken met andere adverteerders om evt. verschil van prijs aan te passen. De randproducten dit bij mijn aankoop wilde aanschaffen werden goed aangeprijsd en ondanks de korting daarop werd de totaal prijs netjes naar onder afgerond. Kortom, goed advies, vriendelijke behandeling en de laagste prijs.

Danielle 31-01-2019

Zelfs vlak voor sluitingstijd nog erg vriendelijk geholpen en er werd zeker de tijd genomen. Het artikel bleek goedkoper dan in de winkel aangegeven en dat werd eerlijk vermeld.

ati 31-01-2019

klantvriendelijke hele leuke mensen. Goede kwalitatief spullen. heel behulpzame professionele medewerkers.

Jurjen Possel 31-01-2019

De medewerker die mij hielp liet mij alles bekijken en testen van audioapparatuur. Hij was zeker deskundig en helder in zijn verhaal en antwoorden. Ondanks mijn vele vragen en nogmaals de apparatuur te beluisteren bleef hij kalm en deed dit nogmaals als was het de eerste keer dat ik dat vroeg. Geweldige bediening. Uiteindelijk was het resultaat dat ik een keuze kon maken. Ik was blij en met mijn aankoop en ging tevreden de deur uit.

Schar 31-01-2019

Een Alcatel mobiel aangeschaft voor de ongelofelijke lage prijs van € 10,99 incl. GRATIS verzending. s-avonds besteld en de andere dag keurig bezorgt met DHL. Heel goed verpakt met duidelijke uitleg over evt. retour zenden. Prima web winkel.

D.H. Albers-Bos 31-01-2019

Ik ben keurig geholpen door een van de medewerkers. Fijne moderne winkel. Goed assortiment.

caro 31-01-2019

goed meedenken met de gestelde vraag , goede service zelfs voor iets wat niet standaard in die winkel aanwezig was

jelle schunselaar 31-01-2019

duidelijk aangegeven wanneer de bezorgers zouden komen. vrolijke zingende bezorgers. netjes geïnstalleerd. zelfs met de sneeuw geen vieze voetstappen in huis,

Marijn 31-01-2019

Werd vriendelijk ontvangen en geholpen bij een keuze maken van een koffiezetapparaat.

Keurige uitleg en advies en bovenal een goede prijs voor een mooi product!

BCC bedankt!!!

Kevin ter Haar 31-01-2019

Super klantvriendelijk en goede kwaliteit. Mensen zijn heel erg geduldig en behulpzaam

Andrea 31-01-2019

Vriendelijk personeel in de winkel, met deskundig advies. Er werd echt de tijd voor je genomen. Droger is keurig afgeleverd en op zolder neergezet. Can tevoren ontvang je een sms en e-mail met de tijd waarop de bezorgers langs komen.

Rianne 31-01-2019

Geweldige service zowel in de winkel als het thuisbezorgen. Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Erik 31-01-2019

Duidelijke website, aantrekkelijke prijzen, veel artikelen op voorraad, en snel geleverd.

B van spaandonk 31-01-2019

We waren goed geholpen duidelijk uitleg goede prijs we zouden zo weer terug naar deze winkel

Tim 31-01-2019

Ik vind dat je goed geholpen word bij bcc.
Koop er eigenlijk altijd elektronische apparatuur. En vind dat je altijd wel goede uitleg er over krijgt en dat het personeel er ook echt wel verstand van heeft.

E.A. Wetting 31-01-2019

Mijn monitor van de pc was stuk, ik moest een nieuwe hebben, ben eerst naar Media Markt geweest, vond ik ze allemaal te duur, bij BCC vond ik wel een die nog in een prijsklasse viel die ik er voor wilde uitgeven. Werd netjes geholpen. Thuis gekomen kom ik mijn buurman tegen, die had voor mijn nog een goede monitor staan, tja dus ben ik terug gegaan naar BCC , vertelde dat mijn buurman een gratis monitor had en ik eigenlijk niet een nieuwe hoefde, dat begrepen ze ook bij BCC en zonder enig probleem heb ik mijn geld weer terug gekregen. Echt top.

René 31-01-2019

Goede vriendelijke service. Product was in de winkel niet aanwezig, direct besteld, afgerekend met vvv bon en de rest met pin. De volgende keurig in huis. Top!

J. Haveman 31-01-2019

Het is een zeer goede zaak. Het personeel is niet opdringerig. Zij verlenen zeer goede service. Met het omruilen van goederen doen ze helemaal niet moeilijk.

Netty Graf 31-01-2019

Ik werd snel , vriendelijk en deskundig geholpen. Ik zou het zeker aanraden.

Ad 31-01-2019

Keurige bezorging maar klantenservice zeer slecht bereikbaar. Telefonisch totaal niet bereikbaar (antwoordapparaat dat het druk was en daarna verbinding verbroken en dat de gehele dag door), op e-mail na 2 dagen nog geen antwoord en op whatsapp pas de volgende dag antwoord terwijl dit volgens BCC opgave binnen 2 uur zou zijn.

Theo Jans 31-01-2019

Ik was op zoek naar een betaalbaar en goed mobieltje en koos ervoor om naar BCC Nijmegen te gaan omdat men daar vrij veel modellen aanbiedt.
Hoewel ik te kennen gaf aan de verkoper dat ik een relatief eenvoudig en dus goedkoper model zocht, nam hij alle tijd om mij door het assortiment te loodsen.
Hij gaf de indruk zeer goed geïnformeerd te zijn, en ik heb zijn advies dan ook opgevolgd.
Het werd een Huawei telefoon met voor mij voldoende opties.
Hij plaatste voor mij de SIm-card + geheugencard vanuit de oude in de nieuwe telefoon en legde de initiële werking van het apparaat uit.
Prima info. Prima service.

Robert 31-01-2019

Een HP printer aangeschaft bij BCC, via internet, correct en snel afgehandeld voldoet helemaal aan de verwachting. Bij deze aankoop zat een korting actie , ook dit makkelijk en snel af te handelen.
Kort om blijf zo doorgaan prima service en snelle levering zoals beloofd.

H.G.Baboe 31-01-2019

Goeie service van bcc,en vriendelijke behulpzaam medewerkers.ik raad mensen aan om naar bcc te gaan winkelen.

Taco 31-01-2019

Ondanks de grootte van de zaak werden we door de betreffende verkoper met veel aandacht en vriendelijkheid te woord gestaan. Het valt niet mee enige mate van privacy te waarborgen in een dit soort megastores. In ons geval is dat gelukt.

Engelien 31-01-2019

We bestelden 4 december een BEKO condensdroger, deze werd 10 december zwaar beschadigd geleverd en mee terug genomen vandaag kwam na eindeloos bellen,appen en klagen eindelijk de droger. 8 weken! En je wordt niet eens op de hoogte gehouden! Je mag veel belkosten maken maar er staat niets tegenover! Er wordt steeds als je belt een nieuwe waarschijnlijke datum genoemd maar dan hoor je weer niets. High service???? NOOIT MEER BCC

jofi1945 31-01-2019

De bestelling en verdere afhandeling bij BCC was in een woord geweldig 30 Januari besteld en op 31 Januari door DHL om 15.30 geleverd de beter kan het niet.
BCC ga zo verder met de klanten op deze wijze te bedienen PERFECT.

Ellen 31-01-2019

Prima website met goede info over de produkten. De aflevering van de door mij bestelde wasdroger was perfect. Bij aflevering duidelijke instructie en uiterst vriendelijke bezorgers.

Bad 31-01-2019

Top winkel goed geholpen. vriendelijke verkopers. Bezorging van mijn bestelling was netjes optijd. Wasmachine netjes aangesloten en oude meegenomen super blij. hoog kwaliteit voor lage prijs.

JK 31-01-2019

Prettige winkel, prettig personeel, voldoende keus. Fijn dat je er ook free bees in kan leveren.

jaco 31-01-2019

Wilde een siemens hacker kopen bleek bij een andere aanbieder voordeliger te zijn en men verkocht hem toen voor dezelfde prijs !
Bij het ophalen (op de fiets) door een verkoopster keurig geholpen met wat plastic wikkelfolie om hem op de bagagedrager vast te zetten, waardoor ik fietsend naar huis kon. Geweldig gedaan mevrouw !!!! (lelystad)

Nanov 31-01-2019

Vestiging Muiden rustig plek om te shoppen , vriendelijke personeel ,wij zijn ook geholpen met invullen van een moeilijke formulier van SAMSON

Ben 31-01-2019

Makkelijk en gratis parkeren, grote keuze, nette prijzen en bekwaam personeel.

Herman Brons 31-01-2019

Ik koop hier al mijn apparaten.
Rustige en niet opdringerige verkopers.
Goede parkeer mogelijkheden.

Sjaak Jansen 31-01-2019

Prettig en correct geholpen door een aardige meneer. Heb mijn huistelefoon via de DHL de ander dag keurig op tijd ontvangen.

hans 31-01-2019

snelle serves ik heb outlet tv gekocht jammer dat er geen boekje bij zat maar ging toch via tv zelf dus ik ben best tevreden .wel jammer dat voet is beschadigd en er geen hdmi kabel bij was

Albert 31-01-2019

Zeer vriendelijk geholpen. Tip: zondagmiddag kort na openingstijd is heerlijk rustig winkelen!

Amé 31-01-2019

Heel goede shop. Kom er al jaren. Koop bijna alles daar op gebied witgoed enz. Chapeau. Goede service, klantvriendelijkheid.

G.C. Hiemstra 31-01-2019

Ruime winkel . veel licht , snel aangesproken door de medewerker.
Vooraf op de site gekeken of het door mij gewenste artikel in voorraad was en dat klopte.
Medewerker had goede adviezen en bevestigde daardoor mijn keuze.

Marian 31-01-2019

Koop al jaren bij BCC. Zowel online als in de winkel. Ben zeer tevreden over de service. Ben enkele keren terug geweest met laptops die in ons gezin worden gebruikt. Waarbij een service plus polis was afgesloten. Alle keren werden de problemen zonder ingewikkeld gedoe en extra kosten opgelost.
Nu SMEG FAB30 koelkast gekocht. Keurig op tijd bezorgd en heel handig een kwartier van te voren een telefoontje dat ze onderweg zijn.
Ik raad iedereen aan een SERV PLUS POLIS (2)+ 5JR PREMIE te nemen. In mijn geval voor de koelkast kost deze € 75,95 (Als reparatie niet meer mogelijk is, ontvang je kosteloos een nieuw product van dezelfde waarde. Elders wordt soms gewerkt met een afschrijving van 15% per jaar, bij BCC niet !!!) Heb ook een keer gebruik gemaakt van laagste prijs garantie. Had de advertentie van een andere leverancier mee. Kreeg bij BCC product voor dezelfde lage prijs mee.
Ben best wel een kritische consument. Maar zeer tevreden over BCC.

klumpers 31-01-2019

Ik wilde een panasonic camera kopen. Via de website besteld. Even dag later werd ik er op geattendeerd dat deze camera op de dag dat ik hem bestelde hij bij mediamarkt tijdens een 20% kortingactie ruim €100 goedkoper aan geboden was. Vervolgens naar een winkel van BCC gegaan en gevraagd of ik een beroep kon doen op de laagste prijsgarantie. En zonder moeilijk gedoe kreeg ik het prijsverschil terug.