Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Y. Kokcu 29-01-2019

Winkel hier vaker en op de donderdagavond (koopavond) is het aangenaam gezellig. Kreeg advies over een gimbal voor het maken van stabiele videobeelden met mijn smartphone. Naderhand de winkel gebeld om mijn keuze door te geven. Zo gezegd, zo gedaan, NAW-gegevens en afleveradres doorgegeven, betaallinkje ontvangen en klaar is kees. Helemaal top!

HaJeeVee 29-01-2019

Heldere webshop, prettige rustige schermen met overzichtelijke informatie waar je makkelijk heen en weer klikt om te kunnen vergelijken en je ideale koop te vinden.
Ik had twee VVV Cadeaubonnen die ik in het betalingsproces heel gemakkelijk kon invoeren. Wijst zich vanzelf zonder moeilijke instructies. Kind kan de was doen! Mijn bestelling was de volgende dag, zoals beloofd op de website, binnen! BCC = Top wat mij betreft!

L.Versteeg 29-01-2019

Wij kozen voor BCC Veenendaal, omdat BCC Ede er niet meer is. Het product waar we voor kwamen, (Bose sound wave) was niet voorradig, maar werd voor ons besteld, zonder de verplichting het af te nemen. Zodra het product in de winkel was kregen wij daarvan bericht, zodat we het konden gaan bekijken. We werden vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, en hebben de Bose sound wave mee naar huis kunnen nemen.

MH Bonnema 29-01-2019

Ja ik zou deze winkel aanbevelen. Ondanks dat de levering niet op de juiste dag plaats vond is de Brother printer in goede orde ontvangen. Netjes verzorgd en klantvriendelijk personeel.

Patrick vh 29-01-2019

Ik ben goed geholpen. Alles werd rustig uitgelegd en aan de hand van mijn wensen werden een aantal opties geboden. Gezamenlijk hebben we de keuzes gefinetuned zonder dat de verkoper op een duurder model aanstuurde. Dus het belang van mij stond voorop!

lea 29-01-2019

Wij gaan altijd graag naar BCC Den Helder . Wij worden altijd prettig geholpen , niet opdringerig maar wel geholpen als je er naar vraagt . Vandaag weer een mobiel gekocht met plezier.

B weidenaar 29-01-2019

Super service. Ze helpen je met zoeken naar het juiste product als je het niet weet. Ze leveren snel. Als er iets retour moet kan dat zonder gedoe. Echt een top bedrijf!!. Uitstekend. Ik ga er vaker dingen bestellen ben helemaal enthousiast.

Maud 29-01-2019

Goede duidelijke shop en bestelling was snel en volgens afspraak geleverd. Zoals het hoort!

Jeroen Bergers 29-01-2019

Erg goed geholpen en na telefonisch contact in winkel kon tv al volgende dag bezorgd worden. Allemaal prima verlopen.

Agnes Benning 29-01-2019

Vriendelijk geholpen. Voldoende kennis in huis. Mooie aanbieding. Erg blij mee.

Marlies 29-01-2019

Heel fijn geholpen, vriendelijk personeel! :) Koptelefoon uit de doos voor mij gehaald zodat ik m kon passen en even voor mij achter gehouden zodat ik het later op kon halen.

j dael 29-01-2019

Vriendelijke bediening met een grote sortering aan goederen, waaruit je met vakbekwame begeleiding een goede keus kunt maken in een prettige winkel.

Ap 29-01-2019

Goed personeel goed geholpen goede uitleg.
Na aankoop te hebben gedaan goede service .
Via de mail tijdstip doorgegeven van bezorging.
Alles netjes geïnstalleerd door vriendelijk personeel.
Ben zeer tevreden.

Derriks 29-01-2019

Snel bezorgd. Instalatie van de vaatwasser had wat netter gekund. Er zijn wat (rotte) planken gesneuveld. Die hebben ze laten liggen. Qua service hadden ze deze mee mogen nemen.

Ingrid Kleppe 29-01-2019

Super winkel, heel leuk en deskundig personeel, geen vraag is te gek of teveel, super service,. Komen er regelmatig met veel plezier en gaan altijd blij de winkel uit

KH 29-01-2019

Aankoop gedaan van een Samsung Tablet bij BCC Veenendaal. Zeer kantvriendelijk geholpen, winkelmedewerkster was zeer uitgebreid in haar adviezen en heeft. Ben zeer blij met de aankoop!
Top zaak!

JEANNETTE 29-01-2019

Overzichtelijke winkel
Heel goed advies.
Op advies van verkoper toch een ander product gekocht wat beter bij onze situatie past.
Niet aandringen om toch een duurder model te nemen en ze tillen het mee in de auto

Monica 29-01-2019

Goed geïnformeerd door winkel medewerker. Goede service, vriendelijk personeel

Meta Zomer 29-01-2019

We zijn prettig geholpen en goed geadviseerd bij de aankoop van onze wasmachine.
We hadden een bepaald merk in onze gedachten maar werden door de verkoper ervan overtuigd om deze (AEG) wasmachine aan te schaffen.

FV 29-01-2019

Online bestellen ging heel goed, makkelijk te doen en heel snel geleverd. Ook werden we tijdens het bezorgproces goed op de hoogte gehouden.

Joop 29-01-2019

overzichtelijk winkel. Personeel vriendelijk en erg behulpzaam bij product verkenning.

Josje 29-01-2019

Goed geholpen door ...... Hij nam de tijd en gaf veel informatie over het product. Hij weet wat hij verkoopt en zo hoort het. Leuke, spontane verkoper met een goede dosis humor. Hij heeft zijn 10 dik verdiend!

Mariska 29-01-2019

Het product wat ik wilde kopen ben ik in de winkel gaan bekijken (showmodel) Bij de bcc was ik het voordeligst uit. Helaas was het product niet meer op voorraad in de winkel, maar kon hij na het weekend direct worden thuisbezorgd. Uiteraard is deze keurig op tijd bezorgd! Ik ben er heel blij mee. In de winkel werd ik ook goed geholpen en geadviseerd.

G. Hinnen 29-01-2019

Uitstekende bediening en advies in de winkel! De aflevering en plaatsing waren ook dik in orde. Heel tevreden! 👍😊

Frederik 29-01-2019

Goede en geduldige hulp bij het keuzeproces in de winkel. Prijs matching van aanbieding van andere winkelketen, waardoor je niet teveel betaalt.
Gratis thuisbezorging op een goed gecommuniceerd tijdstip door vriendelijke bezorger.

Jim 29-01-2019

Zeer vriendelijke bezorgers.Snelle afwikkeling. Betalen bij aflevering zonder extra kosten.

M. van den Eijnden. 29-01-2019

Deskundig advies gehad bij onze aankoop van een Miele wasmachine en Miele droger. Geduldig bij alle uitleg en onze vragen. Per mail goed op de hoogte gehouden voor wat betreft levering dag en tijd. Vriendelijke en opgewekte monteurs . Kortom wij zijn zeer tevreden over BCC

jos 29-01-2019

het was super overzichtelijk zeer ervaren verkopers goede service en voldaan naar huis

Jonne 29-01-2019

Bezorgen ging goed! Ik kreeg snachts al een mailtje met de bezorgtijden en sochtends nog een sms. Uiteindelijk waren ze een half uurtje vertraagd maar ik werd netjes gebeld. Eenmaal bij m’n huis hebben ze de nieuwe wasmachine 4 stijle trappen omhoog getild en gratis de oude wasmachine weer meegenomen.

Gert 29-01-2019

Topservice, kundig personeel, keurige winkel. Het personeel neemt de tijd voor je

Kees 29-01-2019

Goede winkel goed geholpen.
Thuis bezorgen ging snel en goed.
Zeer smal wenteltrappie petje af voor de 2 bezorgers

Kees.

henk westerink 29-01-2019

Ik had liever een 9 gezien, en dat is het wel waard, maar de verzending van de vogel's cable 8, is niet helemaal naar wens gegaan. Als BCC eerlijk is en zegt dat dit te groot is om te verzenden, dan haal ik het is de winkel. Nu word de verpaking gewoon opgestuurt zonder bescherming.
Een groot gedeelte van de goot is zichtbaar, en dan hadden ze beter die brief die erbij zit daar overheen kunnen plakken. Tevens waren de onderkant en bovenkant los. Het is een dunne doos, maar dit is niet geschikt voor de brievenbus, echter hebben ze dat wel gedaan. Mooie goot, maar bezorging is bagger. Moet nog wel even controleren of alles in de doos zit.

Matthijs Meulenberg 29-01-2019

Ik heb vandaag een Sonos play 5 aangeschaft bij BCC in Breda. Bij binnenkomst in de winkel was ik op zoek naar de Sonos hoek. Tijdens mijn zoektocht werd ik vriendelijk aangesproken door een van de medewerkers aldaar. Aardige jongen met betrouwbaar en kundig overkomen. Authentiek en communicatie vaardig. Wist waarover hij het had en kwam zeer geïnteresseerd over. Ik voelde mijn geen nummer. De play 5 zwart stond niet in de winkel maar lag gelukkig nog in het magazijn en binnen afzienbare tijd stond ik buiten met mijn aankoop. En nog voor een prima prijs ook (499)! Al met al een zeer prettige aankoop ervaring.

Roel 29-01-2019

Fijne overzichtelijke winkel, zonder de ‘energieservice’ van de concurrent, waar ik niet om vraag maar me wel met zachte dwang op wordt gewezen.

Jtljong 29-01-2019

Het was heel irritant dat er na de aankoop werd doorgedramd over het aankopen van extra garantie en een switch naar een energieprovider. Simpel nee zou genoeg moeten zijn. Het scheelde niet veel of ik was de winkel uitgelopen.
Bezorging en installatie was wel zeer naar tevredenheid.

Mike 29-01-2019

Enorm goed geholpen, zeer vriendelijk en vakkundig personeel, extra advies meegekregen !

Antoinette 29-01-2019

Wij kopen altijd bij deze winkel, omdat we er een goed gevoel bij hebben en vertrouwen in hebben. Wordt vriendelijk en goed geholpen!!!!!

koekeloer 29-01-2019

Ik had op internet een telefoon uitgezocht en met de prijs van de goedkoopste leverancier (Coolblu) op zak ben ik naar BCC gegaan. In de winkel vond ik de telefoon, echter nog veel voordeliger dan de prijs van zowel BCC zelf (website) als die van Coolblu. Ik heb de telefoon gekocht en toen merkte de verkoper dat er iets mis was met de BCC prijs. Hij liet mij voor deze prijs het toestel kopen en veranderde het prijskaartje daarna. Dank je BCC.

pieter crolla 29-01-2019

super winkel met zeer goede kennis van de producten en een perfecte levering van de spullen.

Jacques 29-01-2019

Ik kocht een laptop op 11 januari en heeft de laptop nog steeds niet ontvangen, of een terugbetaling vóór 29 januari. Na vele verzoeken om updates, liet BCC me vandaag weten, 29 januari, dat het pakket verloren is gegaan en dat ze me binnen een week terugbetalen. Zeer slechte service en communicatie.

Ad 29-01-2019

Precies gevonden wat ik zocht, snelle en correcte levering. Goed gevoel na deze eerste aankoop

Albert Schutten Batul Saporna 29-01-2019

Geweldig duidelijk gewoon fantastisch voorbeeld voor iedereen dikke 10 Geweldig geholpen duidelijk

Simon Voogd 29-01-2019

Supergoed advies. Ik wilde snel een wasmachine en stofzuiger kopen. Heel snel geholpen door deskundige verkoper om de juiste producten te kiezen. Hij schakelde snel over naar mijn directe vragen met korte duidelijke antwoorden en hoefde zijn verhaal niet af te maken als ik al een besluit had genomen. Erg goed gevoel van gehoord en begrepen te zijn - klasse !!

Tm 29-01-2019

Fantastische service! Ik kreeg een gedegen advies en een lekkere kop koffie!

Richard 29-01-2019

Makkelijk in gebruik. Je kan makkelijk vinden wat je precies zoek door de filters te gebruiken

conny 29-01-2019

22 januari jl. heeft BCC bij mij een wasmachine afgeleverd. Na het plaatsen van de wasmachine vroeg ik de besteller om deze waterpas te stellen, waarop ik het antwoord kreeg dat dat niet hoeft, omdat de wasmachine zichzelf tijdens het wassen waterpas stelt. Bij de 2e wasbeurt merkte ik echter op dat de wasmachine(zowel tijdens het tussendoor centrifugeren als bij het eind centrifuge)danst. Ik heb dit bij de beoordelingsenquete van BCC aangegeven, waarop ik het bericht kreeg dat er binnen 7 dagen contact zou worden opgenomen. Is niet gebeurt,en bellen is lastig, klantenservice geeft aan dat het erg druk is.

Lina 29-01-2019

Super slechte service. Telefoon gesprek wordt verbroken. WhatsApp wordt niet gereageerd en levering gaat mis, product ook niet aangenomen aan de deur!! Voor mij nooit meer Bcc.

G. Kleine 29-01-2019

Ik vind dat BCC een hele goede service heeft, kocht vrijdag een nieuwe magnetron en kon die niet naar beneden tillen en een medewerker heeft dat gedaan en vervolgens heeft die de magnetron in mijn auto geladen.

Bart 29-01-2019

Deze shop in Nijmegen heeft ons zeer klantvriendelijk geholpen. De telefonische bereikbaarheid was zeer slecht. Het personeel heeft ons toen een manier aangegeven hoe hun op een snelle manier te bereiken. Daarna liep het als een trein en resulteerde in een aankoop.

Memoli 29-01-2019

Had snel een controller nodig voor Xbox one. Snel op de site van BCC gevonden en besteld. Volgende dag hadden we het thuis. En wat nog het belangrijkste is, het was stuk goedkoper dan alle andere winkels of online shop.