Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric Schuurman 31-01-2019

Snelle levering en het belangrijkste het juiste artikel en deze doet prima.

Happy 31-01-2019

BCC is onze winkel. Wij komen daar al ruim 30 jaar. Eerst kijken wij op hun site, daarna gaan wij naar de winkel. Ze zijn klantvriendelijk en denken met ons mee.
Bij het bezorgen en het installeren, hebben wij altijd vriendelijk monteurs gehad, ze werken snel en kundig.

Douwe D. 31-01-2019

Onlangs een mooie Bosch inbouwkoelkast besteld en laten inbouwen dankzij de inbouwservice van BCC. Alles was top. Het duurde nog geen 20 minuten en men was zeer vriendelijk. De koelkast werd de volgende dag na bestelling bezorgd, dus ook dat was goed. Zeer tevreden met de service.

Ben nu van plan nog 3 koelkasten te bestellen, gewoon omdat de service zo goed was.

Alling 31-01-2019

Deze shop heb ik gekozen omdat het dichtbij mijn woonplaats is . Het geluk voor mij dat alle mensen die mij geholpen en geadviseerd hebben( Ben nl drie keer langs geweest voor advies en uiteindeljke koop) zeer geduldig, deskundig en heel goed kunnen verplaatsen in de situatie van de klant.Zij weten wat ze verkopen dat heb ik opgemerkt omdat ze vergelijkingsmateriaal ook kunnen aantonen.Tevens erg attent om te helpen met online producten (wasemkap)

Gust 31-01-2019

goede en snelle info en goede prijs.winkel waar je als klant thuis voelt,prima

Maarten 31-01-2019

Na een uitgebreide analyse kwam BCC als goedkoopste uit de bus. Scherpe prijs en daarnaast belachelijk snel geleverd. Gemak boven alles!

Victor 31-01-2019

Winkel is overzichtelijk en personeel geeft goed advies. . Correcte behandeling

Martijn 31-01-2019

Goede kennis over de producten, veel keuze en anders kan het besteld worden, scherpe prijzen,
vriendelijke medewerker

Kc 31-01-2019

Werd geholpen door 2 goede verkoopmedewerkers voorzien van goede uitleg en advies

Dees 31-01-2019

Mooie droger om te zien.
Werkt super goed, snel droog ,en een uitgebreid menu met veel keuze .
De droger in makkelijk te bedienen .
Een grote trommel met licht aan de binnenkant
ECHT een aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻

Mathijs 30-01-2019

In de winkel heb ik een uitgebreide uitleg gehad over laptops waar ik in geïnteresseerd was.
Op basis daarvan heb ik via BCC.nl de laptop besteld.
De volgende dag had ik hem al kunnen ontvangen, maar omdat ik onverwachts niet thuis was kon ik heel makkelijk een ander bezorg moment kiezen.

Beste advies 30-01-2019

Ik was op zoek naar een tosti apparaat en daar zijn er veel van. Bij BCC konden ze me de juiste aanbevelen en heb daardoor de juiste beslissing genomen. Ben erg blij ermee en kan er ook meer dan alleen tosti mee maken.

AAWM 30-01-2019

Product was niet op voorraad dus duurde voordat hij geleverd werd. In de winkel vriendelijk geholpen. De mannen die mijn fornuis kwamen leveren waren vriendelijk

jo 30-01-2019

hoefde niet lang te wachten op een verkoper. deze man wist waar hij het over had. goede prijs kwaliteit verhouding.

Mvcesajas 30-01-2019

BCC goede overzichtelijke webshop. Strijkijzer had ik binnen paar min gevonden en besteld..betaling via Vvv bon ging ook makkelijk ..bezorging via DHL ging ook goed..tot de volgende aankoop

ChrisV 30-01-2019

Wederom top service met persoonlijke aandacht. Ze doen echt je best voor je en hebben kennis van zaken.

sanders 30-01-2019

Snelle reactie opvragen, goede voorlichting en zelfs extra hulp bij uitzoeken e-reader

Hans Bouwens 30-01-2019

Geholpen door een zeer terzake kundig lid van het personeel. Volledige uitleg gekregen en hij heeft nog een Ziggo tip uitgeschreven waardoor na installatie alles in een keer werkte. Zelfs Ziggo kan het niet in zijn brief uitleggen maar dit was topklasse.

Beer 30-01-2019

Mooie winkel, goed bereikbaar en vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg gekregen over nieuwe telefoon die ik dus ook aangeschaft heb.

R. Kurvers 30-01-2019

Na aankoop van een tv (Samsung)en geluidsinstallatie (Hartman karton) waarbij we in de shop goed zijn geholpen bleek het geheel na installatie niet juist te werken. Na contact nieuwe monteurs in huis die constateerden dat er een noodzakelijke kabel ontbrak die bij de leveringsdata moeten zitten. Zelf gehaald en ook de kabel bracht niet de oplossing. Een nieuw bezoek aan de winkel leverde het resultaat dat we de soundbar konden ruilen. De volgende dag stond de nieuwe soundbar al keurig gereed bij de kassa. Het systeem werkt nu naar behoren. Voortdurend werd dus service verleend, echter met merkenlijst van zaken en een meer uitgebreide demonstratie bij de installatie (waarvoor we ook gewoon hebben betaald) had veel ellende kunnen worden voorkomen

G.A.M. de Ridder 30-01-2019

Vlugge oplossing voor problemen klantvriendelijk, vlot en deskundig geholpen

leike 30-01-2019

Snelle levering en tot nu toe een goede service. Heb nog een klein probleem maar ook dat zal wel opgelost worden.

Miranda 30-01-2019

Een snelle levering, goed info.
Vriendelijke klantenservice, een duidelijke site...

de Bruin 30-01-2019

heel vriendelijk en correct was de afhandeling. De aflevering gebeurde precies zoals omschreven. Gemakkelijk te volgen via Whatsapp en email.

Yvonne 30-01-2019

Als je iets nodig hebt kun je via de bcc website alles makkelijk vinden. Er staat duidelijk bij wat het apparaat kan en doet. Dus je kunt goed de juiste keuze maken.

E. Sijbesma 30-01-2019

Na wat misverstanden is het probleem met mijn mobiel op een goede manier opgelost. Zowel X, de vestigings-manager als Y hebben mij professioneel en vriendelijk geholpen.

Jeroen Hennissen 30-01-2019

Ik beveel de BCC (in Veghel) van harte aan als je een goed advies wilt, waar je als persoon geholpen wordt en niet simpel een nummertje bent.
Wij hebben recent de Bosch Ultimate Steelstofzuiger gekocht nadat we een uitstekend advies hebben gekregen van medewerker Simone (BCC Veghel). Simone nam de tijd om de verschillen uit te leggen en we hebben kunnen testen hoeveel geluid de stofzuiger produceert, hoe zwaar hij is, etc.
Op het moment dat ik bij de BCC was, was er een kortingsactie bij een grote concurrent (beginnend met een M). De BCC paste naadloos de prijs aan. Helaas was de prijs niet 100% correct aangepast, en werd deze ter plekke nog bijgesteld.
Omdat de stofzuiger een kado was voor mij vrouw heeft zelfs de medewerker de stofzuiger voor mij ingepakt terwijl ik aan het werk was (bij de buren van de BCC). 's Avonds na het werk heb ik een mooi ingepakt kado kunnen ophalen! Dat is pas Service met hoofdletter S!

Rene 30-01-2019

Maandag voor niets een dag vrij genomen. Woensdag; Bestelling staat door DHL als bezorgd. BCC gebeld die verwijzen ons door naar DHL, volgens mij is de verzender hier verantwoordelijk voor BCC!! Zij gaven nog wel mee dat uit een onderzoek zou blijken OF wij ons geld terug zouden krijgen?
Helaas heeft de onvriendelijke klantenservice medewerker van BCC hier geen positieve bijdrage aan kunnen leveren.

Bellen met DHL, verkeerd nummer van BCC gekregen. Gesprek van 15 minuten, maar DHL kon ons vertellen dat het pakket op een verkeerd adres, verkeerde naam en onjuiste handtekening afgeleverd is.

Laatste advies van DHL; mocht het pakket niet boven water komen, dienen wij contact op te nemen met BCC, omdat BCC dit behoort te regelen.

Nu maar hopen dat het pakket inderdaad verderop in de wijk is afgeleverd.

Bedankt BCC! In de toekomst maar gewoon bij Coolblue of Media Markt bestellen.

Henk52 30-01-2019

Ik koop alle vele jaren regelmatig bij BCC. Dit keer ging het om een laptop, een inktjetprinter en nog wat toebehoren. En hoewel niet direct noodzakelijk was alles de volgende dag in huis. Het is geen 10 geworden omdat voor de levering vier dozen zijn gebruikt terwijl het ook makkelijk in twee van de verzonden dozen had gepast. Moet ik twee dozen extra weggooien....

Henkie65 30-01-2019

Bestelling door een medewerker (Martin) van BCC Leeuwarden geregeld. Artikel was een paar dagen later al in de winkel. Martin regelde ook de afhandeling en kreeg nog als extra de korting van 20% die de markt met media ook aanbood. Klasse Martin, je bent een uitstekende ambassadeur voor BCC.
BCC, DE WINKEL MET PERSOONLIJKHEID!

J.B.C.van der Pels 30-01-2019

Vriendelijke bediening en duidelijke uitleg over het product,, goedeservice.

M 30-01-2019

Gekozen voor BCC na eerdere mindere ervaringen met de concurrent. Bestelling wordt (ondanks tijdige bestelling) niet als beloofd op de volgende dag geleverd. Installatie wordt onvoldoende gecontroleerd waardoor een ondeugdelijke toevoerslang niet wordt ontdekt. 2 maal contact met klantenservice en krijg zojuist te horen dat de ze hopen dat het volgende week is opgelost. We zijn inmiddels bijna een week verder en het gaat om de toevoerslang van een wasmachine, echt schandalig. Voor mij geen 2e keer.

Metselaar 30-01-2019

Een prettige en overzichtelijke winkel met goed personeel die je op een correcte wijze helpen.
Een winkel om weer terug tekomen.

Ruud Hoogenstraaten 30-01-2019

Tijdens het aktieweekend van 26 en 27 januari 2018 hebben we een wasmachine gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Vandaag op 30 januari is de wasmachine precies in het van tevoren opgegeven tijdblok bezorgd. De oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe op zijn plaats gezet en aangesloten. De monteur heeft het eerste programma ingeschakeld om de machine te reinigen. Tevens een paar goede tips gekregen om de wasmachine om de 2 maanden een schoonmaakbeurt te laten draaien.
Van te voren zijn we door BCC goed op de hoogte gehouden van de bestelling met betalingsbevestiging. Tevens de voortgang van het product was goed te volgen.
Kortom we zijn zeer tevreden over de levering door BCC.

muziek 30-01-2019

ga zo door, vind het goed en duidelijk, alles wat je nodig hebt, is aanwezig, dus prima

Marcel 30-01-2019

Kennis van zaken 9, klantvriendelijk 9, bezorging en installatie 9 erg vriendelijke en behulpzame bezorgers, die alle tijd voor mij maakte.

Al met al, echt service with a smile!

M. v Meijgaard 30-01-2019

Goede ervaringen met deze club. Goede service en snelle levering. Nooit problemen.

bart 30-01-2019

super snelle levering, gratis plaatsing en oude wasmachine gratis retour. Goeie prijs

Epsonj printer XP-6000 30-01-2019

Duidelijke website informatie over de printer en snelle levering volgens afspraak

John 30-01-2019

Ik geef geen 10 maar ze zitten er dicht tegenaan. Vriendelijk, hulpvaardig en deskundig advies. Daarom ga je naar een winkel. De menselijke maat is voelbaar bij BCC. Vlotte levering met duidelijke afspraken. En ook nog concurrerende prijzen. Mooier kan bijna niet.

H A Stolk 30-01-2019

De BCC winkel in Barendrecht is licht en ruim. Er is voldoende deskundig personeel aanwezig om je te helpen kiezen. Wij hebben er onze Siemens Vaatwasser besteld en info gekregen over de levering en plaatsing. Prima. De klantvriendelijkheid kon beter. Een beetje matte bediening.

Jørgen 30-01-2019

Ik ben vakkundig geholpen met tevens uitleg betreft wat de mogelijkheden zijn na aankoop van het product. Tot mijn teleurstelling van het product niet in orde. Dit aangegeven bij het filiaal hebben direct actie ondernomen en 3 mogelijkheden gegeven. Besloten voor omruil product voor een nieuwe deze is gebracht en de defecte meegenomen. Dus tot op heden een tevreden klant qua support en verkoop.

Tiny 30-01-2019

Cijfer: 10
Zanussi ZWF81663W

Hallo, ik was in de BCC winkel in Son bij Eindhoven. Toen ik de winkel in liep liet men mij rustig naar de producten kijken pas toen ik liet weten dat ik graag informatie kreeg, kwam er onmiddellijk iemand om mij te helpen. De verkoper wist niet al mijn vragen te beantwoorden en haalde er direct een collega bij die wel verstand had van een door mij gezocht apparaat (wasmachine). Hij heeft mij prima geholpen en bijgestaan in mijn keuze, vervolgens heeft hij de beste prijs berekend. Mijn keus was de Zanussi ZWF81663W Ik was op Maandag middag in de winkel en Woensdag morgen om 08:15 uur stond de machine op de tweede etage in mijn woning proef te draaien. Gebracht en aangesloten door twee Chauffer/monteurs van BCC. Een dikke tien voor BCC en personeel.

Heleen 30-01-2019

Extreem lang moeten wachten in de winkel. Daarna wel vriendelijk geholpen door een medewerker en een combi-magnetron gekozen. Helaas was er geen enkele combi-magnetron op voorraad. De enige optie was bezorgen. Een dag voor het apparaat bezorgd zou worden kreeg ik een mail waarin werd aangekondigd dat ik 's nachts een bericht zou ontvangen met de levertijd. Na dit bericht kon de levertijd niet meer gewijzigd worden. Direct probeerde ik contact op te nemen met BCC om te zorgen dat de levertijd na 15:00 uur zou zijn. Telefonisch waren ze helaas niet bereikbaar en ook naar aanleiding van mijn mail kreeg ik geen reactie die dag. 's nachts idd wel een bericht dat mijn apparaat tussen 11 en 1 bezorgd zou worden. Dat was precies NIET de bedoeling. Weer geprobeerd contact op te nemen. Ook per WhatsApp en Twitter geen ractie. Uiteindelijk na 10 minuten wachten een medewerker aan de lijn. "Helaas, we kunnen niets voor u doen. Oh en zorg dat u een half uur voor de aangegeven tijd al aanwezig bent." Huh? Bij gebrek aan een betere oplossing mijn werkgever gezegd dat ik naar huis moest voor de levering. Vonden ze niet heel grappig. Uiteindelijk werd de oven om tien voor half twee geleverd. Wat een slechte service!!!

HvW 30-01-2019

Ik vind de manier van bestellen via de website heel klantvriendelijk en daarom goed te gebruiken. Ook het doorgeven van de bezorgtijd, tot op een tijdvak van 2 uur, heel goed gegaan, de machine werd keurig op tijd bezorgd. En het personeel dat de bezorging op de 1e verdieping verzorgde, heeft het keurig en ook klantvriendelijk uitgevoerd. Al met al, BCC kan ik aanbevelen.

Tiny 30-01-2019

Christine 30-01-2019

Prima winkel met aardig en goed advies.
Mijn apparaat bleek bij thuiskomst niet te voldoen. Na overleg en controle van het apparaat bleek het probleem niet naar tevredenheid oplosbaar. In de winkel heb ik daarna een ander apparaat uitgezocht dat nu wel goed werkt. Het prijsverschil is netjes aan mij terugbetaald.
Telefonisch in contact komen met BCC via het centrale telefoonnummer is een probleem. Regelmatig zijn er zoveel wachtende voor je dat het contact verbroken wordt en je niet in de wachtrij wordt opgenomen. Ook heb ik in een wachtrij met 17 wachtende voor mij gestaan.

Jacq757 30-01-2019

Product voldoet geheel aan de beschrijving en werd al de volgende dag geleverd. Ik raad deze winkel zeker aan!

Jos 30-01-2019

Omdat een andere winkel 20% korting had. ging ik kijken bij bcc . Tot mijn verbazing was de koelvriescombinatie daar ook afgeprijsd.
De verkoper legde alles netjes uit en ga tijd voor je. verkoop was snel besloten.
Bezorg afspraak gemaakt en kwamen mooi op tijd de koelkast afleveren .
Via sms op de hoogte gehouden. En een belletje 5 min van te voren.

Stijn 30-01-2019

In de winkel top geholpen. Alle mogelijkheden besproken voor vaatwasseropties en met fabrikanten bekeken welke vaatwasser er in onze niet standaard kast kon!
Ook bij levering ging alles soepel. Netjes de oude afgekoppeld en meegenomen, nieuwe geplaatst en alles weer netjes achter gelaten! Top!