denisevo 04-02-2019

Super goed geholpen bij Bcc (Oosterhout). We hebben een bluetooth speaker gekocht. Een van de weinige winkels waar ze je zonder gedoe met een telefoon, maar simpelweg alle speakers kunnen laten horen d.m.v 1 knopje indrukken. Goede service, goede uitleg in alle verschillende soorten. En de laagste prijs! Ik ga hier zeker terugkomen.

Margriet v Leeuwaarden 04-02-2019

Vriendelijk, deskundig personeel. Geen lange wachtrijen. Kortom ik ben heel tevreden

Miranda Mous 04-02-2019

Super goed geduldig geholpen door een jongeman.
Minpuntje was de stofzuiger die om 09.45 uur nog bezig was in de winkel, daardoor was het geluid niet optimaal te horen.

Zinaida 04-02-2019

Service en info zijn to the point en praktisch. Communicatie is helder zonder ingewikkelde technische verhalen.

Jonkers 04-02-2019

Super snelle levering, mooi optijd en erg vriendelijk! Top service. Vind het prettig dat ze ook van te voren opbellen als ze er bijna zijn.

Petra K. 04-02-2019

Wasmachine besteld.
Prijs-/kwaliteitstechnisch altijd goed!
Bestelproces gaat makkelijk, orderbevestiging en levertijd wordt keurig aangegeven per mail en een paar minuten voor arriveren, krijg je een belletje!
Netjes op zolder geplaatst en aangesloten en wasmachine draaide al voor!
Na ondertekening ontving ik direct al afleverbon per mail en factuur cq garantiebewijs.

R A MEULMAN 04-02-2019

Weer prima geholpen door deze BCC aan een AEG warmtepompdroger. Vorige droger ook een AEG maar dan een condensdroger ook via BCC Schalkwijk Haarlem, en die heeft het zelfs13 jaar uitgehouden.
Kortom een naar onze mening zeer goed merk en daarbij een perfecte behandeling en zeer snelle afhandeling van onze bestelling. Niets dan lof.

Submarine 04-02-2019

Vakkundig en vriendelijk geholpen.De Sony TV voldoet aan al onze wensen;een prachtig groot 55´´
scherm waar we weer een tijd mee vooruit kunnen.

John 04-02-2019

Deskundig en eerlijk advies. Vriendelijk personeel dat bovendien met je meedenk.

Rien van Breda 04-02-2019

Vriendelijke en deskundige voorlichting bij de keuze. Goede prijs.Zeer ruime keuze mogelijk uit diverse prijsklassen. Nette winkel.

Hans Braun 04-02-2019

Heel prettig personeel dat de tijd neemt om ons te informeren over de aanschaf van een headset. Alle modellen waar wij belangstelling voor hadden werden uitgepakt om te proberen.
Al eerder hadden wij een positieve ervaring met onze zoektocht naar een smart TV.

Bianca 04-02-2019

Onlangs bij BCC geweest. Wat een geweldige ervaring kan ik je wel zeggen. Vriendelijke mensen, eerlijk en behulpzaam. Erg prettige winkel.

H.Smits 04-02-2019

Niet zo'n massale winkel (vergelijk met Media Markt), nog persoonlijke aandacht met tijd voor het stellen van je vragen, levering conform afspraken, 2 heren die leverden meer dan vriendelijk!

Gregory Schneider 03-02-2019

zeer goed. excellent advies. snell kassa. een klein winkel maar met essentieel products

Judith 03-02-2019

Supersnelle levering van het product en scherpe prijs. Het was heel eenvoudig om een product te bestellen en nog een voordeel: BCC accepteert VVV-cadeaukaarten!

Lonneke de Louw 03-02-2019

Fijne winkel met vriendelijk personeel. Goede service en fijne uitleg over de producten die ze verkopen. Heel tevreden! Alleen jammer dat je de winkel niet telefonisch kan bereiken.

Bas 03-02-2019

Wij zagen een mooie televisie bij de concurrent.
Daar is de service om te huilen.
Bij bcc was de televisie net zo duur, konden we via de chat alles regelen, zonder zelf alles in te vullen. Werd de tv de volgende ochtend al geleverd. De bezorger belde 10 minuten van te voren of het ok was dat hij nu langskwam.
Echte top service 👌👍

Thee 03-02-2019

Ik had een robotstofzuiger gekocht en bij thuiskomst bleek deze snel stuk te gaan. Ik ben terug gegaan naar de winkel en kreeg direct zonder enig probleem een nieuwe stofzuiger. Bij andere electronicazaken is de klantenservice een stuk minder vriendelijk blijkt uit ervaring..

Ada 03-02-2019

Keurig en correct geholpen door personeel. Ook snelle afhandeling na een kapotte aankoop.

Jos 03-02-2019

BCC heeft een winkel bij mij in de buurt, wat makkelijk is bij eventuele garantie.
De levering was snel, alleen was de transporteur niet op de hoogte van het mee terug nemen van mijn oude stofzuiger. Moest ik alsnog naar de milieustraat.

Judith Van vliet 03-02-2019

Super leuk geholpen, deskundig advies gekregen door een super vriendelijke, gezellige verkoper! Erg blij met mijn aankoop! Ga voortaan altijd direct naar jullie winkel! Bedankt voor de service!

Franx 03-02-2019

Goed geholpen, goed advies. Overzichtelijke winkel, niet te massaal. Direct hulp aanwezig.

Erik 03-02-2019

We zijn zeer vriendelijk geholpen door een uitstekend geinformeerde medewerker (Muhammed in Apeldoorn). Daarnaast was het aanbod van BCC (gaming laptop) gewoon het beste. Beter dan bijvoorbeeld MediaMarkt

Hazejager 03-02-2019

Ik heb een duidelijke uitleg van een vriendelijke verkoper gekregen.
Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om te helpen,nadat ikzelf eerst heb rondgekeken.
Geen agressieve verkoop,erg prettig.

Maja Meeuwissen 03-02-2019

Wij kopen graag bij BCC vanwege de prima prijs, goede service en vriendelijke benadering.

Frank 03-02-2019

Tot op heden zijn wij al enkele keren zeer prettig geholpen. Ook in lastige situaties is er goed over een oplossing te praten. Zowel bij het (net) buiten de officiële termijn het ruilen van een artikel met een mankementje, las bij het thuisbezorgen, kortom voor ons heel klantgericht.

M 03-02-2019

Ik ben direct goed en snel geholpen. Ik stomd na 5 minuten weer buiten. Erg goede service!

Stephanie Ouhsaine Koning 03-02-2019

Vandaag een LG OLED tv bij de BCC in Muiden gekocht samen met mij man. We zijn ontzettend goed geholpen door X, goed geadviseerd en gingen met een goed gevoel de deur uit.Mijn advies aan iedereen, voor professioneel en eerlijk advies ga naar BCC en vergeet mediamarkt ;)

Lysbeth 03-02-2019

Je wordt altijd goed geholpen in beverwijk.
Is iets niet op voorraad dan kan het er snel zijn of er wordt gekeken naar andere filialen in de buurt.

Hennie 03-02-2019

We werden bijzonder vriendelijk welkom geheten en werden meteen geholpen. De verkoper was behulpzaam en deskundig en gaf ons goed advies, zodat wij tot een goede en weloverwogen keuze konden komen voor een aankoop van het produkt

Rudi 03-02-2019

Goede service van de verkoper en schone winkel. De verkoper heeft genoeg kennis van de artikelen.

Wim van der Geest 03-02-2019

Wij hadden een printer nodig. Een simpele waarmee we ook af en toe een afbeelding kunnen printen. Wanneer die printer ook nog een nette foto kan printen is het helemaal meegenomen. Maar! Wij willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ;) dus de inkt moet niet te duur zijn.
Bij de BCC in Hengelo werden we heel vriendelijk geholpen met de keuze. De verkoper wees ons zelfs op een goedkopere printer. En voor die printer is de inkt zelfs bij de Action te koop zo vertelde de verkoper die het speciaal voor ons had opgezocht. (Weet je nog? Dat dubbeltje en de eerste rang?)
We hebben al eerder zaken gekocht bij de BCC in Hengelo en gaan dat zeker weer doen.

Maassie 03-02-2019

Veel variatie, diverse merken en goed bereikbaar. Klantvriendelijk personeel, dat nog de tijd neemt voor uitleg.

Jan 03-02-2019

Net een soundbar gekocht, prima geholpen door een medewerker en goed van advies voorzien.

Mick 03-02-2019

Nette winkel met uitgebreid assortiment. Vroeger ging ik voor electronica naar Amsterdam, maar nu kan ik gewoon in Lelystad terecht. En we zijn op een prettige manier geholpen door een deskundige jongeman.

Robert 03-02-2019

Een heel goed advies en snelle hulp via de BCC in Venray. Dank zij BCC Venray heb ik de juiste all-in One PC nu thuis staan. Een goede combinatie tussen shoppen in de winkel en de online BCC shop. De prijs werd door hun zelf vergeleken met de laagst verkrijgbare online, dus was ik er zeker van dat ik niet te veel hoefde te betalen. Overigens de zoveelste keer dat we goed advies kregen of het nou om een PC, wasmachine, droger of een ander electro apparaat gaat!
Super!

Smeets 03-02-2019

Ben erg tevreden over de service van BCC Beek. We hebben gebruik gemaakt van de BCC prijsgarantie. Hier werd niet moeilijk over gedaan, werd meteen aangepast. TOP.
Er was voldoende personeel in de winkel en ze namen ook echt te tijd om je fatsoenlijk te helpen. Waren erg vriendelijk en gaven goede bruikbare informatie.

nee 03-02-2019

Op de Amsterdamsestraaweg ta Amersfoort
Deze mensen van de BCC zijn eerlijk vakkundig werken hard voor de klanten, zé worden niet afgeleid ze elke klant helemaal af ze geven een lekker bak koffie, ze behandelen je als koning en geven een volledig uitleg van het apparaat For is me is dit filiaal no.1

Fabiënne 03-02-2019

Wij komen altijd met veel plezier in de BCC winkel in Beverwijk. Fijne mensen die meteen op je afstappen om te helpen en goede service! Het uitgebreide assortiment helpt ons hele gezin telkens weer.

Danny 03-02-2019

Heb van de week een laptop gekocht een HP
Ben zeer goed geholpen en zeer goede advies gekregen!!!!

Alpa 03-02-2019

Winkel is dichtbij, Hebben veel kennis, zijn vriendelijk,beantwoorden vragen goed, geven gedegen uitleg, de prijs is altijd scherp.

E van Bokhoven 03-02-2019

Door medewerker zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Was heel geduldig. En wat ik heel prettig van deze medewerker vond was dat hij alle tijd nam en niet als een opgejaagde hond hoefde te werken. Bij veel bedrijven is er geen personeel genoeg en is er nooit tijd om fatsoenlijk iemand te helpen.

Anja Scheepens 03-02-2019

Altijd goede service en veel op voorraad personeel heel erg behulpzaam
De Winkel is ook overzichtelijk

Tonny 03-02-2019

Correct ontvangen en prima uitleg over product, wat wij hebben gekocht.
Professioneel en keurig gedaan

Leo 03-02-2019

Het is niet te geloven hoe iedere keer het weer voor de volle 100% snel en vakkundig wordt geregeld. Het gemak en de snelheid zijn het meer dan waard om de eerst volgende keer weer met jullie in zee te gaan.
Vooral doorgaan!!!!!

Ineke 03-02-2019

Zijn fan van BCC. Wat zijn wij weer geweldig geholpen en geslaagd. Chapeau

Paul 03-02-2019

Geweldige service, ga zo door.
Keurig op tijd geleverd en netjes van te voren ben ik gebeld.

charlotte van der Poll 03-02-2019

Op de valreep ging ik nog even naar BCC in Lisse. Het was al 1645 uur en het was zaterdag en dan niet voor een pakje batterijen maar voor mij doen een echte aankoop waarbij ik advies nodig had.
Zodra wij binnen kwamen stonden er 2 verkopers bij 1 klant. Zodra 1 verkoop mij en mijn zoon zag kwam hij vrolijk op ons aflopen met een WELKOM in onze winkel. Ik verontschuldigde mij dat het best wel al laat was en dat ik heel goed begreep dat zij eigenlijk na zo een lange dag al aan het afbouwen waren. Hij zei kom gezellig binnen en vertel waar je naar op zoek bent. Nou zo leuk komt dat over!!! Dat je je welkom voelt en dat hij nog de tijd voor je neemt alsof het 1400 uur is! Ik werd er echt heel blij van.

Robert 03-02-2019

Ik ging voor oordopjes voor het sporten. En werd zeer vriendelijke en deskundig geholpen!
Met het geluk dat het artikel ook nog eens flinke korting had!

AnitA 03-02-2019

Het was behoorlijk druk, maar desondanks werd ik snel geholpen en goed geadviseerd.