J.A. den Ouden 06-02-2019

Als terugkerende klant (76 jaar) bij BCC wederom een Indesit wasmachine gekocht.
De vorige ging 14 jaar mee, dus hopelijk deze ook zo iets.
Goed assortiment, redelijke prijzen, vriendelijk geholpen en goede service.
Vlotte levering en plaatsing, waarbij de oude weer meegenomen werd.

Ricardo 06-02-2019

Ik ben voor een laptop langs geweest. De hulp en het advies welke ik kreeg waren meer dan prima en kon eerst ook rustig kijken.

I. Koster 06-02-2019

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Geen moeite te veel. Stipt afgeleverd en prima geinstalleerd ondanks dat er morilijke punten in huis waren omde wasemkap te installeren , hetgeen lrima is gebeurd

Ben Roobol 06-02-2019

Het was redelijk stil in de winkel en het personeelslid wat ons hielp nam eerst de tijd om het doel van onze aankoop te weten alvorens te adviseren. Dat dit overeenkwam met het resultaat uit de consumenten bond, was daarbij alleen maar fijn. Ook kwam hij niet met de duurste (beste) uit de test maar met de kwaliteit welke door mij werd geambieerd.

Wil Brugman 06-02-2019

Goede hulp onderweg naar de juiste afdeling. zo op het oog ook veel personeel aanwezig, dat zie je wel eens anders.
Prettige en deskundige uitleg bij de aankoop. Ook de administratieve afhandeling verliep gladjes.
Evenals eerder weer een positieve ervaring bij BCC in Hilversum!

Hans van Rosmalen 06-02-2019

Deze vrij nieuwe shop is overzichtelijk en ruim. Bij binnenkomst gingen wij direct naar de afdeling waar ons product te vinden was. Allebij waren we direct verkocht. De winkelramen die vlakbij stond heeft ons goed geholpen mer het maken van de factuur en liep met ons mee naar de kassa. Ook heeft zij aangegeven dat we wellicht energie konden besparen via Essent. Al met goede service en lage prijzen.

S.W. Bes 06-02-2019

goed en duidelijke omschrijving van de producten, Was makkelijk het product te zoeken en uit te kiezen wat ik nodig had. Verder een goede begeleiding voor de aankoop en mogelijkheid van betaling, Is allemaal met volle tevredenheid afgehandeld.

J.Collombon 06-02-2019

Vriendelijk en meedenkend personeel die een betrouwbare indruk maakten en al hun afspraken zijn nagekomen. Wat wil je nog meer!

Kahealani 06-02-2019

Ik vind het een fijne winkel goede service als er iets is word ik goed geholpen

Bar 06-02-2019

Snelle levering
Product voldoet aan onze verwachting. Mooie koptelefoon en werkt perfect.

Gert-Jan 06-02-2019

Makkelijk bestellen en de levering was prima. Ik wed goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de bestelling geleverd werd. Installatie verliep soepel en de werknemers netjes.

Nel boots 06-02-2019

Wij zijn in de winkel van bcc geweest in Den Helder.
Wij zijn daar heel goed geholpen en goed advies gegeven door de verkoper Ron Verdonk.
Wij hebben een nieuwe kookplaat inductie gekocht,deze werd goed aanbevel door de verkoper en het bevalt ons prima.
Wij komen altijd in Den Helder ondanks dat wij in Obdam wonen ,maar wij gaan altijd naar deze verkoper.
Wij hebben inmiddels al een hele dikke map van bcc rekeningen .

Babette Meulenbelt 06-02-2019

Een tien min!
Winkel: goede, uitgebalanceerde keuze! Veel meer keuze dan Media Markt!
Personeel: behulpzaam, vriendelijk, correct. Beter dan Media Markt!
Snelle levering van koel/ijskastcombinatie (volgende dag al geleverd). Bij Media Markt moest ik er twee à drie weken op wachten, dus bij BCC is het beter geregeld! Wasmachine levering duurde iets langer, maar toch nog snel (binnen een week na aankoop).

Eén minpuntje : de wasmachine in de winkel was 10 euro duurder geprijsd dan ik in de algemene informatie op internet vond. De klant die dit niet weet, betaalt dus tien euro te veel. Dat vind ik niet netjes. Dit verklaart dus de tien MIN.

Ton 06-02-2019

Goed geholpen, niets was teveel, uitleg was goed. Levering was ook conform afspraak. Verkoper gaf goed advies en was niet opdringerig.

Ingrid 06-02-2019

Snelle en goede service. Koelkast stond op levering 15 dagen, na bestellen was het de volgende dag al beschikbaar en aantal dagen later vakkundig geïnstalleerd!

WJ 06-02-2019

Medewerker maakte continue grapjes, een onzeker persoon waardoor ik me niet prettig bejegend voelde.

JanV 06-02-2019

Vriendelijke en deskundige mensen. Je voelt je welkom in de winkel en men neemt de tijd om je goed te adviseren en vragen te beantwoorden. Zo kwamen wij recent al twee keer (vaatwasser, wasmachine) tot de voor ons perfecte keus. En niet onbelangrijk, scherpe prijzen! Chapeau voor BCC!

Lies 06-02-2019

Eenvoudig te bestellen en de volgende dag al geleverd. Keurig binnen het tijdvak en vakkundig geïnstalleerd. Erg blij mee!

J.H. Kort 06-02-2019

Het personeel bij BCC, doet alle moeite en geeft vele mogelijkheden voor de wensen en eisen van de klant, daardoor maakt de klant de juiste keuze qua prijs prestatie verhouding, al met al er is ruime kennis van alle produkten aanwezig voor de klant. en een prima service.

Marno Krechting 06-02-2019

Vriendelijk goede uitleg , geduldig en wat heel prettig is dat er tijd voor je werd gemaakt . Op alle vragen wordt goed ingegaan , gaf mij een fijn gevoel om een aankoop te doen.

Bas Dekker 06-02-2019

BCC staat bij mij altijd al als betrouwbare en goede winkel in gedachten. Als ik op internet producten zoek koop ik hier graag. Het is allemaal makkelijk, overzichtelijk en snel geregeld.

Jelle 06-02-2019

Vaatwasser is geleverd, maar deur kan niet meer helemaal open. In tegenstelling tot onze vorige vaatwasmachine. Niet meer bereikbaar voor service. Telefoon naar klantenservice wordt afgebroken in verband met drukte.

Juriaan 06-02-2019

Tweemaal langs geweest voor het uitzoeken van een nieuwe televisie. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Elders goedkoper dan hanteren ze dezelfde prijs. Goed concept! Jammer genoeg geen 75 inch scherm in de showroom, ter vergelijking met de 65 inch. Maar voorlopig groot genoeg.

televisie 06-02-2019

Winkel in Hilversum was de voorraad op. In Muiden geen probleem. Erg vriendelijk personeel !!!

Jelle 06-02-2019

Eenvoudig een vaatwasser besteld via BCC.nl en duidelijke communicatie over de levering. Mooi op tijd, geplaatst en de oude afgeleverd. Uitstekende service.

Karin 06-02-2019

BCC Dukenburg: fijne ruime winkel, goed geholpen, uitgebreid geïnformeerd over artikel. En, goed te bereiken met ruime parkeergarage.

Jessica 06-02-2019

Ontzettend snelle levering! Product was precies zoals omschreven en voldoet zeker aan de verwachtingen. Mooie 'geld terug' actie ook! Enige punt van aandacht is dat het best even zoeken was hoe je je geld dan terug moest krijgen... Winkel gebeld en goed geholpen. Actie is vanuit de fabrikant en niet vanuit BCC.

Eelco 06-02-2019

De zaak is overzichtelijk ingedeeld en er is een ruime keuze. Het personeel is vriendelijk en degene die mij hielp was kundig.

Geert 06-02-2019

Goede service, goed te woord gestaan in de winkel en keurige levering. Jammer dat je vooraf geen bezorgtijd op de dag kunt kiezen en de wat overdreven reclame voor Essent als energieleverancier

Kees 06-02-2019

Voor mijn nieuwe pc kost ik een Office pakket bij BCC maar et werkte niet.
Met de bon terug gegaan. Ik de winkel probeerde een vriendelijke mede werker om het goed te krijgen maar ook dat lukte niet.
Toen kreeg ik gewoon een nieuwe kaart en die werkte wel. Top geregeld en vriendelijk personeel.

Adri Kattenberg 06-02-2019

Wij werden in de winkel op een zeer plezierige en deskundige wijze behandeld resulterend in de aankoop van een nieuwe inbouw koelkast, alsmede een inductie kookplaat. Ook de mensen van de bezorging en installatie deden hun uiterste best.
KLASSE

Jack Snel 06-02-2019

Prettige en deskundige hulp/verkoop.
Tevens goede uitleg over het product dat we kochten.

Rudie Driessen 06-02-2019

Het grote voordeel van de shop is dat men het apparaat ter plaatse kan bekijken en de afmetingen kan controleren ,zodat het ook op de aangewezen plaats past.
Tevens dat er een deskundige je ter plaatse nog van informatie kan voorzien. Ook de zeer snelle levering is een groot voordeel.[reeds de dag erna] Ook het registreren en doorgeven van de gegevens is klantvriendelijk. Wasmachine functioneert goed en geruisloos.

Lisa 06-02-2019

Ik vind dat BCC een top service bied. Ik had met spoed een wasmachine nodig want ik ben over een week uitgerekend. Ik was dinsdag gegaan ik heb een wasmachine gekocht en woensdagochtend om 10:15u kwamen ze het al leveren. Ze hebben de wasmachine gratis gemonteerd en geleverd.

Marc 06-02-2019

Erg fijn bedrijf , komen afspraken netje na
Vriendelijke en vakbekwame mensen.

Onze volgende order gaat zeker weer naar BCC

Fam. Gosen

Bianca 06-02-2019

Ik ben keurig geholpen, en adviezen gekregen. De medewerker nam ook alle tijd voor mij.

Marielle 06-02-2019

Ik ging naar de winkel om een nieuwe laptop te kopen maar nadat ik een medewerker had gesproken zijn advies om een chromebook te kopen opgevolgd. Hier een zeer tevreden klant want waarom meer geld uitgeven dan nodig voor iets wat je eigenlijk toch niet gebruikt.

nono 06-02-2019

Erg tevreden over mijn aankoop bij de BCC! Zoals beschreven op de website van BCC van voor 22:00 uur besteld morgen in huis. Erg fijn!

Q 06-02-2019

We werden super goed geholpen door een vriendelijke mevrouw. Ze gaf allerlei tips en aanbevelingen voor wat wij zochten. We mochten de stofzuiger nog even testen en we kregen een mooie aanbieding op het totale pakket, inclusief extra garantie. Al met al, goede service!

rob van beek 06-02-2019

Zoeken naar een canon printer op de site zeer overzichtelijk dus snel gevonden,
Volgen met track en trace prima. De printer werd de volgende dag iets na 1400 uur bezorgd.
Perfect geregeld. Info over de BCC winkel n.v.t., deze keer via internet besteld,

Peter 06-02-2019

De winkelmedewerker nam ruim de tijd om mij, een leek op dit gebied, uit te leggen en te tonen welk systeem voor mij het beste was. Voelde mij als klant gewaardeerd!

Rieuwers 06-02-2019

Snelle levering stipt op de vooraf aangegeven afleveringstijd.
s ' avonds de bestelling online geplaatst en de volgende morgen rond 10.00 uur geleverd!!

Wasdroger werd netjes op zijn plaats gezet en aangesloten.
vervolgens werd de oude gelijk mee genomen!
Helemaal top, en de droger bevalt uitstekend

maike 06-02-2019

De heren van de BCC Helmond hebben me vriendelijk geholpen en ook al mijn vragen beantwoord

Kim 06-02-2019

Ik ben heel tevreden met jullie bedrijf
Ik kom altijd bij jullie top service top advies en een hele goede bezorging en installatie aan huis
Jullie hebben mijn enorm geholpen zo blij met mijn aankopen bij jullie bedankt BCC!

Dennis Norder 06-02-2019

Je krijgt hier geen verkooppraatje, maar gewoon een eerlijk advies. De verkoper heeft mij dan ook bijvoorbeeld een goedkopere tv aangeraden, omdat de kwaliteit beter zou zijn.

Robin 06-02-2019

Een fijne winkel. De medewerkers zijn altijd behulpzaam. Als ik vragen heb word er tijd voor genomen om ze te beantwoorden

van der Woude 06-02-2019

Wij zijn goed geholpen voor een tv op de slaapkamer duidelijke uitleg en omdat hij ergens anders goedkoper is hebben wij hem ook voor die prijs.Dat is een pluspunt van bcc.Waarom zou je dan anders kijken.Een dikke 9 verdienen ze.En het personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig, laten je rustig rond kijken.

Vos 06-02-2019

Vriendelijke werknemers, behulpzaam in geven van informatie over de producten

Ine 06-02-2019

Ik kreeg een goed en duidelijk advies. Bij de vraag of het een goede prijs was, werd dit direct op internet gecontroleerd.

Eus 06-02-2019

Personeel is vakbekwaam en heeft mij erg goed geholpen.
Binnen 10 minuten ging ik met een goed gevoel naar buiten met het juiste artikel