Theo en Joël 07-02-2019

Al meerdere keren iets gekocht bij BCC ( Buitenveldert ) ,we werden direct herkend bij binnenkomst ,dat geeft meteen al een goed gevoel .
Wij kwamen voor een combi magnetron.
We kregen een duidelijke uitleg over de verschillen van de magnetrons.
En na aankoop werd de (grote ) doos tot in onze auto gebracht.
En ( zoals altijd ) prima service en...ze nemen de tijd voor je , onze verkoper was Frank ,

A van Raaij 07-02-2019

Ja ik ben goed geholpen en je wordt goed behandeld
En mijnaankoop is goed geregeld

Nathalie 07-02-2019

Als eerste was ik naar de Mediamarkt gegaan om te vragen of ik even de Fitbit Charge 3 mocht passen om mijn pols om te kijken of deze niet te groot was. Dit was niet mogelijk. Ook verkochten ze deze (op dat moment?) alleen online.

Toen ben ik daarna naar de BCC gegaan. De medewerker hielp mij fantastisch en ik mocht zelfs de Fitbit Charge 3 even passen om te kijken wat ik ervan vond. Echt super voor een enorme twijfelaar zoals ik. Kortom top service! Ben ook niet anders gewend van de BCC Leidschendam!

Bart 07-02-2019

snel en volgens afspraak geleverd, van te voren keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering

Eef 07-02-2019

Fijne overzichtelijke winkel waar je per definitie de laagste prijs betaalt. Bovenal telkens weer vakkundig uitleg.

iainb 07-02-2019

BCC verkoopt goede kwaliteit producten, waarover op de website duidelijke informatie staat. Bestellen gaat heel gemakkelijk, de service in de winkel is prima en de mazorg ook. Ik zal BCC altijd aanraden.

Robert 07-02-2019

Ik werd snel en goed geholpen. Ik kom vaker in deze winkel. Niet opdringerig maar staan klaar wanneer je vragen hebt.

Pelinlau 07-02-2019

Wij hadden een Siemens volautomatische koffiemachine aangeschaft. Jaren geleden. Deze ging stuk en Siemens wilde een wereldprijs voor de reparatie. Ik werd te woord gestaan door Ron die in Den Helder werkt. Ook andere medewerkers schoven aan en hoorde wat er aan de hand was. Ron en de medewerkers namen alle tijd. Gaven ook een goed advies hoe om te gaan met Siemens. Ook kregen wij een goed advies voor een andere koffiemachine. Na een eerste machine geprobeerd te hebben, zijn wij nu in het bezit van een prima koffiemachine. De rust die van de verkopers uitging en het inlevingsvermogen zijn top. Zelf de bedrijfsleider die wij niet hadden gesproken. Was op de hoogte van ons verhaal. Wenste ons succes met het verdere koffiedrinken. Geweldig dit is winkel waar je graag wilt komen en kopen.

charlotte van der Poll 07-02-2019

Op de valreep ging ik nog even naar BCC in Lisse. Het was al 1645 uur en het was zaterdag en dan niet voor een pakje batterijen maar voor mij doen een echte aankoop waarbij ik advies nodig had.
Zodra wij binnen kwamen stonden er 2 verkopers bij 1 klant. Zodra 1 verkoop mij en mijn zoon zag kwam hij vrolijk op ons aflopen met een WELKOM in onze winkel. Ik verontschuldigde mij dat het best wel al laat was en dat ik heel goed begreep dat zij eigenlijk na zo een lange dag al aan het afbouwen waren. Hij zei kom gezellig binnen en vertel waar je naar op zoek bent. Nou zo leuk komt dat over!!! Dat je je welkom voelt en dat hij nog de tijd voor je neemt alsof het 1400 uur is! Ik werd er echt heel blij van.

Spiky 07-02-2019

Al eerder apparatuur besteld, altijd zonder problemen. Snelle levering. Oude apparaat meegenomen.

Mack 07-02-2019

perfect uitgevoerd. gister avond besteld en vandaag om 14:00 ontvangen. precies volgens de track en trace

Leen Bras 07-02-2019

Wat een Super bedrijf, gisteren een proline frituurpan besteld, en vandaag om 13.00 uur al heerlijke gefrituurde aardappelschijfjes gegeten met 2 kwekkeboom kroktten, zalig, bedankt BCC (Bakker Cash & Carry).

Eil 07-02-2019

Blender niet op voorraad in de winkel. De volgende ochtend geleverd tegen de laagste prijs zonder bezorg kosten. Top....de klant is koning dankzij BCC.

Wilu 07-02-2019

Hans Busing 07-02-2019

Zaandam BCC is uitstekend , goede service , we hebben niets te klagen maar dat is wat betreft telefonisch contact wel anders , je wordt gewoon in de wacht gezet met een heel vervelend deuntje en dat is het .

Jan 07-02-2019

Ik ben heel blij als ik door meerdere medewerkers uit een winkel zo goed geholpen wordt. Er is duidelijk aandacht aan hoe de klant geholpen kan worden om die zo blij mogelijk te maken.
De Heos set die ik heb gekocht is top, helaas kan ik er geen 5.1 systeem mee maken om TV te kijken maar wel 4x heos 7 en bar voor top geluid.

A.Jordaan 07-02-2019

Super snelle levering! Werd vooraf gebeld dat ze iets eerder kwamen. Ze hebben de wasmachine heel netjes neergezet - namen echt even de tijd om na te denken wat de juiste plek was. Daarna hebben ze ook nog gratis de droger boven op de wasmachine gezet. Top!

Christianne 07-02-2019

Niks negatiefs!! Alleen maar lof!!
Zeer goede uitleg in de winkel over het product, vriendelijk personeel. Snelle levering en super installatie door keurig personeel.

Ton van den Dungen 07-02-2019

In deze winkel service gericht en deskundig personeel. Prima van advies voorzien.

Nayeem 07-02-2019

Super vriendelijk personeel
Altijd goed geholpen en hoef niet te lang te wachten
Duidelijk advies en een vlotte babbel

Larahoun 07-02-2019

Snelle afhandeling van de bestelling. Het personeel dat de machine aansloot was deskundig en vriendelijk. Zo hoort het.

R.ouwerkerk 07-02-2019

We zijn uitstekend geholpen met de keuze, er was geen financiele druk bij de verkoper.
De mannen die komen plaatsen zijn echte vakmensen. Aardig, netjes en leveren goed werk. Geweldig

Wendy gigengack 07-02-2019

Bcc is een mooie ,overzichtelijke winkel , met gemotiveerde en vriendelijke medewerkers. Goede, snelle en kundige hulp van de verkoper.
De bezorgdienst is heel goed met vriendelijke en nette medewerkers.
Kortom een aanrader.
M vr gr wendy gigengack

Krot Jacobs 07-02-2019

Service in de winkel was prima maar de telefonische ondersteuning bij fout door de monteurs gemaakt was slecht. In plaats van de monteurs terug laten komen moest ik n nieuwe afspraak maken en 1 week wachten. Gelukkig heeft de winkel Zaandan aktie ondernomen maar daarvoor moest ik eerst op de fiets door de regen naar de winkel.
Telefonische klantenservice slecht. Ook lange wachttijd

Mark Petrov 07-02-2019

Na de grote winkel met de "M" bezocht te hebben, toch even doorgegaan naar BCC. Ruime winkel, schoon en opgeruimd! Alhoewel in de winkel fysiek minder keus qua TV's in dit geval, toch de service veel prettiger, de kennis van het personeel en vooral het meedenken over eventuele prijsaanpassingen i.v.m. concurrentie. Dus na een fijne ervaring ook overgegaan tot aankoop van de TV! Volgende keer weer BCC dus!

Angelie Van de Vrande 07-02-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Eerlijk en met begrip voor individuele situatie

JS 07-02-2019

Bestelling binnen drie werkdagen afgehaald. TOP... laagste prijsgarantie altijd fijn.
Vriendelijke personeel.

Danny 07-02-2019

Overzichtelijke shop waar je met behulp van de nodige filters al snel tot een goede persoonlijke keuze kunt komen.
Produktbeschrijvingen zijn uitgebreid en levering is vaak de volgende dag al.

Ansjie 07-02-2019

Een wasmachine gekocht bij BCC. Deze is keurig geleverd, op de juiste plek geplaatst, aangesloten en getest. Super!

Peter de Zeeuw 07-02-2019

Via chat gesprek mijn Receiver laten wegzetten in Nijmegen. In Arnhem (waar ik woon) was deze uitverkocht. Bij aankomst in Nijmegen stond de receiver al op mj te wachten bij de kassa.

Max 07-02-2019

3 producten besteld, van te voren betaald en opgehaald bij winkel. Daar gaven ze slechts 1 stuk mee (zonder opmerking). Na reclamatie (ter plekke) werd erkend dat ze slechts 1 stuk probeerde mee te geven. Ze hadden 2 op voorraad en ik moest zelf de andere 70 km in een ander winkel ophalen.... opsturen kon niet.

Kos 07-02-2019

Ik geef een 10 omdat ik geen enkele opmerking heb.
Alles is volgens wens en afspraak verlopen.
Beste prijs, goede uitleg over de TV, friendelijk persneel, thuis gratis bezorgd!

Iris 07-02-2019

Eenvoudige thermometer besteld. Niet alleen een supergoede deal met gratis verzending maar werd volgende werkdag netjes afgeleverd via DHL. Zeker aan te raden!

Lieke 07-02-2019

De informatie op de website is overzichtelijk weergegeven. Het is gemakkelijk om producten onderling te vergelijken.
Bestellen gaat makkelijk en snel, gebruikersgemak is duidelijk belangrijk voor BCC.
De reden van het hoge cijfer is voornamelijk de bezorgers geweest. Mijn wasmachine werd door twee bezorgers geleverd die erg vriendelijk en professioneel waren. Ik kreeg aanvullend advies, de wasmachine stond binnen een paar minuten aangesloten en ze waren prettig in de omgang. Dat is erg fijn, vooral als je als vrouw alleen woont is het prettig als bezorgers veilig en professioneel zijn.

Isabel 07-02-2019

Werd goed geholpen. Kreeg antwoord op mijn vragen. Vriendelijk en kundig personeel

Jan Loopik 07-02-2019

Gekozen voor een lokale onderneming, die ons heel goed heeft ingelicht over een keuze van een wasmachine. Hun advies heeft uiteindelijk geleid naar een andere keuze. De afhandeling en bezorging stipt op tijd, zonder problemen, dus wij zijn helemaal tevreden over deze aankoopactie bij BCC

Hans 07-02-2019

Overzichtelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle en goede afhandeling. Binnen een dag in huis!

Shirley 07-02-2019

Snelle levering, product goed verpakt. Dit venster wil dat ik er meer over vertel maar het is zoals het is: goed dus

TZ 06-02-2019

Vriendelijk personeel. Prima geholpen bij keuze wasmachine, al had iets meer informatie over verschillen tussen diverse modellen mij nog beter kunnen helpen. De levering verliep uitstekend en zou een 10 krijgen als de werknemer even zijn voeten had geveegd voor hij onze gestoffeerde trap opliep, al kan ik me voorstellen dat dat je even ontschiet met een flinke wasmachine op je schouders.

D. Prins 06-02-2019

Ik heb gekozen voor BCC omdat ik daar goed wordt geholpen, er wordt met je meegedacht, en deze winkel heeft goede aanbiedingen.
De service is goed, ook de plaatsing van het aangekochte apparaat. Hierover wordt je keurig geïnformeerd via de mail en sms, en voortijdig nog gebeld voordat de heren eraan komen. Echt super goed geregeld.

Ron 06-02-2019

Overzichtelijk en geordend goed geholpen door goed te luisteren
Budget goed in de gaten gehouden door verkoper. Zelfs 1 euro overgehouden

Jos 06-02-2019

Heb al jaren prima ervaring met BCC veel keus en goede voorlichting over in dit geval een tv.
Van tevoren op de website gezocht en prijzen vergeleken en daarna naar de winkel.
Leuke bijkomstigheid dat ik door prijsgarantie nog een mooi bedrag terugkreeg omdat televise bij een ander goedkoper was.

Mr. Heeren 06-02-2019

Elektrische kookplaat was na 40 jaar toe aan vernieuwing. Meteen naar de BCC gegaan, omdat mijn vorige aankoop ook goed bevallen was (tv). Aangekomen bij BCC meteen uitgelegd wat de bedoeling was. Verkoper had een voordeeltje voor me, kookplaat die als laatste model verkocht werd. Mooie korting gekregen en meteen 7 jaar garantie erbij. De kookplaat meteen meegenomen en later door de installatie-service aangesloten. Plaat is erg simpel te bedienen en dat was ook meteen de grootste hindernis bij aanschaf. Vriendelijk personeel en zeker een zo goed installatie-team. BCC bedankt voor de korting en service. Mijn volgende aankoop zal ik zeker bij jullie doen. Thnks

I.T. 06-02-2019

Hier was een mooie aanbieding van de Harman Kardon Omni10 te koop. Ook zijn er medewerkers aanwezig met kennis.

l.ter Beek 06-02-2019

Omdat het hier in Muiden is,en je word hier keurig en netjes te woord gestaan,en alle tijd voor
je vragen en goede uitleg.

A. Kwak 06-02-2019

Speciaal naar BCC Beverwijk gegaan. Goed personeel denkt met mee. No nonsens en daar houden wij van.

mike 06-02-2019

Nieuwe muis voor pc nodig. Toch nog even spieken bij de concurrent om de every day low pricing te chechen. Was bij concurrent goedkoper waarop medewerker prijs direct aanpaste, merxi!

Geert 06-02-2019

Perfect geholpen in Deventer door Verkoopster.
Goed advies en keurig afgehandeld

Jos 06-02-2019

Op goed geluk liep ik de winkel binnen op zoek naar een apparaatje om Spotify via mijn “bejaarde” geluidsinstallatie af te spelen. Mijn vraag werd direct begrepen, maar het ding was niet in de winkel. Dat werd keurig voor mij besteld. Installatie verliep eenvoudig.

Mus 06-02-2019

Makkelijk te bereiken. Klantvriendelijke benadering zonder opdringend te zijn. Know-how is aanwezig. Reële prijzen. Ook de site is overzichtelijk.