fcz 04-02-2019

Ik vond de productvergelijking heel prettig. Ik kon alleen niet makkelijk zoeken op de site bv op tandenborstel

Pietertje 04-02-2019

Waren erg aardig en hebben de tijd voor je. Zijn geduldig ivm met het kiezen van diversen producten.

Arno 04-02-2019

Prima geholpen, scherpe prijzen. Fijne winkel in Vlaardingen: parkeren voor de deur, duurzaam bon via e-mail toegestuurd.

Laura 04-02-2019

Ik ben prima geholpen door een medewerker. Heb een tv en laptop gekocht. Goede service en goede adviezen gekregen. Levering kan ik nog niets over zeggen. Dat duurt nog een paar weken (wat ook in overleg ging)

Huub 04-02-2019

Ik vind de BCC winkel goed en overzichtelijk. Wij zijn goed geadviseerd door de medewerkster zodat wij makkelijk een keuze konden maken.
De levering is verder ook prima verlopen.
Dus wij zijn uiterst tevreden over het hele proces en zou BCC dan ook aanbevelen.

Marjannie 04-02-2019

Overzichtelijke webwinkel; BCC doet wat ze belooft! Communicatie met betrekking tot aflevering is perfect. Vriendelijke bezorgers die zich voorstellen ..... Pluim!

Ine 04-02-2019

Goed en vakkundig geholpen met verstand van zaken
Vriendelijke bediening en t artikel was voorradig

Rick 04-02-2019

Ik kocht een ipad 2018 model in de winkel in leidschendam ik was prima geholpen door de medewerker en hij kon mij prima uitleg geven over het product en kreeg er nog een mooie tablet case bij voor een scherpe prijs ik zou deze winkel van BCC zeker aanbevelen

Esther 04-02-2019

Super snelle levering van product en het product is keurig verpakt. Voldoet zeker aan de verwachting!

Ella 04-02-2019

Vriendelijk personeel, indien er iets niet in orde is zullen ze het altijd proberen op te lossen. Ook goed met garantie. Fijne winkel om te zijn. Overzichtelijk .

A van den berk 04-02-2019

Goed advies in combinatie met een goede prijs. Personeel erg vriendenlijk. Pas een espresso apparaat gekocht en nu weer extra uitleg erover gehad

F.Vink 04-02-2019

Keurige zaak met goede prijzen en nette bediening die je rustig rond laat kijken.

M. Gobel 04-02-2019

Fijne medewerkers! Goed Advies. Zoeken naar mogelijkheden. Oog voor wat er gebeurd wanneer een klant wacht of zoekt. Geen gladde praatjes. Daar ben ik n.m allergisch voor. Er hangt een fijne rust.

John B. 04-02-2019

De vrouw die ons geholpen heeft verdiend een pluim.
Zij denkt mee met de klant en dat is heel belangrijk.
Ga zo door.

Mario Blanken 04-02-2019

Bij binnen komst werden we gelijk aangesproken. Door het verkrijgen van een eigen woning, was onze zoon opzoek naar diverse apparaten. En alles wat hij nog nodig heeft, was aanwezig. Gasfornuis, koelkast, diepvries, magnetron en zelfs een afzuigkap. Deskundig werden we geholpen en door deze aankoop heeft xxx ook maar meteen een Essent contract afgesloten. Is toch weer leuk die korting van € 150,00 op het totaal bedrag. En er werd ook niet moeilijk gedaan over dat de woning pas 1 maart wordt opgeleverd. Nee super geholpen en goed advies gekregen. Van zowel BCC als Assent. Oja en de koffie was lekker.

Rika 04-02-2019

Medewerker wasbeleefd ennam alle tijd voor een duidelijke uitleg. Assortiment was uitgebreid wat een wat ingewikkelder maakt. Daarom id goede uitleg essentieel

Peter 04-02-2019

Makkelijk parkeren en altijd vriendelijke verkopers die je te woord staan. Ook advies is wederom goed!

Robert 04-02-2019

Ik houd niet van verandering en heb daarom bij BCC opnieuw een Miele wasmachine gekocht. Er was veel keus en ik kon mijn vragen kwijt.
De wasmachine is op tijd afgeleverd en gebruiksklaar gemaakt door twee correcte monteurs. Met humor en deskundigheid.

Samengevat: ruim assortiment, toelichting in begrijpelijke taal, nakomen van afspraken. Op

Yvonne 04-02-2019

Tijdens mijn zoektocht naar een computer werd ik in de winkel heel goed geïnformeerd. Erg kundige en vriendelijke verkoper. Erg goede service tot aan de auto aan toe!

Angeles 04-02-2019

Ik was vrijdag in bcc vestiging Oostpoort en kwam daar terug met een staafmixer die niet aan mijn verwachtingen had voldaan... in september 2018 aangeschaft. Zonder commentaar, behalve dat de super vriendelijkeverkoper zei: joh als ie niet lekker deed had gewoon eerder terug gebracht! Wij doen daar nooit moeilijk over.
Heb een nieuwe uitgezocht.... deze al 3 keer gebruikt en helemaal top! Bovenal de service van BCC is heel goed!

Gilman 04-02-2019

Always excellent service and Staff. Ordering by the web is easy and clear. I highly recommend BCC.

Riekie 04-02-2019

Ik heb mijn aankoop in de winkel gedaan zowel in Zeist als in utrecht. Beide keren vielen mij vooral de overzichtelijkheid in de winkel(s) en de kennis en klantvriendelijkheid van de medewerkers op.

O Kales 04-02-2019

Alles prima in orde. Goede communicatie, afspraken nagekomen en een top prijs!

Ronald 04-02-2019

We hebben al heel wat apparatuur bij BCC gekocht. Nu dus een nieuwe wasmachine nadat de oude na 18 jaar de geest gaf. De machine die bij aflevering beschadigd was werd weer meegenomen. Een andere was niet in voorraad maar zou na een paar dagen komen. De dag daarop zag ik op de website al ...vandaag besteld morgen in huis... Ze waren dus toch in voorraad. Aan het eind van de week maar eens gebeld. Oh ja, de bestelling staat hier nog open, maar we zitten vol dus volgende week komen we hem bezorgen. Mijn conclusie: Dat had niet alleen vlugger maar ook op eigen initiatief gekund en ik vraag me af of ik nog steeds had zitten wachten als ik niet had gebeld. NU maar hopen dat deze machine het even lang uithoudt als de vorige.

Mary 04-02-2019

Mooi overzichtelijk ingedeelde winkel.
Zeer vriendelijke medewerkers, die de tijd voor
De klanten nemen,en goed advies geven, en bereidwillig zijn per direct iets te installeren,
Zonder extra kosten in rekening te brengen.
Goed parkeergelegenheid.

Dirk 04-02-2019

Mooie overzichtelijke winkel met een ruim aanbod van alle artikelen en vriendelijk en behulpzaam personeel. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Robert 04-02-2019

tot afgelopen week was ik altijd goed te spreken over de service van BCC.
je werd vriendelijk, accuraat geholpen en de verkopers hadden verstand van zaken.
afgelopen vrijdag was het tegenovergestelde van eerdere ervaringen, het viel zo tegen... ik moest vragen om geholpen te worden, want ze stonden gezellig met elkaar te kletsen, er werd niet duidelijk advies gegeven , bij het afreken proces werden er zaken tegen elkaar over en weer geschreeuwd en nauwelijks een tot ziens en veel plezier met uw aankoop.
dit ben ik niet gewend en na jaren trouwe klant begin ik me af te vragen of dit de nieuwe trent is of een eenmalig gebeuren.. ik geef ze nog één kans..
vestiging : media plein Leeuwarden
bezoekdatum en tijd: 1-2-2019 rond 18.00-18.30 uur

Els vd H 04-02-2019

Goede prijs voor dit artikel. Was makkelijk te vinden, snel besteld en snel geleverd. Het product werkte niet, ben bij de winkel langs geweest en daar werd meteen een nieuwe besteld en die is 2 dagen later alweer geleverd. Netjes dus. Ik zou zeker BCC aanraden.

koopgraag 04-02-2019

Geweldige service, is onze favoriet ,altijd deskundig personeel je bent er geen nummer maar nog echt een klant zoals vroeger,wij zijn blij en bcc is ook blij.

willemr 04-02-2019

BCC Zaandam, enorm plezierig geholpen , goed advies.
We kregen goed antwoord op al onze vragen en zijn zeer content.

Super service 04-02-2019

We zijn zeer goed geholpen in de winkel en kregen duidelijke uitleg, daar kunnen veel andere elektronica winkels nog wat van leren. Het product dat we besteld hadden werd netjes afgeleverd en naar zolder gebracht en geïnstalleerd. Kortom, een super service bij BCC.

Rob63 04-02-2019

Prijs, product en bezorging prima in orde. Verbeterpunt: je hoort pas 's nachts wanneer het product bezorgd wordt ook als je 3 dagen van te voren besteld.

Chris 04-02-2019

Goed advies, goede service, professioneel. Net iets fijner om goed advies in de winkel te krijgen dan online kopen.

Jamiee070 04-02-2019

Ze hebben de laagste prijs garantie, het personeel is vriendelijk. Hele fijne winkel.

Tamiya 04-02-2019

Nadat mijn wasmachine het had begeven moest er toch een nieuwe komen. Na wat zoek werk de juiste gevonden, vrijdag besteld maandag staat hij al te draaien... De bezorgers waren netjes en behulpzaam! Ik ben tevreden

Eddy en Hester Vink 04-02-2019

Betreft winkel in Terneuzen. Zeer toegangkelijk en overzichtelijk. Voldoende personeel. Goede voorlichting en zeer klantvriendelijk.

C v bochove 04-02-2019

Super winkel in vlaardingen fijn personeel als er iets niet voorradig is wordt het besteld binnen paar dagen aanwezig. Echt superAls je binnenkomt wordt je al vriendelijk begroet,wij gaan altijd naar bcc in vlaardingen dus je wordt herkend .echt ook deskundig en leuk geholpen

Mike 04-02-2019

Perfect!
Winkel is lekker rustig en niet te luid om alles te bekijken en goed te beluisteren.
Vaak blijf ik ruim een uur hangen om producten te testen waar ik in eerste instantie niet eens voor kwam haha!
Medewerkers vragen of ze je kunnen helpen, maar laten je tenminste ook rustig de producten bekijken zonder je teveel lastig te vallen.

L.Ketelaars 04-02-2019

Van morgen naar de winkel in Veghel geweest met mijn hoofdtelefoon,
er was nog maar 5 dagen garantie op.Mijn verhaal verteld.Er werd meteen actie ondernomen en binnen 3 kwartier was ik opweg naar huis met een nieuwe
hoofdtelefoon.Prima geholpen.Personeel BBC Veghel bedankt.

W,H. Jansen v.d. Weert 04-02-2019

Onze witgoed en elektronica aan kopen ls altijd bij BCC .omdat het een vriendelijke klant behandeling heeft en zeer persoonlijk ook .Proficiat

Irene 04-02-2019

Prijzen zijn eerlijk. Geen nep acties met korting wat eigenlijk geen korting is.
Goede service!

denisevo 04-02-2019

Super goed geholpen bij Bcc (Oosterhout). We hebben een bluetooth speaker gekocht. Een van de weinige winkels waar ze je zonder gedoe met een telefoon, maar simpelweg alle speakers kunnen laten horen d.m.v 1 knopje indrukken. Goede service, goede uitleg in alle verschillende soorten. En de laagste prijs! Ik ga hier zeker terugkomen.

Margriet v Leeuwaarden 04-02-2019

Vriendelijk, deskundig personeel. Geen lange wachtrijen. Kortom ik ben heel tevreden

Miranda Mous 04-02-2019

Super goed geduldig geholpen door een jongeman.
Minpuntje was de stofzuiger die om 09.45 uur nog bezig was in de winkel, daardoor was het geluid niet optimaal te horen.

Zinaida 04-02-2019

Service en info zijn to the point en praktisch. Communicatie is helder zonder ingewikkelde technische verhalen.

Jonkers 04-02-2019

Super snelle levering, mooi optijd en erg vriendelijk! Top service. Vind het prettig dat ze ook van te voren opbellen als ze er bijna zijn.

Petra K. 04-02-2019

Wasmachine besteld.
Prijs-/kwaliteitstechnisch altijd goed!
Bestelproces gaat makkelijk, orderbevestiging en levertijd wordt keurig aangegeven per mail en een paar minuten voor arriveren, krijg je een belletje!
Netjes op zolder geplaatst en aangesloten en wasmachine draaide al voor!
Na ondertekening ontving ik direct al afleverbon per mail en factuur cq garantiebewijs.

R A MEULMAN 04-02-2019

Weer prima geholpen door deze BCC aan een AEG warmtepompdroger. Vorige droger ook een AEG maar dan een condensdroger ook via BCC Schalkwijk Haarlem, en die heeft het zelfs13 jaar uitgehouden.
Kortom een naar onze mening zeer goed merk en daarbij een perfecte behandeling en zeer snelle afhandeling van onze bestelling. Niets dan lof.

Submarine 04-02-2019

Vakkundig en vriendelijk geholpen.De Sony TV voldoet aan al onze wensen;een prachtig groot 55´´
scherm waar we weer een tijd mee vooruit kunnen.

John 04-02-2019

Deskundig en eerlijk advies. Vriendelijk personeel dat bovendien met je meedenk.