Angelina 04-02-2019

Vandaag samen met mijn zusje 2 jbl draadloze koptelefoons gekocht.
Vriendelijk geholpen, er werd ook de tijd genomen zodat ik de koptelefoon nog even kon testen en wat informatie erover kon vragen.

z 04-02-2019

ik was erg tevreden met hoe het personeel mij heeft geholpen. het artikel dat ik wou was ook op voorraad in de winkel dit was erg fijn. de medewerker die mij heeft geholpen zei ook dat als ik vragen had of er problemen waren ik terug kon komen. de volgende dag liep ik tegen wat dingetjes aan en ben ik terug gegaan, ook toen ben ik erg goed geholpen.

eite land 04-02-2019

Zeer fijn geholpen met de juiste uitleg. Bezorging precies volgens planning.

Zal bij een volgende aankoop zeker naar deze winkel gaan. Toppie.

Philip 04-02-2019

Zeer goed (en vakkundig) geholpen door een eerlijke verkoper, die plezier had in z’n werk, top !

Sabine 04-02-2019

We zochten een koffiezet apparaat ter vervanging van de minder wordende Senseo. We wilden eigenlijk niet een machine die heel veel onderhoud zou vergen. Of het zou een nieuwe Senseo worden of iets anders. We waren ook nieuwsgierig naar een Nespresso. Bij de MM konden we niet proeven waar we nieuwsgierig naar waren. Bij de buren, de BCC in Hengelo zijn we verder gaan kijken. Daar was proeven van Nespresso vanzelfsprekend. Uiterst vriendelijk zijn we geholpen. We waren vrij snel overtuigd dat dit onze nieuwe manier van koffiezetten zou worden voor ons. De beste verkoper kon ons alle details vertellen van het apparaat. Inclusief ontkalk-procedure, wat wel en wat niet. Kortom, we gingen al liever naar de BCC wat ook nu weer bevestigd werd. Het ging om de Nespresso machine Expert&Milk van Magimix, "what else".

baan66 04-02-2019

Een zeer correcte behandeling door het personeel welke mij goed adviseerde. IK ben zelf niet echt in de winkel geweest omdat de laptop waar ik voor kwam direct naast de ingang was

JvdL 04-02-2019

Hele fijne winkel. Het personeel is klantgericht, erg vakkundig en denkt met je mee. En de laagste prijs garantie maken ze echt waar,

bruce 04-02-2019

Fantastische winkel, denken mee met de klant ook als er iets bijzonders aan de hand is. Stefan heeft me heel goed geholpen, ik kom hier graag nog eens terug. Ondanks de (te) lange wachttijd bij de telefonische klantenservice ben ik erg tevreden. En die laagste prijsgarantie is fantastisch.

Ellebelle 04-02-2019

Overzichtelijke website en goede service omtrent levering en aansluiten van het product.

Yvon 04-02-2019

je wordt in de winkel altijd zo snel mogelijk geholpen door vriendelijk personeel, krijg altijd goed advies en je kan later nog terug komen voor vragen .Als iets niet lukt kan je ook terug komen en dan helpen ze het probleem op te lossen.

ben graus 04-02-2019

overzichtelijke winkel en goede hulp en aandacht zonder hinderlijke overlast

Tanny 04-02-2019

Deze BCC in Middelburg raad ik iedereen aan! Men is goed op de hoogte van wat alle apparatuur in zich heeft en men brengt dit goed behapbaar over aan de klant!
De service is ook een 10 waard, men doet ook daadwerkelijk wat men beloofd!

Iwan 04-02-2019

De verkoper liet ons duidelijk de verschillen tussen de stofzuigers zien. Hij was to-the-point en vriendelijk. Verder konden we in de winkel de stofzuigers uitproberen

Robert 04-02-2019

Ik wilde speakers van Kef. Die had ik besteld. Maar er stond maar 1 voor me klaar. Vervolgens heb ik 2 verschillend mee gekregen. Dus weer terug naar de winkel.
Geen excuses, geen tegemoet koming, niks. Voor zo’n bedrag mogen ze wel iets extras doen.
De verkoper maakte zelfs de teruggebrachte doos open om te checken of deze nog compleet was. Ik had die doos niet eens opengemaakt.
Al met al, slechte service, slechte verkoper, ik kom nooit weer bij BCC.

René van der Meulen 04-02-2019

goed advies, nette behandeling en de winkel ziet er netjes en alles keurig op orde.

Peter W 04-02-2019

Ik word hier altijd vakkundig geholpen. Daardoor van mijn kant een hoge gunfactor ten opzichte van andere zaken op dit vlak.

willy 04-02-2019

de winkel in Spijkenisse heeft personeel wat met je meedenkt, vriendelijk is en zeer geduldig.
heb een apparaat kunnen kopen van prima kwaliteit en helemaal binnen mijn budget.

cor 04-02-2019

goede winkel veel elektonica te krijgen en je kan er rustig winkelen zonder dat ze je lastig vallen

janneke 04-02-2019

nette en mooie winkel goed geholpen door personeel en via website besteld volgende dag al in huis super goede service

fcz 04-02-2019

Ik vond de productvergelijking heel prettig. Ik kon alleen niet makkelijk zoeken op de site bv op tandenborstel

Pietertje 04-02-2019

Waren erg aardig en hebben de tijd voor je. Zijn geduldig ivm met het kiezen van diversen producten.

Arno 04-02-2019

Prima geholpen, scherpe prijzen. Fijne winkel in Vlaardingen: parkeren voor de deur, duurzaam bon via e-mail toegestuurd.

Laura 04-02-2019

Ik ben prima geholpen door een medewerker. Heb een tv en laptop gekocht. Goede service en goede adviezen gekregen. Levering kan ik nog niets over zeggen. Dat duurt nog een paar weken (wat ook in overleg ging)

Huub 04-02-2019

Ik vind de BCC winkel goed en overzichtelijk. Wij zijn goed geadviseerd door de medewerkster zodat wij makkelijk een keuze konden maken.
De levering is verder ook prima verlopen.
Dus wij zijn uiterst tevreden over het hele proces en zou BCC dan ook aanbevelen.

Marjannie 04-02-2019

Overzichtelijke webwinkel; BCC doet wat ze belooft! Communicatie met betrekking tot aflevering is perfect. Vriendelijke bezorgers die zich voorstellen ..... Pluim!

Ine 04-02-2019

Goed en vakkundig geholpen met verstand van zaken
Vriendelijke bediening en t artikel was voorradig

Rick 04-02-2019

Ik kocht een ipad 2018 model in de winkel in leidschendam ik was prima geholpen door de medewerker en hij kon mij prima uitleg geven over het product en kreeg er nog een mooie tablet case bij voor een scherpe prijs ik zou deze winkel van BCC zeker aanbevelen

Esther 04-02-2019

Super snelle levering van product en het product is keurig verpakt. Voldoet zeker aan de verwachting!

Ella 04-02-2019

Vriendelijk personeel, indien er iets niet in orde is zullen ze het altijd proberen op te lossen. Ook goed met garantie. Fijne winkel om te zijn. Overzichtelijk .

A van den berk 04-02-2019

Goed advies in combinatie met een goede prijs. Personeel erg vriendenlijk. Pas een espresso apparaat gekocht en nu weer extra uitleg erover gehad

F.Vink 04-02-2019

Keurige zaak met goede prijzen en nette bediening die je rustig rond laat kijken.

M. Gobel 04-02-2019

Fijne medewerkers! Goed Advies. Zoeken naar mogelijkheden. Oog voor wat er gebeurd wanneer een klant wacht of zoekt. Geen gladde praatjes. Daar ben ik n.m allergisch voor. Er hangt een fijne rust.

John B. 04-02-2019

De vrouw die ons geholpen heeft verdiend een pluim.
Zij denkt mee met de klant en dat is heel belangrijk.
Ga zo door.

Mario Blanken 04-02-2019

Bij binnen komst werden we gelijk aangesproken. Door het verkrijgen van een eigen woning, was onze zoon opzoek naar diverse apparaten. En alles wat hij nog nodig heeft, was aanwezig. Gasfornuis, koelkast, diepvries, magnetron en zelfs een afzuigkap. Deskundig werden we geholpen en door deze aankoop heeft xxx ook maar meteen een Essent contract afgesloten. Is toch weer leuk die korting van € 150,00 op het totaal bedrag. En er werd ook niet moeilijk gedaan over dat de woning pas 1 maart wordt opgeleverd. Nee super geholpen en goed advies gekregen. Van zowel BCC als Assent. Oja en de koffie was lekker.

Rika 04-02-2019

Medewerker wasbeleefd ennam alle tijd voor een duidelijke uitleg. Assortiment was uitgebreid wat een wat ingewikkelder maakt. Daarom id goede uitleg essentieel

Peter 04-02-2019

Makkelijk parkeren en altijd vriendelijke verkopers die je te woord staan. Ook advies is wederom goed!

Robert 04-02-2019

Ik houd niet van verandering en heb daarom bij BCC opnieuw een Miele wasmachine gekocht. Er was veel keus en ik kon mijn vragen kwijt.
De wasmachine is op tijd afgeleverd en gebruiksklaar gemaakt door twee correcte monteurs. Met humor en deskundigheid.

Samengevat: ruim assortiment, toelichting in begrijpelijke taal, nakomen van afspraken. Op

Yvonne 04-02-2019

Tijdens mijn zoektocht naar een computer werd ik in de winkel heel goed geïnformeerd. Erg kundige en vriendelijke verkoper. Erg goede service tot aan de auto aan toe!

Angeles 04-02-2019

Ik was vrijdag in bcc vestiging Oostpoort en kwam daar terug met een staafmixer die niet aan mijn verwachtingen had voldaan... in september 2018 aangeschaft. Zonder commentaar, behalve dat de super vriendelijkeverkoper zei: joh als ie niet lekker deed had gewoon eerder terug gebracht! Wij doen daar nooit moeilijk over.
Heb een nieuwe uitgezocht.... deze al 3 keer gebruikt en helemaal top! Bovenal de service van BCC is heel goed!

Gilman 04-02-2019

Always excellent service and Staff. Ordering by the web is easy and clear. I highly recommend BCC.

Riekie 04-02-2019

Ik heb mijn aankoop in de winkel gedaan zowel in Zeist als in utrecht. Beide keren vielen mij vooral de overzichtelijkheid in de winkel(s) en de kennis en klantvriendelijkheid van de medewerkers op.

O Kales 04-02-2019

Alles prima in orde. Goede communicatie, afspraken nagekomen en een top prijs!

Ronald 04-02-2019

We hebben al heel wat apparatuur bij BCC gekocht. Nu dus een nieuwe wasmachine nadat de oude na 18 jaar de geest gaf. De machine die bij aflevering beschadigd was werd weer meegenomen. Een andere was niet in voorraad maar zou na een paar dagen komen. De dag daarop zag ik op de website al ...vandaag besteld morgen in huis... Ze waren dus toch in voorraad. Aan het eind van de week maar eens gebeld. Oh ja, de bestelling staat hier nog open, maar we zitten vol dus volgende week komen we hem bezorgen. Mijn conclusie: Dat had niet alleen vlugger maar ook op eigen initiatief gekund en ik vraag me af of ik nog steeds had zitten wachten als ik niet had gebeld. NU maar hopen dat deze machine het even lang uithoudt als de vorige.

Mary 04-02-2019

Mooi overzichtelijk ingedeelde winkel.
Zeer vriendelijke medewerkers, die de tijd voor
De klanten nemen,en goed advies geven, en bereidwillig zijn per direct iets te installeren,
Zonder extra kosten in rekening te brengen.
Goed parkeergelegenheid.

Dirk 04-02-2019

Mooie overzichtelijke winkel met een ruim aanbod van alle artikelen en vriendelijk en behulpzaam personeel. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Robert 04-02-2019

tot afgelopen week was ik altijd goed te spreken over de service van BCC.
je werd vriendelijk, accuraat geholpen en de verkopers hadden verstand van zaken.
afgelopen vrijdag was het tegenovergestelde van eerdere ervaringen, het viel zo tegen... ik moest vragen om geholpen te worden, want ze stonden gezellig met elkaar te kletsen, er werd niet duidelijk advies gegeven , bij het afreken proces werden er zaken tegen elkaar over en weer geschreeuwd en nauwelijks een tot ziens en veel plezier met uw aankoop.
dit ben ik niet gewend en na jaren trouwe klant begin ik me af te vragen of dit de nieuwe trent is of een eenmalig gebeuren.. ik geef ze nog één kans..
vestiging : media plein Leeuwarden
bezoekdatum en tijd: 1-2-2019 rond 18.00-18.30 uur

Els vd H 04-02-2019

Goede prijs voor dit artikel. Was makkelijk te vinden, snel besteld en snel geleverd. Het product werkte niet, ben bij de winkel langs geweest en daar werd meteen een nieuwe besteld en die is 2 dagen later alweer geleverd. Netjes dus. Ik zou zeker BCC aanraden.

koopgraag 04-02-2019

Geweldige service, is onze favoriet ,altijd deskundig personeel je bent er geen nummer maar nog echt een klant zoals vroeger,wij zijn blij en bcc is ook blij.

willemr 04-02-2019

BCC Zaandam, enorm plezierig geholpen , goed advies.
We kregen goed antwoord op al onze vragen en zijn zeer content.

Super service 04-02-2019

We zijn zeer goed geholpen in de winkel en kregen duidelijke uitleg, daar kunnen veel andere elektronica winkels nog wat van leren. Het product dat we besteld hadden werd netjes afgeleverd en naar zolder gebracht en geïnstalleerd. Kortom, een super service bij BCC.