Tiny Smits 05-02-2019

Aanbieding van een inductiekookplaat. Besteld via de website. Ook nog gechat.
Kreeg van te voren een sms-bericht over de aankomst van de monteur. Over de aankoop alsmede de installatie niets dan lof.

JHW 05-02-2019

Bij grotere aankopen (laptop, televisie, wasmachine) werd ik altijd goed geholpen bij BCC en nu ik slechts computer speakertjes zocht, werd ik, ondanks een volle zaak, eveneens uitstekend geholpen. Er werd voldoende tijd besteed bij het demonstreren van verschillende merken (van drie tientjes tot € 100), bovendien werd, desgevraagd, niet het voor de hand liggende Bose aangeraden, maar Edifier en, zo blijkt achteraf, terecht! Zelfs mijn favoriete componist, die niet op de playlist van de verkoper voorkwam, werd gezocht en afgespeeld. M.a.w. ook voor kleine aanschaffen is de bediening zeer goed, een verademing zelfs.

Martin H. Almelo 05-02-2019

Fijne zaak, prima geholpen, meedenkend personeel. Goede service, en apparaat op tijd bezorgd en geïnstalleerd, volgens afspraak en bezorgdatum/tijd.

Peter V. 05-02-2019

Tijdens eerste bezoek aan de winkel kregen we hele goede uitleg en medewerker liet ook zien wat er mogelijk was op de apparatuur. zowel op de tv als de soundbar. Dat heeft ons wel de doorslag gegeven om de tv en soundbar aan te schaffen.

Fam. Hammink, Almelo 05-02-2019

Prima service, deskundig personeel. Goede uitleg. Thuisbezorgen en installeren was prima, en volgens afspraak en afgesproken tijd.

Eric 05-02-2019

BCC (Oostpoort) heeft een ruim assortiment wasmachines waardoor het onmogelijk is om niet te slagen.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast kreeg ik nog een aantal adviezen die ik dankbaar heb opgevolgd.
Levering was op de afgesproken dag en alles is keurig werkend achtergelaten.

Marc 05-02-2019

Ik heb meerdere malen problemen gehad met mijn JBL bluetooth oortjes, maar door de garantie van 2 jaar heb ik al 3 (!) keer zonder problemen een nieuwe gehad. Het personeel is aardig en behulpzaam en de winkel ziet er mooi uit.

Edwin 05-02-2019

Verkoper heeft ons bewust gewezen op de prijsstelling i.v.m. actie bij concurrent. Bezorging op afgesproken tijdstip, geen melding vooraf, maar men was in de straat hierachter, geen probleem. Vakkundige en snelle installatie, goed tevreden

lemckert 05-02-2019

Deskundige hulp bij het uit zoeken van een vaatwasser goede voorlichting snel en accuraat geleverd en gemonteerd niets anders dan LOF voor BCC .
Ga door zo.

Ilse 05-02-2019

Gekozen voor BCC omdat de prijs daar het laagst was en ik de vvv cadeaucheque kon gebruiken. Levering was snel en product zeer zorgvuldig ingepakt.

Margnootje 05-02-2019

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen, We kopen al jaren bij deze winkel en hebben nog nooit problemen gehad.

Julia stoffers 05-02-2019

Vriendelijke verkoper, die erg behulpzaam behandelde, zijn naam was geloof ik Maarten ...
Prettige benadering ...

Biemans 05-02-2019

Fijne winkel,met een groot assortiment aan artikelen voor in huis, en je word er op een pretige wijze geholpen en met een goed advies voor je aankoop

John 05-02-2019

Prettig geholpen en advies gekregen. Gevolgd door een aankoop van een deskcamera van betere kwaliteit.
Winkel personeel allemaal erg vriendelijk.

Frits 05-02-2019

Aardig personeel dat meedenkt. Zeer tevreden. Met de hulp en het advies bij mijn aankoop van een iPad.

Fam. Barreveld 05-02-2019

BCC Leiden is klantgericht en oplossend ingesteld waardoor wij al onze houdelijke producten hier aanschaffen

Marieke 05-02-2019

BCC, geweldige levering, jammer dat door een fout van DHL mijn bestelling wat later kwam, maar eenmaal binnen helemaal perfect. Goed verpakt ook en een mooi product. Houd je ook op de hoogte van de bestelling en vraag met regelmaat of alles in orde is. Zo niet, dan mag je contact opnemen op vele manieren. Netjes en vriendelijk.

Iris Kisjes 05-02-2019

Hele goeie service en snelle verzending. In de avond om 7 uur besteld en de volgende dag om 14:00 in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je pakketje & de verpakking is ook goed. Het is een stevige doos waardoor je gekochte product moeilijk beschadigd zal worden!m.

Niesje 05-02-2019

Zoals beloofd hier mijn review. Het product dat ik wilde kopen was ergens anders (ik weet niet of ik namen mag noemen dus ik heb ervoor gekozen dit niet te doen) goedkoper en aangezien ik altijd liever bij BCC koop heb ik dit gelijk voorgelegd aan de klantenservice. Mijn vraag was of het prijsverschil gelijk in de winkel verrekend kon worden in plaats van online een formulier in te vullen. Het antwoord was bevestigend. Hier worden klanten blij van en bij BCC denken ze altijd met je mee! Ik heb vandaag gelijk mijn product opgehaald en ik ben super blij :-)

Jan Marchal 05-02-2019

Vriendelijk en bekwaam personeel. Correct en op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst op de eerste verdieping. Betreft aankoop van een vrieskist merk Liebherr.

Sigrid 05-02-2019

Ik werd meteen geholpen door een vriendelijke medewerkster en kon datgene wat ik zocht met haar hulp makkelijk vinden.

Joyce 05-02-2019

Bij BCC Spijkenisse ben ik ontzettend behulpzaam geholpen met een deskundige uitleg over het gewenste product. De voor- en nadelen van het product zijn goed kenbaar gemaakt waardoor ik een goed overwogen keuze hebben kunnen maken! Onwijs fijne winkel & medewerkers.

C.m.van Raaij 05-02-2019

Prima uitleg over het apparaat gekregen. Daarbij handige adviezen. Verkoper wees mij spontaan op de aanbieding.

tessa 05-02-2019

Prima! Lekker overzichtelijk en zeer eenvoudig. Je kan snel tot een goede keuze komen.

Bart van Toscane 05-02-2019

Geweldige service beginnend met goed en uitgebreid advies. Daarna een geweldige opvolging met het vinden van het beste product voor mij en een snelle en correcte levering.

bzoeteman 05-02-2019

wij kopen al jaren onze elektrische apparaten bij BCC Barendregt vriendelijk geholpen goed personeel en goede service ruime parkeergelegenheid gratis

Gerard 05-02-2019

de prijs van het product en de service aangaande levering/bezorging is goed te noemen. de kwaliteit van het apparaat is niet van toepassing daar BCC hierop geen invloed heeft. Ze verkopen merk /kwaliteitsartikelen.

John van kollenburg 05-02-2019

Zeer goede service, en duidelijke communicatie over de bezorging.
Ik ben zeer tevreden en vriendelijke bezorgers.

Joke Raats 05-02-2019

een winkel waar je goed wordt geholpen en die goed advies geeft.
altijd fijn om daar je aankopen te doen

Wout Raap 05-02-2019

Aankoop gedaan uit de outlet. Artikelen voldeden bijna volledig aan de omschrijving. Nog voordat de bezorgers de machine hadden uitgeladen was hun al opgevallen dat er delen mistte. Dit werd keurig aangegeven en aangetoond en uiteindelijk in goed overleg met extra korting toch rond gemaakt. Materiaal is geleverd en aangesloten op de 3e verdieping zoals besproken. Bezorgers waren erg vriendelijk. Behulpzaam en gaven goed advies.

Arjan 05-02-2019

Netjes behandeld in de winkel. Beter dan een "mega media markt", het personeel heeft meer verstand van zaken.

Han Mulder 05-02-2019

Werd vlot geholpen, medewerker was niet te beroerd om een zware droger te verplaatsen om energielabel te ontdekken . Ook bij het ophalen van de tv heel attent geholpen!

peter 05-02-2019

Ik ben prima geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker.
Doorvragen van de medewerker hielp mij bij het maken van de juiste keuze.

AW 05-02-2019

fijne zaak, we hebben er al heel veel gekocht, tot volle tevredenheid. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is echter één minpunt... het is heel vreemd, dat ik de telefoon ,die ik via Bol.com, bij BCC gekocht heb, en wilde omruilen voor een grotere set met meerdere toestellen, NIET kom omruilen bij BCC , terwijl dat WEL in de voorwaarden staat. Ook de tijd voor omruilen klopt niet...bij BCC 4 weken, en via Bol slechts 2 weken. Heel vreemd!

Melissa 05-02-2019

BCC heeft een duidelijke site, goede producten, voordelige prijzen en een goede service. De wasmachine die ik heb gekocht is van de zuinigste energieklasse, van het gerenommeerde merk Bosch en blijkt zeer weinig geluid te maken bij centrifugeren, een aangename verrassing. Voor een goede prijs een degelijke machine dus!
De levering was een half uur na het opgegeven tijdsblok, maar dit was duidelijk gecommuniceerd door de opgewekte en kundige bezorgers. Ze installeerden de machine snel en netjes en namen mijn oude, kapotte machine zoals afgesproken mee, bij de concurrent MediaMarkt heb ik dat anders meegemaakt. Hele goede service!

yvonne van duinkerken 05-02-2019

het is een goede winkel en ook word je er goed door geholpen ben erg tevreden

Erik S 05-02-2019

Zeer vriendelijk en snel geholpen met in eerste instantie alleen nuttige antwoorden op onze (onnozele) vragen. Nooit enige druk gevoeld en uiteindelijk met de juiste keus naar huis gegaan. Tevreden klanten en prima vakkundig personeel. Een aanrader.

Marije 04-02-2019

Alles verliep vlekkeloos. Ik zocht een internetshop die VVV bonnen accepteerden om een Chrome Cast aan te schaffen. BCC accepteerde deze betaalwijze. Verder verliep het zoals verwacht. Bestelling was de volgende dag in huis zoals op de site toegezegd. Alles was helemaal in orde. Top.

Rainier 04-02-2019

Goede informatie, dienstverlening en redelijke prijs. Twee keer geweest voor de aankoop en elke keer prima dienstverlening

John v E 04-02-2019

's Avonds om 22:25 besteld, volgende dag om 12:30 in huis. En nog zonder verzendkosten ook. We hadden een stapelaar nodig voor tussen een miele wasmachine en droger. Bij BCC op voorraad en laagste prijs garantie met gratis verzenden. Dan hoef ik niet langer verder te zoeken. Op deze manier zeker aan te raden!

RobinSdB 04-02-2019

Aardig personeel, goed op de hoogte van de eigenschappen van hun producten. Behulpzaam met het kiezen van het juiste apparaat.

A.Mauritz 04-02-2019

Goede overzichtelijke zaak. Klantvriendelijke bediening en medewerkers weten waar zij over praten.

Angelina 04-02-2019

Vandaag samen met mijn zusje 2 jbl draadloze koptelefoons gekocht.
Vriendelijk geholpen, er werd ook de tijd genomen zodat ik de koptelefoon nog even kon testen en wat informatie erover kon vragen.

z 04-02-2019

ik was erg tevreden met hoe het personeel mij heeft geholpen. het artikel dat ik wou was ook op voorraad in de winkel dit was erg fijn. de medewerker die mij heeft geholpen zei ook dat als ik vragen had of er problemen waren ik terug kon komen. de volgende dag liep ik tegen wat dingetjes aan en ben ik terug gegaan, ook toen ben ik erg goed geholpen.

eite land 04-02-2019

Zeer fijn geholpen met de juiste uitleg. Bezorging precies volgens planning.

Zal bij een volgende aankoop zeker naar deze winkel gaan. Toppie.

Philip 04-02-2019

Zeer goed (en vakkundig) geholpen door een eerlijke verkoper, die plezier had in z’n werk, top !

Sabine 04-02-2019

We zochten een koffiezet apparaat ter vervanging van de minder wordende Senseo. We wilden eigenlijk niet een machine die heel veel onderhoud zou vergen. Of het zou een nieuwe Senseo worden of iets anders. We waren ook nieuwsgierig naar een Nespresso. Bij de MM konden we niet proeven waar we nieuwsgierig naar waren. Bij de buren, de BCC in Hengelo zijn we verder gaan kijken. Daar was proeven van Nespresso vanzelfsprekend. Uiterst vriendelijk zijn we geholpen. We waren vrij snel overtuigd dat dit onze nieuwe manier van koffiezetten zou worden voor ons. De beste verkoper kon ons alle details vertellen van het apparaat. Inclusief ontkalk-procedure, wat wel en wat niet. Kortom, we gingen al liever naar de BCC wat ook nu weer bevestigd werd. Het ging om de Nespresso machine Expert&Milk van Magimix, "what else".

baan66 04-02-2019

Een zeer correcte behandeling door het personeel welke mij goed adviseerde. IK ben zelf niet echt in de winkel geweest omdat de laptop waar ik voor kwam direct naast de ingang was

JvdL 04-02-2019

Hele fijne winkel. Het personeel is klantgericht, erg vakkundig en denkt met je mee. En de laagste prijs garantie maken ze echt waar,

bruce 04-02-2019

Fantastische winkel, denken mee met de klant ook als er iets bijzonders aan de hand is. Stefan heeft me heel goed geholpen, ik kom hier graag nog eens terug. Ondanks de (te) lange wachttijd bij de telefonische klantenservice ben ik erg tevreden. En die laagste prijsgarantie is fantastisch.