Matthijs Vette 09-02-2019

Zijn geholpen door Remco. Fijn om met hem de winkel rond te gaan in verband met zijn uitstekende kennis van de producten. ook de demonstraties van de producten die wij wilden aanschaffen, in alle rust laten zien. Vakbekwame technische kennis. Een verademing en een top voorbeeld hoe het hoort. Daarnaast nog een heerlijk kop koffie. Fijn om zo je producten te mogen kopen en je te laten adviseren! Een warm bad!

José en Hans Boekhoorn 09-02-2019

Wij zijn als achter-in--de zeventigers erg goed geholpen. Men had alle tijd om ons uitvoerig uit te leggen wat voor ons van belang was. Wij hadden twee nieuwe smartphones nodig en wisten aanvankelijk niet wat voor ons het beste was. Er zijn zoveel merken en in verschillende prijsklasse! Door het gegeven advies zijn wij nu blij met onze aankoop.De BCC in Beneden-Leeuwen is absoluut een aanrader.

Tamara 09-02-2019

Een vriendelijke en deskundige benadering vaag de klant. Niet je naar het duurste product toepasten, maar luisteren naar jouw wensen en hierop inspringen. Goede service!

Marijke Kern 09-02-2019

Er wordt duidelijk uitgelegd wat en hoe het product werkt . Er wordt niets opgedrongen door de medewerkers wat ik heel prettig vind.

j van dijk 09-02-2019

mooie overzichtelijke shop .
met kundig en vriendelijk personeel . zijn zeer tevreden en zijn van plan om terug te komen. als wij weer iets nodig hebben

Lisette 09-02-2019

Ik ben in de BCC van Leidschendam geholpen door wat oudere mannelijke medewerker. Hij heeft mij uitstekend geholpen, dacht helemaal mee en was erg vriendelijk. Belde zelfs nog persoonlijk even na om iets te controleren.

rob roos 09-02-2019

kom al jaren bij bcc. je wordt er heel goed geholpen. vriendelijk personeel. ook hele goede ervaring, met bcc maastricht. waar mijn vriendin woonde. echt top

Martens Luc 09-02-2019

de medewerkers zijn duidelijk onderlegd en kennen de mogelijkheden en beperkingen van de producten. Zij kunnen de ene en de andere mogelijkheid goed tegen elkaar afwegen en nemen daarbij het perspectief van de klant uitdrukkelijk mee.
Ook de levering en - zo nodig - nazorg verloopt bijzonder vlot en vriendelijk

Jan Ruurd de Jonge 09-02-2019

Bij BCC ben ik steeds op een heel plezierige persoonlijke,professionele manier geholpen en geadviseerd! Hebben alle tijd voor je. De service na de aankoop en tijdens de installatie is geweldig.

dick 09-02-2019

zonder probleem weer iets bij bcc gekocht terwijl het bij een ander goedkoper was ,maakt men geen probleem van ook voor de goedkopere prijs gekregen , freebees en vvv kaarten daar ook in te leveren .ook een meevaller wat betreffende wat je dan betaald

E. Beijer 09-02-2019

In de BCC op het Osdorpplein ben ik prima geholpen door medewerker Jordy.
Door direct contact ben ik beter geinformeerd over het te kopen product dan eindeloos online te zoeken naar het juiste product.

Theo Graauwmans 09-02-2019

Vind de site prima, kan alles goed vinden. Ga vooral ook door de laagste prijsgarantie

Jeroen V 09-02-2019

De BCC blijkt altijd goedkoper dan andere elektronicazaken. Zelft Coolblue is duurder of even duur. En de service is bij BCC veel beter. Al jaren tevreden klant

Geert 09-02-2019

Een mooie overzichtelijke winkel waar meteen een deskundige verkoper ons te woord stond.
Een verkoper die meteen wist at we nodig hadden zonder ons iets aan te proberen te smeren.

Peter 09-02-2019

Tja wat moet je nog zeggen over BCC? Ik word er altijd prima geholpen, vriendelijke verkopers. Ik ga er graag naartoe

J. Krijgsman 09-02-2019

Onvriendelijke verkoper bij BCC Europaweg Apeldoorn. Geen inhoudelijke productuitleg en herhaaldelijk weglopen zonder toelichting. Dit terwijl er geen andere klanten aanwezig waren en bovendien voldoende personeel beschikbaar was.

Ad 09-02-2019

Er liepen 3 verkopers die geen belangstelling hadden in de klanten. Er zijn 2 klanten weggelopen. Echt terleurstellend en deze verkoper had geen verstand van zaken. Jammer !!

A.vd ven 09-02-2019

Een tablet van Samsung gekocht goede info vriendelijke persoon geholpen die goede uitleg gaf veel keus .een winkel waar je je meteen thuis voelt .gewoon top

Sjoukje 09-02-2019

Overzichtelijk en klantvriendelijk personeel. Goed geïnformeerd over mijn aankoop.
Ik raad zeker iedereen aan hier iets te kopen.

Femke 09-02-2019

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de details van mijn bestelling (een wasmachine). De bezorgers waren keurig op tijd, vakkundig en vriendelijk. De oude wasmachine werd netjes meegenomen zoals ik had verzocht. Uitstekende service kortom!

W. Russchen - Meerman 09-02-2019

Vriendelijk geholpen, koffie aangeboden, korting aangeboden door 2 aankopen. Zeer goede en duidelijke uitleg. Alles naar wens

Latifeh 09-02-2019

Beste klanten service en lage prijs in vergelijking met andere aanbieders. Het product was op tijd bij mijn adres was geleverd.

Rebecca 09-02-2019

Vriendelijke mensen die je graag te woord staan. Met vragen over de verschillen tussen producten, wordt er ook een doorgedacht en serieus antwoord gegeven.

Pam 09-02-2019

Word door medewerkers netjes gevraagd of ze je kunnen helpen.
Dringen zich niet op
Uiteindelijk hebben we uitgekozen wat we zochten en werden goed geholpen.
Ook werd nog gevraagd of ze moesten helpen om onze aankoop naar beneden te krijgen.

Perfecte service.
Wij komen altijd bij bvc

Peter 09-02-2019

Eenvoudig te gebruiken, overzichtelijke indeling.
Bestelling simpel en betaling soepel afgehandeld.

Marco 09-02-2019

Ik kwam de winkel binnen en eerst gezien. Men liet mij eerst even zelf rondkijken, heel fijn. Daarna liep de verkoper terloops langs en vroeg keurig of hij mij tot dienst kon zijn. Dit deed hij zeer bekwaam.

yvon 09-02-2019

supergoede communicatie!! s ochtends vroeg bericht over bezorgdheid. in blokken van slechts 2 uur. zo fijn niet de halve of hele dag thuis te hoeven blijven. keurig 10 minuten van te voren gebeld door bezorgers. Aardige, beleefde en meedenkende medewerkers. een verademing dit!!!!!

Marleen 08-02-2019

BCC is een ontzettend fijne winkel, voor 23:59 besteld is volgende dag in huis, zo hoef je nooit lang op je bestelling te wachten. Dat is nou ook de reden dat ik voor BCC heb gekozen. De services van BCC zijn super!!!

Thomas R 08-02-2019

Altijd zeer klantvriendelijk geholpen bij divers gedane aankopen.
Goede uitleg over gebruik en verdere mogelijkheden van de aankopen.
Ben zeer tevreden.

Wendy 08-02-2019

BCC is klantvriendelijk de service is een dikke 10 ook is het fijn dat het personeel precies alles weet over alle producten als ik problemen heb kan ik altijd terecht ze nemen al de tijd . Dankjewel BCC Woensel Eindhoven!

Anita van Puijvelde 08-02-2019

Een winkel met ontzettend veel electra ..waar geweldig personeel werkt die je zeer deskundig helpen ...
Daarbij ben ik ook vol lof over de snelle levering en super vriendelijke heren die alles hebben geplaatst , uitgelegd en opgeruimd hebben ..
Een dikke pluim voor allen ...

Demelza 08-02-2019

Lekker snel en goed geholpen. Verkoopster wist waar ze het over had en wat de verschilen waren van dezelfde producten (waarom de één duurder was dan de ander en welke materialen er gebruikt waren.

Kimberly 08-02-2019

Het is een prettige winkel om naar toe te gaan, het oogt professioneel. Het is een winkel die goed opvalt en voldoende personeel aan het werk heeft. Ze proberen je allemaal zo goed mogelijk te helpen en nemen alle opties met je door. Onze aankoop liep uit, het was iets na sluitingstijd maar hier werd niet moeilijk over gedaan. Toch gekozen voor meer service, die je hier zeker krijgt!

Miranda 08-02-2019

Online een vrieskast gekocht, maar er werd een koelkast bezorgd. Nu kan dit gebeuren dus wilde ik hem omruilen. Gelijk gebeld maar de verbinding werd verbroken omdat men het druk had. Toen een mail en app gestuurd en bericht op facebook gezet, maar op alle berichten werd niet gereageerd. Pas 1 tot 2 dagen later en allemaal andere medewerkers aangehoord die ook allemaal iets anders zeiden en beloofde. Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat mijn product leverbaar was maar dit bleek niet het geval te zijn maar een bericht dat ze de koelkast kwamen halen terwijl dit niet met mij was afgesproken. Ik heb uiteindelijk besloten om te wachten dat mijn bestelde product leverbaar was en dat ze dan ook het andere product mee zouden nemen. Ik heb nooit meer iets gehoord op al mijn berichtjes en zal dan ook nooit meer iets bij BCC kopen of bestellen.

Ad Bakker 08-02-2019

Ze doen wat we afspreken.. En de vragen die er soms zijn worden adequaat beantwoord.. Ik koop hier al een hele tijd en heb nog nooit problemen gehad..

JW Knol 08-02-2019

We hadden tv gekocht voor een goede prijs bij BCC , alles was geleverd en geplaatst zagen wij dat dezelfde tv afgeprijsd bij expert lager was als bij de al geleverde tv van BCC .En nog kregen wij het verschil betaald . een woord wat een service een dikke 10

Piet Verschuren 08-02-2019

Ik ben goed en duidelijk geholpen en de aflevering was mooi op tijd.
Ik ben niet anders gewoon van jullie services.
Nogmaals bedankt. (hij werkt reeds)

Angela 08-02-2019

BCC Terneuzen is een goede en klantvriendelijke winkel. De medewerkers zijn vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen.

willem 08-02-2019

wilde de bestelling afronden via de website maar lukte niet, kreeg een foutmelding
via chat contact gemaakt met een medewerker die het direct van me overnam en keurig heeft geholpen waardoor de bestelling wel door kwam !

M. van der Linden 08-02-2019

Wat een geweldige service, via de chat in contact gekomen en vervolgens duidelijkheid gekregen op al mijn vragen. Ik werd gebeld om alle details door te nemen en uiteindelijk besloten het product te kopen.
Wat ik wel minder vind is dat je in een BCC winkel altijd een soort druk voelt om iets te kopen. Ze zijn dan erg opdringerig!

Monique 08-02-2019

De installatiemonteurs waren zeer vriendelijk. Ondanks dat alles tegen zat en het inbouwen van de vaatwasser veel tijd kostte, bleven ze erg aardig en geduldig.

Jan 08-02-2019

Ben op een vriendelijke manier geholpen met mijn aankoop. De info die ik kreeg was duidelijk en helder. De verkoper heeft geregeld dat de aankoop de volgende dag aan huis werd bezorgd. Heb alleen maar lof voor de manier van helpen en zeer tevreden met de aankoop.

Rob 08-02-2019

De bestelling en bezorging gingen prima. Helaas bleek het apparaat kapot, er zat een deuk in de doos en het apparaat zelf lag in twee-en. Gebeld maar de verbinding werd door drukte verbroken. Dan maar online uitzoeken en retour gestuurd met een DHL verzendbewijs. Na 5 dagen gebeld, ook omdat ik geen email of iets had ontvangen. Verbinding opnieuw verbroken wegens drukte. DHL laat nog steeds zien op track-en-trace dat het onderweg is... Nog een paar dagen later heb ik ineens mijn geld terug. Gelukkig. Het is alleen bijzonder vervelend dat de communicatie hieromheen totaal ontbreekt.

W. Van Moergastel 08-02-2019

Perfecte levering en plaatsing. Kreeg netjes SMS en mail over de levertijd. Dikke duim.

Top! 08-02-2019

Wat een fijne winkel, zo kan het dus ook! Prima webshop, makkelijk producten vergelijken. Gisteravond besteld en vanmiddag stonden de vriezer en koelkast al op hun plek. Vanmorgen een bericht dat ze tussen 1 en 3 zouden komen, om 1 uur een belletje dat ze er met 10 minuten waren. Geweldig! Oude rommel mee en klaar.

A v werde 08-02-2019

Had besteld bij de webshop het artikel wat ik Had besteld is een prima product en eerlijk gezegd ben ik al een hele tijd klant bij bcc in wcw in eindhoven en ben zeer tevreden over de bediening vriendelijk personeel en ga er binnenkort weer heen kijken voor een tablet !

Carin 08-02-2019

Vriendelijk en accuraat geholpen. De verkoper gaf goed advies en had voldoende kennis over de vergelijkbare producten.

Bart Wijstma 08-02-2019

Snelle service via de telefoon
Niet hoeven wachten aan de lijn
En direct een duidelijk antwoord

j.c.rijnders 08-02-2019

werden vriendelijk geholpen en werd goed uitleg gegeven over de verschillende modellen de voor en de tegens ook over de prijs verhoudingen en wat in die prijs klasse de beste keus was ook wat betreft de garanties van de verschillende modellen .

ben al jaren klant bij BCC en heb nog niet meegemaakt dat het mis gaat ook wat betreft de garanties

Sermand 08-02-2019

Super service van BCC. mijn tv had wat mankementen ik mocht voor de aankoop bedrag een nieuwe TV uitzoeken.