Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margerjoh 07-02-2019

Waarom ik voor BCC heb gekozen? Vanwege de mogelijkheid om de scherpste prijs van Nederland te krijgen :-) !

Fred pennings 07-02-2019

De verkoper hielp ons heel goed wist waar hij over had,het ophangen is top gedaan

fran 07-02-2019

Wij vinden BCC Hengelo een fijne winkel. Goede producten, goede voorlichting, vriendelijk en deskundig personeel en een prima service en eventuele afhandeling van klachten.

Sil 07-02-2019

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel, snelle levering en een goede, scherpe prijs. Prijs zelfs aangepast naar online prijzen, was geen probleem.

H Timmers 07-02-2019

thompsen wasmachine gekocht bij bcc.
prettig en vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg gehad op gestelde vragen.
keurige levering ook hierbij duidelijke uitleg over het gebruik van de machine

Ton B 07-02-2019

BCC Hellevoetsluis. Mijn motivatie is om deze zaak eens in het zonnetje te zetten!
Heel goed advies,bij onze aankopen. Nemen alle tijd voor je, indien vragen , worden deze met kunde beantwoord. Ook installatie die via Rozendaal of Schiphol loopt, men komt op de afgesproken tijd. Zelfs als het eens tegen zit,zoekt men de oplossing in Hellevoetsluis.
Kort om, petje af!

dhr.Hennie van Wilgenburg 07-02-2019

BCC Den Helder is een makkelijke toegankelijke winkel die ruim is opgezet en waar men te kust en te keur de producten kan bewonderen. Het is ook het personeel dat men vriendelijk te woord staat. Bijvoorbeeld door een medewerker die al je vragen kan beantwoorden als je een TV op het oog hebt die met Digitenne moet worden aangesloten. Deze medewerker heeft mij uitstekend geholpen, ook nadat ik wat problemen heb gehad met het installeren en naderhand bij mijn bezoek nogmaals heeft geholpen mij wat handelingen te laten uitvoeren, zodat de TV naar behoren functioneert. Ik vind dat een goede service van deze medewerker.

J de vries 07-02-2019

Weken lang gekeken naar een soundbar,diverse winkels bezocht maar nooit vriendelijk geholpen,en weinig tijd voor een uitleg van het product,allemaal gauw en naar de volgende klant lopen,tot ik bij bcc terecht kwam en vriendelijk en duidelijk geholpen ben,ook viel mij op dat er niet naar de duurdere sounbars werd gelopen en ik uitgelegd had wat ik wou,en vertelde dat ik van van electronica weinig weet en de keuze gemaakt heb wat de verkoper mij duidelijk had uitgelegd,ik vroeg ook nog naar een tv en was daar heel duidelijk over,dus voor wanneer ik een tv moet kopen,kom ik weer bij bcc terug ,ondanks alle reclame,s voor mij geen andere winkel meer,dit is mis ervaring

de Graaf 07-02-2019

Fijne winkel, ruim assortiment, goede service. Heeft goede aanbiedingen, erg tevreden

Anne 07-02-2019

Snelle service, wasmachine werd naar boven gratis geplaatst! Binnen 10 minuten waren ze klaar.

nel 07-02-2019

hier is persoonlijke aandacht nog heel gewoon personeel is vriendelijk ,goed advies ,product wordt als het kan de zelfde week gratis thuis bezorgt

Gorissen 07-02-2019

Goede uitleg van vriendelijke en kundige verkoper. Ik kon gelijk de knoop doorhakken.

Theo en Joël 07-02-2019

Al meerdere keren iets gekocht bij BCC ( Buitenveldert ) ,we werden direct herkend bij binnenkomst ,dat geeft meteen al een goed gevoel .
Wij kwamen voor een combi magnetron.
We kregen een duidelijke uitleg over de verschillen van de magnetrons.
En na aankoop werd de (grote ) doos tot in onze auto gebracht.
En ( zoals altijd ) prima service en...ze nemen de tijd voor je , onze verkoper was Frank ,

A van Raaij 07-02-2019

Ja ik ben goed geholpen en je wordt goed behandeld
En mijnaankoop is goed geregeld

Nathalie 07-02-2019

Als eerste was ik naar de Mediamarkt gegaan om te vragen of ik even de Fitbit Charge 3 mocht passen om mijn pols om te kijken of deze niet te groot was. Dit was niet mogelijk. Ook verkochten ze deze (op dat moment?) alleen online.

Toen ben ik daarna naar de BCC gegaan. De medewerker hielp mij fantastisch en ik mocht zelfs de Fitbit Charge 3 even passen om te kijken wat ik ervan vond. Echt super voor een enorme twijfelaar zoals ik. Kortom top service! Ben ook niet anders gewend van de BCC Leidschendam!

Bart 07-02-2019

snel en volgens afspraak geleverd, van te voren keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering

Eef 07-02-2019

Fijne overzichtelijke winkel waar je per definitie de laagste prijs betaalt. Bovenal telkens weer vakkundig uitleg.

iainb 07-02-2019

BCC verkoopt goede kwaliteit producten, waarover op de website duidelijke informatie staat. Bestellen gaat heel gemakkelijk, de service in de winkel is prima en de mazorg ook. Ik zal BCC altijd aanraden.

Robert 07-02-2019

Ik werd snel en goed geholpen. Ik kom vaker in deze winkel. Niet opdringerig maar staan klaar wanneer je vragen hebt.

Pelinlau 07-02-2019

Wij hadden een Siemens volautomatische koffiemachine aangeschaft. Jaren geleden. Deze ging stuk en Siemens wilde een wereldprijs voor de reparatie. Ik werd te woord gestaan door Ron die in Den Helder werkt. Ook andere medewerkers schoven aan en hoorde wat er aan de hand was. Ron en de medewerkers namen alle tijd. Gaven ook een goed advies hoe om te gaan met Siemens. Ook kregen wij een goed advies voor een andere koffiemachine. Na een eerste machine geprobeerd te hebben, zijn wij nu in het bezit van een prima koffiemachine. De rust die van de verkopers uitging en het inlevingsvermogen zijn top. Zelf de bedrijfsleider die wij niet hadden gesproken. Was op de hoogte van ons verhaal. Wenste ons succes met het verdere koffiedrinken. Geweldig dit is winkel waar je graag wilt komen en kopen.

charlotte van der Poll 07-02-2019

Op de valreep ging ik nog even naar BCC in Lisse. Het was al 1645 uur en het was zaterdag en dan niet voor een pakje batterijen maar voor mij doen een echte aankoop waarbij ik advies nodig had.
Zodra wij binnen kwamen stonden er 2 verkopers bij 1 klant. Zodra 1 verkoop mij en mijn zoon zag kwam hij vrolijk op ons aflopen met een WELKOM in onze winkel. Ik verontschuldigde mij dat het best wel al laat was en dat ik heel goed begreep dat zij eigenlijk na zo een lange dag al aan het afbouwen waren. Hij zei kom gezellig binnen en vertel waar je naar op zoek bent. Nou zo leuk komt dat over!!! Dat je je welkom voelt en dat hij nog de tijd voor je neemt alsof het 1400 uur is! Ik werd er echt heel blij van.

Spiky 07-02-2019

Al eerder apparatuur besteld, altijd zonder problemen. Snelle levering. Oude apparaat meegenomen.

Mack 07-02-2019

perfect uitgevoerd. gister avond besteld en vandaag om 14:00 ontvangen. precies volgens de track en trace

Leen Bras 07-02-2019

Wat een Super bedrijf, gisteren een proline frituurpan besteld, en vandaag om 13.00 uur al heerlijke gefrituurde aardappelschijfjes gegeten met 2 kwekkeboom kroktten, zalig, bedankt BCC (Bakker Cash & Carry).

Eil 07-02-2019

Blender niet op voorraad in de winkel. De volgende ochtend geleverd tegen de laagste prijs zonder bezorg kosten. Top....de klant is koning dankzij BCC.

Wilu 07-02-2019

Hans Busing 07-02-2019

Zaandam BCC is uitstekend , goede service , we hebben niets te klagen maar dat is wat betreft telefonisch contact wel anders , je wordt gewoon in de wacht gezet met een heel vervelend deuntje en dat is het .

Jan 07-02-2019

Ik ben heel blij als ik door meerdere medewerkers uit een winkel zo goed geholpen wordt. Er is duidelijk aandacht aan hoe de klant geholpen kan worden om die zo blij mogelijk te maken.
De Heos set die ik heb gekocht is top, helaas kan ik er geen 5.1 systeem mee maken om TV te kijken maar wel 4x heos 7 en bar voor top geluid.

A.Jordaan 07-02-2019

Super snelle levering! Werd vooraf gebeld dat ze iets eerder kwamen. Ze hebben de wasmachine heel netjes neergezet - namen echt even de tijd om na te denken wat de juiste plek was. Daarna hebben ze ook nog gratis de droger boven op de wasmachine gezet. Top!

Christianne 07-02-2019

Niks negatiefs!! Alleen maar lof!!
Zeer goede uitleg in de winkel over het product, vriendelijk personeel. Snelle levering en super installatie door keurig personeel.

Ton van den Dungen 07-02-2019

In deze winkel service gericht en deskundig personeel. Prima van advies voorzien.

Nayeem 07-02-2019

Super vriendelijk personeel
Altijd goed geholpen en hoef niet te lang te wachten
Duidelijk advies en een vlotte babbel

Larahoun 07-02-2019

Snelle afhandeling van de bestelling. Het personeel dat de machine aansloot was deskundig en vriendelijk. Zo hoort het.

R.ouwerkerk 07-02-2019

We zijn uitstekend geholpen met de keuze, er was geen financiele druk bij de verkoper.
De mannen die komen plaatsen zijn echte vakmensen. Aardig, netjes en leveren goed werk. Geweldig

Wendy gigengack 07-02-2019

Bcc is een mooie ,overzichtelijke winkel , met gemotiveerde en vriendelijke medewerkers. Goede, snelle en kundige hulp van de verkoper.
De bezorgdienst is heel goed met vriendelijke en nette medewerkers.
Kortom een aanrader.
M vr gr wendy gigengack

Krot Jacobs 07-02-2019

Service in de winkel was prima maar de telefonische ondersteuning bij fout door de monteurs gemaakt was slecht. In plaats van de monteurs terug laten komen moest ik n nieuwe afspraak maken en 1 week wachten. Gelukkig heeft de winkel Zaandan aktie ondernomen maar daarvoor moest ik eerst op de fiets door de regen naar de winkel.
Telefonische klantenservice slecht. Ook lange wachttijd

Mark Petrov 07-02-2019

Na de grote winkel met de "M" bezocht te hebben, toch even doorgegaan naar BCC. Ruime winkel, schoon en opgeruimd! Alhoewel in de winkel fysiek minder keus qua TV's in dit geval, toch de service veel prettiger, de kennis van het personeel en vooral het meedenken over eventuele prijsaanpassingen i.v.m. concurrentie. Dus na een fijne ervaring ook overgegaan tot aankoop van de TV! Volgende keer weer BCC dus!

Angelie Van de Vrande 07-02-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Eerlijk en met begrip voor individuele situatie

JS 07-02-2019

Bestelling binnen drie werkdagen afgehaald. TOP... laagste prijsgarantie altijd fijn.
Vriendelijke personeel.

Danny 07-02-2019

Overzichtelijke shop waar je met behulp van de nodige filters al snel tot een goede persoonlijke keuze kunt komen.
Produktbeschrijvingen zijn uitgebreid en levering is vaak de volgende dag al.

Ansjie 07-02-2019

Een wasmachine gekocht bij BCC. Deze is keurig geleverd, op de juiste plek geplaatst, aangesloten en getest. Super!

Peter de Zeeuw 07-02-2019

Via chat gesprek mijn Receiver laten wegzetten in Nijmegen. In Arnhem (waar ik woon) was deze uitverkocht. Bij aankomst in Nijmegen stond de receiver al op mj te wachten bij de kassa.

Max 07-02-2019

3 producten besteld, van te voren betaald en opgehaald bij winkel. Daar gaven ze slechts 1 stuk mee (zonder opmerking). Na reclamatie (ter plekke) werd erkend dat ze slechts 1 stuk probeerde mee te geven. Ze hadden 2 op voorraad en ik moest zelf de andere 70 km in een ander winkel ophalen.... opsturen kon niet.

Kos 07-02-2019

Ik geef een 10 omdat ik geen enkele opmerking heb.
Alles is volgens wens en afspraak verlopen.
Beste prijs, goede uitleg over de TV, friendelijk persneel, thuis gratis bezorgd!

Iris 07-02-2019

Eenvoudige thermometer besteld. Niet alleen een supergoede deal met gratis verzending maar werd volgende werkdag netjes afgeleverd via DHL. Zeker aan te raden!

Lieke 07-02-2019

De informatie op de website is overzichtelijk weergegeven. Het is gemakkelijk om producten onderling te vergelijken.
Bestellen gaat makkelijk en snel, gebruikersgemak is duidelijk belangrijk voor BCC.
De reden van het hoge cijfer is voornamelijk de bezorgers geweest. Mijn wasmachine werd door twee bezorgers geleverd die erg vriendelijk en professioneel waren. Ik kreeg aanvullend advies, de wasmachine stond binnen een paar minuten aangesloten en ze waren prettig in de omgang. Dat is erg fijn, vooral als je als vrouw alleen woont is het prettig als bezorgers veilig en professioneel zijn.

Isabel 07-02-2019

Werd goed geholpen. Kreeg antwoord op mijn vragen. Vriendelijk en kundig personeel

Jan Loopik 07-02-2019

Gekozen voor een lokale onderneming, die ons heel goed heeft ingelicht over een keuze van een wasmachine. Hun advies heeft uiteindelijk geleid naar een andere keuze. De afhandeling en bezorging stipt op tijd, zonder problemen, dus wij zijn helemaal tevreden over deze aankoopactie bij BCC

Hans 07-02-2019

Overzichtelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle en goede afhandeling. Binnen een dag in huis!

Shirley 07-02-2019

Snelle levering, product goed verpakt. Dit venster wil dat ik er meer over vertel maar het is zoals het is: goed dus