Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

j.c.rijnders 08-02-2019

werden vriendelijk geholpen en werd goed uitleg gegeven over de verschillende modellen de voor en de tegens ook over de prijs verhoudingen en wat in die prijs klasse de beste keus was ook wat betreft de garanties van de verschillende modellen .

ben al jaren klant bij BCC en heb nog niet meegemaakt dat het mis gaat ook wat betreft de garanties

Sermand 08-02-2019

Super service van BCC. mijn tv had wat mankementen ik mocht voor de aankoop bedrag een nieuwe TV uitzoeken.

W.J.Hennevelt. 08-02-2019

Deze medewerkers verdienen een pluim voor de service die ze verlenen en de snelheid van hulp. Wij zijn dik tevreden. Blijf zo werken.!

Hoekert 08-02-2019

Goede productomschrijving zodat ik snel een keuze kon maken uit het uitgebreide aanbod. Snelle levering binnen aangegeven levertijd.

ram 08-02-2019

Prima geholpen, zelfs op de drukke zondag voor een outlet artikel. De prijs bleek zelfs nog lager dan was afgesproken. Levering was ook keurig op tijd.

anton patijn 08-02-2019

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen in deze overzichtelijke en keurige winkel

Wim van Berlo 08-02-2019

Een HP laptop gekocht bij BCC te Helmond. Heb daar gevraagd om advies. De juiste vragen werden gesteld en er werd goed geadviseerd. Ik heb hierdoor nu de laptop die ik zocht. De medewerker was vriendelijk, behulpzaam en betrokken. Al bij al een fijne ervaring! Bedankt BCC.

Geurt Disbergen 08-02-2019

Keurig, snel en vakkundig geholpen. Dab radio werd direct vervangen. Oude was stuk. Top behandeling

Nanda 08-02-2019

Ontzettend fijn geholpen door xxxx Weet erg veel van veel verschillende apparatuur, geeft goed advies, is behulpzaam en neemt de tijd om me te helpen. Voor mij precies de reden waarom ik een fysieke winkel prefereer boven een online variant.

FPN 08-02-2019

Na een vergelijkend warenonderzoek tussen grotere elektronicaconcerns gekozen voor deze winkel met een vertrouwde, prettige wijze van benaderen door het personeel.

Jan Jonker 08-02-2019

Eigenlijk al onze elektronica word bij de BCC in Emmen aangeschaft, wat er niet in de winkel is dat kan wel besteld worden. Zeer gemotiveerd, bekwaam, vriendelijk en behulpzame medewerkers staan altijd voor je klaar.

mossink 08-02-2019

Fijne winkel, goed geholpen. De mensen die het kwamen leveren , zeer vriendelijk . Ze komen allemaal netjes hun afspraken na

Yolande van Bilderbeek 08-02-2019

Grote keuze, vriendelijke verkopers die echt weten waarover ze praten en alle moeite voor je doen. Prijzen zijn ook goed, BCC gaat mee met de laagste marktprijs.

GvV 08-02-2019

Prima webshop; duidelijk en doelmatig ingericht. Goede foto’s en beschrijving van de artikelen. Bestelproces eenvoudig te doorlopen en prettig dat ook met Freebees afgerekend kan worden in de webshop.

Maarten 08-02-2019

Heb sowieso al jaren vertrouwen in BCC, maar had al langere tijd niets meer gekocht.
Nu weer gemerkt dat bestellen heel soepel verloopt. En over de aflevering en je op de hoogte houden van tijdstip van leveren was helemaal super. Je weet direct waar je aan toe bent.

Thomas van der pluijm 08-02-2019

De site is overzichtelijk, en geeft een duidelijk Product omschrijving, eenmaal het product gevonden wat ik wilde kopen direct gekocht en in totaal heeft het nog geen 24 uur geduurd voordat deze met een vriendelijke pakket bezorger aan me deur stond.

Mijn beoordeling van BCC is een dikke 10, ben zeer tevreden met hoe de webwinkel in werking is.

Wim 08-02-2019

Wasmachine besteld, wegens de vele positieve reviews over de service gekozen voor BCC. Volgende dag zou er bezorgd worden, er zou een half uur voor levering een SMS komen.
De volgende dag, in het park met de hond, belt de bezorger dat hij er over twee minuten (!) is. Bij de boodschap dat we hadden begrepen dat er een half uur vooraf een SMS zou komen, maar dat we binnen tien minuten thuis zijn raakt hij geïrriteerd, want hij vindt dat we het hele tijdsblok thuis hadden moeten blijven. Ik geef opnieuw aan dat we twee straten verderop in het park zijn en hooguit 5 à 10 minuten nodig hebben. "Maar ik ben er over twee minuten", krijg ik weer te horen. Nu raak ik ook geïrriteerd en zeg ik dat hij eerder had moeten bellen. "Oh, IK had eerder moeten bellen?!?" zegt hij op uiterst onbeschofte toon. Toen ik vervolgens aangaf dat hij wat mij betreft de wasmachine ook mee terug mocht nemen, ging hij daar direct op in en was het gesprek afgelopen.

Enkele minuten later werd ik gebeld door het hoofdkantoor van BCC door een vriendelijke dame, die gelukkig geduldig de situatie heeft aangehoord, excuses aanbood en melding zou doen bij de leidinggevende van de bezorger. Alleen om die reden geef ik nog een 3, anders zou het een hele dikke 1 zijn geweest.

Jj 08-02-2019

BCC klantenservice is niet bereikbaar. Als je belt krijg je een bericht dat ze te druk zijn en de verbinding wordt verbroken. Op mail wordt niet gereageerd.
De producten zijn prima, hetzelfde als bij andere zaken. Alleen worden ze slordig en beschadigd geleverd.

Maud BRANDSMA 08-02-2019

Ik werd op en vriendelijke en deskundige manier geholpen. De dag na werd de product,
zoals afgesproken, bij mijn thuis afleverd.

Ouwehand 08-02-2019

Fijne webwinkel. We wilden graag onze VVV cadeaukaart gebruiken maar dit was bij weinig winkels mogelijk, gelukkig bij BCC wel!
Netjes op de hoogte gehouden can verzending en volgende dag al in huis. Wij zijn dik tevreden!

Mike 08-02-2019

Goede prijs, eenvoudig bestellen, gratis verstuurd en snelle levering zoals beloofd.

Marc 08-02-2019

Gekozen door snelle en gratis bezorging, zelfs bij kleine bedragen. Alles verliep voorspoedig en zoals van tevoren aangegeven.

Margaret 08-02-2019

Hele goede informatie betreffende de artikelen (wasmachines) in de winkel van BCC in Barendrecht door een hele aardige, geduldige verkoopster.
Bovendien was de bezorging heel snel (binnen 24 uur) en keurig netjes. Het personeel van BCC is echt geweldig. Complimenten. Goud randje.

Jan jelle 08-02-2019

Perfecte service. Snel en goed!!! Goede website. En het bestellen gaat super!!!

C.A.J. Rood 08-02-2019

Gekozen omdat ik niet gek ben op on-line winkel, maar liever alles ter plekke bekijk. Ontzettend goed personeel. Toen ik iets wilde kopen wat niet in voorraad was, kreeg ik toch koffie. De aflevering van mijn koel/diepvrieskast vanmorgen: perfect. Het berichten van de aankomsttijd en nog een keer bellen dat ze over een half uur komen etc etc. Bedankt!!

jaqium 08-02-2019

Vandaag e.e.a. gekocht bij BBC en een mooie ervaring t.a.v. andere winkelketens. Mevrouw gaf een goede uitleg over de producten en nam de tijd voor de uitleg en attendeerde ons op bijkomende mogelijkheden. Ook het afstemmen over het bezorgen vaan de producten is meegedacht.Kortom een prima ervaring en zeker een aanrader voor anderen die een goed product willen kopen en niet als nummer behandeld willen worden.

brugman 08-02-2019

erg vriendelijk geholpen door de verkoper en voorzien van goede info. erg blij met de aankoop

Dijkling 08-02-2019

Ik heb voor de aankoop van een laptop voor BCC gekozen omdat die het goedkoopste was.
De site is duidelijk en overzichtelijk, en de levering supersnel.

Cor 08-02-2019

Ik ben naar de BCC winkel gegaan omdat ik daar al goede ervaring mee had. Vriendelijk en goede uitleg. Alles vlot geregeld en de beloftes nagekomen. Spullen worden correct op tijd geleverd en het belletje 15 minuten van te voren was voor mij super makkelijk.

Robert 08-02-2019

Adequate en snelle service, begrijpelijk advies. Prima servicebeleving en uitstekend geïnformeerde staf!

Marjorie 08-02-2019

Gisterenavond rond 2200 uur de blender besteld. Vandaag kreeg ik deze al bezorgd rond 1200 uur zonder extra kosten. Keurig verpakt met extra bescherming in de doos.

Lianne 08-02-2019

Héél fijn geholpen met de aankoop van een tablet.
Deskundig en zeer vriendelijk personeel in Barendrecht!

Maj 08-02-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe koptelefoon, en werd meteen super enthousiast geholpen! Ik mocht verschillende koptelefoons passen en er werd eerlijk advies gegeven over welke het beste stond en wat de verschillen waren tussen de merken! Ik ging super blij de winkel uit met mijn nieuwe aankoop.

Prima service 08-02-2019

We hadden een koelvries-kast besteld, die bij aflevering niet de optimale bleek te zijn. De monteurs zeiden, dat heel open. Zij verwezen ons naar de winkel in Deventer. Daar is het soepel opgelost en een week later is hij afgeleverd en vlot gemonteerd.

Sat 08-02-2019

Klantvriendelijk, personeel met veel expertise, en zeer eerlijke adviezen. Bezorging perfect, stipt op tijd, en netjes een belletje vooraf. Snelle professionele bezorging. Zeer tevreden!

Kaamio4 08-02-2019

Zeer goed geholpen door deskundig personeel,niet opdringerig .En goede prijs verhouding tegenover het botte internetwinkel tijdperk

goudlijntje 08-02-2019

gunstig gelegen, vriendelijke en deskundige medewerkers en compleet assortiment

Miranda Salden 08-02-2019

Totaal geen opdringerige verkoop, vriendelijke verkoper. Zeer goede uitleg over aankoop. Bezorging heel goed geregeld. Al met al een fijne zaak👍🏻

Stams 08-02-2019

Vriendelijk personeel, duidelijk uitleg over de verschillende type drogers, Correcte aflevering product

Berg C.J. 08-02-2019

Omdat de winkel er netjes uit ziet zo als van binnen en buiten daar word ook naar gekeken en parkeer gelegenheid ,en de klant vriendelijk was ook goed het was netjes geordend dan zie je de klanten weer terug.

Cihat 08-02-2019

Vriendelijk personen, BCC een vertrouwbare bedrijf snel aflevering bedank BCC.

Wim van den Broek 08-02-2019

Waarom een 9, omdat het altijd gezellig binnenkomen is en als je 6 wrknemers tegenkomt ze altijd vriendelijk dag zeggen. Ze zijn er niet opdringerig, heel behulpzaam en de afwerking van allees, van winkel naar, in huis is vlot en kundig geregeld. Hebben al menig apparaat in huis !

Ellen 08-02-2019

Fijne winkels, behulpzame werknemers in Den Bosch. Goede en snelle levering! Ik had een vriezer besteld en deze werd ook nog eens in de berging gezet waar ik hem wilde hebben.

Hans Rombouts 08-02-2019

Inderdaad: zoals de commercial aangeven: vlotte levering, goede communicatie over bezorgtijdstip, en vriendelijke hardwerkende bezorgers/monteurs.

Frits van Engelen 08-02-2019

Snel iemand om je te helpen. Ik vond de dame niet erg deskundig omtrent de koffiemachines waarvan wij er een zochten. Het showroommodel vertoonde enkele krassen, zij ging het schoonmaken, zag de krassen nog steeds niet die er duidelijk wel waren. Wat schamper werd er gedaan toen wij aangaven dat we dan toch ergens anders even gingen kijken. Komt weinig sympathiek en ook niet erg professioneel over.

BERT 08-02-2019

Goede winkel, snel geholpen, vakbekwaam personeel, maar dat is in alle winkels van BCC

-T. 08-02-2019

Goede service / advies. Je kan altijd binnen lopen voor het e.e.a. zoals een vraag of een probleempje. Snelle reacties via telefoon/mail.

Manuela 08-02-2019

Bekwaam personeel , goed en snel geholpen .
Was niet op voorraad , kon kiezen of thuis of in de winkel laten bezorgen .
Al met al gewoon goed. :)

Angélique 08-02-2019

De customer service online is bagger. Wordt hier slecht geholpen. Zeer lange wacht tijden zeker in het weekend. Bel je voor de zekerheid terug blijkt t dus niet goed gegaan te zijn. De winkel zijn we goed geholpen en hebben ze ons goed geholpen om tot een oplossing te komen. Daar wij gelukkig ook goed bewijs konden leveren. Pas dus goed op als je je tv laat ophalen. Maak foto’s dat je m onbeschadigd mee geeft en maak een foto van je serie nummer.

Tommy van Drie 07-02-2019

Ja geen andere woorden dan dat het een top winkel is. Heel vriendelijk, heel welkom. En eerlijk: Is het duur, is het goedkoper, of is dit beter...Daar hou ik van. Ik ben een aantal keren terug geweest en ik vermoedt dat xxxx degene was die mij het meest hielp (had op zijn naamplaatje moeten kijken) Top vent :). De rest ook heel vriendelijk. Ze zoeken alles voor je op. Komen persoonlijk naar je toe. Zo hoort een winkel te zijn dan ga je graag weer terug.