Jolanda 16-02-2019

In eerste instantie was de wasmachine bij BCC het goedkoopst, dat is al heel mooi. Maar inmiddels kunnen wij zeggen dat ook de service prima is. Netjes een berichtje over het tijdvak (werken met tijdvakken van 2 uur), vervolgens een kwartier voor aankomst weer een berichtje. Nette jongens, die de wasmachine zelfs op zolder hebben gezet en hebben aangesloten. Top!

Lex 16-02-2019

BCC is gewoon degelijk in het advies, in de producten en prijs. Wat aanspreekt is inrichting van de winkel. Niet zo schreeuwerig als de concurrent Mediamarkt, en niet zo volgepropte winkel. Dit zoekt prettiger !

Gert 16-02-2019

Geweldig, ik moest even snel een huistelefoon hebben. Om 22:20 besteld, en gewoon next day in house! Toppers!

Rien 15-02-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe afzuigkap. In de winkel was geen goede beschikbaar. Een medewerker heeft ons toen geholpen, En nu is het apparaat afgeleverd in de winkel

Roland 15-02-2019

Ik ben goed geholpen en voldoende geïnformeerd om een keuze te maken, de bezorging was op tijd en netjes werd de droger geplaatst

C v d Ruit 15-02-2019

Het personeel heel aardig ,ook als je wat vraagt krijg je over het product wat je zoekt hele
goeie antwoorden ,en heeft al heel veel artikelen daar gekocht ,in Sliedrecht en het is ook
niet zo ver bij ons vandaan ,in Zwijndrecht daar wonen wij.

joop 15-02-2019

deze winkel doen wat ze beloven N.L. de prijs garantie ik kocht een tv en zag deze binnen 1 week goedkoper en kreeg het verschil binnen 3 dagen terug gestort €100,
bovendien zijn de verkopers klant vriendelijk en zeer kundig en weten ze ook veel van de producten af . ik kan de ze winkel aanbevelen ze zijn ook niet opdringerig en hebben een mooie Winkel in dit geval in Sittard! prima prima

Carla 15-02-2019

Prima basiswinkel. Niet alle producten op voorraad, maar ruim voldoende om uit te kiezen. Wel behulpzaam personeel.

hennie en anja 15-02-2019

geweldige informatie in de winkel bcc in oosterhout en geweldige service bij het installeren en aanbrengen van de tv beugel!!!!!

Herman Greuter 15-02-2019

Hele mooie winkel en je word perfect geholpen ikzou meerdere deze winkel aan raden van Monnickendam is het goed te doen je gaat met de bus naar Amsterdam noord je pakt de nootd/zuid lijn naarheid centraal stationeren trein naar Hilversum met ongeveer anderhalf uur sta je in de winkel

Jan 15-02-2019

Goed geholpen door kundig personeel en product op voorraad , dus gelijk mee kunnen nemen.
Kom zeker terug bij volgende aankopen.

K. Moonen 15-02-2019

Goed geholpen en goede uitleg en artikel op voorraad
Daardoor artikel gekocht

Karin Verdouw 15-02-2019

Ik vind de shop online makkelijk en gebruiksvriendelijk. Het enige wat ik niet zo leuk vind is dat er een lange levertijd was,maar dat kan aan het model liggen. Verder is de service perfect dus ja ik heb een goede deal gemaakt voor een mooie prijs.

M.H Dusseldorp-Bogaard 15-02-2019

In deze winkel is eigenlijk alles te koop als ik iets nodig heb op elektronicagebied. alle medewerkers waren bezig dus ik dacht later terug te komen na rustig rondgekeken te hebben. Bij het verlaten van de winkel sprak men mij aan of ik het kon vinden. Nee zei ik en alsnog na uitleg mijnerzijds werd ik heel tevreden geholpen. Als tevreden klant verliet ik de zaak.

Yvonne 15-02-2019

Voor BCC gekozen, omdat we al jaren daar producten kopen. Goede levering en altijd keurig binnen de afgesproken tijd. Klantvriendelijke bezorgers. Om de prijs hoef je niet naar de grote concurrent te gaan. Voor de klantvriendelijkheid kiezen voor BCC.

Martin 15-02-2019

Ik vind nog steeds dat je in fysieke winkel betere service krijgt
We zijn zeer goed geholpen, en ze leverde de laagste prijsgarantie, na inzage internet

Aat 15-02-2019

Goed bereikbaar en gratis parkeren.
Heel goed geholpen met een hele duidelijke uitleg 👍
Overzichtelijke winkel.

k.stassen 15-02-2019

Mooie winkel , bedrijfsleider heeft het goed in orde, en behulpzame verkoper .

kim Hill 15-02-2019

De producten zijn snel bezorgd, een goede service! Ik zou BCC zeker aanraden hier een volgende keer te bestellen.

Wilbert van Kempen 15-02-2019

Ik heb voor BCC Beneden Leeuwen gekozen omdat deze mij geadviseerd is door vrienden. Ik ben vakkundig geholpen door een dame bij BCC. Ze heeft mij goed geadviseerd waardoor ik mijn nieuwe laptop vandaag al in mijn bezit heb en deze al snel in kan gaan zetten!

Xxxxxxx

Zakia Felix 15-02-2019

Een geweldige 10 ster service
Snelle geleverde bestellingen
Altijd netjes verpakt en duidelijk
Snelle reacties van werknemers
Altijd goede prijs kwaliteit
Koop hier vaker mijn producten zowel online als in de winkels

Rick 15-02-2019

Prima, wasdroger kapot. Via Bcc.nl besteld.
Volgende dag al in huis, Met een Berichtje en telefoontje hoe laat zie er zouden wizen.
Binnen de afgesproken tijd afgeleverd.
Goede ervaringen, zowel de winkel als de webshop.

BCC Schalkwijk 15-02-2019

Wij zijn in het filiaal Schalkwijk geweest en zijn zeer tevreden klanten. Wij kopen niet online omdat wij het persoonlijke contact hoog in het vaandel hebben staan. We worden altijd vriendelijk en beleefd geholpen, duidelijke uitleg. We zijn geholpen door xxx

Kievit 15-02-2019

We werden prima geholpen en zijn blij dat er nog een witgoedwinkel in zierikzee is en waar ze je de benodigde informatie kunnen geven.

Ria Davelaar 15-02-2019

Ik ben ontzettend goed en ter zake kundig geholpen .Er werd met mij meegedacht en ik heb heel goed antwoord op mijn vragen gekregen, Klasse!

P.P.H. Ploeg 15-02-2019

mijn vrouw en ik (leeftijd 77 en 78 jaar) moesten een nieuwe printer en de goedkoopste was bij BCC. Wij waren wel wat angstig om dit online te kopen en hebben dus voor afterpay gekozen. Wij waren helemaal verbaasd dat alles zo vlekkeloos verliep, via de mail werden we gewaar dat de printer de volgende dag bezorgt werd door DHL en we konden dit ook weer online volgen. De printer hebben wij geinstallerd en werkt als een zonnetje. Wij danken BCC voor de accuratesse en als wij weer iets nodig hebben weten wij waar we zijn moeten. Met vriendelijke groeten, xxx en xxxx.

AMCT 15-02-2019

Fijn winkel/webwinkel.
Ruime voorraad, mooie up-to-date prijzen, vriendelijke medewerkers en bezorgers en vooral belangrijk.... een webwinkel die zijn afspraken nakomt!
Al met al, elke keer weer, een fijne winkel om naar terug te gaan, .... voor je computer, koelkast, beamer, speakers en wasmachine, noem het maar op, BCC staat voor je klaar!

Sanne 15-02-2019

Vriendelijk en kundig personeel. Goed product en prima prijs.
Bij binnenkomst prettig gevoel. Personeel staat open voor advies maar niet opdringerig. Juiste kennis en anders word het nagevraagd of opgezocht.
Verlenging van de garantie erbij gekocht, dit werd duidelijk uitgelegd en had prima voorwaarden tegenover een prima prijs.

Karien 15-02-2019

Een gedreven verkoper, die goed doorvraagt om zo tot een juiste aankoop te kunnen komen.
Eerlijke antwoorden en iet sturend op de duurste aanschaf.
Ondanks dat het gekocht artikel niet op voorraad was en bij de concurrent wel toch besloten om het bij BCC te kopen. Puur vanwege de goede adviezen en geboden hulp. Klasse!

Mariette 15-02-2019

Wat een super vriendelijk personeel en een goede service. Dat kom je tegenwoordig maar zelden tegen.

Grietje 15-02-2019

snel gemakkelijk en goedkoop de bezorging was er ook op tijd zodat ik niet exstra thuis hoefde te blijven

Anita van de Moosdijk 15-02-2019

Koop al jaren al mijn huishoudelijke benodigdheden bij BCC Sittard. Dyson stofzuiger snoerloos, Karcher raamwasser, ijskast, fornuis, wasemkast, tv, vaatwasser en noem maar op. Persoonlijke aandacht van personeel richting klant erg groot,Zeker als vaste klant wordt je enorm gewaardeerd. Zeer ervaren personeel dat alles goed uitlegt. Geen opdringerige verkoop praatjes Geen gedoe bij eventuele klachten, alles wordt prima opgelost. Kortom, BCC Sittard ; mijn winkel.

Simone 15-02-2019

Duidelijke website met volledige en heldere omschrijvingen bij de producten. Prijzen ook voordeliger dan andere aanbieders. Levering snel en vriendelijk.

Herman 15-02-2019

Levering helemaal volgens afspraak. Monteurs namen de tijd om de afwasmachine goed te plaatsen.

Geurt 15-02-2019

Goed geholpen door XXXin het filiaal van BCC in Veenendaal, XXX nam ruim de tijd en heeft geen moeite gespaard om dingen uit te leggen en te demonstreren.

Gerrie Verbruggen 15-02-2019

Ruim en overzichtelijk, vriendelijk personeel met tijd en aandacht voor uitleg van een product. Bewust meedenkend om de juiste keuze te maken.

Koppier 15-02-2019

Ik ben van mening dat het merendeel van de werknemers beschikt over goede productkennis. De service is van hoog niveau en de klant staat echt centraal. Het personeelsverloop ligt laag en dat zegt iets over de sfeer. Geef die mannen wat extra per maand wat dat zijn zij waard.

Nicole 15-02-2019

vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, nemen uitgebreid de tijd om mij te helpen

Tepelstreler 15-02-2019

Werd zeer vriendelijk geholpen, personeel heeft mij ook zeer goed geholpen om een beslissing te maken.

john 15-02-2019

zeer goede service en zeer klantvriendelijk zeker aan te bevelen om hier je spullen te kopen.
word zeer goed geholpen.

Rene 15-02-2019

Supergoed geholpen, zeker nadat bleek dat er geen inhoud in de doos zat bij thuiskomst

Ismail 14-02-2019

Super! Klantvriendelijk formeel en informeel in 1 goed geholpen duidelijke uitleg. Zeker de moeite waard om terug te komen ! Ik ben een moeilijke koper twijfel veel nou ik was binnen 10 min weer buiten en tevreden

Charlotte 14-02-2019

Erg vriendelijke medewerking In de winkel. Omdat mijn product niet in de winkel verkrijgbaar was hebben ze mij direct geholpen met het bestellen en snelle levering!

Maartje 14-02-2019

We werden goed geholpen in de winkel. Stofzuiger was snel thuis geleverd en voldeed. Nergens goedkoper te vinden

Marion 14-02-2019

Het was de 1ste keer dat ik BCC te Sittard bezocht.
Ik heb eerst beetje rond gekeken, werd geholpen zo gauw er iemand vrij was.
Werd netjes geholpen bij hetgeen ik nodig had.

Rob 14-02-2019

Werd direct geholpen en kreeg het advies wat ik nodig had. Verkoper wist goed waar hij het over had en ging naar een collega om meer info in te winnen. Perfect

Mevrouw g Rothert 14-02-2019

Ik heb er eerder wat gekocht bij bcc ik vindt de producten daar heel goed een ze zijn klantvriendelijk ze helpen heel goed

hanneke 14-02-2019

ad random winkel bezocht. Overzichtelijk. Duidelijke uitleg en tijd voor alle klanten.

Mans van der Sluis 14-02-2019

Ik werd op een goede en correcte manier geholpen bij het uitzoeken van een voor mij geschikte koffiemachine en werd er op een vakkundig wijze antwoord gegeven op al mijn vragen.

Henk Janse 14-02-2019

Ik vind BCC een prettige zaak om kopen als je geen zin hebt om dat via internet te doen want soms wil je dingen gewoon even in je handen hebben. Als je gewoon wilt rondkijken is dat geen probleem en wanneer je dan toch een verkoper nodig hebt is dat zó geregeld.