Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LGM de Wit 16-02-2019

BCC, is een prima winkel.
Personeel is heel vriendelijk en helpt je graag bij al je vragen.

P 16-02-2019

Goed en vakkundig geholpen , zeer behulpzaam en vriendelijk . Goed bereikbaar

anke 16-02-2019

prettige winkel, zowel via internet maar zeker ook in de winkel zelf.
persoonlijke behandeling, goede service en snelle levering

Silvia 16-02-2019

Je wort altijd vriendelijk en deskundig geholpen ze denken mee en geven goede adviezen.

Ariane 16-02-2019

Buitengewoon vriendelijk en klantgericht personeel! Daarnaast neemt deze winkel VVV cadeaubonnen aan.

Stroom 16-02-2019

Altijd goed advies en snelle levering, in dit geval een 2 wasmachine. Volgende dag in huis, hoe fijn is dat, als je van vakantie terugkomt en je wasmachine laat t afweten🙄

Jongejeroen 16-02-2019

Mooie JBL aanbieding! Uiterst vriendelijke bediening, goede service. En twee jaar garantie!

mimoun 16-02-2019

de webshop is heel duidelijk vorm gegeven
snelle levering en goede prijzen

W.Kraaikamp 16-02-2019

Zeer klant vriendelijk weet de klant(en) goed te informeren.
Verkoper weet waar wij overpraten bij de verkoop

MaritvD 16-02-2019

Kundige, vriendelijke mannen. Netjes uitleg geven over de wasmachine en heel snel gemonteerd. Binnen het afgesproken tijdvlak geleverd, zeer snel en vakkundig.

Lambertus 16-02-2019

Bijzonder vriendelijke en deskundige verkoper. Met onze lijst van voorwaarden wist hij ons de goede keuze te maken

Dennis 16-02-2019

Makkelijk te bestellen en nette levering. Zeer tevreden over het hele proces.

Ton Veldman 16-02-2019

Ik kreeg 2 servicemonteurs over de vloer voor het instellen van online muziek op de TV. Dat was niet zo simpel als je jarenlang cd en dvd gewend bent af te spelen. Ze lieten me zien hoe via Google Spotify te downloaden is en hoe het verder ingesteld wordt. Mooi weer een slag naar de huidige tijd gemaakt !

A.A. 16-02-2019

Ik koos voor BCC omdat we een VVV-kaart te besteden hadden. De site is gebruiksvriendelijk. Wat we nodig hadden was snel gevonden en de afhandeling was netjes en supersnel. Wij zijn dik tevreden!

schouten 16-02-2019

klant gerichte vriendelijke behandeling, zoals eerder beschreven de bijprodukten zijn behoorlijk aan de prijs.

R epping 16-02-2019

Goed en vriendelijk op tijd bezorgt en keurig op plak gezet . De deuren waren een beetje een probleem waar hij door moest maar goed gedaan.

D.W. 16-02-2019

Het leveren van mijn product is zo ongelofelijk snel gegaan. Super gewoon precies volgens afspraak. Complimenten.

Fam Aspers 16-02-2019

We gingen kijken voor een nieuwe wasmachine met een onderlinge afgesproken prijs ..
Meneer laury van BCC kwam ons helpen vroeg waar we naar zochten... Uitgelegd dat we een budget hadden .. Laury ging op de pc vergelijken met twee keuzes waarop we door aanraden toch op de duurdere uitkwamen..
We hebben 5 jaar garantie op de wasmachine afgesproken maar kwam nu ook echt veel te duur uit..
Laury heeft de prijs wat omlaag geschroefd zodat we wat meer richting prijs kwamen die we af hadden gesproken en attendeerde ons ook op de Essent actie( daar zijn wij al jaren bij een je kreeg nu 75€ cashback) wat dus ook er van de prijs af ging 😊
Hij was heel vriendelijk en duidelijk en heeft ons geen extra dingen aangesmeerd ... Wij zijn goed geholpen Chapeau !!

Animow 16-02-2019

Intuitieve webshop met een mooi aanbod en strakke prijzen. Snelle levering en vriendelijke bezorger. Helemaal top!

Jack 16-02-2019

Altijd prettig om toch een verkoper te treffen. Het is toch prettiger dan online. Verder was de service ook snel. Gistermiddag gekocht, vandaag geplaatst. Ik ben een tevreden klant

Henk en Tineke 16-02-2019

Aan de winkel licht het niet en al zeker niet aan die jongens die je helpen het is langs elkaar heen gaan van de winkel naar de monteurs hebben op 16 jan inkopen gedaan afspraken gemaakt dat ging de eerste keer al mis nog een keer en nog een keer toen een TV er bij gekocht dachten probleem opgelost weer een monteur en ja hoor alweer ongedane zaken gingen ook die weer weg met de boodschap dat we gebeld zouden worden voor een oplossing dat zou nog voor 6 zijn anders de andere dag dat was op donderdag het is nu zaterdag en nog niks gehoord we hebben voor +- 3500 euro besteed mogen wel wat verwachte dacht ik zo maar ja het is nu zo dat wij ons heel bezwaard voelen naar de verkoper die zijn uiterste best heeft gedaan voor ons dus aan hem heeft het niet gelegen dus winkel prima het is wat erna komt om te huilen ben erg ontevreden en zal zeker niemand aanraden om daar naar toe te gaan kijk eerst maar goed om je heen dat hebben wij niet gedaan omdat wij dachten dat we bij BCC wel goed zaten jammer

Patrick 16-02-2019

na aanleiding van de webwinkel te controleren wat de actuele voorraad was in de winkel te Oss. op zoek gegaan naar een printer. ik ben netjes geholpen met het maken van mijn keus en de gebonden acties van het product. BCC in Oss is goed bereikbaar door de ondergelegen parkeerplaats.

Stefan 16-02-2019

Ik heb voor BCc gekozen vanwege hun betrouwbaarheid in levering en de hoeveelheid producten die aangeboden worden. Verder zijn de bezorgers die het product bij mij bezorgd hebben erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom de moeite waard om mijn aankopen bij BCC te blijven doen.

Niek 16-02-2019

Uitstekende service bestelling en levering van besteld product.
Zelfs "ergens anders goedkoper" wordt direct geverifieerd en verrekent!
"Gewoon een nette zaak"

C.T.H. van der Linden 16-02-2019

Jammer dat mijn eerste keuze niet voorradig was op de site en in de winkel. Moet er twee weken op wachten. Uiteindelijk wel het product besteld en ontvangen. De site is overzichtelijk en duidelijk.
Het bestellen en de levering niets op aan te merken.
Alles betaald met FreeBees en VVV bonnen. Dit gaat erg makkelijk en is ook een fijne bijkomstige service.

Al met al erg tevreden over BCC.

Roger 16-02-2019

Wil je de laagste prijs EN de beste service dan gewoon naar BCC gaan! Deskundig en ervaren personeel. Dit in tegenstelling tot andere elektronica-ketens. Het is altijd fijn om goed te worden geadviseerd en als je dan ook nog eens de laagste prijs krijgt..... wat wil je dan nog meer!

Marlène 16-02-2019

BCC Den Bosch goede ervaring met medewerkers die prima advies geven. Ook luisteren naar wat ik nodig heb. Altijd goed parkeren en de winkel is erg overzichtelijk.

Manon 16-02-2019

Onze personen weegschaal ging kapot.
Op internet zoekende, kwam ik al snel op de site van BCC. Zij hebben ruime keuze.
Ik heb de weegschaal besteld en betaald en had hem de volgende dag in huis.
Beter kan niet!
Hij was precies zoals beschreven op de site.

Verweijmeren 16-02-2019

Slechts een 7, daar ik 2 uur de levering gebeld werd door schauffeur dat die niet in zijn auto gezet was. (2 dagen na aankoop ).
Werd ik diezelfde middag gebeld door verkoper dat het apparaat niet voorradig was, op de dag van aankoop waren er nog 2 voorradig, wat te ziens was bij plaatsen van aankooporder. Er is wel een andere aangeboden en door mij gekocht en een dag later geleverd.

J de vries 16-02-2019

Net als verleden week een bezoek gedaan om nog een soundbar te kopen voor mijn zoon,die vond het product van mij prima en leuk geprijst vandaar dat ik weer bij bcc terecht kwam,en ook door een andere verkoper netjes en duidelijk geholpen

Carlie 16-02-2019

Bcc is heeft een handige webshop
Intypen wat je zoekt en meteen het resultaat.
Je kan ook kijken of het te koop is in de winkel in de buurt.

Jolanda 16-02-2019

In eerste instantie was de wasmachine bij BCC het goedkoopst, dat is al heel mooi. Maar inmiddels kunnen wij zeggen dat ook de service prima is. Netjes een berichtje over het tijdvak (werken met tijdvakken van 2 uur), vervolgens een kwartier voor aankomst weer een berichtje. Nette jongens, die de wasmachine zelfs op zolder hebben gezet en hebben aangesloten. Top!

Lex 16-02-2019

BCC is gewoon degelijk in het advies, in de producten en prijs. Wat aanspreekt is inrichting van de winkel. Niet zo schreeuwerig als de concurrent Mediamarkt, en niet zo volgepropte winkel. Dit zoekt prettiger !

Gert 16-02-2019

Geweldig, ik moest even snel een huistelefoon hebben. Om 22:20 besteld, en gewoon next day in house! Toppers!

Rien 15-02-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe afzuigkap. In de winkel was geen goede beschikbaar. Een medewerker heeft ons toen geholpen, En nu is het apparaat afgeleverd in de winkel

Roland 15-02-2019

Ik ben goed geholpen en voldoende geïnformeerd om een keuze te maken, de bezorging was op tijd en netjes werd de droger geplaatst

C v d Ruit 15-02-2019

Het personeel heel aardig ,ook als je wat vraagt krijg je over het product wat je zoekt hele
goeie antwoorden ,en heeft al heel veel artikelen daar gekocht ,in Sliedrecht en het is ook
niet zo ver bij ons vandaan ,in Zwijndrecht daar wonen wij.

joop 15-02-2019

deze winkel doen wat ze beloven N.L. de prijs garantie ik kocht een tv en zag deze binnen 1 week goedkoper en kreeg het verschil binnen 3 dagen terug gestort €100,
bovendien zijn de verkopers klant vriendelijk en zeer kundig en weten ze ook veel van de producten af . ik kan de ze winkel aanbevelen ze zijn ook niet opdringerig en hebben een mooie Winkel in dit geval in Sittard! prima prima

Carla 15-02-2019

Prima basiswinkel. Niet alle producten op voorraad, maar ruim voldoende om uit te kiezen. Wel behulpzaam personeel.

hennie en anja 15-02-2019

geweldige informatie in de winkel bcc in oosterhout en geweldige service bij het installeren en aanbrengen van de tv beugel!!!!!

Herman Greuter 15-02-2019

Hele mooie winkel en je word perfect geholpen ikzou meerdere deze winkel aan raden van Monnickendam is het goed te doen je gaat met de bus naar Amsterdam noord je pakt de nootd/zuid lijn naarheid centraal stationeren trein naar Hilversum met ongeveer anderhalf uur sta je in de winkel

Jan 15-02-2019

Goed geholpen door kundig personeel en product op voorraad , dus gelijk mee kunnen nemen.
Kom zeker terug bij volgende aankopen.

K. Moonen 15-02-2019

Goed geholpen en goede uitleg en artikel op voorraad
Daardoor artikel gekocht

Karin Verdouw 15-02-2019

Ik vind de shop online makkelijk en gebruiksvriendelijk. Het enige wat ik niet zo leuk vind is dat er een lange levertijd was,maar dat kan aan het model liggen. Verder is de service perfect dus ja ik heb een goede deal gemaakt voor een mooie prijs.

M.H Dusseldorp-Bogaard 15-02-2019

In deze winkel is eigenlijk alles te koop als ik iets nodig heb op elektronicagebied. alle medewerkers waren bezig dus ik dacht later terug te komen na rustig rondgekeken te hebben. Bij het verlaten van de winkel sprak men mij aan of ik het kon vinden. Nee zei ik en alsnog na uitleg mijnerzijds werd ik heel tevreden geholpen. Als tevreden klant verliet ik de zaak.

Yvonne 15-02-2019

Voor BCC gekozen, omdat we al jaren daar producten kopen. Goede levering en altijd keurig binnen de afgesproken tijd. Klantvriendelijke bezorgers. Om de prijs hoef je niet naar de grote concurrent te gaan. Voor de klantvriendelijkheid kiezen voor BCC.

Martin 15-02-2019

Ik vind nog steeds dat je in fysieke winkel betere service krijgt
We zijn zeer goed geholpen, en ze leverde de laagste prijsgarantie, na inzage internet

Aat 15-02-2019

Goed bereikbaar en gratis parkeren.
Heel goed geholpen met een hele duidelijke uitleg 👍
Overzichtelijke winkel.

k.stassen 15-02-2019

Mooie winkel , bedrijfsleider heeft het goed in orde, en behulpzame verkoper .

kim Hill 15-02-2019

De producten zijn snel bezorgd, een goede service! Ik zou BCC zeker aanraden hier een volgende keer te bestellen.