René 11-12-2020

Goed geadviseerd. Fijn dat ik geattendeerd werd op het financiële voordeel door bij de Essent-medewerker een nieuw contract af te sluiten.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Lianne 11-12-2020

Makkelijk kunnen bestellen. Maakt waar wat beloofd wordt. Prima en snelle service. Ook in deze tijd de volgende dag het product in huis. Top.

Beste Lianne,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Hennie Jonkerd 10-12-2020

Ik heb een hekel aan al die interviews als je iets hebt gekocht, masr dit keer mask ik een uitzondering.vsnwege het uitermate prettige contact en zeer positivecervaring.
Dinsdag stopte eerst mijn 16 jaar oude Miele wasmachine ermee. Geloof me, die heeft zijn prijs echt waar gemaakt. Evrn later, 1 uur, deed ook de droogtrommel het niet meer. Baken. Vus Internet een nieuwe wasmachine uitgezocht via email ern vrasg gesyeld aan BCC. Ik dscht dat zal wel een asntal dagen duren eer il antwoord krijg, maar nee, dezelfde middag al een reactie. Ook de bezirgers alle lof.!!!
Uiterst prettige jongens. Keurig, netjes, hulpvaardig. Echt super . Na deze ervsring wil ik andere mensen graag adviseren ook bij BCC te kopen.

Beste Hennie Jonkerd,

Arnold van Uden 10-12-2020

Inmiddels een vaste klant geworden. Je wordt op een eerlijke manier geïnformeerd door vriendelijk personeel. Kortom meedenkers

Levi 10-12-2020

Sinds tijden weer een winkel die eindelijk op tijd levert zelfs in deze rare tijd.

Martin Bokhorst 10-12-2020

Alles ,maken ze waar. Ik heb s’middags besteld, eind van de middag kon ik het product ophalen . Daar had ik voor gekozen, om het op te halen in de winkel .

Beste Martin Bokhorst,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

- 10-12-2020

Op zoek naar een nieuwe laptop met genoeg schijfruimte voor mijn studie kwam ik langs mijn nieuwe HP. BCC's website biedt de tool om laptops te vergelijken, waardoor ik goed kon zien welke het beste aan mijn eisen voldoet. De korting maakte de aankoop nog aantrekkelijker en de laptop was de volgende dag al in huis.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Corry 10-12-2020

Ondanks de beperkingen vanwege de coronaregels zijn we goed en vriendelijk te woord gestaan en heeft de verkoper alle vragen weten te beantwoorden.

Beste Corry,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Mia 10-12-2020

Bij BCC wordt men altijd door deskundig personeel geholpen.

Ik had een gasfornuis nodig en nadat we op de site al een mooi apparaat hadden uitgezocht, heeft degene van de klantenservice die ik aan de telefoon had ons vakkundig geholpen met bestellen. Mijn kennis van gasaansluitingen is niet zo groot (!), dus een deskundige is zeer welkom!

Beste Mia,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Thea Veldhuizen 10-12-2020

We zijn erg prettig geholpen en van de juiste informatie voorzien! Kortom: een verkoopster met duidelijk kennis van zaken, en dat kun je van vele andere ketens en winkels niet zeggen !!!!

Beste Thea Veldhuizen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige winkelmedewerkster.

Anna 10-12-2020

Super snelle levering zonder extra kosten, product goed verpakt, helemaal tevreden met het product, sluit helemaal aan bij de beschrijving, goede prijs/kwaliteit verhouding. Geen minpunten.

Beste Anna,

Silva Asikyan 10-12-2020

Wij komen graag bij BCC omdat wij elke keer goed geholpen worden. Ik zocht dit keer een koptelefoon. Had geen idee welke goed is en waar ik op moet letten. Door een medewerker van BCC hebben wij goed uitleg gekregen en goed advies. Bedankt hiervoor.

Beste Silva Asikyan,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

M. Heg 10-12-2020

Vandaag uitstekend geholpen vanuit locatie Zaandam, bedankt voor de fijne, vriendelijke hulp!

Beste M. Heg,

Bedankt voor jouw review.

Melanie Knights 10-12-2020

The service in store was brilliant. I bought a lot and the salesman was very patient and helpful. I got everything on my list and needed a lot of help as I'm rubbish at electrical stuff. The delivery was another story. I paid extra to have my dishwasher and fridge 'installed'. I could have done it myself, as apparently installed means being brought in and left standing. No installation at all, not even levelling. I have no clue about dishwashers and now have to call in a plumber, which is gonna cost me. No sense of humour either. When I saisd that my husband wouldn't let me get a dishwasher and that I dumped the husband and bought a dishwasher instead, no smile was even cracked. Not angry, just disappointed.

Wga 10-12-2020

Op de site van BCC kun je vlot vinden wat je zoekt! De levertijd is erg vlot, je kunt ook evt al na 1 uur afhalen in een winkel. Ook de garantie is goed(weren we uit ondervinding!) Daarom zijn wij tevreden..

Beste Wga,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

D* 10-12-2020

Netjes volgens afspraak geleverd. 10 minuten van te voren gebeld dat de bezorger er bijna is. TV is als omschreven.

Beste D*,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Chantal Sterkenburg 10-12-2020

Leuk kerstcadeau kunnen kopen op de webshop van BCC. Ik ben zeer tevreden over de snelle manier van bestellen, betalen én ontvangen van mijn bestelling!! Netjes binnen 24 uur ontvangen (ook tijdens deze drukke kerstperiode). Factuur wordt dan ook netjes via de mail gestuurd, dan heb je het altijd digitaal bij je.

Beste Chantal Sterkenburg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en de snelle levering.

Marijke 10-12-2020

Ene dag besteld... volgende dag keurig binnen! Ondanks de december drukte , top!

Beste Marijke,

Sjanet Tasma 10-12-2020

Hebben een iPhone gekocht was niet voorradig in de winkel maar werd de volgende dag gratis geleverd top service vriendelijke personeel . Vanaf nu ga ik alleen nog maar naar BCC ipv mediamarkt die krijgen van mij geen cent meer wat een slechte winkel

Beste Sjanet Tasma,

Bedankt voor jouw review over de topservice van onze vriendelijke medewerkers.

M. van Doorn 10-12-2020

Vandaag in de winkel van BCC goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuw koffiezetapparaat. we hebben gekozen voor de winkel omdat je het produkt dan ook kan zien in het echt ipv op internet.
Bovendien konden ze ons uitleggen waar het verschil in de apparaten zit en functie van verschillende apparaten

Beste M. van Doorn,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie☕!

Mevrouw B .van schendel 10-12-2020

Ik heb mijn samsung wasmachine op zondag 6 december in BCC winkel in leeuwaarden gekocht .was erg druk in winkel maar toch kwam een vriendelijke verkoper naar mij toe en vroeg of hij kan ergens me helpen .binnen ongeveer 15 minuten was alles rond en heb ik gehoord op 10 dec word de wasmachine ingeleverd . vanmorgen zoals afgesproken kreeg ik het thuis op de gewenste plek en mijn oude mille werd meegenomen .van A tot en met Z is alles vlekloos gegaan .dus ik wil graag zeggen dat ik heel TEVEREDEN ben op BCC Leeuwarden .

Beste Mevrouw B .van schendel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden.

Anja 10-12-2020

Overzichtelijk, makkelijk en... niet geheel onbelangrijk.... de goedkoopste.
Het is bezorgd binnen de tijd die aangegeven was en het product voldoet volkomen aan mijn verwachtingen

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Mike 10-12-2020

Wasmachine Miele gekocht in Middelburg. Zeer vriendelijke verkoper en lekker gelachen tijdens uitleg machine. Brengservice goed. Jongens brachten wasmachine naar boven en de oude machine ging mee terug.

Topservice en een aanrader.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

P Gommers 10-12-2020

Snel en duidelijk geholpen en geïnformeerd, zoals ook bij eerdere aankopen bij deze BCC, door de verkoper wat ons tot aankoop deed beslissen.

Beste P Gommers,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke adviezen van onze kundige medewerker.

Peter 10-12-2020

Mooi producten, duidelijke keuzes, alles op voorraad, goede prijzen, snelle levering, goede service, ook op online service, ze nemen oude producten mee terug, perfecte omschrijvingen en informaties, je kan ook extra garanties krijgen. KORT OM, voor iedereen perfect.

Beste Peter,

Anja 10-12-2020

Overzichtelijk, makkelijk en... niet geheel onbelangrijk.... de goedkoopste.

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Vlaardingen 10-12-2020

BCC de beste winkel voor bruin en witgoed tegen de laagste prijs met een zeer goede kwalitatieve service en advies van de winkel medewerkers toppie

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkers.

Joke 10-12-2020

Makkelijk te bereiken/parkeren.
Duidelijke uitleg aankoop product
Ruime kennis en vriendelijk contact
Juiste prijs/kwaliteit

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke, deskundige medewerkers.

Niels 10-12-2020

Supereenvoudig zoeken naar hetgeen ik nodig had. Volgende dag de post en thuibezorgd. Zo hoort dat, prima!

Beste Niels,

H Mees 10-12-2020

Ons vakkundig advies gegeven en ons een ietwat duurder product afgeraden.
Omdat dit product net zo goed was al het goedkopere.

Beste H Mees,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp van onze medewerker.

Kim 10-12-2020

De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Geven je het gevoel dat je welkom bent en nemen de tijd voor je. Ze leggen prima uit wat je koopt en luisteren goed naar je wensen.
Het product was niet op voorraad in deze winkel maar de medewerker heeft hard zijn best gedaan voor een levering uit een andere winkel. Ook deze was 2 dagen na aankoop aanwezig. Dus je hoeft niet lang te wachten. Kortom topservice

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Joop Striet 10-12-2020

We zijn in de winkel zeer goed ontvangen en de winkel is zeer overzichtelijk. Bij onze beslissing zijn we geholpen door de verkoper, welke ons goede adviezen heeft gegeven. Kortom we zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Beste Joop Striet,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerker.

Linda 10-12-2020

Bij de bcc al meerdere aankopen gedaan. Altijd goede adviezen en service! Vandaag een nieuwe wasmachine. Keurig geleverd en vriendelijke goedlachse jongens!

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vrolijke bezorgers.

Barbara 10-12-2020

Wat een fijne persoonlijke service bij de BCC in Zaandam. Ik wilde nieuwe een nieuwe headphone en daarbij werd ik goed geadviseerd. Na verschillend te hebben bekeken, heb k een fijne gevonden. Toen nog Apple EarPods gekocht en mijn Sodasteam flessen omgewisseld.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Siebesma 10-12-2020

Prima geholpen bij bestelling. Vlotte afhandeling en bezorging exact zoals beloofd. Installatie van de afzuigkap is nog niet gedaan. Hopelijk in weekend
Kortom.: tevreden!!

Beste Siebesma,

DGN 10-12-2020

Fijne winkel veel keuze, prima locatie, vriendelijke mensen en je word er goed geholpen.

Beste DGN,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Postma 10-12-2020

Goede vergelijking machines, snelle afhandeling betaling en snelle / goede bezorging van het artikel.

Beste Postma,

John 10-12-2020

Héél goed advies gekregen bij de keuze van de aankoop van een tv.
Daarna snelle levering en alles netjes aangesloten en geïnstalleerd.
BCC is zeker aan te raden om een aankoop te doen

Beste John,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop en installatie. Veel plezier met de TV!

HenkvR 10-12-2020

BCC Veenendaal gaf zeer goede info voorafgaande aan de koop van een nieuwe smart TV. Zonder voorkeuren aan te geven liet de verkoper de keuze volledig aan ons. Door zijn heldere en vakkundige uitleg wisten wij deze keuze goed te maken. Klasse hoor...

Beste HenkvR,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

JS 10-12-2020

In october wasmachine van Beko gekocht, die na 2 maanden al niet meer werkt. BCC gebeld en gevraagd dat ze machine retour nemen en dat we in ruil daarvoor een nieuwe en ook duurdere machine bij ze kopen. BCC klantenservice volgt hun standaard portokol , begrijpenlijk maar niet commercieel gedacht. We gaan op korte termijn 4 nieuwe apparaten kopen en zullen dat nu niet meer bij BCC doen.

Beste JS,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie. Kun je ons het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

JS2 18-12-2020

Update: Via Kieskeurig order nummer 202010-00451012216 aan BCC doorgegeven, verder geen reactie van BCC anders dan hierboven wat teleurstellend is. Het heeft voor BCC dus geen prioriteit en men vindt het normaal dat een wasmachine al na 2 maanden gerepareerd moet worden. Machine vandaag (18-12-2020) gerepareerd , het mechanisme om de deur te sluiten was kapot. 1 week lang ergens anders de was doen. We gaan volgend jaar verhuizen en ons appartement verhuren en dan hebben we dus 2 nieuwe wasmachines en wasdrogers nodig. De Beko WTV7812BS1 gaat tegen die tijd de deur uit, we hebben geen vertrouwen meer in een wasmachine die na 2 maanden al kapot is. We gaan kijken of er een leverancvier is in Nederland die zijn klanten wel serieus neemt

Jan van Oel 10-12-2020

Een fijne rustige en overzichtelijke winkel en een ter zake kundige verkoper. De aktie van Essent was ook prima om te horen en bij gelegenheid gaan we daar wellicht op in.

Beste Jan van Oel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerker.

MP 10-12-2020

BCC Oosterhout komen we altijd en iedere keer weer worden we er vriendelijk en professioneel geholpen. Goede uitleg en zeer klantvriendelijk, top winkel.

Beste MP,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Nico Borst 10-12-2020

Goed aanbod artikelen, deskundige voorlichting en goede service en verkopers komen betrouwbaar over.

Beste Nico Borst,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze deskundige medewerkers.

Svitlana Shust 10-12-2020

Prima shop, prima assortiment met de goede kwaliteit, handige website, vriendelijke bezorgers. Alles is TOP!

Beste Svitlana Shust,

Bedankt voor jouw review over onze website en vriendelijke bezorgers.

Ton 10-12-2020

Product besteld, direct betaald en een afspraak van levering ingepland. Op de dag van levering, werden wij gebeld dat het product niet mee was gegeven aan de bezorger. Een paar uur later kregen wij een e-mail dat het product niet meer leverbaar was. Vervolgens werd pas na meerdere malen aandringen een alternatief aan ons geboden, echter ook het alternatief voldeed niet aan de specificaties. Er zou met ons contact opgenomen worden, echter verliep elk contact op ons initiatief. Afspraken worden niet nagekomen, oplossing wordt niet gezocht, klantenservice handelt passief.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Dit is natuurlijk niet zoals het zou moeten gaan. Wij komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

T.B. 11-12-2020

Beste BCC,

Dat was onze mening inderdaad ook. Bijgaande het ordernummer.
202012-00451165540. Indien mogelijk graag reactie per e-mail.

Groet,
Ton

T.B. 18-12-2020

Beste BCC,

We zijn nu een week verder, wederom heb ik niets mogen vernemen. Jullie reactie wekt vertrouwen, vertrouwen dat er als nog naar de situatie wordt gekeken en een terugkoppeling wordt gegeven. Vertrouwen dat wederom geschaad wordt.

Persoonlijk vind ik het zeer triest dat hier op een review gedaan wordt alsof de situatie wordt uitgezocht. Terwijl er vervolgens niets wordt gedaan.

Groet,
Ton

willem 10-12-2020

bij de juiste man het juiste advies, oudere kundige medewerkers zijn goud waard, moeten meer bedrijven zich in de oren knopen, oftewel een mix van jong en oud

Beste willem,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

Mathieu Janssen Duijghuijsen 10-12-2020

Zeer duidelijke en klantvriendelijke shop. Goede uitleg, ruime keuze, ruime aandacht voor recensies , vlotte reactie en snelle bezorging en keurig op tijd.

Beste Mathieu Janssen Duijghuijsen,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Sandra Vervelde 10-12-2020

Fantastische service. Had mijn fitbit 3 al bijna 2 jaar, bijna de garantie voorbij en had ineens een streep door het scherm. Ik naar BCC en kreeg gelijk een nieuw horloge fitbit 4, met weer 2 jaar garantie. Zo blij.....tot winkel.

Beste Sandra Vervelde,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Ron van Leeuwen 10-12-2020

Makkelijk besteld via de site en binnen een kwartier al de mail dat ik mijn product op kon halen. Bij BCC Barendrecht heb ik mijn product opgehaald. Geholpen door een “zeer” vriendelijke medewerkster heb ik de zaak met een goed gevoel verlaten en snel naar huis om mijn nieuwe speeltje te installeren 😁

Beste Ron van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

W.A. 10-12-2020

Prima service, Prettig bediening en een goed product gekocht. En dat alles in een rustige goed corona-veilige winkel. Wat wil je nog meer?

Beste W.A.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Veel plezier met de aankoop!