hanneke 14-02-2019

ad random winkel bezocht. Overzichtelijk. Duidelijke uitleg en tijd voor alle klanten.

Mans van der Sluis 14-02-2019

Ik werd op een goede en correcte manier geholpen bij het uitzoeken van een voor mij geschikte koffiemachine en werd er op een vakkundig wijze antwoord gegeven op al mijn vragen.

Henk Janse 14-02-2019

Ik vind BCC een prettige zaak om kopen als je geen zin hebt om dat via internet te doen want soms wil je dingen gewoon even in je handen hebben. Als je gewoon wilt rondkijken is dat geen probleem en wanneer je dan toch een verkoper nodig hebt is dat zó geregeld.

Danielle 14-02-2019

BCC heeft altijd een super snelle levering, goede producten. What you see is what you het and quick!
Zo ook de ontkalking voor de koffiemachine: goedkoper dan waar dan ook, zonder verzendkosten bezorgd en heel snel in huis!

wimdonker 14-02-2019

Mede8er mediaplayer gekocht. De upgrades werden er gelijk opgezet zodat thuis het
apparaat direct gebruikt kon worden en ook up to date was.

Ruud 14-02-2019

Overzichtelijk in gerichte winkel.Alles ademt rustige prettige sfeer uit. De mensen laten je eerst rustig kijken en komen daarna rustig informeren of ze je kunnen helpen.
Afhankelijk van het onderwerp wordt een personeelslid met die knowhow geroepen om je verder te helpen.

Koos 14-02-2019

Klantvriendelijk en goede uitleg van het artikel dat je wil kopen en je wordt netjes behandel.

Janki 14-02-2019

Het product is makkelijk te vinden in de webshop.
Snelle levering.
Geen verzendkosten.

dick Becks 14-02-2019

Bcc is mijn winkel,goed opgeleid personeel,en vriendelijk in taal en antwoord.En het belangrijkste is dat de service op en top is.Dus deze zaak is door mijn aan iedereen aan te bevelen.wij hebben alles in huis bij BCC gekocht.

Ine 14-02-2019

Zeer goede service en kundig personeel .ook hebben ze alle tijd voor goede uitleg

Gerard de Bot 14-02-2019

Ik was al lang bezig met overschakelen van gas koken naar inductie koken.
Toevallig binnengelopen bij BCC Roosendaal ( goed en gemakkelijke locatie om even binnen te gaan) Alle medewerkers hadden te doen maar voor een vraag was algauw iemand bereid mij te helpen.
Alles werd getoond met alle voors en tegen voor hetgeen in wilde kopen.
Na thuis alle maten gecontroleerd te hebben terug naar de winkel. Wederom goed advies en de AEG kookplaat voor een heel gunstige prijs gekocht en dan ook nog met afther saels / service op maat mee gekocht. Goed werk BCC

henk van der vlugt 14-02-2019

zeer goede en begripvolle medewerkers ben zeer te vrede over de snelle verwerking van mijn bestelling

Jan Krol 14-02-2019

Keurige, vriendelijke en deskundige bediening!
Vlotte bezorging en inbouw koelkast door monteurs.

Siem Bonthuis 14-02-2019

Er is veel personeel in de shop die je kunnen helpen. Het si een overzichtelijke winkel, waar je veel kan vinden.
Indien er iets niet in voorraad is en alleen het show model is aanwezig kun je vragen of er iets van de prijs af kan. De vestigingsmanager geeft dat aan en geeft zelden tot nooit een nul op request. Geweldig personeel!!

S.A.Dijkstra 14-02-2019

Zeer kundig geholpen. De verkoper was erg vriendelijk. We zijn van plan zeker weer naar deze winkel te gaan.

Annemarie 14-02-2019

Ik had een probleem met mijn smartphone. de medewerker van BCC Oostburg nam de tijd om te luisteren en te proberen het probleem te verhelpen. Toen ik besloot een nieuwe smartphone te kopen, kreeg ik goed advies. Ik ben zeer tevreden. Ook over eerdere keren dat ik bij BCC Oostburg binnen stapte. Vriendelijk, deskundig personeel dat de tijd voor je neemt.

Johan Beekman 14-02-2019

Grote, overzichtelijke winkel. Je word goed geholpen door terzake deskundig personeel,

Jeroen 14-02-2019

Beste BCC,

In een tijd waarin steeds meer fysieke winkels hun deuren moeten sluiten ivm online verkopen, wil ik jullie een tip meegeven....
Stop a.u.b. bij de kassa met het proberen van extra garanties aan te smeren en al helemaal niet die opdringerige Essent figuren. Ik kom een product kopen en neeeeee ik wil geen andere energie contracten etc!!! Het is ook erg ongemakkelijk.
Op deze manier snap ik dat mensen online bestellen en niet meer in een winkel komen.

Kijk maar wat je ermee doet....
Verder wel goed geholpen door de BCC medewerker zelf.

Matty 14-02-2019

Het personeel is vriendelijk,geeft eerlijk en duidelijk advies.
Neemt de tijd voor uitleg.
En er is een goede garantie.

Erik 14-02-2019

Goed product Apple IPad budget 2018 voor een zeer scherpe markt prijs.
Enorme goede en spoedige levering met diverse mail ondersteuningen omtrent product en bezorging plus vacatuur en garantie bepalingen.
Aan een ieder een absolute aanrader om bij BCC online je spullen te bestellen.
Doe ik ook weer de volgende keer

S.H.M. Peppelenbosch 14-02-2019

Je word in deze winkel goed geholpen , ze leggen alles goed uit . Het personeel gaat ook nog op zoek naar het apparaat op de computer als het niet in de winkel staat . Helemaal Top . 💪👍

Fay 14-02-2019

Had het idee dat bcc netjes en professioneel was. Keurig aangegeven dat de locatie alleen te bereiken was voor tijdstip x met de auto. Vervolgens wordt er na dit tijdstipbezorgd waardoor er een stuk gelopen moet worden. De bezorgers waren hierdoor enorm onvriendelijk. Lieten zooi achter en stelden dat ik het beter had uit moeten leggen. Terwijl ik al 1 uur had staan wachten voor tijdstip x.

diny 14-02-2019

ik word altijd zeer goed geholpen, ik heb een mooie steelstofzuiger gekocht, van bosch. en ben er erg blij mee

Nico Klok 14-02-2019

Altijd vriendelijke ontvangst. Goede voorlichting en duidelijke product vergelijking . Gedegen
onderbouwd advies ,waardoor keuze eenvoudiger wordt.
Correcte afhandeling ,o.a. ifo betreffende levering en uitvoering ter plaatse.
Kom zeker volgende keer weer terug.

Saskia 14-02-2019

Ik vind de BCC een prima winkel. Ze hebben veel meer persoonlijke aandacht voor je dan bij de Mediamarkt. Ze nemen ook echt de tijd voor je. Het leveren kon ook zeer snel en ze hebben een prima service.

will 14-02-2019

eerste keer iets gekocht via BCC-on-line shop. product in prima staat ontvangen en precies op de aangegeven tijd

H.Somers 14-02-2019

Zeer vriendelijke, persoonlijke en adequate behandeling door de verkoopster, wist direct wat ik nodig had.
Na 14 jaar in het buitenland te hebben gewoond, was het weer de bekende vakkundige behandeling als jaren geleden, het voelde weer thuis.

Aad 14-02-2019

Ik heb bewust voor BCC gekozen omdat ik daar de freebees kan gebruiken. Vond alleen de keuze vrij beperkt. Wel supersnelle levering.

Maria 14-02-2019

Had 8 dagen terug een dyson V 7 gekocht. Ne hem gebruikt te hebben wilde ik toch liever de V 8. Ben zeer vriendelijk geholpen. Het was geen enkel probleem. Goede uitleg. Ben hartstikke blij.

Elke 14-02-2019

Ik werd gelijk geholpen, aardige meneer die hielp. Veel uitleg gegeven over de laptop, chromebook.

Gerardus 14-02-2019

Goede en duidelijke webshop, duidelijke omschrijving van de artikelen, vlotte levering, ruimte genoeg voor feedback

Hans van den Berg 14-02-2019

Goede deskundig uitleg van het product wat ik gekocht heb, waarvoor genoeg tijd werd genomen om mij voorbeelden te laten zien op mijn vragen.
Erg top
En dan bracht de verkoper ook het product met de steekwagen naar mij auto, en lade het product ook nog met me in.
Echt te gek
Wat een service!😁😁

Carla B. 14-02-2019

Bijzonder goed geholpen door een heel aardige meneer. Neemt echt de tijd, terwijl de aankoop alleen maar een doodsimpel koffiezetapparaat was. Kom hier zeker terug.

Jacob V 14-02-2019

Altijd vriendelijk geholpen en goede uitleg over de producten. Altijd voorraad in tegen stelling tot media markt

H Bierens 13-02-2019

Goede en vakkundigge informatie over het gewenste artikel. Levering de dag erop ook prima door 2 vriendelijke medewerkers.

Bert 13-02-2019

Prettige medewerkers die weten waar ze het over hebben. Goede adviezen en denken met de klant mee.

Geoff 13-02-2019

Goed advies. Veel geduld en tijd geïnvesteerd. Ook inderdaad de laagste prijsgarantie, daar werkte BBC zelf actief aan mee. Perfecte bezorgservice ook.

I. 13-02-2019

Site en levering prima in orde, produkt hopelijk ook, maar medewerker in filiaal was vreselijk. Alles beter weten, bij inhoudelijke tegenspraak (op vreemde uitspraken) boos worden en verder een artikel ongevraagd bij de bestelling doen inclusief op de faktuur zetten, kwam ik thuis pas achter. Onbeschaafd en onbeschaamd. Ik klaag niet snel op dit soort sites maar ik ben hier echt vreselijk boos over. Één medewerker verpest het voor een heel filiaal, want ik ga daar nooit meer heen!

Marieke 13-02-2019

Heb een koelkast besteld die netjes op afgesproken moment werd geleverd en geinstalleerd.

Dirk romp 13-02-2019

Ik ga graag naar deze winkel als ik iets wil kopen waar enige uitleg bij nodig is ook vandaag is dit weer geslaagd bij mijn aankoop van mijn ipaid goed geholpen mede dat ik war op leeftijd ben en niet zo erg op het omgang met deze apparaat ben is mijn dit goed uigelegt
Dank daarvoor

Marijke 13-02-2019

Wat een geweldige verkoper! Ik kwam met mijn ouders voor een magnetronoven en we gingen weg met idd die oven, met extra dragers, maar ook met twee elektrische tandenborstels en een 3-set huistelefoon. Nou, dan verdient hij wel een bonus lijkt mij.

Wim 13-02-2019

Heel prettig geholpen, ruime keus, alle artikelen heel overzichtelijk en per gebruiksgroep ingericht.

Marja 13-02-2019

Gewoon een "fysieke" winkel, waar je de producten kunt bekijken, goede service en prettig personeel dat weet waar het over gaat.

Loes 13-02-2019

Zowel in de winkel als het plaatsen van de inbouwkookplaat snel en vriendelijk.

Rean 13-02-2019

Ik ben best een moeilijk persoon en heb dus mijn eisen, daarbij heb je geduld ervoor nodig. De medewerker die mij had geholpen had zeker geduld en heeft mij goed geholpen. Het was maar voor iets kleins maar heeft mij zeker goed geholpen. Daarvoor kan ik zeggen dat de vriendelijkheid top was

Jolande 13-02-2019

Het bedrijf ziet er keurig uit. De verkoper ( in dit geval de bedrijfsmanager) heeft ons zeer goed geholpen , met het uitleggen van de voor- en nadelen van het witgoed. Zijn met een tevreden gevoel tot een besluit gekomen en een goede aankoop gedaan.

Marius 1979 13-02-2019

Goed geholpen, deskundig advies gekregn en een vriendelijk hand van een medewerker met grote smile op zijn gezicht.
2maanden geleden daar ook een tv gekocht en toen ook netjes geholpen met als afsluiting een hand met een smile

Kitty.brandsma 13-02-2019

Uiters prettige benadering door het personeel. Ik was de aankoopbon kwijt ( had wel een email bericht uitgeprint) en werd op vriendelijke wijze geholpen.
Het was mij al eerder opgevallen, dat het personeel zo beleefd, persoonlijk en hulpvaardig was met evenzogoed humor.

Anita 13-02-2019

Super klantvriendelijk en ze weten ook waar ze het over hebben. Eerlijk en oprecht!

Van bergen 13-02-2019

Fijn geholpen, goed advies door de verkopers. Snelle levering. Het is een fantastische afwasmachine.