E.T. 20-02-2019

BCC Breda is de winkel waar ik naar toe ga voor een wasmachine, ventilator, fitbit, koptelefoon en meer. Als BCC het verkoopt dan haal ik het daar. Heel goed, klantvriendelijk en kundig personeel. Een eerlijk advies en goede informatie. Prettige winkel, netjes en overzichtelijk.

L.Sloots 20-02-2019

Vestiging Zoeterwoude is dichtbij voor ons, de verkoop is goed op de hoogte van de producten die worden verkocht.

Liliane 20-02-2019

Geweldig geholpen, en de bezorgers waren ook Top, mijn nieuwe vaatwasser,koelkast en wasmachine waren zo geplaatst Super

Lisette 20-02-2019

Snel geholpen, goede prijs, laagste prijs garantie!! Ergens anders goedkoper gevonden, en kregen t bij BCC voor dezelfde lagere prijs!

Jan 20-02-2019

We werden snel en prima geholpen, men dacht met ons mee en kregen een goede service. Deskundigheid is top!

Gigi Duivenbode 20-02-2019

BCC staat voor mij voor klantvriendelijkheid, het goed kunnen informeren van de klant over de verschillende eigenschappen van de producten en ook service. De medewerker gaf mij het gevoel alle tijd en aandacht voor mij te hebben en kon mij veel vertellen over meerdere producten waar ik naar op zoek was. Ook vind ik het fijn dat producten twee jaar garantie hebben bij BCC.

Iwan Vaalt 20-02-2019

De levering was zoals als verwacht zeer snel, het shoppen online was heel erg makkelijk.
Het apparaat werkt zeer goed je kunt makkelijk het huis doen zonder dat je elke keer de stekker ergens anders moet indoen.
Het laden duurt ook niet echt lang.

Lisa 20-02-2019

Bcc neemt de tijd voor je. Ze hebben verstand van de producten die ze in de winkel hebben en het is echt een stuk rustiger en aangenamer dan de mediamarkt.

Inge 20-02-2019

Ik ben naar de BCC winkel gegaan omdat ik aankoopadvies wilde hebben. Ik ben goed en vriendelijk te woord gestaan. De verkoper dacht goed met mij mee. Ik ben dus zeer tevreden

Verhulst 20-02-2019

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site. En zeer deskundig en nuttig advies via de chat. Ook de bezorging en installatie verliep snel en vlekkeloos. De bezorgers waren correct, vriendelijk en vakkundig. Kortom een dikke 10!!!

Mevr.Beemsterboer 20-02-2019

De verkoper heeft duidelijk en op prettige wijze mij te woord gestaan.Mij geholpen bij aankoop van stofzuiger.Shappo@

J.P. van de Voort 20-02-2019

Bij BCC Vlaardingen een i-phone besteld. Zou twee of meer weken duren, Was er in een week. Ook de data van de ene naar de nieuwe i-phone overgezet door Marcel. Alles geregeld in 40 minuten. Complimenten!

Sander van Bussel 20-02-2019

Zeer fijne winkel BCC Helmond! Je wordt er goed geholpen door werknemers die ook weten wat ze verkopen. Zeer tevreden, prijs omgang is super.

de wild 20-02-2019

Medewerker was goed op de de hoogte over het product waar wij in gestresseerd waren.
Ook erg vriendelijk.
Bedankt voor deze service.

frank 20-02-2019

Ik heb voor deze shop / winkel gekozen omdat ik daar altijd vriendelijk en professioneel geholpen.
Mocht er iets zijn met het product dan word er niet moeilijk gedaan en word het gewoon omgeruild
En voor de prijs hoef ik niet naar een webshop of andere winkel want die zijn niet voordeliger.

Renny 20-02-2019

BCC is bekend merk en de bestelling, betaling en bezorging is correct en netjes afgehandeld.

Low Pricing, Low Service BCC 20-02-2019

Hierbij mijn review over BCC. Ik had een nieuwe wasmachine nodig en na onderzoek mijn keuze gemaakt. Over het algemeen was ik altijd erg tevreden over BCC, dus vandaar dat ik ook deze keer weer voor BCC had gekozen. Na een vraag te hebben gesteld via de klantenservice van de website waarbij je direct een antwoord krijgt, werd aangeboden om de wasmachine direct via de klantenservice te bestellen, Top! Ik had de wasmachine donderdagavond besteld en werd de dag er op gelijk geleverd, Top! De levering vond plaats op de afgesproken tijd en stond binnen no time op zolder, Top! Nu komt echter het probleem, ze konden de oude aanvoerslang niet verwijderen, dus ze zouden met kantoor contact opnemen om tot een oplossing te komen en ik zou rond 12:00 gebeld worden met een oplossing. Om 12:30 maar zelf gebeld, aangezien ik geen reactie van BCC had ontvangen en ze gaven aan dat ze er mee bezig waren en dat ik later zou worden teruggebeld. Aangezien het vrijdag was en ik niet nog het weekend wilde wachten tot een oplossing belde ik rond 14:30 zelf maar weer. Nu werd er gezegd dat het naar de tweedelijn was doorgezet en dat ik later op de dag iets zou horen. Rond 17:00 nog geen reactie ontvangen, dus tevens contact opgenomen me de klantenservice via de app die me vertelde dat de tweedelijns binnen twee werkdagen reageert en dus niet meer in het weekend. Aangezien ik de wasmachine wel voor het weekend werkend wilde hebben ben ik er zelf maar mee aan de slag gegaan en heb ik zelf de aanvoerslang er af gekregen en de wasmachine geïnstalleerd. Het is nu dinsdag en zou dus door de tweedelijn worden teruggebeld wat uiteraard niet gebeurd is en ik vraag me af of het uberhaupt nog gaat gebeuren (ondanks dat ik hem nu zelf geïnstalleerd heb, maar dat weten zij nog niet).

Ik ben benieuwd hoe CoolBlue met deze situatie zou zijn omgegaan, dus denk dat ik mijn huishoudelijke apparaten in de toekomst daar zal bestellen. Ondanks dat je als BCC zijnde misschien niet direct een oplossing hebt, zorg in ieder geval voor duidelijke communicatie richting de klant en laat hem niet overal zelf achteraan zitten.

Stibbe 20-02-2019

Goede service en vriendelijke meneer Hans, die alle tijd nam en luisterde naam ons.

Timo 20-02-2019

Snel en goed geholpen, kwam voor een kleine aankoop, dus verder ook niks nodig dan snelle service en lage prijzen

Hanny 20-02-2019

Wat werd ik vriendelijk en goed door Ruud (BCC Zeist) geholpen! Heel wat anders dan vroeger (+/- 10 jaar geleden). Personeel kan een winkel maken en breken. Zeer tevreden, goed geprijsd!

hoi 20-02-2019

Ik heb via BBC een middel grote koelkast besteld en aangezien ik problemen met tillen heb, voor de extra bezorg optie gekozen (dat ze hem komen brengen en installeren). Nu blijkt dat je eigenlijk een koelkast van dat formaat niet echt kan installeren. Het zou prettig zijn geweest als dit duidelijker was aangegeven via de website. Verder heel fijn contact met de bezorgers en duidelijke website

Leon 20-02-2019

Ik vind het een fijne winkel omdat:
- veel producten op voorraad
- personeel is vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in de klant.
- extra garantie wordt gevraagd maar de keus aan de klant gelaten. Geen gedram.
- benoemen positieve en negatieve eigenschappen van producten.
- opgeruimde, overzichtelijke winkel.

Ga zo door BCC Goes!

H. Pruijm 20-02-2019

Prima service. Personeel weet waar ze over praten. Laagste prijsgarantie. Kregen elektrisch fornuis (inductie) 20 euro goedkoper omdat deze bij de consument ook 20 euro goedkoper was. Ook gratis installatie van fornuis.

Bertram 20-02-2019

Het gisteren besteld en de volgende dag aanwezig
Perfect gedaan en zeer goed verpakt

Alfonses 20-02-2019

Snelle correcte bediening en goed advies. Net geen 10 want het kan altijd beter

Ton 20-02-2019

Duidelijke site en concurrerende prijzen . Vlotte service en bezorging welke zeer behulpzaam is

pj 20-02-2019

Vanwege het deskundige winkelpersoneel en goede verhouding prijs/kwaliteit was ik al 'vaste' klant van BCC. Na installatie van een nieuwe vaatwasser door de BCC monteurs ben ik bevestigd in die mening.
Er lagen toch wel wat hobbels op de weg oim het apparaat goed geïnstalleerd te krijgen. Niet versagend, vrolijk en vakkundig aan de slag tot alles was opgelost. Hulde. Nog koffie, heren?

Gerard 20-02-2019

fijne winkel, voldoende en deskundig personeel, voldoende parkeergelegenheid

Linda0201 20-02-2019

Supersnelle en extra service. Binnen 2 dagen was de kast waarin mijn inbouwkoelkast moest komen ingemeten en geplaatst. De deur van de koelkast moest worden omgezet naar de andere kant. Dit had ik aan moeten geven, maar dit bleek voor de inbouwers geen moeite. Toen bleek dat er onder de kast geen stopcontact aanwezig was hebben ze ervoor gezorgd dat met een verlengsnoer een mogelijkheid was om de koelkast op het stopcontact naast de kast aan te sluiten. Supernetjes gedaan en extra want eigenlijk hoorde die er niet bij.

martin 20-02-2019

geweldig winkel en zeer snel gelerverd engoed op ze plek geplaats en na 2 hoog getilt

Shannon 20-02-2019

Omdat Siemens een goed merk is en wij hier voor 16jaar met de droger van Siemens hebben gedaan. Dus opnieuw een Siemens droger besteld. De levering was super aardige jongens zeer vriendelijk. Bellen netjes met hoelaat ze der ongeveer zijn

In een woord helemaal de top de BCC super service

Henk 20-02-2019

Na overal rond te kijken viel op dat BCC de beste keus was voor het bestellen van een IPad, ook het aan geven van de levering datum is prettig.
De aflevering ging precies zoals was afgesproken, het volgen van het pakketje ging uitstekend.

T van Setees 20-02-2019

Goed geholpen door een medewerker.Goede prijs en zeker de goedkoopste winkel

Ashley 20-02-2019

Vriendelijk personeel, probeerde ons goed te helpen. En kwam met producten die we meteen konden meenemen. Werden zelfs geholpen met inladen van de producten. Top service

Margot van Herk 19-02-2019

Goed geholpen bij de keuze van de weegschaal. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veenstra 19-02-2019

Ondanks geen playstation voorraad in de winkel toch goed geïnformeerd over de apparatuur en accessoires. Vriendelijke en eerlijke medewerker die voor ons de online bestelling heeft gedaan!! Snelle levering!

Wendy 19-02-2019

Erg handig dat je een tijd door krijgt van de bezorging. En je wordt zelfs nog een half uur van te voren gebeld. Super handig.

N. Visser 19-02-2019

Een goede en overzichtelijke winkel. De website is ook erg duidelijk; fijn dat te zien is of een product al dan niet op voorraad is.
Personeel is behulpzaam, niet opdringerig en neemt de tijd voor je.
Handelen alles netjes en duidelijk af en geven goed advies.
Eerlijk gezegd weet ik geen antwoord op de vraag: Waarom geen 10? - Maar er moet altijd ruimte zijn om te verbeteren... ;)

E J Egbers 19-02-2019

De verkoper gaf gericht advies en hield geen verkooppraatje.
Op vragen werd eerlijk antwoord gegeven.
Vriendelijk en met aandacht voor ons als klant.
De prijsstelling bij BCC is gunstig en zeker in verhouding met elektronica zaken in de directe omgeving.

Jos en Annelies van Dam 19-02-2019

Onlangs TV en Soundsysteem bij BCC Breda gekocht. In de winkel werd ruim de tijd voor ons genomen. Het Soundsysteem bleek niet meer leverbaar en toen hebben we het demo-model gekocht. Dit kwam xxxx (medewerker BCC Breda) de avond voor de eigenlijke leveringsdatum brengen zodat de dag erop alles geïnstalleerd kon worden.
Wij hadden gekozen voor monteren (wandsteun TV) en installeren TV en Soundsysteem.
Het installeren is ons wat tegengevallen. Wij hadden verwacht dat het Soundsysteem beter afgestemd zou worden. Bovendien bleek er, toen installateurs al weg waren, de afstandsbediening van de Soundbar te ontbreken. Mail gestuurd naar BCC en daar werd alert op gereageerd. Wij kregen een nieuwe afstandsbediening thuisgestuurd. Bovendien werd aangeboden om nogmaals het Soundsysteem te komen afstemmen. Dat hoefde voor ons niet want dat had een familielid inmiddels gedaan.
Wij bleven ontevreden over de geluidskwaliteit van het Soundsysteem, er zat een ruis/kraak in de boxen. Wederom mail gestuurd naar BBC waarop xxxx bij ons thuis kwam. Hij erkende onze klacht, was mogelijk op te lossen met een extra kabel. Dat was helaas niet zo. Wij hadden het een beetje gehad met dit Soundsysteem. Mail gestuurd met het voorstel om een ander Soundsysteem uit te zoeken. Wat wij nooit verwacht hadden: dat was geen probleem! Afspraak met xxxx gemaakt (fijn, iedere keer dezelfde medewerker!) en weer werd ruim de tijd genomen om alle geluidssystemen door te nemen zodat wij een overwogen keuze konden maken.
Hoewel dus niet alles van een leien dakje is gegaan zijn wij uiterst tevreden over de service, met name xxxx!

Mark 19-02-2019

Wij waren op zoek naar een wekkerradio en stereo-set. Veel keuze, medewerker heeft ons hierbij echt goed geholpen met het maken van een keuze hierin: nam de tijd voor ons, liet de apparatuur horen, liep mee voor evt korting bij essent actie in winkel, en dat met een leuke dosis humor. Goed geslaagd. Al nodige audio apparatuur bij BCC gekocht. Blijven tevreden!

Geert 19-02-2019

Heldere website, goede informatie en keuzehulp en zeer klantgerichte bezorgers!
Wasmachine op tweede etage geplaatst, aangesloten en oude machine meegenomen.

AJW Verhees 19-02-2019

Goede en duidelijke uitleg van gekochte product, ook goed advies voor welk type het beste voor onze situatie is.

atroxmons 19-02-2019

Bij de aankoop weer zeer tevreden geweest, net zoals bij eerdere aankopen. Dit keer ging het product echter kapot. De zeer gebrekkige bouwkwaliteit was hier volgens mij de oorzaak van. (laptop defecten: scharnieren, scherm, bodemplaat, toetsenbord) Binnen drie maanden was het product eigenlijk onbruikbaar.

Bij inleveren netjes in de doos, maar geen vervangend product. Vervolgens hoor je 5 weken lang niets meer over je product. Daarna krijg ik een mail: scherm kapot - uw schuld - 250 euro betalen.

Ik heb 5 e-mails gestuurd als reactie, ik heb webcare en ARAG ingeschakeld om een reactie te krijgen van BCC, maar helaas... niemand blijkt aanwezig te zijn. 2 maanden later krijg ik een aangetekende brief van BCC: U heeft nooit op ons bericht gereageerd, als u nu niet van u laat horen, vernietigen wij uw laptop.

Dan maar op hoge poten naar de winkel.... In de winkel hebben ze nog nooit van zo iets absurds gehoord (ik helaas wel, ook van BCC). En ze gaan er achteraan, waarschijnlijk ook omdat ik het gesprek nogal opzichtig opnam en met 5cm papier aan bewijslast (van het contact opnemen met BCC) de winkel in kwam lopen.

Uiteindelijk, weer 2 maanden later, een mail dat de laptop niet te repareren is en dat ik me in de winkel moet melden. Totaal onduidelijk, voor zowel ARAG als mijzelf, wat hiermee bedoeld wordt. Ook de medewerker in de winkel vind het bericht nogal vaag en besluit een vervangende laptop aan te bieden. Dat mag dezelfde zijn (zonder bijbetalen) of ik mag met cadeaubonnen een andere uitzoeken.

Dat laatste heb ik uiteindelijk maar gedaan, wel flink bijbetaald. Uiteindelijk goed afgelopen, maar dit had ook na 5 weken al beslecht kunnen worden.... ipv bijna 6 maanden.

René 19-02-2019

Prettige ruime betrouwbare winkel naast een parkeergarage maar vooral door de acceptatie van mijn American Express kaart is het mijn winkel geworden. Prijzen zijn ook niet ergens anders (echt veel) lager en ze hebben een prima bezorgservice die je oude spullen weer mee terug nemen.

Richard 19-02-2019

Dit was mijn eerste ervaring met de BCC en het was een positieve ervaring. De klantenservice heeft veel kennis van zaken en komt met een eerlijk advies zodat je een juiste keuze kunt maken. Ik zocht namelijk een nieuwe telefoon en dacht aan de Samsung Galaxy S series, maar dan is het lastig om een keuze te maken tussen een Samsung S8, S9, of een S9 plus. Hier ben ik goed bij geholpen. Daarnaast is het een fijne wetenschap dat de BCC de laagste prijs garandeert. Door deze actie heb ik tientallen euro's bespaard. Ik vind het een fijne winkel en je wordt snel, eerlijk en positief geholpen.

Charlie 19-02-2019

BBC Heerlen is een ruime overzichtelijke winkel. Personeel is vriendelijk en je wordt redelijk snel geholpen. Na eerst voor info internet te hebben geraadpleegd heb ik deze winkel bezocht en een Miele gekocht. Snelle bezorging en aansluiting door vriendelijke bezorgers.

Hanzi 19-02-2019

Beoordeling BCC -- Groot assortiment , Ben er geweldig goed geholpen
Pakketje werd gratis en mooi op tijd geleverd Dus voor mij een 10

Jarno 19-02-2019

Top service!! Via de chat op de website naar winkelvooraad gevraagd en gelijk laten klaarleggen. Dus kon dezelfde dag nog van mijn nieuwe horloge gebruik maken.

Kim 19-02-2019

Wat ook gewoon fijn is dat je via de site bonnen in kan leveren! Snel geregeld en snel bezorgd zeer tevreden!