Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aat 15-02-2019

Goed bereikbaar en gratis parkeren.
Heel goed geholpen met een hele duidelijke uitleg 👍
Overzichtelijke winkel.

k.stassen 15-02-2019

Mooie winkel , bedrijfsleider heeft het goed in orde, en behulpzame verkoper .

kim Hill 15-02-2019

De producten zijn snel bezorgd, een goede service! Ik zou BCC zeker aanraden hier een volgende keer te bestellen.

Wilbert van Kempen 15-02-2019

Ik heb voor BCC Beneden Leeuwen gekozen omdat deze mij geadviseerd is door vrienden. Ik ben vakkundig geholpen door een dame bij BCC. Ze heeft mij goed geadviseerd waardoor ik mijn nieuwe laptop vandaag al in mijn bezit heb en deze al snel in kan gaan zetten!

Xxxxxxx

Zakia Felix 15-02-2019

Een geweldige 10 ster service
Snelle geleverde bestellingen
Altijd netjes verpakt en duidelijk
Snelle reacties van werknemers
Altijd goede prijs kwaliteit
Koop hier vaker mijn producten zowel online als in de winkels

Rick 15-02-2019

Prima, wasdroger kapot. Via Bcc.nl besteld.
Volgende dag al in huis, Met een Berichtje en telefoontje hoe laat zie er zouden wizen.
Binnen de afgesproken tijd afgeleverd.
Goede ervaringen, zowel de winkel als de webshop.

BCC Schalkwijk 15-02-2019

Wij zijn in het filiaal Schalkwijk geweest en zijn zeer tevreden klanten. Wij kopen niet online omdat wij het persoonlijke contact hoog in het vaandel hebben staan. We worden altijd vriendelijk en beleefd geholpen, duidelijke uitleg. We zijn geholpen door xxx

Kievit 15-02-2019

We werden prima geholpen en zijn blij dat er nog een witgoedwinkel in zierikzee is en waar ze je de benodigde informatie kunnen geven.

Ria Davelaar 15-02-2019

Ik ben ontzettend goed en ter zake kundig geholpen .Er werd met mij meegedacht en ik heb heel goed antwoord op mijn vragen gekregen, Klasse!

P.P.H. Ploeg 15-02-2019

mijn vrouw en ik (leeftijd 77 en 78 jaar) moesten een nieuwe printer en de goedkoopste was bij BCC. Wij waren wel wat angstig om dit online te kopen en hebben dus voor afterpay gekozen. Wij waren helemaal verbaasd dat alles zo vlekkeloos verliep, via de mail werden we gewaar dat de printer de volgende dag bezorgt werd door DHL en we konden dit ook weer online volgen. De printer hebben wij geinstallerd en werkt als een zonnetje. Wij danken BCC voor de accuratesse en als wij weer iets nodig hebben weten wij waar we zijn moeten. Met vriendelijke groeten, xxx en xxxx.

AMCT 15-02-2019

Fijn winkel/webwinkel.
Ruime voorraad, mooie up-to-date prijzen, vriendelijke medewerkers en bezorgers en vooral belangrijk.... een webwinkel die zijn afspraken nakomt!
Al met al, elke keer weer, een fijne winkel om naar terug te gaan, .... voor je computer, koelkast, beamer, speakers en wasmachine, noem het maar op, BCC staat voor je klaar!

Sanne 15-02-2019

Vriendelijk en kundig personeel. Goed product en prima prijs.
Bij binnenkomst prettig gevoel. Personeel staat open voor advies maar niet opdringerig. Juiste kennis en anders word het nagevraagd of opgezocht.
Verlenging van de garantie erbij gekocht, dit werd duidelijk uitgelegd en had prima voorwaarden tegenover een prima prijs.

Karien 15-02-2019

Een gedreven verkoper, die goed doorvraagt om zo tot een juiste aankoop te kunnen komen.
Eerlijke antwoorden en iet sturend op de duurste aanschaf.
Ondanks dat het gekocht artikel niet op voorraad was en bij de concurrent wel toch besloten om het bij BCC te kopen. Puur vanwege de goede adviezen en geboden hulp. Klasse!

Mariette 15-02-2019

Wat een super vriendelijk personeel en een goede service. Dat kom je tegenwoordig maar zelden tegen.

Grietje 15-02-2019

snel gemakkelijk en goedkoop de bezorging was er ook op tijd zodat ik niet exstra thuis hoefde te blijven

Anita van de Moosdijk 15-02-2019

Koop al jaren al mijn huishoudelijke benodigdheden bij BCC Sittard. Dyson stofzuiger snoerloos, Karcher raamwasser, ijskast, fornuis, wasemkast, tv, vaatwasser en noem maar op. Persoonlijke aandacht van personeel richting klant erg groot,Zeker als vaste klant wordt je enorm gewaardeerd. Zeer ervaren personeel dat alles goed uitlegt. Geen opdringerige verkoop praatjes Geen gedoe bij eventuele klachten, alles wordt prima opgelost. Kortom, BCC Sittard ; mijn winkel.

Simone 15-02-2019

Duidelijke website met volledige en heldere omschrijvingen bij de producten. Prijzen ook voordeliger dan andere aanbieders. Levering snel en vriendelijk.

Herman 15-02-2019

Levering helemaal volgens afspraak. Monteurs namen de tijd om de afwasmachine goed te plaatsen.

Geurt 15-02-2019

Goed geholpen door XXXin het filiaal van BCC in Veenendaal, XXX nam ruim de tijd en heeft geen moeite gespaard om dingen uit te leggen en te demonstreren.

Gerrie Verbruggen 15-02-2019

Ruim en overzichtelijk, vriendelijk personeel met tijd en aandacht voor uitleg van een product. Bewust meedenkend om de juiste keuze te maken.

Koppier 15-02-2019

Ik ben van mening dat het merendeel van de werknemers beschikt over goede productkennis. De service is van hoog niveau en de klant staat echt centraal. Het personeelsverloop ligt laag en dat zegt iets over de sfeer. Geef die mannen wat extra per maand wat dat zijn zij waard.

Nicole 15-02-2019

vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, nemen uitgebreid de tijd om mij te helpen

Tepelstreler 15-02-2019

Werd zeer vriendelijk geholpen, personeel heeft mij ook zeer goed geholpen om een beslissing te maken.

john 15-02-2019

zeer goede service en zeer klantvriendelijk zeker aan te bevelen om hier je spullen te kopen.
word zeer goed geholpen.

Rene 15-02-2019

Supergoed geholpen, zeker nadat bleek dat er geen inhoud in de doos zat bij thuiskomst

Ismail 14-02-2019

Super! Klantvriendelijk formeel en informeel in 1 goed geholpen duidelijke uitleg. Zeker de moeite waard om terug te komen ! Ik ben een moeilijke koper twijfel veel nou ik was binnen 10 min weer buiten en tevreden

Charlotte 14-02-2019

Erg vriendelijke medewerking In de winkel. Omdat mijn product niet in de winkel verkrijgbaar was hebben ze mij direct geholpen met het bestellen en snelle levering!

Maartje 14-02-2019

We werden goed geholpen in de winkel. Stofzuiger was snel thuis geleverd en voldeed. Nergens goedkoper te vinden

Marion 14-02-2019

Het was de 1ste keer dat ik BCC te Sittard bezocht.
Ik heb eerst beetje rond gekeken, werd geholpen zo gauw er iemand vrij was.
Werd netjes geholpen bij hetgeen ik nodig had.

Rob 14-02-2019

Werd direct geholpen en kreeg het advies wat ik nodig had. Verkoper wist goed waar hij het over had en ging naar een collega om meer info in te winnen. Perfect

Mevrouw g Rothert 14-02-2019

Ik heb er eerder wat gekocht bij bcc ik vindt de producten daar heel goed een ze zijn klantvriendelijk ze helpen heel goed

hanneke 14-02-2019

ad random winkel bezocht. Overzichtelijk. Duidelijke uitleg en tijd voor alle klanten.

Mans van der Sluis 14-02-2019

Ik werd op een goede en correcte manier geholpen bij het uitzoeken van een voor mij geschikte koffiemachine en werd er op een vakkundig wijze antwoord gegeven op al mijn vragen.

Henk Janse 14-02-2019

Ik vind BCC een prettige zaak om kopen als je geen zin hebt om dat via internet te doen want soms wil je dingen gewoon even in je handen hebben. Als je gewoon wilt rondkijken is dat geen probleem en wanneer je dan toch een verkoper nodig hebt is dat zó geregeld.

Danielle 14-02-2019

BCC heeft altijd een super snelle levering, goede producten. What you see is what you het and quick!
Zo ook de ontkalking voor de koffiemachine: goedkoper dan waar dan ook, zonder verzendkosten bezorgd en heel snel in huis!

wimdonker 14-02-2019

Mede8er mediaplayer gekocht. De upgrades werden er gelijk opgezet zodat thuis het
apparaat direct gebruikt kon worden en ook up to date was.

Ruud 14-02-2019

Overzichtelijk in gerichte winkel.Alles ademt rustige prettige sfeer uit. De mensen laten je eerst rustig kijken en komen daarna rustig informeren of ze je kunnen helpen.
Afhankelijk van het onderwerp wordt een personeelslid met die knowhow geroepen om je verder te helpen.

Koos 14-02-2019

Klantvriendelijk en goede uitleg van het artikel dat je wil kopen en je wordt netjes behandel.

Janki 14-02-2019

Het product is makkelijk te vinden in de webshop.
Snelle levering.
Geen verzendkosten.

dick Becks 14-02-2019

Bcc is mijn winkel,goed opgeleid personeel,en vriendelijk in taal en antwoord.En het belangrijkste is dat de service op en top is.Dus deze zaak is door mijn aan iedereen aan te bevelen.wij hebben alles in huis bij BCC gekocht.

Ine 14-02-2019

Zeer goede service en kundig personeel .ook hebben ze alle tijd voor goede uitleg

Gerard de Bot 14-02-2019

Ik was al lang bezig met overschakelen van gas koken naar inductie koken.
Toevallig binnengelopen bij BCC Roosendaal ( goed en gemakkelijke locatie om even binnen te gaan) Alle medewerkers hadden te doen maar voor een vraag was algauw iemand bereid mij te helpen.
Alles werd getoond met alle voors en tegen voor hetgeen in wilde kopen.
Na thuis alle maten gecontroleerd te hebben terug naar de winkel. Wederom goed advies en de AEG kookplaat voor een heel gunstige prijs gekocht en dan ook nog met afther saels / service op maat mee gekocht. Goed werk BCC

henk van der vlugt 14-02-2019

zeer goede en begripvolle medewerkers ben zeer te vrede over de snelle verwerking van mijn bestelling

Jan Krol 14-02-2019

Keurige, vriendelijke en deskundige bediening!
Vlotte bezorging en inbouw koelkast door monteurs.

Siem Bonthuis 14-02-2019

Er is veel personeel in de shop die je kunnen helpen. Het si een overzichtelijke winkel, waar je veel kan vinden.
Indien er iets niet in voorraad is en alleen het show model is aanwezig kun je vragen of er iets van de prijs af kan. De vestigingsmanager geeft dat aan en geeft zelden tot nooit een nul op request. Geweldig personeel!!

S.A.Dijkstra 14-02-2019

Zeer kundig geholpen. De verkoper was erg vriendelijk. We zijn van plan zeker weer naar deze winkel te gaan.

Annemarie 14-02-2019

Ik had een probleem met mijn smartphone. de medewerker van BCC Oostburg nam de tijd om te luisteren en te proberen het probleem te verhelpen. Toen ik besloot een nieuwe smartphone te kopen, kreeg ik goed advies. Ik ben zeer tevreden. Ook over eerdere keren dat ik bij BCC Oostburg binnen stapte. Vriendelijk, deskundig personeel dat de tijd voor je neemt.

Johan Beekman 14-02-2019

Grote, overzichtelijke winkel. Je word goed geholpen door terzake deskundig personeel,

Jeroen 14-02-2019

Beste BCC,

In een tijd waarin steeds meer fysieke winkels hun deuren moeten sluiten ivm online verkopen, wil ik jullie een tip meegeven....
Stop a.u.b. bij de kassa met het proberen van extra garanties aan te smeren en al helemaal niet die opdringerige Essent figuren. Ik kom een product kopen en neeeeee ik wil geen andere energie contracten etc!!! Het is ook erg ongemakkelijk.
Op deze manier snap ik dat mensen online bestellen en niet meer in een winkel komen.

Kijk maar wat je ermee doet....
Verder wel goed geholpen door de BCC medewerker zelf.

Matty 14-02-2019

Het personeel is vriendelijk,geeft eerlijk en duidelijk advies.
Neemt de tijd voor uitleg.
En er is een goede garantie.