Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bob 19-02-2019

Eindelijk na 3x zit me Vaatwasser er in. In de winkel kreeg ik advies van iemand die heel goed bordjes kon oplezen (meer info kwam er niet uit)
Ook in de winkel gevraagd wat er gedaan moest worden om de vaatwasser aan te laten sluiten. Er moest water afvoer en stroom zitten. Dit werd mij in de winkel verteld. Eenmaal toen de monteurs er waren werd mij verteld dat ik het extra sierplankje aan de bovenkant nog moest bevestigen en er moesten extra koppelingen gehaald worden. De 2e keer dat de monteurs langs kwamen bleek de vaatwasser niet te passen en moest ik mijn keuken aanpassen. (nee de 1e monteur had niet alles ingemeten. En het sierplankje wat ik mooi aan de bovenkant bevestigd had (volgens monteur 1 ze aanwijzingen) bleek niet goed te zijn want hij moest aan de onderkant. Eindelijk pas bij de 3e keer me Vaatwasser er in. (2 en halve week verder)

Astrid 19-02-2019

De medewerkers van de BCC Den Helder zijn vriendelijk en professioneel. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Ook denken ze mee in oplossingen. Echt top!

Artstol 19-02-2019

Zeer prettig geholpen in de winkel door een aardige jonge man. Hij heeft goed naar ons geluisterd en wist ons perfect te adviseren.
Alleen vergat hij ons te vertellen dat het aansluiten van een trekschakelaar € 90,- extra kost. Zowel wij als de mannen die de wasmachine brachten waren onaangenaam verrast. Zij mochten hem niet aansluiten omdat dat door een elektromonteur moet gebeuren. Vervolgens hebben ze de machine gewoon maar neer gezet zonder op aan en afvoer aan te sluiten en zonder de transport beveiliging te verwijderen. Na enig bellen is ons kosteloos alsnog een monteur gestuurd maar dat heeft wel 3 dagen geduurd omdat er een weekend tussen zat. Het aansluiten op water en afvoer en het verwijderen van de transport beveiliging heb ik maar zelf gedaan. Eind goed al goed maar wel wat gedoe...

Ans 19-02-2019

Wij zijn in de winkel heel vriendelijk ontvangen ,werden meteen geholpen kregen goed advies.
Hebben ook een TV gekocht

A goddijn 19-02-2019

Niet goed uitgelegd van de wasdroger heb 4 x gevraagd zit er een afvoerslangslangetje bij ja zei de verkoopster.Komen ze geen afvoerslangentje.Deze droger heeft op een andere gestaan krasjes..Beter personeel om het uit te leggen.

Dennis 19-02-2019

Onlangs in deze winkel een Sonos Playbar gekocht. Perfecte service van Jos, specialist op het gebied van home cinema. Gaf goed advies en toen uiteindelijk bleek dat het laatste exemplaar van de gewenste soundbar net verkocht was kwam hij met een aantal opties om de soundbar alsnog dezelfde dag in huis te hebben. Daarnaast gingen ze mee in de lagere prijs van een concurrent, dus ze maken hun laagste prijs garantie absoluut waar.

Reinoud Krooshof 19-02-2019

Ruime keuze uit verschillende kwaliteit klassen. Bovendien laat men je de ruimte om rond te kijken, maar is men ook altijd bereid vragen te beantwoorden.
Soms wat druk, maar ja, wat wil je …. :)

AM 19-02-2019

Een week eerder een multiroomspeaker van Pioneer gekocht bij de vestiging in Den-Haag. Dit produkt werkte niet naar behoren. Hier in Delft werd deze speaker gewoon ingenomen en heb ik van een ander merk een andere speaker gekocht. Goede service, geen gezeur, gewoon goed!

Serena van Beek 19-02-2019

Gebruiksvriendelijkheid is top. Het product is top en de levering is ook top.

Edelman 19-02-2019

Duidelijke shop met goede productomschrijvingen. BCC gekozen vanwege de mogelijkheid met Freebees te betalen. Dit gaat erg gemakkelijk door de toevoeging van een Freebees inlog in het betaalmenu.

Snelle levering na bestelling.

Peter V 19-02-2019

Ruime keuze. Vriendelijke en behulpzame verkopers. Duidelijke en goede informatie bij aankoop van tablet en tablethoes.

Willem 19-02-2019

Al meerdere artikelen in deze shop gekocht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service en prijzen. Prima advies en goede kennis van zaken. Zeker aan te bevelen.

Piet Dijkstra 19-02-2019

In het verleden meer apparaten gekocht en altijd goed behandeld en snel afgewikkeld.
Men komt na wat men belooft en er valt over de prijs meestal wat te handelen.
De winkel is niet ver weg en goed te bereiken en naast een parkeerterrein.

Nathalie 19-02-2019

Gisteren een wasmachine besteld. Deze winkel gekozen omdat ik mijn VVV-kaart hier in kon leveren en qua prijs verder gelijk was met de andere winkels. Kreeg vannacht een mailtje met de levertijd, vanochtend een sms en twee minuten van tevoren belden ze dat ze eraan kwamen. Snel geïnstalleerd, verpakking en oude machine mee en zeer vriendelijk. Ik kan niks negatiefs bedenken.

Shauni Wassink 19-02-2019

Wij zijn zeer te vrede over de BCC site en dat we zo snel onze bestelling thuis hadden. En ze bellen op tijd als ze der aankomen en leveren het netjes. Ik ben heel erg te vrede over hoe alles is gegaan

J.J. van Vliet 19-02-2019

Via de BCC website een wasautomaat uitgezocht en besteld. Deze kon de volgende dag reeds worden bezorgd. Uitgebreide informatie betreffende de bezorgtijd monde uit in een bezorging op het exacte tijdstip. Twee keurige deskundige heren hebben de machine geplaatst en aangesloten. Dit zonder enige kosten te berekenen. Kortom wij zijn heel tevreden over BCC en zullen indien de machine versleten is zeer zeker weer de vervanging bij dit bedrijf plannen.

Paul O 19-02-2019

Prima geholpen met een duidelijk advies. Het product dat ik wilde aanschaffen is het niet geworden. Verkoper overtuigde me van een ander kostenbesparende en milieuvriendelijker alternatief. Bij concurrent was men nauwelijks geïnteresseerd in mij als koper. Hulde voor BCC.

wiebe 19-02-2019

ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Daarnaast is het gekochte artikel scherp geprijsd

Fleure 19-02-2019

Zeer goede service, vriendelijk, duidelijk, behulpzaam en meedenkend. Uitstekend!

Kamla 19-02-2019

Ik had mijn aankoop zoals beloofd de volgende dag al in huis....fantastisch...

Henk 19-02-2019

Een ruime en overzichtelijke winkel. Het personeel is geduldig en je voelt dat er gedegen kennis in huis is. Het enige minpuntje is dat er op de tv's die te bekijken zijn,. Fox sport wordt uitgezonden. Dit is zo een slechte beeldkwaliteit dat je geen goede indruk van de tv krijgt. Maar op verzoek wordt er een andere zender opgezet.

A. Jansen 19-02-2019

Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en had verstand van zaken. Zen namen uitgebreid de tijd om je goed voor te lichten over de diverse mogelijkheden en onmogelijkheden die ik had.

Michael 19-02-2019

Leuke locatie, makkelijk parkeren voor ingang, modern ingerichte winkel, vriendelijke personeel, wij waren heel snel geholpen, kregen goed, deskundig advies en waren super blij met onze aankoop. BCC is in algemeen sowieso een betrouwbare bedrijf met goede service, maar BCC Amsterdam Buitenveldert vonden wij echt fantastisch !

koos 19-02-2019

vriendelijke goede bediening met goede kennis snelle prima service overzichtelijke winkel

Bobbiaan 18-02-2019

Mijn HP Officejet 6700 all in one printer liet het afweten. Plots werd er geen nieuw leeg A4 blad ingenomen om een brief uit te printen. Met deze storing ben ik naar het BCC filiaal in Spijkenisse gegaan en heb daar goeie en duidelijke informatie gekregen van een verkoper. Zijn advies was om de reparatie niet te laten uitvoeren omdat dat duurder zou zijn als een nieuwe printer van goeie kwaliteit te kopen.

Zogezegd zo gedaan. De volgende dag geleverde printer gaf mij veel werk en uiteindelijk terug naar de winkel en daar werd vast gesteld dat de spiksplinternieuwe printer defect was.

De volgende dag wederom een nieuwe printer ontvangen.
Een geweldige aankoop, dankzij de geweldige inspanning van het winkelpersoneel van het filiaal in Spijkenisse.

Boemel 18-02-2019

Prima service en prima prijs. Kwam in de winkel en bleek de prijs van de laptop nog € 48,00 goedkoper dan in de folder aangegeven.

MG 18-02-2019

De omschrijving op de website was duidelijk en compleet. De levering was netjes de volgende werkdag, zoals afgesproken. De doos was nieuw en onbeschadigd, ook zoals het hoort.

conny 18-02-2019

Was op zoek naar een soundbar en wilde ook hiervan de verschillende kwaliteiten horen, heb altijd goede ervaringen met deze winkel dus koos er voor om niet via internet, maar naar de winkel te gaan, de verkoper heeft me zeer goed geholpen en meteen overtuigd van de kwaliteit van de verschillende producten, kortom een zeer tevreden klant !!!

AlidA 18-02-2019

Gekozen voor Sittard omdat dit het meest dichtbij was. De jonge vertegenwoordiger was correct, beleefd meedenkend en vooral enthousiast. Product kennis was prima en goed te noemen.

mrs koffiepot 18-02-2019

De webshop is duidelijk in gebruik en handig navigeren. Een wasmachine en een koeler besteld, 2 dagen later afgeleverd. Prima bezorging. Wasmachine is naar de badkamer gebracht, Op ons verzoek is de oude niet meegenomen. De koeler werd ingepakt en wel in de keuken neergezet waarna ze de oude meenamen.

Johan 18-02-2019

Zeer snelle levering en afhandeling. Uitleg over apparaat was goed en duidelijk. Zeer vriendelijk. Net al een paar wasjes gedaan en apparaat doet wat het belooft. Top

AJ Hoogervorst 18-02-2019

Zaterdag nieuwe stofzuiger Miele aangeschaft zeer goede uitleg gehad deze man had er echt verstand van , ook enige tijd geleden een Bose soundbar aangeschaft in de zelfde winkel ook goed geholpen , toch fijn goed geholpen te worden dit is ook de reden dat wij naar de winkel gaan en niet via internet bestellen !!

Kinjet 18-02-2019

Dit is de tweede keer dat ik reageer en ik blijf bij mijn mening, goede service en alles zoals afgesproken en keurig thuis gebracht, maar het ge je en ge jij is tenenkrommend in de mail die de koop bezorging, afleveren , plaatsing e.d. betreft.
Bedankt voor je aankoop en je krijgt bericht.. vreselijk!!!
Waarom?? als U!! zo moeilijk is, plaats dan de zin in de vorm van, de aankoop is i.p.v. je aankoop en bedankt voor de aankoop van i.p.v. je aankoop.
RESPECT voor de oudere klant.
Dit zijn de gewone normen en waarden en als de oudere persoon met je aangesproken wenst te worden geeft deze het zelf aan in het/een gesprek.
Maar in een KLANTEN brief zegt men U!!
Overigens de heren die de aflevering deden gaven een hand en het was U en geen je en jij.

Ben benieuwd of ik nog respons krijg op mijn review, de vorige keer bleef het ook angstig stil..

treurwilg 18-02-2019

de winkels zijn goed, maar als je met de service afdeling te maken krijgt dan ben je echt in de aap gelogeerd en gaat alles fout wat maar fout kan gaan en vriendelijk of service verlenen ho maar! voorbeeldje: onze nwe Philips tv heeft (in de garatie periode notabene) een nieuwe printplaat nodig omdat de optische aansluiting kapot is. de tv is ipv 3 tot 5 werkdagen maar liefst 7 weken weg en niet te traceren op mij. bbc omdat het een 2de service code heeft gekregen en geen leen tv, super bcc. na veel bellen wordt de tv terug gebracht met een zwaar beschadigde voet. weer bellen en geen nieuwe voet gezien, die blijkt op een verkeerd adres te zijn afgeleverd en geweigerd door die bewoners, maar bcc neemt natuurlijk geen contact met ons,de klant, op. goed gewerkt bcc. weer bellen dus, zal hersteld worden, niet dus. door de reparatie is de afdichtband van het scherm gaan zakken, geen gezicht. weer bellen en de tv wordt weer opgehaald, maar weer geen leen tv en de beschadigde voet hebben ze onder druk van ons toch maar meegenomen. volgende dag zou na veel bellen een leen tv worden gebracht. niet dus. weer bellen, de leen tv moet vanuit de winkel waar we de tv hebben gekocht komen maar niemand neemt meer contact met ons op en hoe die leen tv dan bij ons in huis komt weet men niet. zelf ophalen!! Super service dus. weer bellen dus en nog meer smoesjes en als je geluk hebt een excuus. We zijn het zat, want wie betaald als dat bellen met bcc service?? we hangen regelmatig wel 50 min. aan de telefoon voordat we iemand te spreken krijgen. bovendien gaat onze tv er niet op vooruit al dat heen en weer gesleep en wanneer kunnen we weer eens zorgeloos tv kijken??? Het einde is nog niet in zicht!! het zou bcc sieren als ze ons een nieuw toestel zouden leveren na al deze ellende, maar daarvoor is men horende doof. Hoop dat u nooit met bcc service in Amsterdam in aanraking komt en we geven hen dan ook een vette onvoldoende 👎

Joyce 18-02-2019

Super goed en vriendelijk geholpen.
Hij heeft echt n stapje extra voor mij gedaan. Ook de bezorgers netjes en vriendelijk .de complimenten. Ga voor de volgende aanschaf weer naar BCC op de loosduinse weg Den Haag

HWE 18-02-2019

Bosch stofzuiger gekocht en bij thuiskomst gelijk getest. De zuigmond wil niet over de vloerbedeking schuiven, ook niet als je de laagste zuigkracht kiest. Terug naar de BCC winkel in Lelystad en we mochten de Bosch zonder moeite omruilen voor een Miele.
Fantastisch geholen door de medewerker, is dit service of niet.
Mvg, HWE

Thea Coster 18-02-2019

Ik ben niet in een winkel van BCC geweest (deze keer niet) Omdat ik op de site een chat had met een medewerker over de vraag of ik gelijk kon bespreken voor installatie van een te bestellen vaatwasser, werd mij geantwoord ja, dat kon. Maar eenmaal in de winkelwagen kon ik geen installatie vinden, noch de prijs daarvan. Ik zag een telefoonnummer en kreeg een heel aardige dame aan de lijn die niet alleen mijn vraag kon beantwoorden, maar gelijk het roer overnam en de bestelling + aansluiting + dag van aflevering voor mij ging regelen. Dat was TOP!!! Alles ging verder zoals afgesproken.
Als nou de vaatwasser ook nog doet wat hij belooft dan ben ik dik tevreden.

Freek Bakhuis 18-02-2019

Ik was op zoek naar advies voor een bluethooth speaker. Uiteraard kun je op internet een hoop vinden, maar voor een product dat toch ca 200 euro kost vind ik een persoonlijk advies toch fijn. Na een korte uitleg in de winkel wat ik zoal wilde doen heeft de medewerker mijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden van de speaker en waarom de speaker dit geld waard is. BCC Hilversum zorgde ervoor dat ik vertrouwen had in mijn aankoop.

Petra 18-02-2019

Korting op het product en de fijne hulp in de winkel. Kreeg meteen de factuur via email gestuurd wat erg handig is voor de garantie!

PRB 18-02-2019

Een zeer snelle levering. BCC heeft een makkelijke website en duidelijk. Het product was de goedkoopste aanbieding in het segment.

Elderhorst 18-02-2019

Worden vriendelijk geholpen door medewerker en de keukenmachine werd ook naar auto gebracht heel erg vriendelijk dus

Igor Rooselaar 18-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de service en klankvriendelijkheid van BCC. Ook jullie wegschop is heel duidelijk. Zal ik zeker vaker gaan gebruiken en ook aanbevelen aan anderen.
1 verbeterpuntje: jullie omdoos waarin mijn staafmixer verstuurd is, is belachelijk groot. De doos van de staafmixer past hier makkelijk 3 x in. Dat moet economischer kunnen.

Erwin 18-02-2019

ik kwam binnen om een ander apparaat te kopen die in de aanbieding was maar hadden ze op geen enkele vestiging in de buurt staan wat ik nog al raar vond en vroeg toen als hij vergelijkbare apparaat had, hij over verschillende merken en prijzen laten zien en voor mijn gevoel nu de juiste keuze gemaakt hij was vriendelijk netjes en klantvriendelijk ging met een fijn gevoel naar buiten.

Astrid 18-02-2019

Ik heb een wasdroger besteld in de winkel op vrijdag, deze kon maandag al bezorgd worden. Ik kreeg op maandag stipt om 7.00 u een smsje met de bezorgdtijd zoals afgesproken, deze was van 14:00 tot 16:00. De bezorgers belden mij om 14:00 dat ze er binnen tien minuten zouden zijn, super! De wasdroger werd keurig in huis bezorgd en aangesloten. Super tevreden!

Anne 18-02-2019

Site geeft afdoende informatie, daarna voor de aankoop naar de winkel waar ik snel werd geholpen. Ik was niet te spreken over de wijze waarop er een extra verzekering vh product onder de aandacht werd gebracht. Ik kon de achterliggende target in mn nek voelen hijgen.
Verder vriendelijk en correct!

Marleen 18-02-2019

Levering snel, aardige bezorgers, duidelijk. Wel vond ik het minder prettig dat pas zo laat duidelijk werd hoelaat ze kwamen. Nu moest ik de hele dag blocken. En thuis blijven van werk.

A.M.Merkx 18-02-2019

Heel goed , mannen kwamen netjes optijd en hebben goed gewerkt.
De service prima. de telefoon en mails prima zoals afgesproken.
Dank u wel.

Wimie 18-02-2019

Altijd zeer aardige, deskundige werknemers. Met humor. Ook deze keer weer zeer goed geholpen.
Men is nooit dwingend om je het duurste te laten kopen. Er wordt altijd goed geluisterd naar wat de klant wil en men geeft dan een "op maat gemaakt" advies.

PetraK 18-02-2019

BCC in Makado Beek. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Ik heb hele goede uitleg gekregen over een No-Frost koelkast. Ook zijn de voor- en nadelen hiervan besproken.
De bestelling van een Braun krulborstel is snel verlopen, ik heb een keurige mail ontvangen en het artikel opgehaald. Ook hier weer prettig contact met de medewerkers.

Anton 18-02-2019

Ben zeer tevreden over de overzichtelijke webshop van BCC. Was opzoek naar een USB stick en heb je juiste gevonden dankzij de eerlijke feedback van anderen op hun website. Ook het bestelproces ging snel en binnen 2 dagen in huis.