E J Egbers 19-02-2019

De verkoper gaf gericht advies en hield geen verkooppraatje.
Op vragen werd eerlijk antwoord gegeven.
Vriendelijk en met aandacht voor ons als klant.
De prijsstelling bij BCC is gunstig en zeker in verhouding met elektronica zaken in de directe omgeving.

Jos en Annelies van Dam 19-02-2019

Onlangs TV en Soundsysteem bij BCC Breda gekocht. In de winkel werd ruim de tijd voor ons genomen. Het Soundsysteem bleek niet meer leverbaar en toen hebben we het demo-model gekocht. Dit kwam xxxx (medewerker BCC Breda) de avond voor de eigenlijke leveringsdatum brengen zodat de dag erop alles geïnstalleerd kon worden.
Wij hadden gekozen voor monteren (wandsteun TV) en installeren TV en Soundsysteem.
Het installeren is ons wat tegengevallen. Wij hadden verwacht dat het Soundsysteem beter afgestemd zou worden. Bovendien bleek er, toen installateurs al weg waren, de afstandsbediening van de Soundbar te ontbreken. Mail gestuurd naar BCC en daar werd alert op gereageerd. Wij kregen een nieuwe afstandsbediening thuisgestuurd. Bovendien werd aangeboden om nogmaals het Soundsysteem te komen afstemmen. Dat hoefde voor ons niet want dat had een familielid inmiddels gedaan.
Wij bleven ontevreden over de geluidskwaliteit van het Soundsysteem, er zat een ruis/kraak in de boxen. Wederom mail gestuurd naar BBC waarop xxxx bij ons thuis kwam. Hij erkende onze klacht, was mogelijk op te lossen met een extra kabel. Dat was helaas niet zo. Wij hadden het een beetje gehad met dit Soundsysteem. Mail gestuurd met het voorstel om een ander Soundsysteem uit te zoeken. Wat wij nooit verwacht hadden: dat was geen probleem! Afspraak met xxxx gemaakt (fijn, iedere keer dezelfde medewerker!) en weer werd ruim de tijd genomen om alle geluidssystemen door te nemen zodat wij een overwogen keuze konden maken.
Hoewel dus niet alles van een leien dakje is gegaan zijn wij uiterst tevreden over de service, met name xxxx!

Mark 19-02-2019

Wij waren op zoek naar een wekkerradio en stereo-set. Veel keuze, medewerker heeft ons hierbij echt goed geholpen met het maken van een keuze hierin: nam de tijd voor ons, liet de apparatuur horen, liep mee voor evt korting bij essent actie in winkel, en dat met een leuke dosis humor. Goed geslaagd. Al nodige audio apparatuur bij BCC gekocht. Blijven tevreden!

Geert 19-02-2019

Heldere website, goede informatie en keuzehulp en zeer klantgerichte bezorgers!
Wasmachine op tweede etage geplaatst, aangesloten en oude machine meegenomen.

AJW Verhees 19-02-2019

Goede en duidelijke uitleg van gekochte product, ook goed advies voor welk type het beste voor onze situatie is.

atroxmons 19-02-2019

Bij de aankoop weer zeer tevreden geweest, net zoals bij eerdere aankopen. Dit keer ging het product echter kapot. De zeer gebrekkige bouwkwaliteit was hier volgens mij de oorzaak van. (laptop defecten: scharnieren, scherm, bodemplaat, toetsenbord) Binnen drie maanden was het product eigenlijk onbruikbaar.

Bij inleveren netjes in de doos, maar geen vervangend product. Vervolgens hoor je 5 weken lang niets meer over je product. Daarna krijg ik een mail: scherm kapot - uw schuld - 250 euro betalen.

Ik heb 5 e-mails gestuurd als reactie, ik heb webcare en ARAG ingeschakeld om een reactie te krijgen van BCC, maar helaas... niemand blijkt aanwezig te zijn. 2 maanden later krijg ik een aangetekende brief van BCC: U heeft nooit op ons bericht gereageerd, als u nu niet van u laat horen, vernietigen wij uw laptop.

Dan maar op hoge poten naar de winkel.... In de winkel hebben ze nog nooit van zo iets absurds gehoord (ik helaas wel, ook van BCC). En ze gaan er achteraan, waarschijnlijk ook omdat ik het gesprek nogal opzichtig opnam en met 5cm papier aan bewijslast (van het contact opnemen met BCC) de winkel in kwam lopen.

Uiteindelijk, weer 2 maanden later, een mail dat de laptop niet te repareren is en dat ik me in de winkel moet melden. Totaal onduidelijk, voor zowel ARAG als mijzelf, wat hiermee bedoeld wordt. Ook de medewerker in de winkel vind het bericht nogal vaag en besluit een vervangende laptop aan te bieden. Dat mag dezelfde zijn (zonder bijbetalen) of ik mag met cadeaubonnen een andere uitzoeken.

Dat laatste heb ik uiteindelijk maar gedaan, wel flink bijbetaald. Uiteindelijk goed afgelopen, maar dit had ook na 5 weken al beslecht kunnen worden.... ipv bijna 6 maanden.

René 19-02-2019

Prettige ruime betrouwbare winkel naast een parkeergarage maar vooral door de acceptatie van mijn American Express kaart is het mijn winkel geworden. Prijzen zijn ook niet ergens anders (echt veel) lager en ze hebben een prima bezorgservice die je oude spullen weer mee terug nemen.

Richard 19-02-2019

Dit was mijn eerste ervaring met de BCC en het was een positieve ervaring. De klantenservice heeft veel kennis van zaken en komt met een eerlijk advies zodat je een juiste keuze kunt maken. Ik zocht namelijk een nieuwe telefoon en dacht aan de Samsung Galaxy S series, maar dan is het lastig om een keuze te maken tussen een Samsung S8, S9, of een S9 plus. Hier ben ik goed bij geholpen. Daarnaast is het een fijne wetenschap dat de BCC de laagste prijs garandeert. Door deze actie heb ik tientallen euro's bespaard. Ik vind het een fijne winkel en je wordt snel, eerlijk en positief geholpen.

Charlie 19-02-2019

BBC Heerlen is een ruime overzichtelijke winkel. Personeel is vriendelijk en je wordt redelijk snel geholpen. Na eerst voor info internet te hebben geraadpleegd heb ik deze winkel bezocht en een Miele gekocht. Snelle bezorging en aansluiting door vriendelijke bezorgers.

Hanzi 19-02-2019

Beoordeling BCC -- Groot assortiment , Ben er geweldig goed geholpen
Pakketje werd gratis en mooi op tijd geleverd Dus voor mij een 10

Jarno 19-02-2019

Top service!! Via de chat op de website naar winkelvooraad gevraagd en gelijk laten klaarleggen. Dus kon dezelfde dag nog van mijn nieuwe horloge gebruik maken.

Kim 19-02-2019

Wat ook gewoon fijn is dat je via de site bonnen in kan leveren! Snel geregeld en snel bezorgd zeer tevreden!

Thea 19-02-2019

Zeer slechte service.
Klantenservice niet bereikbaar.
Ik ben al 22 dagen op mijn bestelde iPad aan het wachten.

Juanita 19-02-2019

Altijd snelle service en heel vriendelijk personeel. Ga zo door! Tot snel weer

Nannings 19-02-2019

Werd gelijk gevraag of ze ons konden helpen. Wij wilde eerst zelf nog even kijken en voelde geen druk van moeten . Toen toch besloten iets te kopen werd toen goed en deskundig geholpen.

Leo Mol 19-02-2019

Winkel ziet er al heel uitnodigend uit. Overzichtelijk zijn de producten opgesteld.
Vriendelijk en zeer vakkundige medewerkers die je echt met raad en daad bijstaan en het geen enkele moeite vinden om als het nodig is te zoeken naar een perfecte oplossing.

GL 19-02-2019

Goede prijs, snele afhandeling, website is duidelijk, telefonisch serviesdesk is vriendelijk en helder. Allen onder installatie verstond ik wasmachine op juiste plek zetten, alle slangen esthetisch plaatsen en met waterpas wasmachine neerzetten; in werkeleikheid installatie bestond uit neerzetten op een aangewezen plek en snoer in de stopcontact doen. De rest moesten we zelf doen.

Jeroen van Boxtel 19-02-2019

Super vriendelijke mensen van af het begin dat je de winkel binnenkomt tot dat in mijn geval mijn tv is afgeleverd thuis!

Carol huis 19-02-2019

Snelle levering snelle service. Website toegankelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt

siebe schotsman 19-02-2019

helaas was het artikel niet in de winkel aanwezig. werd echter snel geholpen en kon ik via hun computer kijken naar wat er in hun webshop te koop was, met advies van het personeel.
vrijdag avond geboekt, dinsdagmorgen in huis. Perfect!!

Suzanne 19-02-2019

Goede site, overzichtelijk. Prijs is goed. Veel keuze mogelijkheden. Maandag besteld en ik had het de volgende dag binnen!!

Jorrit 19-02-2019

De service was snel, gemakkelijk en de verkoper heeft alles goed, kort en bondig uitgelegd.

Rob Lucas 19-02-2019

Ik had op 9 februari een 43 inch Samsung tv aangekocht, na een week kijken begon ik toch te twijfelen aan de afmeting .
Ik heb gebruik gemaakt van de 30 dagen omruilgarantie.
En ik moet zeggen zonder enig probleem werd gehonoreerd en ik heb toen ook in de winkel een grotere afmeting tv gekocht.
Ik ben in de BCC te Purmerend prima geholpen qua uitleg en informatie.
Tevens heeft de verkoper zichzelf goed in de markt geplaatst omdat hij mij diverse accecoires erbij heeft verkocht dus al met al prima service en kennis van zaken.

Bob 19-02-2019

Eindelijk na 3x zit me Vaatwasser er in. In de winkel kreeg ik advies van iemand die heel goed bordjes kon oplezen (meer info kwam er niet uit)
Ook in de winkel gevraagd wat er gedaan moest worden om de vaatwasser aan te laten sluiten. Er moest water afvoer en stroom zitten. Dit werd mij in de winkel verteld. Eenmaal toen de monteurs er waren werd mij verteld dat ik het extra sierplankje aan de bovenkant nog moest bevestigen en er moesten extra koppelingen gehaald worden. De 2e keer dat de monteurs langs kwamen bleek de vaatwasser niet te passen en moest ik mijn keuken aanpassen. (nee de 1e monteur had niet alles ingemeten. En het sierplankje wat ik mooi aan de bovenkant bevestigd had (volgens monteur 1 ze aanwijzingen) bleek niet goed te zijn want hij moest aan de onderkant. Eindelijk pas bij de 3e keer me Vaatwasser er in. (2 en halve week verder)

Astrid 19-02-2019

De medewerkers van de BCC Den Helder zijn vriendelijk en professioneel. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Ook denken ze mee in oplossingen. Echt top!

Artstol 19-02-2019

Zeer prettig geholpen in de winkel door een aardige jonge man. Hij heeft goed naar ons geluisterd en wist ons perfect te adviseren.
Alleen vergat hij ons te vertellen dat het aansluiten van een trekschakelaar € 90,- extra kost. Zowel wij als de mannen die de wasmachine brachten waren onaangenaam verrast. Zij mochten hem niet aansluiten omdat dat door een elektromonteur moet gebeuren. Vervolgens hebben ze de machine gewoon maar neer gezet zonder op aan en afvoer aan te sluiten en zonder de transport beveiliging te verwijderen. Na enig bellen is ons kosteloos alsnog een monteur gestuurd maar dat heeft wel 3 dagen geduurd omdat er een weekend tussen zat. Het aansluiten op water en afvoer en het verwijderen van de transport beveiliging heb ik maar zelf gedaan. Eind goed al goed maar wel wat gedoe...

Ans 19-02-2019

Wij zijn in de winkel heel vriendelijk ontvangen ,werden meteen geholpen kregen goed advies.
Hebben ook een TV gekocht

A goddijn 19-02-2019

Niet goed uitgelegd van de wasdroger heb 4 x gevraagd zit er een afvoerslangslangetje bij ja zei de verkoopster.Komen ze geen afvoerslangentje.Deze droger heeft op een andere gestaan krasjes..Beter personeel om het uit te leggen.

Dennis 19-02-2019

Onlangs in deze winkel een Sonos Playbar gekocht. Perfecte service van Jos, specialist op het gebied van home cinema. Gaf goed advies en toen uiteindelijk bleek dat het laatste exemplaar van de gewenste soundbar net verkocht was kwam hij met een aantal opties om de soundbar alsnog dezelfde dag in huis te hebben. Daarnaast gingen ze mee in de lagere prijs van een concurrent, dus ze maken hun laagste prijs garantie absoluut waar.

Reinoud Krooshof 19-02-2019

Ruime keuze uit verschillende kwaliteit klassen. Bovendien laat men je de ruimte om rond te kijken, maar is men ook altijd bereid vragen te beantwoorden.
Soms wat druk, maar ja, wat wil je …. :)

AM 19-02-2019

Een week eerder een multiroomspeaker van Pioneer gekocht bij de vestiging in Den-Haag. Dit produkt werkte niet naar behoren. Hier in Delft werd deze speaker gewoon ingenomen en heb ik van een ander merk een andere speaker gekocht. Goede service, geen gezeur, gewoon goed!

Serena van Beek 19-02-2019

Gebruiksvriendelijkheid is top. Het product is top en de levering is ook top.

Edelman 19-02-2019

Duidelijke shop met goede productomschrijvingen. BCC gekozen vanwege de mogelijkheid met Freebees te betalen. Dit gaat erg gemakkelijk door de toevoeging van een Freebees inlog in het betaalmenu.

Snelle levering na bestelling.

Peter V 19-02-2019

Ruime keuze. Vriendelijke en behulpzame verkopers. Duidelijke en goede informatie bij aankoop van tablet en tablethoes.

Willem 19-02-2019

Al meerdere artikelen in deze shop gekocht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service en prijzen. Prima advies en goede kennis van zaken. Zeker aan te bevelen.

Piet Dijkstra 19-02-2019

In het verleden meer apparaten gekocht en altijd goed behandeld en snel afgewikkeld.
Men komt na wat men belooft en er valt over de prijs meestal wat te handelen.
De winkel is niet ver weg en goed te bereiken en naast een parkeerterrein.

Nathalie 19-02-2019

Gisteren een wasmachine besteld. Deze winkel gekozen omdat ik mijn VVV-kaart hier in kon leveren en qua prijs verder gelijk was met de andere winkels. Kreeg vannacht een mailtje met de levertijd, vanochtend een sms en twee minuten van tevoren belden ze dat ze eraan kwamen. Snel geïnstalleerd, verpakking en oude machine mee en zeer vriendelijk. Ik kan niks negatiefs bedenken.

Shauni Wassink 19-02-2019

Wij zijn zeer te vrede over de BCC site en dat we zo snel onze bestelling thuis hadden. En ze bellen op tijd als ze der aankomen en leveren het netjes. Ik ben heel erg te vrede over hoe alles is gegaan

J.J. van Vliet 19-02-2019

Via de BCC website een wasautomaat uitgezocht en besteld. Deze kon de volgende dag reeds worden bezorgd. Uitgebreide informatie betreffende de bezorgtijd monde uit in een bezorging op het exacte tijdstip. Twee keurige deskundige heren hebben de machine geplaatst en aangesloten. Dit zonder enige kosten te berekenen. Kortom wij zijn heel tevreden over BCC en zullen indien de machine versleten is zeer zeker weer de vervanging bij dit bedrijf plannen.

Paul O 19-02-2019

Prima geholpen met een duidelijk advies. Het product dat ik wilde aanschaffen is het niet geworden. Verkoper overtuigde me van een ander kostenbesparende en milieuvriendelijker alternatief. Bij concurrent was men nauwelijks geïnteresseerd in mij als koper. Hulde voor BCC.

wiebe 19-02-2019

ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Daarnaast is het gekochte artikel scherp geprijsd

Fleure 19-02-2019

Zeer goede service, vriendelijk, duidelijk, behulpzaam en meedenkend. Uitstekend!

Kamla 19-02-2019

Ik had mijn aankoop zoals beloofd de volgende dag al in huis....fantastisch...

Henk 19-02-2019

Een ruime en overzichtelijke winkel. Het personeel is geduldig en je voelt dat er gedegen kennis in huis is. Het enige minpuntje is dat er op de tv's die te bekijken zijn,. Fox sport wordt uitgezonden. Dit is zo een slechte beeldkwaliteit dat je geen goede indruk van de tv krijgt. Maar op verzoek wordt er een andere zender opgezet.

A. Jansen 19-02-2019

Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en had verstand van zaken. Zen namen uitgebreid de tijd om je goed voor te lichten over de diverse mogelijkheden en onmogelijkheden die ik had.

Michael 19-02-2019

Leuke locatie, makkelijk parkeren voor ingang, modern ingerichte winkel, vriendelijke personeel, wij waren heel snel geholpen, kregen goed, deskundig advies en waren super blij met onze aankoop. BCC is in algemeen sowieso een betrouwbare bedrijf met goede service, maar BCC Amsterdam Buitenveldert vonden wij echt fantastisch !

koos 19-02-2019

vriendelijke goede bediening met goede kennis snelle prima service overzichtelijke winkel

Bobbiaan 18-02-2019

Mijn HP Officejet 6700 all in one printer liet het afweten. Plots werd er geen nieuw leeg A4 blad ingenomen om een brief uit te printen. Met deze storing ben ik naar het BCC filiaal in Spijkenisse gegaan en heb daar goeie en duidelijke informatie gekregen van een verkoper. Zijn advies was om de reparatie niet te laten uitvoeren omdat dat duurder zou zijn als een nieuwe printer van goeie kwaliteit te kopen.

Zogezegd zo gedaan. De volgende dag geleverde printer gaf mij veel werk en uiteindelijk terug naar de winkel en daar werd vast gesteld dat de spiksplinternieuwe printer defect was.

De volgende dag wederom een nieuwe printer ontvangen.
Een geweldige aankoop, dankzij de geweldige inspanning van het winkelpersoneel van het filiaal in Spijkenisse.

Boemel 18-02-2019

Prima service en prima prijs. Kwam in de winkel en bleek de prijs van de laptop nog € 48,00 goedkoper dan in de folder aangegeven.

MG 18-02-2019

De omschrijving op de website was duidelijk en compleet. De levering was netjes de volgende werkdag, zoals afgesproken. De doos was nieuw en onbeschadigd, ook zoals het hoort.