Dongen van J 21-02-2019

Keurig te woord gestaan ,alternatieve gezocht voor het product wat op mijn verlanglijstje stond wat echter niet voorradig was , en vervolgens de prijs aangepast aan die van de concurrent.

Henny 21-02-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe friteuse en vonden bij BCC de Tefal friteuse FR3380.
Bleek voor onze doeleinden zeer geschikt. Na wat prijsvergelijk op internet konden we geen leverancier vinden die goedkoper was. Via internet besteld om 22:00 's avonds en de volgende morgen kon de levering al in gebruik worden genomen. De friteuse bevalt ons prima, uitermate goede prijs/kwatiteits verhouding. De bestelprocedure van BCC verloopt zeer vlot en plezierig. Goede informatie over het product en zeer snelle levering.

Janny bontsema 21-02-2019

Ik ben in de winkel geweest voor een wasmachine, kreeg van de verkoper zo.n goede uitleg over allerlei merken,wist echt waar die over praatte, zeer vriendelijk was hij.Nam ook alle tijd.Voor mij een reden om er steeds terug te komen.

Natallia 21-02-2019

Alles is goed geregeld. De medewerker is goed over product uitgelegd. Super winkel!

Atieti 21-02-2019

Prima geholpen in de winkel. Scherpe prijs. Bezorging uitstekend. Eerst een berichtje dan een telefoontje over de bezorgtijd. Installeren wasmachine snel en kundig en...alles opgeruimd. Gratis meenemen oude machine

Y.Bogaarts 20-02-2019

Zeer klantvrienelijke medewerkers. Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg over inmeet service van de BCC. Mevrouw had duidelijk plezier in haar werk.
Ook bij de kassa prima geholpen. Nog even nagepraat over het waarderings systeem waar BCC gebruik van maakt. Met een score van 8 zit je nog in de oranje zone vandaar een dikke 10.

Sjaak 20-02-2019

Wederom weer zeer vakkundig en netjes geholpen.
Vriendelijk personeel.
Topwinkel met eerlijke prijzen.

janny 20-02-2019

is goede winkel met goed advies en vriendelijkheid. er word ook altijd gekeken naar goedkoopste prijs.

W.J. te Vaarwerk 20-02-2019

We gaan altijd naar BCC. Niet zozeer om de prijs want die is markt conform. We gaan er heen omdat je vriendelijk te woord wordt gestaan en toch goed advies krijgt. Tevens is de garantie goed. Repareren zonder kosten binnen de garantie of je aankoopbedrag terug. Dus om de service.

Alex 20-02-2019

Vriendelijk , topservice! Overzichtelijk en klantgericht. Helemaal volgens de trend van deze tijd

T.N. Volkers 20-02-2019

Erg klant vriendelijk geholpen en goede uitleg over het product wat door ons gekocht is

Marianne 20-02-2019

De verkoper heeft ons goed en geduldig uitgelegd wat een DAP systeem (radio) inhoudt. Hierdoor konden wij de juiste keuze maken.

E.T. 20-02-2019

BCC Breda is de winkel waar ik naar toe ga voor een wasmachine, ventilator, fitbit, koptelefoon en meer. Als BCC het verkoopt dan haal ik het daar. Heel goed, klantvriendelijk en kundig personeel. Een eerlijk advies en goede informatie. Prettige winkel, netjes en overzichtelijk.

L.Sloots 20-02-2019

Vestiging Zoeterwoude is dichtbij voor ons, de verkoop is goed op de hoogte van de producten die worden verkocht.

Liliane 20-02-2019

Geweldig geholpen, en de bezorgers waren ook Top, mijn nieuwe vaatwasser,koelkast en wasmachine waren zo geplaatst Super

Lisette 20-02-2019

Snel geholpen, goede prijs, laagste prijs garantie!! Ergens anders goedkoper gevonden, en kregen t bij BCC voor dezelfde lagere prijs!

Jan 20-02-2019

We werden snel en prima geholpen, men dacht met ons mee en kregen een goede service. Deskundigheid is top!

Gigi Duivenbode 20-02-2019

BCC staat voor mij voor klantvriendelijkheid, het goed kunnen informeren van de klant over de verschillende eigenschappen van de producten en ook service. De medewerker gaf mij het gevoel alle tijd en aandacht voor mij te hebben en kon mij veel vertellen over meerdere producten waar ik naar op zoek was. Ook vind ik het fijn dat producten twee jaar garantie hebben bij BCC.

Iwan Vaalt 20-02-2019

De levering was zoals als verwacht zeer snel, het shoppen online was heel erg makkelijk.
Het apparaat werkt zeer goed je kunt makkelijk het huis doen zonder dat je elke keer de stekker ergens anders moet indoen.
Het laden duurt ook niet echt lang.

Lisa 20-02-2019

Bcc neemt de tijd voor je. Ze hebben verstand van de producten die ze in de winkel hebben en het is echt een stuk rustiger en aangenamer dan de mediamarkt.

Inge 20-02-2019

Ik ben naar de BCC winkel gegaan omdat ik aankoopadvies wilde hebben. Ik ben goed en vriendelijk te woord gestaan. De verkoper dacht goed met mij mee. Ik ben dus zeer tevreden

Verhulst 20-02-2019

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site. En zeer deskundig en nuttig advies via de chat. Ook de bezorging en installatie verliep snel en vlekkeloos. De bezorgers waren correct, vriendelijk en vakkundig. Kortom een dikke 10!!!

Mevr.Beemsterboer 20-02-2019

De verkoper heeft duidelijk en op prettige wijze mij te woord gestaan.Mij geholpen bij aankoop van stofzuiger.Shappo@

J.P. van de Voort 20-02-2019

Bij BCC Vlaardingen een i-phone besteld. Zou twee of meer weken duren, Was er in een week. Ook de data van de ene naar de nieuwe i-phone overgezet door Marcel. Alles geregeld in 40 minuten. Complimenten!

Sander van Bussel 20-02-2019

Zeer fijne winkel BCC Helmond! Je wordt er goed geholpen door werknemers die ook weten wat ze verkopen. Zeer tevreden, prijs omgang is super.

de wild 20-02-2019

Medewerker was goed op de de hoogte over het product waar wij in gestresseerd waren.
Ook erg vriendelijk.
Bedankt voor deze service.

frank 20-02-2019

Ik heb voor deze shop / winkel gekozen omdat ik daar altijd vriendelijk en professioneel geholpen.
Mocht er iets zijn met het product dan word er niet moeilijk gedaan en word het gewoon omgeruild
En voor de prijs hoef ik niet naar een webshop of andere winkel want die zijn niet voordeliger.

Renny 20-02-2019

BCC is bekend merk en de bestelling, betaling en bezorging is correct en netjes afgehandeld.

Low Pricing, Low Service BCC 20-02-2019

Hierbij mijn review over BCC. Ik had een nieuwe wasmachine nodig en na onderzoek mijn keuze gemaakt. Over het algemeen was ik altijd erg tevreden over BCC, dus vandaar dat ik ook deze keer weer voor BCC had gekozen. Na een vraag te hebben gesteld via de klantenservice van de website waarbij je direct een antwoord krijgt, werd aangeboden om de wasmachine direct via de klantenservice te bestellen, Top! Ik had de wasmachine donderdagavond besteld en werd de dag er op gelijk geleverd, Top! De levering vond plaats op de afgesproken tijd en stond binnen no time op zolder, Top! Nu komt echter het probleem, ze konden de oude aanvoerslang niet verwijderen, dus ze zouden met kantoor contact opnemen om tot een oplossing te komen en ik zou rond 12:00 gebeld worden met een oplossing. Om 12:30 maar zelf gebeld, aangezien ik geen reactie van BCC had ontvangen en ze gaven aan dat ze er mee bezig waren en dat ik later zou worden teruggebeld. Aangezien het vrijdag was en ik niet nog het weekend wilde wachten tot een oplossing belde ik rond 14:30 zelf maar weer. Nu werd er gezegd dat het naar de tweedelijn was doorgezet en dat ik later op de dag iets zou horen. Rond 17:00 nog geen reactie ontvangen, dus tevens contact opgenomen me de klantenservice via de app die me vertelde dat de tweedelijns binnen twee werkdagen reageert en dus niet meer in het weekend. Aangezien ik de wasmachine wel voor het weekend werkend wilde hebben ben ik er zelf maar mee aan de slag gegaan en heb ik zelf de aanvoerslang er af gekregen en de wasmachine geïnstalleerd. Het is nu dinsdag en zou dus door de tweedelijn worden teruggebeld wat uiteraard niet gebeurd is en ik vraag me af of het uberhaupt nog gaat gebeuren (ondanks dat ik hem nu zelf geïnstalleerd heb, maar dat weten zij nog niet).

Ik ben benieuwd hoe CoolBlue met deze situatie zou zijn omgegaan, dus denk dat ik mijn huishoudelijke apparaten in de toekomst daar zal bestellen. Ondanks dat je als BCC zijnde misschien niet direct een oplossing hebt, zorg in ieder geval voor duidelijke communicatie richting de klant en laat hem niet overal zelf achteraan zitten.

Stibbe 20-02-2019

Goede service en vriendelijke meneer Hans, die alle tijd nam en luisterde naam ons.

Timo 20-02-2019

Snel en goed geholpen, kwam voor een kleine aankoop, dus verder ook niks nodig dan snelle service en lage prijzen

Hanny 20-02-2019

Wat werd ik vriendelijk en goed door Ruud (BCC Zeist) geholpen! Heel wat anders dan vroeger (+/- 10 jaar geleden). Personeel kan een winkel maken en breken. Zeer tevreden, goed geprijsd!

hoi 20-02-2019

Ik heb via BBC een middel grote koelkast besteld en aangezien ik problemen met tillen heb, voor de extra bezorg optie gekozen (dat ze hem komen brengen en installeren). Nu blijkt dat je eigenlijk een koelkast van dat formaat niet echt kan installeren. Het zou prettig zijn geweest als dit duidelijker was aangegeven via de website. Verder heel fijn contact met de bezorgers en duidelijke website

Leon 20-02-2019

Ik vind het een fijne winkel omdat:
- veel producten op voorraad
- personeel is vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in de klant.
- extra garantie wordt gevraagd maar de keus aan de klant gelaten. Geen gedram.
- benoemen positieve en negatieve eigenschappen van producten.
- opgeruimde, overzichtelijke winkel.

Ga zo door BCC Goes!

H. Pruijm 20-02-2019

Prima service. Personeel weet waar ze over praten. Laagste prijsgarantie. Kregen elektrisch fornuis (inductie) 20 euro goedkoper omdat deze bij de consument ook 20 euro goedkoper was. Ook gratis installatie van fornuis.

Bertram 20-02-2019

Het gisteren besteld en de volgende dag aanwezig
Perfect gedaan en zeer goed verpakt

Alfonses 20-02-2019

Snelle correcte bediening en goed advies. Net geen 10 want het kan altijd beter

Ton 20-02-2019

Duidelijke site en concurrerende prijzen . Vlotte service en bezorging welke zeer behulpzaam is

pj 20-02-2019

Vanwege het deskundige winkelpersoneel en goede verhouding prijs/kwaliteit was ik al 'vaste' klant van BCC. Na installatie van een nieuwe vaatwasser door de BCC monteurs ben ik bevestigd in die mening.
Er lagen toch wel wat hobbels op de weg oim het apparaat goed geïnstalleerd te krijgen. Niet versagend, vrolijk en vakkundig aan de slag tot alles was opgelost. Hulde. Nog koffie, heren?

Gerard 20-02-2019

fijne winkel, voldoende en deskundig personeel, voldoende parkeergelegenheid

Linda0201 20-02-2019

Supersnelle en extra service. Binnen 2 dagen was de kast waarin mijn inbouwkoelkast moest komen ingemeten en geplaatst. De deur van de koelkast moest worden omgezet naar de andere kant. Dit had ik aan moeten geven, maar dit bleek voor de inbouwers geen moeite. Toen bleek dat er onder de kast geen stopcontact aanwezig was hebben ze ervoor gezorgd dat met een verlengsnoer een mogelijkheid was om de koelkast op het stopcontact naast de kast aan te sluiten. Supernetjes gedaan en extra want eigenlijk hoorde die er niet bij.

martin 20-02-2019

geweldig winkel en zeer snel gelerverd engoed op ze plek geplaats en na 2 hoog getilt

Shannon 20-02-2019

Omdat Siemens een goed merk is en wij hier voor 16jaar met de droger van Siemens hebben gedaan. Dus opnieuw een Siemens droger besteld. De levering was super aardige jongens zeer vriendelijk. Bellen netjes met hoelaat ze der ongeveer zijn

In een woord helemaal de top de BCC super service

Henk 20-02-2019

Na overal rond te kijken viel op dat BCC de beste keus was voor het bestellen van een IPad, ook het aan geven van de levering datum is prettig.
De aflevering ging precies zoals was afgesproken, het volgen van het pakketje ging uitstekend.

T van Setees 20-02-2019

Goed geholpen door een medewerker.Goede prijs en zeker de goedkoopste winkel

Ashley 20-02-2019

Vriendelijk personeel, probeerde ons goed te helpen. En kwam met producten die we meteen konden meenemen. Werden zelfs geholpen met inladen van de producten. Top service

Margot van Herk 19-02-2019

Goed geholpen bij de keuze van de weegschaal. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veenstra 19-02-2019

Ondanks geen playstation voorraad in de winkel toch goed geïnformeerd over de apparatuur en accessoires. Vriendelijke en eerlijke medewerker die voor ons de online bestelling heeft gedaan!! Snelle levering!

Wendy 19-02-2019

Erg handig dat je een tijd door krijgt van de bezorging. En je wordt zelfs nog een half uur van te voren gebeld. Super handig.

N. Visser 19-02-2019

Een goede en overzichtelijke winkel. De website is ook erg duidelijk; fijn dat te zien is of een product al dan niet op voorraad is.
Personeel is behulpzaam, niet opdringerig en neemt de tijd voor je.
Handelen alles netjes en duidelijk af en geven goed advies.
Eerlijk gezegd weet ik geen antwoord op de vraag: Waarom geen 10? - Maar er moet altijd ruimte zijn om te verbeteren... ;)